nemmen 0 Posted February 27, 2010 interesuju me prednosti i mane vecih felni generalno, od nedavno sam vlasnik fiat bravo 1.6 pa bih voleo da cujem vas savet - da li da prodajem 17ice koje sam uz njega "dobio" ili da vozim...menjao sam obe viljuske i spone, manzetne..pa predpostavljam da nije isplatljivo ostati na ovoj velicini? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted February 27, 2010 Lako.Sto tezi tockovi,vise lupa na rupama.Ja se patim sa 16,al ne rastaje mi se od njih.Osim estetike moze se reci da u krivinu ide ko voz.Mislim da je 195/45/16 puna kapa.E sad,i tu sam malo pretero jer su mi felne 7,5 J a bilo bi idealno 6 do 6,5.Mislim da je 17 bas preteska al sad ko kako voli. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted February 28, 2010 Koje gume imaš? Mora da je profile ekstara nizak. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bucke1 13 Posted February 28, 2010 interesuju me prednosti i mane vecih felni generalno, od nedavno sam vlasnik fiat bravo 1.6 pa bih voleo da cujem vas savet - da li da prodajem 17ice koje sam uz njega "dobio" ili da vozim...menjao sam obe viljuske i spone, manzetne..pa predpostavljam da nije isplatljivo ostati na ovoj velicini?Druze vozim bravu sa istim motorom 1.6 ,kad sam je uzeo bila je na 14"-icama,posle par meseci presao sam na 15" i nisam primetio neku razliku sto se tice udobnosti ni ubrzanja.Krajeve spona i viljuske sam menjao letos,a pojma nemam kada su i da li su pre toga menjane,ali mislim da bi u svakom slucaju dosle tada na red za zamenu,ne vezano za dimenziju tockova,jer to im je otprilike vek trajanja. Od pre neki dan sam na 16"-icama sa 195/45 i opet nema neke razlike u odnosu na 15",barem ja ne primecujem. A sto se tice viljuski,videcemo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemmen 0 Posted March 1, 2010 Koje gume imaš? Mora da je profile ekstara nizak.trenutno vozim na fabrickim 14icama a ne razumem se bas previse - evo fotke 17ice Quote Share this post Link to post Share on other sites
dizelash 0 Posted March 6, 2010 ^^^ Ako se ne varam kupio si zuti 1.6 100ks sa kw sport amortizerima i oprugama?Za tu felnu moras da imas gumu 205/40/17. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stipa 0 Posted March 6, 2010 nemoj me krivo shvatiti ali za dobro svog auta naj bolje ti je 15, ali ako voliš style onda 16... znam dosta ljudi koji su skidali 17 jer auto je sporiji na ubrzanju, teži na volanu u sporoj vožnji, o opterećenju na ovjesu da ne govorim, ne znam kako kod vas ali koda nas kad te murija vidi s tolikim felgama pogleda u prometnu i vidi 14 pa va tehnički, a homologacija s 14 na 17 ja imam 15 i prezadovoljan jeftina guma,dobro izgleda, neme opterećenja na trapu, samo gas gas, bez brige... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 6, 2010 ...ne znam kako kod vas ali koda nas kad te murija vidi s tolikim felgama pogleda u prometnu i vidi 14 pa va tehnički, a homologacija s 14 na 17 Još toga nema kod nas, tj. u saobraćajnoj nema podatka o veličini felne.Ne kažem kad bi neki Policajac bio toliko zaludan ne bi mogao i kod nas da šalje na tehnički, ali zbog većih felni još nisam čuo da je neko išao na vanredni tehnički. A, npr. za Stila...njemu u knjižici piše feličina felne od 15, 16 i 17. Naravno, navedene su i odgovarajuće gume. Kad neko ima 17-ce, zašto bi ga slali na vanredni tehnički i tražili homologaciju, kada je taj auto već ušao na tržište i nosi jednu od propisanih fabričkih dimenzija? Razumem ako bi imao 18-ce...ali da li kod vas zezaju i npr. u ovoj varijanti? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemmen 0 Posted March 6, 2010 ^^^ Ako se ne varam kupio si zuti 1.6 100ks sa kw sport amortizerima i oprugama?Za tu felnu moras da imas gumu 205/40/17.eto covek zna bolje nego ja-nisam se bas udubljivao...hvala na intervenciji. Sta ti mislis o voznji na 17" s obzirom na opremu koju imam (amortizeri,opruge..) da li ce praviti probleme? Quote Share this post Link to post Share on other sites
stipa 0 Posted March 6, 2010 (edited) Još toga nema kod nas, tj. u saobraćajnoj nema podatka o veličini felne.Ne kažem kad bi neki Policajac bio toliko zaludan ne bi mogao i kod nas da šalje na tehnički, ali zbog većih felni još nisam čuo da je neko išao na vanredni tehnički. A, npr. za Stila...njemu u knjižici piše feličina felne od 15, 16 i 17. Naravno, navedene su i odgovarajuće gume. Kad neko ima 17-ce, zašto bi ga slali na vanredni tehnički i tražili homologaciju, kada je taj auto već ušao na tržište i nosi jednu od propisanih fabričkih dimenzija? Razumem ako bi imao 18-ce...ali da li kod vas zezaju i npr. u ovoj varijanti?smiješ imati npr kod brava je hgt imao 15 pa to smiješ ili za 1" veće ali sa 14 na 17 bi te zahebavali i morao bi skidati, ali opet ako imaš neku vezu na tehničkom ili uvališ paru u prometnu možeš na neki način proći iako je i to malo sad sje**** jer u svakoj stanici za teh imaju kamere... Edited March 6, 2010 by stipa Quote Share this post Link to post Share on other sites
dizelash 0 Posted March 6, 2010 ^^^ Ako se ne varam kupio si zuti 1.6 100ks sa kw sport amortizerima i oprugama?Za tu felnu moras da imas gumu 205/40/17.eto covek zna bolje nego ja-nisam se bas udubljivao...hvala na intervenciji. Sta ti mislis o voznji na 17" s obzirom na opremu koju imam (amortizeri,opruge..) da li ce praviti probleme?Naravno da znam kad sam u njega ulozio dve godine zivota i brdo para Da ne pricam sta sam sve morao da izvodim da bi doterao te amortizere iz nemacke pa felne i gume iz madjarske jer kad sam ja njega sklapao kod nas nisi mogao da kupis nista od tjunerske opreme. Kad mu stavis 17 sa gumom 205/40 tocak je napred knapiran na rub, tj stoji idealno. Auto se sa tim oprugama i gumama ponasa fenomenalno e sad da je praktican i nije. Sportski je tvrd i nije bas udoban za svakodnevnu voznju a o putu da ne pricam Burazer i ja smo imali dva brava pa smo se lako snalazili. Na drugom su bile 15ice fabricke gt i on je za voznju skroz druga prica. Dakle ako planiras da sa njim prelazis neke kilometraze stavi 15ice jer je udobniji, gume su ti neuporedivo jeftinije a naravno imaces i mnogo manje problema sa trapom. A ako ces kao ja svojevremeno da jurcas i da se palis stavljaj 17ice i pazi na rupe p.s. Jel jos uvek na autu montiran K&N 57i induction kit? Quote Share this post Link to post Share on other sites
copears 3 Posted May 10, 2010 Ja na mom bravu imam 15ice dimenzija 195 50 15 i mogu ti reci da je takodje tvrd kao kamen! Ja se ne bi usudio da stavljam vece! Quote Share this post Link to post Share on other sites
djape1977 32 Posted March 4, 2011 koji je ET fabrickih felni 14" za bravo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
banej88 0 Posted March 4, 2011 17ice imaju svoju manu kao i pozitivnu stranu.Ako zelis izgled a ne bas toliku funkionalnost onda slobodno idi na tu velicinu.Trap sa tom velicinom dosta trpi zbog same tezine felne,volan je tezi al zato super ulazi u krivine sa tom velicinom jer je i guma sira.Najveca mana mozda zbog svega toga je sto ako putujes malo duze cimas se da se ne stvori neka rupa i sl zbog bas niskog profila guma, ja sam upao u veoma malu rupicu sto bi sa 15icama mozda cuo samo cak dok sam sa ovim cuo takav udar kao da mi je spao tocak.Sto se mene tice ja bih ostavio 17ice jer ja sam sada na zimskim 15icama i jedva cekam da prolepsa vreme da se vratim na 17ice. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvukoljub 0 Posted March 4, 2011 Ja na mom bravu imam 15ice dimenzija 195 50 15 i mogu ti reci da je takodje tvrd kao kamen!Uf. Šefe, ti onda ne znaš šta znači "tvrd kao kamen" Quote Share this post Link to post Share on other sites
djape1977 32 Posted March 4, 2011 beli kadet? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvukoljub 0 Posted March 4, 2011 ...ili crveni GSi, odaberi sam Quote Share this post Link to post Share on other sites
djape1977 32 Posted March 4, 2011 beli je ipak bio sampion, jos pamtim prolazak kroz lakat krivinu kod Galenike po talasastom asfaltu sa 80-90km/h. mislim da jedino sto bi moglo da se uradi na fiatu bravo da bude tako tvrd je da se zavare amortizeri Quote Share this post Link to post Share on other sites
gaja77 0 Posted March 4, 2011 ne znam sta reci ali vozio sam od 14 do 18 na stilu i nabolje je neka sredina 17 sa gumama 215 50 , trenutno sam na 215 45 malo je tvrdji ali cu se vratim na 50 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bki 2 Posted March 5, 2011 Sto se tice menjanja viljuska i spona, najvecu zaslugu za to vuku nasi putevi.Evo kod mene ziv primer, kupljenog polovnog automobila, koji je kad je preuzet sa placa bio bukvalno kao casa, zvuk se nijedan nije cuo. Nakon svega 6 meseci, i to ne redovne voznje, ne znam koliko je presao, lupa prednji tocak nesto, a poceli su i zadnji. Sta da kazem, sem uzas!Zalosno je sto je tako.E da, u pitanju je Saab 93. Quote Share this post Link to post Share on other sites
borat 4 Posted May 2, 2014 (edited) trenutno na svom bravu imam al 15 sa bridgestone 195-50-15 i imam utisak da osetim svaku rupu na putu da li bi dobio nesto kada bi ih menjao za celicne 14 Edited May 3, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted May 2, 2014 (edited) Mogao bi da vozis sa npr 175/65 R14 gumama kojasue udobnije i osetno jeftinije. 40ak eur po komadu za srednju klasu guma. Edited May 2, 2014 by gile smederevo Quote Share this post Link to post Share on other sites
borat 4 Posted May 2, 2014 ako ce biti udobnije stavicu u oglase kao zamenu pa ako neko naidje Quote Share this post Link to post Share on other sites
AdamGT 1 Posted May 2, 2014 ja vozim isto 195/50/15 i nije neka velika razlika u odnosu na zimske koje su mi 185/60/14,pogledaj na nekoj pumpi koliki ti je pritisak u gumama,meni su vulkanizeri napumpali gume na skoro 2.7 bari i auto je skakao kao jarac,sad sam spustio na 2.2 i mnooooogo je bolje Quote Share this post Link to post Share on other sites
majstormica 25 Posted May 2, 2014 Koliko su ti stare gume? Ja sam vozio istu dimenziju, gume stare 9 godina i sto kazes osetio je svaku rupu. Kad sam kupio nove gume auto je postao mnoogo udobniji. Quote Share this post Link to post Share on other sites