Gusar 4 Posted August 23, 2012 neki ljudi nikad nece da nauce ili radis motor kako treba ili ga ne radis uopste...kad menjas karike onda izmenjas i sve zaptivne elemente motora... Quote Share this post Link to post Share on other sites
aca novicic 0 Posted August 23, 2012 Da, odradio sam celu glavu motora naravno sa sve gumicama ventila ! proveravao sam ulje fali oko 3 mm na meracu za 3 hiljade km sto mislim da je korekno. Problem je sto na spoju creva od kucista filtera vazduha i plasticnog poklopca se skuplja po malo ulja pa se pitam zbog cega? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted August 23, 2012 To tako treba... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted August 23, 2012 Kako ga tako precizno izmeri? Teraj to, normalno je da masti malo od ibera, kao sto vec rekose kolege ranije.Kad dodje hladnije vreme, pripremi se da masti jos malo vise, narocito ako vozis kratke relacije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted August 23, 2012 mali off Hardvet hvala ti za link veterina info, odusevio sam se. To mi je trebalo odavno.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted August 23, 2012 Nema na cemu... Samo nemoj tamo da pitas nesto sto ne znam... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ah carski 0 Posted May 30, 2015 a meni stalno spada crijevo iberlaufa sa filtera vazduha, ili kako se vec to definise...jel treba to nekom selnom da se stegne ili sta... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted May 30, 2015 Da,stegni ga selnom.Ali prvo proveri da li je elasticno,jer ako se skamenilo slaba vajda od selne.Kupi onda novo i lepo stegni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ah carski 0 Posted May 31, 2015 kolika je steta da to stoji tako, tj "otkaceno"? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted May 31, 2015 ce da ti u5ere motorni prostor po sve... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ah carski 0 Posted May 31, 2015 hvala...upisacu I to na listu hahah Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladag 19 Posted June 9, 2015 (edited) Kolega Aco,Koliko sam razumeo, ti si pre par hiljada radio generalku motora. Ako je to tako, još nisi ni pošteno razradio motor t.j. nisu još svi delovi "legli". Vozi to do nekih 5000 km pređenih (posle generalke). Onda obavezno zameni ulje i posle pređenih još 2000-3000 km izmeri nivo ulja. I malo pripazi motor (ne vrti ga, naročito kada je hladan, u visoke obrtaje), ali, to ti je verovatno rekao i majstor koji ti je radio motor.3mm potrošenog ulja za 3000 km je mnogo. Toliko mora potrošiti za 10000 km. Ja sam sa mojim puntom prešao oko 6000 km od kupovine i nije potrošio ni grama ulja. Sa stilom sam menjao ulje na 12000 km i za to vreme nije trošio ništa ulja (nivo je bio isti - 2/3 između min i max)Izvini, sada sam video da nisi radio punu generalku , već samo karike i glavu. Ovo što sam napisao onda pogotovo važi za tebe. Dok ne legnu karike na stare hilzne sigurno će ti trošiti ulja i to možda i duže od pređenih 5000 km. Zbog ovoga i smatram da je karičenje samo bacanje para i privremeno rešenje. Što ne obradi hilzne ili ne stavi nove kada si ovo sve već radio pa da znaš na čemu si? Edited June 9, 2015 by vladag Quote Share this post Link to post Share on other sites
cileee 1 Posted September 10, 2016 Posle toliko lepih voznji sa Puntom, sinoc stanem da pojedem nesto iz pekare i reko ajde da pogledam koliko ima ulja. Uzmem sipku, a ono skoro na minimumu, reko nije valjda, stavim slucajno prst na otvor sipke, a ono vidim 5,6 tackica ulja na prstu. To me je vec zabrinulo. Menjao sam pre 2 dana svecice i ni jedna nije bila ni M od masne. Sve 4 isto izgledaju. Danas dolio ulje do maksimuma, pa cemo videti. Nego mene brine to prskanje, dok na cepu gde se sipa toga nema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bin 1 Posted August 26, 2017 (edited) Zdravo drugari, nov sam na forumu, imam jedan problem pa da potrazim pomoc. imam fiat punto 1.7td radio sam mu glavu, razbusio blok, karike nove, lageri novi klipovi dobri i radilica dobra e sad mi se javlja problem izbacuje mi ulje na izduvu glave, pa mi nikako nije jasno sta je u pitanju, ne mogu da ga resim vec mesecima a sve je ok Edited August 26, 2017 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 722 Posted August 29, 2017 Ako nije tajna, koliko kosta karicenje tog motora? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bin 1 Posted August 31, 2017 @Branislav ne razumem te bas najbolje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 722 Posted August 31, 2017 @bin Pa deluje mi kao da si radio polugeneralnu? Pitam koliko kosta to? Ja to zovem ''karicenje'' jer si menjao karike Quote Share this post Link to post Share on other sites
bin 1 Posted September 1, 2017 15 hours ago, Branislav said: @bin Pa deluje mi kao da si radio polugeneralnu? Pitam koliko kosta to? Ja to zovem ''karicenje'' jer si menjao karike jesam, ali ne isplati se karike 100 evra, glava 100 evra, dihtung 20 evra, ako menjas i klipovi 330 evra, plus ulje, filteri, kaisi, spaneri, puna generalna iylayi oko 700 evra samo delovi sa obradama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuk85 2984 Posted September 1, 2017 U jeeeee... Ja mislio mareu da otvaram...Sent from my Lenovo A1000 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites