Jump to content
FAS Goran
jole

Fiat Punto 1.7 TD - duva, baca ulje na iberlauf?

Recommended Posts

neki ljudi nikad nece da nauce ili radis motor kako treba ili ga ne radis uopste...

kad menjas karike onda izmenjas i sve zaptivne elemente motora...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, odradio sam celu glavu motora naravno sa sve gumicama ventila ! proveravao sam ulje fali oko 3 mm na meracu za 3 hiljade km sto mislim da je korekno. Problem je sto na spoju creva od kucista filtera vazduha i plasticnog poklopca se skuplja po malo ulja pa se pitam zbog cega?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako ga tako precizno izmeri? :)

Teraj to, normalno je da masti malo od ibera, kao sto vec rekose kolege ranije.

Kad dodje hladnije vreme, pripremi se da masti jos malo vise, narocito ako vozis kratke relacije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mali off :blushing: Hardvet hvala ti za link veterina info, odusevio sam se. To mi je trebalo odavno..

Share this post


Link to post
Share on other sites

a meni stalno spada crijevo iberlaufa sa filtera vazduha, ili kako se vec to definise...jel treba to nekom selnom da se stegne ili sta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da,stegni ga selnom.Ali prvo proveri da li je elasticno,jer ako se skamenilo slaba vajda od selne.Kupi onda novo i lepo stegni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolega Aco,

Koliko sam razumeo, ti si pre par hiljada radio generalku motora. Ako je to tako, još nisi ni pošteno razradio motor t.j. nisu još svi delovi "legli". Vozi to do nekih 5000 km pređenih (posle generalke). Onda obavezno zameni ulje i posle pređenih još 2000-3000 km izmeri nivo ulja. I malo pripazi motor (ne vrti ga, naročito kada je hladan, u visoke obrtaje), ali, to ti je verovatno rekao i majstor koji ti je radio motor.

3mm potrošenog ulja za 3000 km je mnogo. Toliko mora potrošiti za 10000 km. Ja sam sa mojim puntom prešao oko 6000 km od kupovine i nije potrošio ni grama ulja. Sa stilom sam menjao ulje na 12000 km i za to vreme nije trošio ništa ulja (nivo je bio isti - 2/3 između min i max)

Izvini, sada sam video da nisi radio punu generalku , već samo karike i glavu. Ovo što sam napisao onda pogotovo važi za tebe. Dok ne legnu karike na stare hilzne sigurno će ti trošiti ulja i to možda i duže od pređenih 5000 km. Zbog ovoga i smatram da je karičenje samo bacanje para i privremeno rešenje. Što ne obradi hilzne ili ne stavi nove kada si ovo sve već radio pa da znaš na čemu si?

Edited by vladag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posle toliko lepih voznji sa Puntom, sinoc stanem da pojedem nesto iz pekare i reko ajde da pogledam koliko ima ulja. Uzmem sipku, a ono skoro na minimumu, reko nije valjda, stavim slucajno prst na otvor sipke, a ono vidim 5,6 tackica ulja na prstu. To me je vec zabrinulo. Menjao sam pre 2 dana svecice i ni jedna nije bila ni M od masne. Sve 4 isto izgledaju. Danas dolio ulje do maksimuma, pa cemo videti. Nego mene brine to prskanje, dok na cepu gde se sipa toga nema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo drugari, nov sam na forumu, imam jedan problem pa da potrazim pomoc. imam fiat punto 1.7td radio sam mu glavu, razbusio blok, karike nove, lageri novi klipovi dobri i radilica dobra e sad mi se javlja problem izbacuje mi ulje na izduvu glave, pa mi nikako nije jasno sta je u pitanju, ne mogu da ga resim vec mesecima a sve je ok

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako nije tajna, koliko kosta karicenje tog motora? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bin

 

Pa deluje mi kao da si radio polugeneralnu? Pitam koliko kosta to? Ja to zovem ''karicenje'' jer si menjao karike :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, Branislav said:

@bin

 

Pa deluje mi kao da si radio polugeneralnu? Pitam koliko kosta to? Ja to zovem ''karicenje'' jer si menjao karike :D

jesam, ali ne isplati se karike 100 evra, glava 100 evra, dihtung 20 evra, ako menjas i klipovi 330 evra, plus ulje, filteri, kaisi, spaneri, puna generalna iylayi oko 700 evra samo delovi sa obradama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...