majkicbane 58 Posted August 24, 2014 Pre nego sto sam zamenio klesta, ovde u Nisu je majstor skidao crevo, i on je sumnjao u njega, medjutim kada ga je skinuo ulje je prirodnim padom pocelo da tece pa po njegovim recima nije zapuseno crevo. Jel moze da bude da je neka plocica skroz istrosena pa da se klip ne vrati dovoljno? To mi rece ovde jedan majstor u komsiluku. Hteo sam kod njega da ga dignemo pa da skinem tocak i pogledam, medjutim zauzeta mu je dizalica, ima vec neka kola. Nelogicno mi je da su stradala klesta tako odjednom. A opet, ne vidim sta bi drugo moglo da bude Jos su kod svih u Sapcu leva klesta skuplja od desnih, jer kako kazu najcesce ona stradaju, a desna vrlo retko. Meni ovo vec druga desna Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2881 Posted August 24, 2014 (edited) Meni rekli da su dens skuplja Digni auto na dizalicu i zavrti oba zadnja točka. Da li se vrte jednako?Takođe i meni je ručna dobro vraćala, ali se sajla jednostavno na jednom mestu razvezala i tu je glavila. Kada se ručno vrati bude ok, ali opet kada povučem ručnu ista stvar. Druze ne znam zasto si uopste kupovao polovne KLESTA?? Nisu to pločice ili diskovi pa da kupuješ nove. Polovna klešta su do 50e, ali ima i za 20-30. Nova 300e komad pa puta dva. Koja bi ti uzeo? Edited August 24, 2014 by igor0511 Quote Share this post Link to post Share on other sites
cileee 1 Posted August 24, 2014 Ako bih tada imao pare uzeo bih nova, ako ne, uzeo najbolja polovna. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2881 Posted August 24, 2014 (edited) Pa za 1000e uzmeš razbijenog stranca i imaš delova dok je i tebe i Stila, a dao bi 600e na klešta? Ili zamisli situaciju da daš tih 600e i ne zameniš sajlu ručne i kao meni blokira i iskida ti nova klešta.A nešto sumnjam da neko ko ima novca da da 700-800e samo na zadnje kočnice vozi Stila.Slažem se da većinu stvari treba nove uzeti, ali klešta jednostavno ne treba i to niko ne uzima novo. Isto kao i cajger, menjač i slično. Edited August 24, 2014 by igor0511 Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted August 24, 2014 Meni prodali pricu da leva pre stradaju zbog soli, i ne znam ni ja cega sve, kad putari preko zime bacaju I stvarno, zvao sam 3, 4 otpada u Sapcu i uglavnom su leva od 40 do 50 evra, desna od 25 do 35... U Nisu mi rekose da nova nemaju, da bi se trebala porucivati pa se samim tim i cekaju par dana. Malopre sam dosao od majstora. Koliko sam shvatio, majstor koji mi je namestao klesta, kada je razradjivao klip nije ga namestio kako treba, neki zarezi se nisu poklapali pa klip nije odvajao spoljnu plocicu sa diska. Sredio je to za par minuta, tocak se lagano okrece rukom i posle stiskanja nocne i posle potezanja rucne kocnice. E sad, videcemo da li ce i dokle ce. Dok sam dosao do majstora (oko 2km, mozda i manje) tocak je bio ozbiljno zagrejan. Provozao sam za sada par km, gazio noznu kocnicu, deluje ok... Plocice su spaljene i trebace u najskorije vreme da se menjaju.Verovatno cu i creva zameniti, kakva god da su ova sad na njemu. Trebao bi verovatno i disk da se menja, nije mi rekao da je urgentno, ali ima neke cudne linije po sebi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cileee 1 Posted August 25, 2014 Pa za 1000e uzmeš razbijenog stranca i imaš delova dok je i tebe i Stila, a dao bi 600e na klešta? Ili zamisli situaciju da daš tih 600e i ne zameniš sajlu ručne i kao meni blokira i iskida ti nova klešta.A nešto sumnjam da neko ko ima novca da da 700-800e samo na zadnje kočnice vozi Stila.Slažem se da većinu stvari treba nove uzeti, ali klešta jednostavno ne treba i to niko ne uzima novo. Isto kao i cajger, menjač i slično.Slazem se Quote Share this post Link to post Share on other sites
chiki 9 Posted August 25, 2014 (edited) Da vidiš da li sajle blokiraju ili su čeljusti zrele za remont. Mislim da ti je najlakša opcija da ručno vratiš poluge ručne na klještima i da na ručnu i ne pomišljaš.Mozda moje iskustvo moze pomoci. Radio sam remot jednih klesta pre malo manje od dve godine. Drugih proslog septembra. Vec u decembru na momente se cuje cvilenje ali ne stalno. Npr, vozim auto putem i pocne da cvili nesto nazad. Povucem na trenutak rucnu i pustim i prestane ili stisnem kocnicu i pustim i prestane. Skrenem levo ili desno i prestane. I tako jedno 3-4 meseca ali sporadicno. Npr jednom u nedelju dana. U jednom trenutku pocne svaki dan i to najvise kad sporo vozim. Kaze majstor da proverim da li greju i greju zadnje. Odem kod majstora koji je remontovao. Covek se zezao dva sata. Proveravao sajle, celjusti sve... i covek provali sta je. Prednje celjusti su pravile problem na zadnjima. Npr on ispusti pritisak iz sistema. Svi tockovi se vrte bez problema. Celjusti ne pritiskaju ni jedan disk. Nagazi kocnicu jednom i pusti. Prednje celjusti se vrate ali zadnje ne tj i dalje koce ali manje. Prednje su presle oko 220.000 km i na njima nista nije radjeno. Mojim recnikom on ih je "rastavio", ocistio i sve radi bezprekorno od tada. Majstor je za svaku preporuku. Radi ISKLJUCIVO kocnice i nista drugo. Mozda sam vec pisao ranije ali dodacu i ovde. Nakon iskustva sa problemom zadnje celjusti u septembru 2013. zapanjio sam se koliko majstori kod kojih sam popravljao auto a i dalje popravljam ustvari nemaju pojma oko kocnica. Mozda to i nije njihov posao odnosno specijalizacija posto rade sve popravke na kolima ali ih ne krivim zbog toga. Razocarao sam se jer me nisu dobro posavetovali tj rekli ne znam sta je ovo idi negde drugde ili remontuj, kupi nova itd... Samo kad pomislim na vracanje klipa u cilindar na zadnjim celjustima kod stila. To su radili na silu, po dvojica ili sa nekim posebnim alatima i to tako bar 3-4 godine kad god su menjali plocice ili diskove. Cak mi je jednom blokirao zadnji desni i oni su to "ocistili". Jedan mi je rekao da moram da menjam diskove iako sam napred jos vozio fabricke diskove. A zakljucak je jednostavan, ako mora na silu onda odmah mora remont jer znaci da nesto nije u redu sa celjustima. To je i najpovoljnija opcija. Edited August 25, 2014 by chiki Quote Share this post Link to post Share on other sites
Danijel Beograd 7 Posted September 12, 2014 Pozdrav svima!Dakle, danas na tehnickom mi rekose da blokira zadnji desni tocak. Do danas, nisam primecivao taj problem. Medjutim, kada sam krenuo kuci oseti se da koci zadnji desni. Na ravnom kad krenem lagano osetim kako se auto sam zaustavlja i kao da koci taj deo. Cuo sam se sa majstorom i rece mi da su mozda klesta. Koliko vidim, radi se remont istih. Da li sucajno, postoji jos neka mogucnost da se nesto drugo zeznulo umesto klesta? Naravno, bio bih zahvalan ako bi neko mogao da mi ostavi kontakt br telefona majstora koji rade remont klesta u Beogradu ili majstora koji se bave iskljucivo sa tim problemom Unapred Hvala svima! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 12, 2014 Oko remonta kočionih klješta se pominje ovde:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/37194-fiat-stilo-zadnje-plo%C4%8Dice/ i ovde:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/35750-stilo-ko%C4%8Dnice/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted December 16, 2014 Počeo Maki da se bavi kao novim klještima za 50 e. http://www.polovniautomobili.com/oglas5203292/fiat_stilo_klesta_zadnja/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
milogor 0 Posted January 5, 2015 Pozdrav svima na forumu i srecna nova godina!!! Pitanje za Chiki-ja sa foruma: Molim te, da li mozes da mi kazes ko je majstor koji ti je na kraju sredio zadnje kocnice i ako moze njegov kontakt telefon? Kod mene isto, razbijaju me zadnje kocnice!! Malo, malo pa piste, skripe, blokiraju!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
vesko83 1 Posted January 19, 2015 u principu ili je problem u sajli (cesce) ili u samim klestima(redje) ali najsigurnije na licu mesta ostalo je samo nagadjanjeDruže može li broj od Mikija i Gorana ako imaš. Treba mi za moj stilo.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikolavik 0 Posted March 27, 2016 Da li je neko uzimao od Makija klesta sa linka http://www.polovniautomobili.com/oglas5203292/fiat_stilo_klesta_zadnja/ . I meni zadnji desni blokira malo ali jako greje disk, menjao sajlu ali izgleda da su klesta polovna koja sam kupio losa. Ako je neko imao iskustva sa tim novim bio bih zahvalan za informacije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sulc 85 Posted May 29, 2016 Ne znam da li sam potrefio temu, danas mi se desilo da sam se trkao s drugarom i uletali makazice ludilo koči pa gas pa gužva ma haos, ludacka vožnja, elem, posle par min takve vožnje uz dosta gasa i dosta kočenja kočnice mi se usijale jedva stadoh na sl semaforu, posle min vožnje sve ok Pritom pre tog stajanja na, semaforu uleteo mi neki magarac sa nekim sporetom pa sam nabo kočnicu pa posle gas i na semaforu jedva stadoh Pločice i diskovi su relativno novi Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted May 29, 2016 To je ok mislim I meni se desavalo posle zustrije voznje. Imaju neke skuplje plocice koje su bolje u takvim uslovima voznje Quote Share this post Link to post Share on other sites
medinobend 0 Posted August 16, 2016 aj da probam io ovde ... dajte neki kontakt za tu reparaciju klesta , ne pronalazim ceo dan nigde polovna klesta .. popizditis ... kontakte ljudi koji za klesta traze po 50e mi ne morate davati ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 23, 2016 @medinobend Polovna zadnja kočiona klješta se tako kreću, 40-50 evra, jbg-a. Set za reparaciju: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/53165-stilo-lupanje-kočionih-klešta/&do=findComment&comment=1177186 Quote Share this post Link to post Share on other sites
medinobend 0 Posted August 24, 2016 hvala druze ... resio sam .. bio kod SLobe na BAnjici , pa smo reparirali moja ... definitivno je ta cena od 50e prejaka za polovna kociona klesta , koja su mozda u stanju kao i moja i treba im reparacija ... ono sto me nervira su odgovori tih koji prodaju , prvo , odgovaraju preko one stvari , nezainteresovano , u fazonu na pitanje "koliko su vam kociona klesta" odgovaraju sa "pa ako imam - 50e" ... pa tebra , ne moze tako , dao si oglas , ispostuj musteriiju ... zamisli da ga pitam jos u kakvom su mu stanju klesta ... drugo , brdo njih koji odgovara sa "kao nova" , a ona na sebi vise rdje nego ne celom mom autu ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
samir825 0 Posted August 15, 2018 Zdravo, od prije nekih 2 mjeseca postao sam vlasnik jednog Stila. U pitanju je 1.9 motor, 88 kw, diezel, sa četvero vrata, 2006 godina. Šta da kažem auto me oduševilo kada sam ga vidio, probao. Poslije 44 kw koje sam vozio, pao sam na guzicu kako auto vuče, ide. Pregledao sve učinilo mi se da je auto stvarno očuvan, jeste malo više prešao (220 000 - navodno xD), vidi se da je malo udaran u desnu stranu, loše su ppopravili jer su stavili neki plastični kineski blatobran, ali suma sumarum dobro auto. Vidim malo slabije koči, pogledam potrošene pločice, tačnije jedna potrošena jedna ne, i pitam ja prodavca kaže navodno kad ga je kupio tako je bilo, samo jedna zamjenjena pa je i on zamjenio samo jednu. Elem, svidi se meni i auto i cijena (oko 2.220-2.300 eura) i pazarim ja auto. Odmah nakon što sam završio prevod pravo kod majstora, da zamjenimo te pločice, kaže diskovi mogu još al pločice se moraju mjenjati. Zamolim ga da pogleda auto, on sve pregledao kaže motor "suh ko barut", mjenjač odličan, sve super. Nešto čupao točkove, trzao ih kaže sve je perfekcija, hrđe nema, eventualno zamjeniti prednje selene loši su. Kažem ja da je meni hitnije da odradim veliki servis pa poslije toga ćemo selene i da sad završimo samo pločice. Ujutro ja krenem na posao, vidim ne vuče više dobro auto, puno više mu gasa treba, zanosi u stranu, ja stanem iz zadnjeg desnog točka dim, smrdi, točak vreo. Ja nekako odem na posao, poslije posla opet kod njega, kaže samo vozi dok nalegnu pločice na diskove, nisu baš ravni diskovi pa dok sve to dođe na svoje, ako ne dođe moramo mjenjati cilindar. Vozio ja dva-tri dana, stvarno sve manje se grije točak, kontam super to je to. I ostala mi navika kad izađem iz auta priđem i pipnem felge da vidim jel se ugrijalo. I tako jednog dana pipnem felgu nije puno vruća, pipnem drugu gori. Opet pravac majstoru, reko grije mi se točak opet, ništa kaže moramo zamjeniti cilindar, ama reko sad se više grije drugi, kaže pa zamjenit ćemo oba. Pokupim se ja odatle i kod drugog majstora on podigne auto na dizalicu, ništa kaže sve super samo vozi. Reko čovječe griju se felge, hajd molim te pogledaj, on podiže na dizalicu okreće točkove oni idu normalno, vidiš kaže da je sve uredu, hajd reko da se malo provozam pa da dođem da vidiš kako blokiraju. Odem ja jedan krug osjetim da koči, vratim se kod majstora na dizalicu stvarno blokira (ne ovaj što se zapalio već drugi), ne može se rukom pomaći, on uze malo wd-a naprska i kucne ga čekičem odmah popusti. Ja pritisnem kočnicu on zaglavi, on opet kucne čekičem popusti. Kaže on meni prijatelju, ovo se nije dugo vozalo, mora da se razradi vozaj ti mjesec-dva pa vidi. I tako je evo i ostalo, čas se grije i u vožnji škripi jedan, čas drugi (samo zadnji točkovi). Sad šta bi moglo biti, da li promjena kočionog ulja šta pomogla, ili se stvarno mora ići na zamjenu oba cilindra? Također primjetio sam da kada se auto ne vozi dan-dva, uđem u auto pritisnem kočnicu (dok je auto ugašeno) tvrda ko kamen, pritisnem kvačilo auto krene (ako nije dignuta ručna). Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 15, 2018 @samir825 Pogledaj sada, nakon spajanja, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Videćeš da problem sa zadnjim kočionim čeljustima nije redak ako se pločice doteraju do kraja, ili ako auto malo duže odstoji. Lek je ili to što već pokušavaš (da se razradi), ili kupovina drugih polovnih kočionih čeljusti, ili set za reparaciju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
samir825 0 Posted August 15, 2018 E super, hvala Vam, detaljno ću isčitati temu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17666 Posted August 15, 2018 4 hours ago, neshaoct said: Videćeš da problem sa zadnjim kočionim čeljustima nije redak Ne da nije redak, nego je prilicno cest, svileno je to reseno. Iz zezanja kazem da na Stilu/Bravu uz zamenu dotrajalih zadnjih diskova/plocica ide obavezno i servis kocionih celjusti . Ako su klesta sacuvana, mozda najracionalnija opcija je reparacija, polovna su opet macka u dzaku. A kad se vec to radi, nije lose zameniti i kociono ulje, ako skorije nije menjano. Izuzetno je higroskopno i skuplja vlagu, fabricka preporuka je zamena na 2 godine (vecina se naravno ne obazire na to). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted August 15, 2018 Ne ni rekao da su svilena, mislim da je problem druge prirode... sta bi onda rekao za astru, megana.... koji imaju aluminijumska klesta i bas su problematicna....Na stilu klesta se nece pokvariti ako se ne dozvoli da se disk i plocica potrose do maksimum maksimuma pa da ispadne klip, nece se pokvariti ako prilikom vracanja klipa ga ne zeznes, tj ako radi neko ko zna a ne buzdovan,kad se vrati klip do kraja treba ga pravilno zarotirati da plocica moze lepo da legne na njega a ne da je kosi.... kad se menjaju plocice ociste se klizaci i podmazu, zadigne prasinara pre vracanja klipa pa se malo podmaze... Evo ja vec drugi put zamenio zadnje diskove a 3x cini mi se plocice i dalje imam moja prva klesta, tako da ne bi rekao da su svilena....Da cest je to problem sa klestima a li ne zbog samih klesta, ima kola kod kojih je to izrazenije...Sent from my HTC One M9 using Tapatalk 2 Milutinac and Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17666 Posted August 15, 2018 21 minutes ago, Kuvalja said: nece se pokvariti ako prilikom vracanja klipa ga ne zeznes, tj ako radi neko ko zna a ne buzdovan Kada su tako robusna, onda ispade da uglavnom rade "buzdovani" . Salu na stranu, na Stilu mi diskovi/plocice ni jednom nisu bili ni blizu maksimalne potrosenosti kada sam menjao, pa su opet morali 2 puta da repariraju zadnja klesta. Evo i na Bravu je morala jedna zadnja sapa da se razradjuje posle zamene kompletnog seta pozadi (isto resenje). Ruku na srce, za razliku od prednjih koji su prilicno novi, zadnji diskovi i plocice su bili dobrano potroseni. Znam masu Stilista koji su morali da prckaju oko zadnjih klesta (dobro, imaju jos i mehanizam rucne i taj navoj). S druge strane, maltene je zanemarljiv broj ljudi da su imali problem sa prednjim klestima, npr. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted August 15, 2018 Kako onda moja izdraza dva seta dsikova, ne plocica nego diskova i na njima fabricke prasinare bile.Zadnji put sam probusio prasinaru posto nisam menjao sa alatom pa sam zamenio na obe...Opet ti kazem da ima mnogo problematicnijih, nisu ona bas svilena, sva klesta koja sluze i za rucnu imaju slican problem....Ne znam ko je tebi radio kocnice ali ni ja nisam ni malo nezan samo malo razmisljam dok radim.Sent from my HTC One M9 using Tapatalk 1 Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites