Jump to content
FAS Goran
Terza

Fiat Stilo - greje se (blokira) zadnji desni točak / greju se točkovi

Recommended Posts

Ajde naka mi neko objasni tj svima nama koji ne znamo, kako se poliraju klipovi jer hocu sa drugom da odradim reparaciju prednjih celjusti pa ne znam da li to mogu nekako sam ili mora kod nekoga na neku masinu. I da li uzeti akron ili bos set gumica za reparaciju?

Poslato sa tapatalk 2 NOKIA 6934

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajde naka mi neko objasni tj svima nama koji ne znamo, kako se poliraju klipovi jer hocu sa drugom da odradim reparaciju prednjih celjusti pa ne znam da li to mogu nekako sam ili mora kod nekoga na neku masinu. I da li uzeti akron ili bos set gumica za reparaciju?

Poslato sa tapatalk 2 NOKIA 6934

Koliko sam ja upucen poliraju se zidovi vodenom smirglom dok se skroz ne poravnjaju tj dok ne nestanu sva ostecenja, ali nisam bas 100% siguran

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otprilike koliko sam video to je proces. Samo poliranje su radili van radionice pa nisam video čime je rađeno, ali vratili su čeljusti zanatno sjajnije i mnogo manje hrapave kada se dodirnu.

 

 

 

neces da platis pivo necu ni da ti pomognem :D

 

Ajde kada završim sa praksom da vratim ta piva konačno koja dugujem pa da mogu posle opet da se zadužujem  :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ti si covece sa svim obecanim picima, koliko vidim, bankrot ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako me ovaj Stilo ukopava, neću ni imati više za piće  :wallbash:

 

Danas nisam ništa osećao u vožnji, ali su zadnja klešta bila mnogo toplija od prednjih. Kupim sajlu i odem do majstora da zamenimo i imao sam šta i da vidim kada je podignut auto. Sajla na oba točka zaglavljena po 1cm, a točkovi se rukom jedva pomeraju,  desna kočiona čeljust naprsla koliko sam video, a leva počela da pušta ulje. Obe užarene. U principu džabe sam ih reparirao. Naručene su nove iz Šapca pošto su mi u Vinogradskoj tražili 120e za obe dok je u Šapcu 30e jeftinije. Srećom diskovi i pločice su preživeli.. Tako da ako reparirate čeljusti menjajte obavezno i sajlu da ne bi bilo kao kod mene

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas prilazim kolima kad prazna zadnja leva guma. Stavim ćopavac i krenem. Vozim oprezno jer nikad nisam vozio s njim i stanem da proverim 'situaciju'. Kad točak vreo. Zadnji desni vruć takođe. Očigledno blokiraju čeljusti. I ko zna koliko sam tako vozio. Nije bilo izraženo u smislu da i na najmanjem nagibu na semaforu moram da držim pritisnutu kočnicu da bi kola stajala.

Ponovo skinem točak i testiram - vrti se ali uz napor. Povučem ručnu i pustim on blokira. Udarim po sajli on pusti. Ali pritisnem samo nožnu kočnicu, on ponovo blokira. Na desnom točku je to manje izraženo.

Znam šta bih radio da sam kod kuće ali sam na Lefkadi, tj 1000 i neki kilometar dalje. Imam li 'uradi sam' opciju ili da tražim nekoga ovde?

Edited by sikander

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima na kandzama polugica na koju se kaci sajla rucne, probaj nju malo da razradis, mozda ona glavi. Tipa podmazi je necim, ili isprskaj nekim sprejom ako imas pa razradjuj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da vidiš da li sajle blokiraju ili su čeljusti zrele za remont. 

Mislim da ti je najlakša opcija da ručno vratiš poluge ručne na klještima i da na ručnu i ne pomišljaš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na odgovorima. Mislio sam čak i da otkačim sajle ručne ali blokira i kada pritisnem samo nožnu.

Klješta su remontovana pre 30ak hiljada i moraće opet. Na pločicama ima oko 4mm mesa. Sad ću kratko da provozam da vidim koliko se greje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam imao isti problem. Prvo je zezala rucna, pa je u jednom servisu u Nisu to sredjeno. Rucna vraca perfektno, ali je onda poceo da blokira na noznu. Nije blokirao skroz, ali se teze okretao i grejao se.

 

Pre 10ak dana sam prolazio kroz Sabac i tamo sam za 30 evra uzeo polovna desna klesta.

30 evra za klesta i majstoru za ruke.

Ovde u Nisu su trazili i 50 evra samo za klesta, plus sto bih dao majstoru da ih zameni. A i tesko su mogla da se nadju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro si prošao. Ja sam jedva za 45e našao po komadu, a u BGu su mi tražili i 150e za komplet..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja su remontovana pre tri godine i dobro su radila. Remont/reparacija zvuči komplikovano ali se samo izmenjaju kojekakve gumice i to je to. Mnogo jeftinije od polovnih. Vi ste baš morali da menjate?

Edited by sikander

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam prvo remontovao i nakon toga mi majstor kaže da je ručna loša. Pošto mi je 99% puta na otvorenom i jer sam tek kupio auto hteo sam da sačekam barem malo da stanem na noge.

Posle 2-3 meseca blokira ručna i odmah pusti. Nakon toga sam prešao 40ak kilometara i otišao kod majstora. Kada sam stigao obe zadnje čeljusti su bile razvaljene i curelo je kočiono ulje kao ludo. Bukvalno smo skinuli klešta i bacili ih u kantu.

 

A reparacija je ok sama po sebi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo 5 dana nakon sto sam se pohvalio novim (polovnim) klestima, pocela su da zezaju.

Od zamene sam presao vise od 1000 kilometara za par dana i nije bilo nikakvih problema, a danas opet nevolje.

 

Rucna fino vraca, cim se spusti vrati se u prvobitni polozaj. Znaci ona otpada.

Tocak blokira na noznu kocnicu.

 

Isao sam nizbrdicom nekih 200m i auto je konstantno isao 40km/h na leru, bez diranja kocnice.

 

Sinoc sam koristio auto, nikakvih problema nije bilo. Jel moguce da klesta tako odjednom stradaju?!

U cemu jos moze biti problem? Creva? Plocice?

Ili sam jednostavno kupio klesta koja su vec bila pri kraju...

 

Ulje ne fali, koliko sam mogao da primetim. Nisam ni video da negde curi oko klesta

 

Je*e me taj desni zadnji pa me ne pusta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druze ne znam zasto si uopste kupovao polovne KLESTA?? Auto odrzavas za sebe, ne zna nekog drugog, u njemu vozis sebe i svoju porodicu, na kocnicama i kumama nikada ne treba stedeti, pogotovu sto ti to moze spasiti jednog dana glavu (pu pu pu da ne cuje zlo). Ja sam samo jednom kupio polovne prednje gume i da nije bilo ESP-a od krivine bih napravio autoput sa 40km/h!! Bacio sam ih isti dan i zahvalio se Bogu sto niko nije nastradao. Razumem da je kriza, ali bolje da ni ne vozis kola nego da stedis na tome. Moj savet ti je da sve zamenis novim. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...