Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Kraj za Hummer, ništa od prodaje Kinezima / GMC Hummer EV

Recommended Posts

hummer-h3-and-h3t-2_800x0w.jpg
 

Dogovor američkog General Motorsa i kineske kompanije Sichuan Tengzhong Heavy Industrial Machines Co., Ltd o prodaji marke Hummer ipak neće biti realizovan.

Tengzhong na kraju naime nije uspeo da ubedi kineske vlasti da daju zeleno svetlo za ovu transakciju, imajući u vidu činjenicu da se radi o vozilima koja su sinonim za veliku potrošnju goriva, kao i na podatke o velikom padu prodaje. Na sve to ide i recesija, a po nekim izvorima su i neki "politički problemi" između Kine i Amerike mogli da izazovu kolaps celog posla.

Nesuđeni kineski vlasnik je planirao proizvodnju ekološki primerenijih vozila, kao i očuvanje oko tri hiljade radnih mesta u SAD do sredine 2011. godine. Zato i ne treba da čudi razočarenje ljudi iz GM-a zbog ovakvog završetka.

Sporazum je u načelu postignut još prošle godine (prema izvorima bliskim pregovaračima, Kinezi su za Hummer trebali da plate oko 150 miliona dolara), ali je sada sve palo u vodu, pa Hummer očekuje sudbina postepenog gašenja. Naravno, ovo pod uslovom da se u poslednji trenutak (kao u slučaju nedavne prodaje Saaba holandskom Spykeru) ipak ne pojavi neki novi potencijalni kupac.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Edited by neshaoct
update naslova

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je bio jedan od najruznijih i najodvratnijih cetvorotockasa :crazy: ikada serijski napravljenih i neka je crkao :thumbsup:

Znam da nije pravljen da bude lep,elegantan i aerodinamican :no ,sto je i u redu kada se automobil pravi SAMO za odredjene sluzbe kao sto us vojska,vatrogasci itd

Ali stvarno mi se prevrtao stomak :sick: ,kada bih uzivo video hamera,u civilnoj varijanti,sa svim onim hromom,vratima i sarkama-koja kao da su skinuta sa poljskog WC-a :X ,enterijerom u fazonu Ruskog dizajna 70-ih :ermm:(ovo se odnosi prvenstveno na ranije modele) ,shiri nego duzi,sa svim onim kamionskim tockovima na sebi-kompletan uzas :thumbdown:

Definitivno je najnormalnije izgledao u sa vojnom opremom,u vojnickoj zelenoj boji,i tako je i trebalo da ostane :rolleyes:

Edited by mik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Definitivno je najnormalnije izgledao u sa vojnom opremom,u vojnickoj zelenoj boji,i tako je i trebalo da ostane :rolleyes:

JASAMSAVAMA! (njkv.ACA) - hoću da kažem: slažem se slroz!. Mada i u vojnoj vatijanti postoje znatno okretnija i upotrebljivija vozila, na primer Puchov pinzgauer!

Edited by Damjanović

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daj mik ne zaxebaaj. Nije bas tako!!! Bas lepuskast auto i pogodan za parkiranje. Inace ne verujem da ce se ugasiti jer je uvek tu U.S. army kojoj uvek trba ovakvih gluposti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguce da se nece raditi komercijalna verzija, ona za potrebe vojske je neprevazidjena. Oni od Jeep-a nisu imali nista slicno do Hamera. Inace, to je skrecenica (ili produzenica :) )od HMMVEE sto znaci highly mobile multi purpose vechile. Pokretno vozilo za razlicite namene, i sumnjam da imaju zamenu za to.

Mada, njihov aktuelni tenk M1 abrams se vise ne proizvodi, samo remontuje...

4U000.jpg 4U2v9.jpg 4U4_i.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daj mik ne zaxebaaj. Nije bas tako!!! Bas lepuskast auto i pogodan za parkiranje. Inace ne verujem da ce se ugasiti jer je uvek tu U.S. army kojoj uvek trba ovakvih gluposti.

Chelo :welcome: ,u pravu si :yes ,kad ga malo bolje pogledam :geek:

ima neku unutrasnju lepotu :D

izazove mi iste emocije :huh: kao na primer kad vidim:

bager,buldozer ili rovokopac :rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

GM i definitivno gasi Hummer

hummer-h3-moab-conce_1280x0w.jpg

Uprkos nadanjima i pojedinim izjavama, General Motors nakon propalog dogovora sa Kinezima ipak nije našao nekog novog kupca za Hummer, pa će ovaj brend i definitivno biti ugašen (poput Pontiaca i Saturna).

To je juče saopšteno na konferenciji za dilere Hummera (kojih u SAD-u ima 153), a nakon što su u GM-u ipak rešili da ubrzaju stvari i ne čekaju ranije utvrđeni krajnji rok (1. maj) za eventualne nove ponude.

GM je takođe saopštio da na placevima ima i oko 2.200 neprodatih Hummera, koji će u narednom periodu biti prodavani sa velikim popustima.

hummer-h3t-sportsman_800x0w.jpg

Ovde i podsećanje da je dogovor General Motorsa i kineske kompanije Sichuan Tengzhong Heavy Industrial Machines Co., Ltd o prodaji Hummera propao krajem februara.

Tengzhong na kraju naime nije uspeo da ubedi kineske vlasti da daju zeleno svetlo za ovu transakciju, imajući u vidu činjenicu da se radi o vozilima koja su sinonim za veliku potrošnju goriva, kao i na podatke o velikom padu prodaje.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što ispljuvaste ovu spravu?

Nije toliko loš. Dok sam radio u jednoj službi imao sam prilike da vozim verziju H1 6.5 td, dakle ne baš čisto vojnu verziju. Ovaj je imao i nosač za Browing na krovu (a mitraljez jelte u gepeku) - čisto da vidim šta bi rekli na eventualnom okupljanju. Inače izuzetno tesan iznutra. Srednji greben između vozača i suvozača je toliko širok da ne možete da se dodirnete ni rukama a tek ramenima sa suvozačem. Ovo zbog toga što je najveći deo motora u kabini a ispod haube je hladnjak ko dvorišna kapija. Osim skučenog prostora iritirala me je završna obrada - tapaciri spajani nitnama i zakivcima. Ali zato HI-FI uređaj sa sve pravim amplifire-om. Kako je muzika dobro svirala u njemu, eh ... Užasno je nepregledan za vožnju ulicama (vajlda zato što i nije namenjen ulicama) tako da je zemljani/peskoviti/kameniti teren njegovo pravo okruženje. Stakla su termički obrađena u Izraelu tako da su neprobojna za 7,62 mm, veći kalibar nismo probali. Oplata vrata sa džepovima za pancir ploče. Jedna šarka može da drži više od 300 Kg (ovde je bilo pokušaja da se slično postavi i na neke modele iz Japana - na njima su se šarke krivile i povlačile stubove). Kad se stakla pozadi zamagle (nema odmagljivanja) nemoguće je ući u nazad u tesnu garažu a ne odvaliti deo zida. Auto inflate pneumatici (a ne Blutooth predajnici kao na Lagunama). Izuzetno moćna pojava od koje Vam na ulici svako pametan ustupa prolaz (..ebeš zakon o saobraćaju kad ti posle ne ostane čitav ni šraf na tablici). Potrošnju nikada nismo merili, mada verujem da je u granicama normale za tenkove.

H2 i kao na slikama H3 i H4 su sjajni pokušaji da se to čudo pretvori u urbani terenac ali bezuspešno - nastupila je recesija i ... ostatak priče je poznat.

Inače Pintzgauer je ipak neuporedivo lošiji proizvod iznad svega sklon prevrtanju i nije otporan ni na pištoljski 9 mm metak. Imajte u vidu prozore sa PVC folijom.

Da li je Hummer loš? Ne bih rekao, možda je ružan (eh ti ukusi o kojima ne vredi raspravljati) ono što sigurno jeste a to je izdržljiv i iznad svega skup, ma preskup za nas.

Zašto je onda IVECO napravio skoro identičan proizvod pod imenom LINCE (ris) za svoje trupe na kbsz. mirovnim misijama u Avganistanu i Libanu.

Eve i link http://it.wikipedia.org/wiki/Iveco_LMV

Share this post


Link to post
Share on other sites

General Motors opoziva 198.000 Hummera H3

hummer-h3-and-h3t_1024x0w.jpg

General Motors će opozvati 198.000 vozila Hummer H3 i H3T koji su proizvedeni između 2006. i 2010. godine.

Naime, problemi sa Hummerima koji će biti opozvani su u rešetki hladnjaka motora koja se nalazi na poklopcu motora. Rešetka se može odvojiti, pa čak i otrgnuti sa automobila tokom vožnje. Ova rešetka je na modelu H3 samo ukras pa nema stvarnu funkciju. Ukoliko se problematični komad otrgne sa vozila tokom vožnje, lako može pogoditi drugo vozilo i izazvati veću štetu i dovesti u opasnost bezbednost putnika, objasnili su razloge povlačenja iz GM-a. Za dobrovoljni opoziv vozila GM se odlučio nakon što su primili dve tužbe u SAD-u i tri u Japanu. Od ukupnog broja opozvanih vozila, 164.000 se nalazi u SAD-u.

Marka Hummer je trenutno u postupku ukidanja...

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što ispljuvaste ovu spravu?

Nije toliko loš. Dok sam radio u jednoj službi ...... mada verujem da je u granicama normale za tenkove.

Inače Pintzgauer je ipak neuporedivo lošiji proizvod iznad svega sklon prevrtanju i nije otporan ni na pištoljski 9 mm metak. Imajte u vidu prozore sa PVC folijom.

Jeste. Ukus je relativna stvar, a meni se od cele američke autoindustrije donekle svidja korveta stingrej, AC Cobra, i Krajsler 300c. I ništa više. Eto. A to su upravo vozila koja su se Amerikancima (sa izuzetkom prve) slabo dopala.

Pintzgauer mi je simpatičan jer je mali, malo troši, okretan, jeftin je i može celo pešadisko odeljenje sa opremom da se strpa i brzo promeni položaj. (ukoliko se ne preturi po jarugamathumbup.gif)

A IVECO je borbeno oklopno vozilo (BOV).. od njega džip ne biva!

800px-2june_2007_546_bis.jpg

U čemu je caka Pintzgauera? - Ima dimenzije automobila!! Može svugde da se provuče!:

pinz_data1a.jpg

a može i pendžeri da mu budu metkoneprobojni. Ne bi to bilo širom Evrope toliko rasprostranjeno!!

Edited by Damjanović

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juče je sa proizvodnih traka Shreveport fabrike u Luizijani sišao i poslednji Hummer H3, inače namenjen kompaniji Avis.

Takođe, očekuje se da 200 od 900 zaposlenih u toj fabrici do jula dobije otkaze, a sve kao posledica gašenja Hummera. General Motors naime nakon propalog dogovora sa Kinezima ipak nije našao nekog novog kupca za Hummer, pa je odlučeno da se ovaj brend i definitivno ugasi.

Ovde i podsećanje da je dogovor General Motorsa i kineske kompanije Sichuan Tengzhong Heavy Industrial Machines Co., Ltd o prodaji Hummera propao krajem februara.

Tengzhong na kraju nije uspeo da ubedi kineske vlasti da daju zeleno svetlo za ovu transakciju, imajući u vidu činjenicu da se radi o vozilima koja su sinonim za veliku potrošnju goriva, kao i na podatke o velikom padu prodaje. Sporazum je u načelu postignut još prošle godine, a prema izvorima bliskim pregovaračima, Kinezi su za Hummer trebali da plate oko 150 miliona dolara.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko će koga? UAZ protiv trofejnog Hamera

 

uaz hummer.jpg

 

Ljubitelji ekstremnih eksperimenata sa kanala WarGonzo organizovali su takmičenje i kasnije ga objavili na YouTube. Kako se navodi u tekstu koji prenosi portal lista ''Rossiйskaя gazeta'', domaći proizvođač automobila predstavio je svojevremeno UAZ-31512 modifikovan u klasičan model 469. Mostovi terenca bili su ''vojni'' sa reduktorima na krajevima, a motor japanski, zapremine 2.7 litara, turbodizel.  Ovom automobilu na crtu je izašao Hummer iz 1992. godine, model, kako je njegov vlasnik rekao, redak i za američku vojnu tehniku. Reč je o pik-apu sa dvoja vrata i motorom zapremine 6.2 litara koji razvija 150 konjskih snaga.

Na početku testiranja bilo je planirano da se proveri mit da li UAZ automobili mogu da idu po šinama pošto su gabaritima za to predviđeni. I stvarno terenac je ispunio zadatak, bez većih poteškoća mada se kretao sporo. Hammer je sa druge stane bio širi od šina, pa se gegao po železničkim pragovima. Iako uz velike napore Amerikanac je i na taj način, dijagonalno, prevalio put. Blatnjavi teren oba automobila savladala su bez većih poteškoća. A onda se dogodilo nešto nepredviđeno, Hummer se zaglavio u prolećnom snegu. I u trenutku kada se činilo da je došao pravi trenutak za UAZ da pokaže svu svoju superiornost ispostavilo se da on nema dovoljno težine i snage da izvuče Hamer.

Sudije na kraju eksperimenta nisu proglasile pobednika, rezultat je bio nerešen ili tačnije pobedila je ''majčica zemlja'', piše ''Rossiйskaя gazeta''.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

MSA Launch Edition H1 cilja savršenstvo

 

msa 11.jpg

 

Ako mislite da je Hummer H1 savršen SUV, ili bar blizu savršenog, onda je ovo poslastica za vas. Mil-Spec Automotive (MSA) je predstavio svoj Launch Edition H1, a ako vam se sviđa, možete imati jedan za najmanje 218.499 dolara. MSA tvrdi da njihov Hummer zadržava sve vrline običnog H1, eliminiše slabe tačke, i donosi sav potreban luksuz.

 

msa 1.jpg

 

Dostupan je u pet konfiguracija: pick up sa tvrdim krovom i četvoro vrata, tvrdi krov zakošen pozadi, karavan sa tvrdim krovom, SUV sa tvrdim krovom, ili pick up sa tvrdim krovom, dvoja vrata, i produženim tovarnim prostorom. ''Modernizacija'' počinje od H1 donator vozila, koje se potpuno rastavi, i nakon toga pažljivo sastavi od strane specijalizovanog tima u gradi Vičita u Kanzasu.

 

msa 111.jpg

 

''Proveli smo dve godine na istraživanje, dizajniranje, i razvoj prototipova u našoj potrazi da stvorimo savršeno vozilo i postigli smo cilj sa našim Launch Editionom.'', navodi CEO kompanije MSA, Adam Mitchell, u saopštenju. Ono što pokreće ovu ''zver'' je 6.6 litarski V8 Duramax turbo dizel sa 500 KS i 1355 Nm obrtnog momenta. Snaga se prenosi kroz šestostepeni automatski menjač. Za još suroviji izgled, H1 je dobio par cevastih odbojnika uz mnoštvo LED rasvete, kao i naplatke u vojnom stilu. U unutrašnjosti se nalaze ručno šivena koža, fensi sedišta, premijum audio sistem, kao i razni dodaci za koje se doplaćuje.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mil-Spec Automotive otkrio luksuzni #002 off roader

 

msa 1111.jpg

 

Za Mil-Spec Automotive (MSA) se brzo pročulo nakon što je firma napravila luskuzni SUV, baziran na Hummeru H1. MSA je skoro otkrio drugu verziju svoje unikatne vizije bazirane na Hummeru H1, pod oznakom #002 Launch Edition. Naravno, #002 prati stope #001 Launch Editiona, s tim da je najbitnija razlika to što #002 ima zakošeni mekani krov nad tovarnim prostorom.

 

182733-msa 111.jpg

 

#002 Launch Edition takođe nosi opremu koju MSA nikada nije imao na umu da ponudi. S obzirom da je ovo unikatno vozilo, kupac je naglasio da bi želeo da #002 ima vazdušno ogibljenje, kao i sedišta sa vazdušnim oslanjanjem.

 

182731-msa 1.jpg

 

Vazdušno ogibljenje omogućava do sedam inča razlike u visini vozila, dok pneumatska sedišta daju komfor vozaču i putnicima. Sedišta koja imaju mogućnost grejanja i hlađenja su opremljena i masažerima.

 

182732-msa 11.jpg

 

#002 Launch Edition pokreće 6.6 litarski Duramax V8 turbo dizel sa 500 KS i 1.355 Nm obrtnog momenta. Iako je cena baznog modela 218.499 dolara, ''sitnice'' kao što su vazdušno ogibljenje i sedišta, i posebne sitnice u enterijeru dižu cenu ovog luksuznog SUV-a na 290.837 dolara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

2019. Hummer H1 By Mil-Spec Automotive (Launch Edition M1)

 

mil 2.jpg

 

Iza jedne od neobičnijih restauracija koja uključuje i značajne modifikacije stoji tjuning kompanija Mil-Spec Automotive sa sedištem u Wičiti (Kanzas, SAD). Izvorno razvijen i pravljen isključivo za vojne potrebe, prvi Hummer se kasnije nudio i u ''civilnoj'' verziji zbog kupaca koji su insistirali na automobilu koji je svojim izgledom i specifikacijama bio drugačiji od svega što se nudilo na tržištu beskompromisnih terenskih automobila.

 

mil 22.jpg

 

Hummer je nakon modela H1 na tržište izbacio i modele H2 i H3, a kada je kompanija pod okriljem GM-a 2010. godine prestala s radom nekoliko tjuning kompanija je počelo da nudi vojnu verziju modela H1 koja je adekvatno prilagođena za civilno okruženje.

 

mil 222.jpg

 

Svoju verziju temeljito restauriranog i dorađenog Hummera H1 nudi i kompanija Mil-Spec Automotive, a iza naziva M1 Launch Edition se krije sivi H1 u pick-up verziji karoserije koju pokreće 6.6 litarski turbodizel V8 motor sa nešto više od 500 konjskih snaga i 1.355 Nm najvećeg obrtnog momenta. Mil-Spec je M1 opremio posebnim felnama i gumama, kožom obloženom unutrašnjošću, novom instrument tablom, vrhunskim audio-sistemom i upravljačem (Momo Prototipo) koji je nezaobilazan u Singerovim Porscheima. Trag točkova je povećan za 20 cm, a tu je i karakterističan usisnik za dovod vazduha motoru u situacijama prolaska kroz duboku vodu. Mil-Spec Automotive sličnu konfiguraciju nudi i uz ostale karoserijske oblike modela H1, a za primerak na fotografijama zauzvrat traže 239.000 dolara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kia lako taktičko vojno vozilo (KLTV)

 

kia kltv 1.jpg

 

Osim putničkih automobila, korejski proizvođač proizvodi u druge tipove vozila, uključujući i ona za potrebe vojske. Kia je svoj imidž u svetu izgradila kao proizvođač relativno pristupačnih i konkurentnih putničkih i SUV modela. Manje je poznato da ova kompanija izrađuje i druga, specifična vozila među kojima je i Kia lako taktičko vojno vozilo (KLTV).

 

kia kltv 11.jpg

 

KLTV podseća na klona globalno prepoznatljivog američkog ''hamvija'', koji je već tri decenije nezaobilazan u američkoj, ali i mnogim armijama širom sveta. Aktuelna verzija je treća generacija ovog vozila koje se izrađuje primarno za vojne potrebe.

 

kia kltv 111.jpg

 

Kao i originalni ''hamvi'', i ovaj terenac koristi modularnu mehaničku platformu koja omogućava proizvodnju verzija sa kraćim i družim međuosovinskim rastojanjem, kao i raznovrsne karoserijske nadogradnje i konfiguracije. Maksimalna nosivost KLTV-a je 7 tona, a pogoni ga turbo dizel motor sa 225 ks i 500 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Snaga se prenosi na sva 4 točka pomoću osmobrzinskog automatskog menjača. U stanju je da savlada nagib od 60% i pređe vodenu prepreku dubine 76 cm.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

FCA i GM navodno zainteresovani za kupovinu AM Generala

 

mil 2.jpg

 

AM General, kompanija najpoznatija po osnivanju brenda Hummer, je navodno okačila na prodaju znak. AM General navodno traži potencijalne kupce, među kojima su General Motors i Fiat-Chrysler Automobili. ''Reuters'' prenosi da lista potencijalnih kupaca uključuje GM, FCA, kao i grupu rivala AM Generala, kao što su General Dynamics, Oshkosh Corporation, i BAE Systems. Izvori bliski slučaju navode da bi AM General mogao da vredi do dve milijarde dolara, u slučaju da se odluče na prodaju. AM General je predstavio civilni Hummer H1 1992. godine, a trenutno proizvodi Humvee vozila specijalno za vojsku. Sedam godina nakon što je predstavio Hummer javnosti, AM General je prodao prava na brend GM-u. AM General je nastavio da proizvodi H1 u svojoj fabrici u Indijani, a zatim je počeo da proizvodi i model H2. Proizvodnja H2 je obustavljena 2009. godine, ali se u istoj fabrici kasnije sklapala Mercedes R Klasa namenjena za kinesko tržište.

 

Nije savršeno jasno zašto bi GM ili FCA bili zainteresovani za kupovinu proizvođača vojnih vozila, ali potencijalna prodaja dolazi u vreme kada se vojska SAD sprema da modernizuje svoje trupe borbenim vozilom nove generacije. Očekuje se da će ta nova vozila početi da služe 2022. godine. I GM i FCA bi mogli da se pošteno naplate od Vlade SAD kupovinom AM Generala, iako bi taj scenario bolje stajao GM-u, nego italijanskom FCA. GM je ove godine osnovao ''GM Defense'' odsek, što je označilo povratak u vojne vode nakon što je proizvođač prodao svoj ''General Dynamic'' odsek 2003. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mil-Spec Hummer H1 spreman za sve (ne)prilike

 

milspec 1111.jpg

 

Američka kompanija Mil-Spec za svoju četvrtu varijaciju na temu Hummera H1 zauzvrat traži 250.000 dolara.

 

milspec 1.jpg

 

Četvrta kreacija na temu Hummera H1, koju potpisuje američka kompanija sa sedištem u Detroitu, inspirisana je meksičkom Baja pustinjom, a beskompromisni i temeljito dorađeni terenski automobil, koji je na početku nastao isključivo za potrebe vojske SAD-a, trebalo bi da bez posebnih problema izađe nakraj s najsurovijim podlogama ispod ogromnih točkova. Sa karoserijom u boji peska, enormnim rastojanjem od podloge, dodatnim LED svetlima, usisnikom vazduha za prolazak kroz duboku vodu, vitlom za izvlačenje i adekvatnim zaštitnim cevima karoserije, Mil-Spec H1 004 pokreće ručno sastavljeni 6.6 litarski turbo-dizelski V8 motor Duramax koji raspolaže sa 505 konjskih snaga i 1.355 Nm obrtnog momenta.

 

milspec 11.jpg

 

Za prenos snage na obe osovine je zadužen 6-stepeni automatski menjač Allison 1000, a u standardnoj opremi je i reduktor prenosnih odnosa koji uz namenske gume dodatno pomaže prohodnosti ''kamiona'' za koji ipak nije potrebna C kategorija u vozačkoj dozvoli.

 

milspec 111.jpg

 

U MS-u su se pozabavili i putničkim prostorom koji je u ovom slučaju obložen kožom. Povećan je i nivo zvučne izolacije, unapređen je klima-uređaj, a tu je i vrhunski audio sistem JL C5. ''Tačka na i'' je kožom obložen trokraki upravljač Momo Prototipo koji je postao jedan od zaštitnih znakova Porschea 911 iza kojih stoji čuvena automobilska manufaktura Singer.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...