zoki becejac 0 Posted February 24, 2010 na puntu 1,2 mk2 iako je stavljen novi kupljen u AP sportu pusta i dalje cini mi se i vise nego sa predhodnim,sad sta mi je ciniti postoji li mogucnost stavljanja diht mase izmedju gumenog dihtunga i donjeg dela gde poklopac naleze,ili kupiti negde drugde neki kvalitetniji dihtung-pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted February 24, 2010 Mi smo u firmi menjali vise puta ( na 3 punta) i stavljali diht masu (wurth crni) i malo drzi i pocne opet sa strane da vlazi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
etibor 21 Posted February 24, 2010 Milim da je to fabrička greška na tim motorima. I meni se isto dešavalo dok sam vozio Punto. Zamažeš diht masom kada staviš novi dihtung i dok drži dobro je... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted February 24, 2010 to im je boljka ako izdrze od servisa do servisa to je super Quote Share this post Link to post Share on other sites
histerika 0 Posted February 24, 2010 He, he... Mene ceka isto to ovaj vikend. Ovo ce biti treci dihtung po redu... Svaki do sad je drzao 3000 u proseku sa sve diht masom... Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoki becejac 0 Posted February 25, 2010 nista onda ostaje meni da probam sa diht masom pa koliko drrzi hvala svima! Quote Share this post Link to post Share on other sites
histerika 0 Posted February 25, 2010 ja sam probao i diht masu i onaj crveni termo silikon... ista prica... kupovao sam i dihtung u delti, ista prica.. ne savetujem opciju silikona (iako sam bio ubedjen da ce on da drzi) jer sam kod sledece zamene dihtunga imao muku da ocistim njegove ostatke Quote Share this post Link to post Share on other sites
loodilo 0 Posted February 25, 2010 ^^^ Kupis dva komada pa stavis oba umesto jednog hahahahahahahaahhaahahhahaha salim se! Jedino Wurh diht masa + nov original dihtung. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoki becejac 0 Posted February 26, 2010 drugar mehanicar me posavetovao ja ga poslusao i ne pusta za sada postupak sledeći-očisti se ležište dihtunga na poklopcu kao i prostor gde dihtung naleze na glavu motora wurth sredstvom za čišćenje diskova obloga pločica itd,obriše se uzme se wurth crna diht masa tanko namaže u ležište dihtunga poklopca kao i na mesto gde naleže dihtung i ostavi se jedno dva sata.Kad se stegne diht masa onda se novi dihtung stavi dodje kao u sendviči izmedju dve diht mase pritegne se i to je to,njegov zakljucak je da posto je poklopac od aluminijuma na višim temperaturam on radi i zato dihtung ne naleze svuda podjednako.Nadam se da ce jos nekome ovo pomoci da se resi neuglednog slivanja ulja koji se stvarno vidi i bode oči Quote Share this post Link to post Share on other sites