Jump to content
FAS Goran
Bokili

Gde ugraditi (održavati) plinski uređaj?

Recommended Posts

Planiram da u Zastavinog Punta (posle 8500 km i jos je u garanciji koja uskoro istice) ugradim Zavoli sistem...Moja pitanja su:

Da li je neko vec ugradjivao ovaj sistem u Zastavinog Punta i kakvi su rezultati?

Kolika je potrosnja Punta kada ide na autogas?

Preporuka za servis gde bih ugradio Zavoli sistem (ja sam nesto zagrejan za autoservis Moma u Borci, pa ako neko ima iskustva sa njim neka napise)?

Pozdrav i nadam se da cete odvojiti malo vremena za odgovore...pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

DT Autogas sistem je ranije uvozila firma Eurogas pa su onda prestali. Prema informacijama do kojih sam uspeo da dođem kvalitet kit-a koji se ugrađuje nije na vrhunskom nivou a tome u prilog govori i cena od 100€.

EDIT: evo i sajta firme http://autogas.dtgas.pl/index.php?strona=content&id=1

Edited by sErGiO-AR

Share this post


Link to post
Share on other sites

koliko je pametno ugraditi taj uredjaj..._

http://www.autogasboban.co.rs/

e evo i sajta servisa koji je uvoznik i ugradjuje taj uredjaj...

evo mozda jos jedne korisne informacije ;) auto plac Pegaz i ujedno auto servis radi ugradnju plina A.C sa garancijom d 5 godina za 350e

http://www.autopegaz.com/kontakt.htm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Planiram da u Zastavinog Punta (posle 8500 km i jos je u garanciji koja uskoro istice) ugradim Zavoli sistem...Moja pitanja su:

Da li je neko vec ugradjivao ovaj sistem u Zastavinog Punta i kakvi su rezultati?

Kolika je potrosnja Punta kada ide na autogas?

Preporuka za servis gde bih ugradio Zavoli sistem (ja sam nesto zagrejan za autoservis Moma u Borci, pa ako neko ima iskustva sa njim neka napise)?

Pozdrav i nadam se da cete odvojiti malo vremena za odgovore...pozz

Radio sam ja dosta Z-10 i Zavoli odlicno radi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znas li koji su kompjuteri aktuelni u kitu Zavolija.Znam za tri, smiley,easy i neki treci...?Koji se ugradjuje u Puntica, koji je najbolji, koja je razlika u cenama?

I koja je boca najbolja, meni se nudi neka Poljska, ali kazu da je A klase...Nesto mi se cini da joj je kapacitet manji i da sa punom bocom je autonomija Punta po gradu 250 Km, a na otvorenom oko 300Km...Kolika se boca ugradjuje u Puntisu i koji joj je kapacitet (kao i onaj "radni" -20% ???).

Da li su boce za Punta od raznih proizvodjaca uvek iste zapremine ili to zavisi od proizvodjaca, kvaliteta, klase itd...?

Edited by pedjabj

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. U Zavoli kitovima su aktuelni samo Alisei Smile i Alisei N. Razlika u cenama je oko 50-70e. Skuplji Alisei N ima napredniji sofver koji Smole ne podrzava (OBD trim). Easy se vise ne proizvodi. Za Punta je naravno bolji Alisei N ali u vecinu se ugradjuje Smile. I o odlicno zavrsava posao.

2. Poljske GZWM boce su dobre i srednje cene. Turski Atiker je najeftiniji i dosta je kuburio sa kvalitetom zastite i farbe - javljala se krozija posle 2-3 godine. Nas Lifam je dobrog kvaliteta, Irene takodje.

3. U principu su zapremine i dimenzije standardizovane, a odstupanja u zapremini su od 1-2 lit i to ne zavisi od kvaliteta nego od konstrukcije boce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

e ovako puno vremena sam proveo gde kod koga kako .. itd... dobro se informisao kao i sto sam naveo u jednoj od prespika naisao i na neki nov plin DT svega ima realno treba biti oprezan ali ne i slep,evo moj primer u prethodnog punta sam ugradio plin AC kod Rasica,naravno sve u fulu 630e nema greske al iovaj put nisam hteo da dam tolike pare jel ga jos i nisam otplatio a zameno auto. e sada naletim na coveka Makedo gas servis provereno dobar i posle toliko lutanja citanja odlucim se kod njega ,stag 4 AC plin za 450e ista garancija kao kod rasica cak i od istog uvoznika uzimaju delove,ali ono sto me je odusevilo dobijate svecice gratis a ono sto kod rasica mi je zasmetalo date 620-630e za plin dodjete da podignete auto a on vam zatrazi i bednih 500 din za plin sto je sipao prilikom stelovanja malo glupo,kod ovog coveka je bilo dosta plina testirao sam ga nekoliko kilometara dosao kuci i jos se vozio mnogo prijatnija usluga,covek je ok. eto za nase clanove mozda jedna sansa vise da dodjete do plina za ok lovu. nadam se da ce me sluziti lep oza sada je ok... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam Fiat Punta II 1200, 16V, 2003 god. I s'obzirom da je cena bezolovnog 157 dinara, ne moze da se napuni nikako. Hteo bih da ugradim neki plin, ali posto se uopste ne razumem u to, molio bih vas da mi kazete kolika je cena plinskog uredjaja za moj auto sa atestom i da mi kazete da li ima negde u blizini mog prebivalista dobar majstor za ugradnju. Inace ja sam iz Mladenovca. Hvala unapred.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti motori lepo podnose plin, ali treba i na benzin da se vozi, inače benzinska instalacija kaput.

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

@zpn

Benzin jeste skup, preskup. Ugradi plin i preporodićeš se. Za punta može da se ugradi već za 400E, plus atest oko 50, a gde ima u blizini Lazarevca to ne znam :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Bas sam se sada raspitivao, ima jedan tu lik iz Ml-a, ponudio mi je neki Poljsko-italijanski (3 godine garancije) za 450E, a ima neki I samo italijanski on je 3godine garancija ali je 480E.

Da li ima jos neki, ili koji je bolji od ova dva? :) Ja nisam iz Lazarevca, iz Mladenovca sam, i zanima me u blizini Mladenovca. Hvala u svakom slucaju Vlado. :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

@zpn - ja sam na mom puntu mk1 ugradio plin kod Neshe (i ja sam iz Mladenovca) jos 2005 godine i mogu ti reci da sam prezadovoljan! Od 2005 do sad imao sam samo problem sa nekim relejem koji sluzi da prebacuje sa benzina na plin i obrnuto i nista vise...tako da ti toplo preporucujem da ugradis plin kod njega...

U tvog Punta bi trebalo da ide sequent uredjaj, koji i ja planiram da ugradim u mog novog Stila sad za neki dan. ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovani forumasi,imam dosta nejasnoca po pitanju ugradnje tng-a...posto vidim da saradjujete sa vise ozbiljnih servisa za ugradnju molio bih za razjasnjenje...burazer hoce da ugradi tng u astru 1.6 16v twinport 2006-to...

Zvao sam R&R electronic,smatrajuci da je jedan od najjacih u Bg-u...odgovorom sam iskreno bio razocaran...za fiksni zavolijev sistem traze 620e,a za obd komunikaciju (nesto slicno kao benzinski racunar)-podesava potrosnju u svakom rezimu rada,doplata jos 70e...uz sve to,doticni navodi da je potrebna kapalica. Obicne venturi sisteme sam ugradjivao u vise vozila,pratio sam i strane sajtove,pa sam mu postavio pitanje u vezi mazalice...dobio sam odgovor da je obicna mazalica sa 4-6kapi u sekundi...na moje pitanje ima li elektronsku,dobio sam potvrdan odgovor i cenu od 460e samo za mazalicu...

Iz iskustva drugih,pogotovo sa fordom,uopste flash lube se pokazao izuzetno neprakticnim...citaj vise stete nego koristi i vecina ga izbacuje. Radi se o tome da 4-6 kapi kaplje i na leru i na visokom broju obrtaja...to dovodi do posledice da ventili i glava motora koksaju i dolazi do kvarova pre ili kasnije,a uopste taj aditiv je skup oko 1800din,na nekih 2000-5000km...

Na ovu moju izjavu u R&R-u kazu da mogu da sipam dvotaktol sinteticki ili ulje koje sipam u motor umesto tog podmazivaca,sto me navodi na zakljucak da ta kapalica nema veze sa zivotom i da je uopste bespotrebna...takodje kazu da 1.2 i 1.4 twinport opelovi motori mogu i bez kapalice a 1.6 mora...kakva je razlika?

Zatim sam pozvao Makedo gas,i ljudi mi deluju mnogo realnije...prvo ne treba kapalica,vec oni nude apolo gasni uredjaj,koji kao i zavolijev obd,pravi idealnu smesu u svakom rezimu rada,znaci nisu fiksni parametri...objasnjenje zasto ne treba kapalica je u tome da motor ima idealnu smesu u svakom rezimu rada,tako da ne dolazi do povecanja temperature u cilindru...da li je ovo sustina cele price,ako moze neko da mi potvrdi...inace je cena sa toro bocom 480e...takodje servisi koji nisu ovde na listi ne preporucuju mazalicu,necu navesti koji,da ne bi bila reklama...gde ugraditi tng?p.s znam da je ovo flcs forum,ali radi se o tehnickim pitanjima,za i protiv kapalice i fiksna vs obd komunikacija

Share this post


Link to post
Share on other sites

plin nas vadi ja sam presao vec nekih 1000 km isao na prvi kontrolini servis isve je ok,eto ako te ne mrzi Makedo gas za sada sam prezadovoljan vuce indeticno ko na bezin potrosnja po gradu je oko 8l plina :) korektni su ljudi dobijes i svecice gratis... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

danas sam ugradio plin u servisu PALJINAC u Nišu,uredjaj stag 200-4,isparivač tomaseto,turska boca toroidna,čep pored čepa za gorivo (ispod poklopca) za 370 evradi.Oduševio sam se kad sam video kako su sva creva i kablovi pedantno spakovani,jedino mi se čini da je farba na boci malo nekvalitetna (što i nije mnogo bitno) ali vreme će pokazati.Čini mi se da motor lepše radi na plinu a razlike u vožnji nema.Inače radio je plin i mom badži na pežou 206 isti ovaj uredjaj pre 5 godina i radi bez problema i zato sve preporuke za ovaj servis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovani forumasi,imam dosta nejasnoca po pitanju ugradnje tng-a...posto vidim da saradjujete sa vise ozbiljnih servisa za ugradnju molio bih za razjasnjenje...burazer hoce da ugradi tng u astru 1.6 16v twinport 2006-to...

Zvao sam R&R electronic,smatrajuci da je jedan od najjacih u Bg-u...odgovorom sam iskreno bio razocaran...za fiksni zavolijev sistem traze 620e,a za obd komunikaciju (nesto slicno kao benzinski racunar)-podesava potrosnju u svakom rezimu rada,doplata jos 70e...uz sve to,doticni navodi da je potrebna kapalica. Obicne venturi sisteme sam ugradjivao u vise vozila,pratio sam i strane sajtove,pa sam mu postavio pitanje u vezi mazalice...dobio sam odgovor da je obicna mazalica sa 4-6kapi u sekundi...na moje pitanje ima li elektronsku,dobio sam potvrdan odgovor i cenu od 460e samo za mazalicu...

Iz iskustva drugih,pogotovo sa fordom,uopste flash lube se pokazao izuzetno neprakticnim...citaj vise stete nego koristi i vecina ga izbacuje. Radi se o tome da 4-6 kapi kaplje i na leru i na visokom broju obrtaja...to dovodi do posledice da ventili i glava motora koksaju i dolazi do kvarova pre ili kasnije,a uopste taj aditiv je skup oko 1800din,na nekih 2000-5000km...

Na ovu moju izjavu u R&R-u kazu da mogu da sipam dvotaktol sinteticki ili ulje koje sipam u motor umesto tog podmazivaca,sto me navodi na zakljucak da ta kapalica nema veze sa zivotom i da je uopste bespotrebna...takodje kazu da 1.2 i 1.4 twinport opelovi motori mogu i bez kapalice a 1.6 mora...kakva je razlika?

Zatim sam pozvao Makedo gas,i ljudi mi deluju mnogo realnije...prvo ne treba kapalica,vec oni nude apolo gasni uredjaj,koji kao i zavolijev obd,pravi idealnu smesu u svakom rezimu rada,znaci nisu fiksni parametri...objasnjenje zasto ne treba kapalica je u tome da motor ima idealnu smesu u svakom rezimu rada,tako da ne dolazi do povecanja temperature u cilindru...da li je ovo sustina cele price,ako moze neko da mi potvrdi...inace je cena sa toro bocom 480e...takodje servisi koji nisu ovde na listi ne preporucuju mazalicu,necu navesti koji,da ne bi bila reklama...gde ugraditi tng?p.s znam da je ovo flcs forum,ali radi se o tehnickim pitanjima,za i protiv kapalice i fiksna vs obd komunikacija

To da kapalica nema veze sa zivotom su gluposti. Naravno da je potrebna za pojedina vozila, a koliko je potrebna zavisi od nacina voznje i uslova eksplatacije (grad ili autoput). To uvek treba uzeti u obzir. Neka neko ne stavi na Hondu pa ce da vidi sta ce biti za 40000km. Vidim da se napisao da kalplje 4-6 kapi u sekundi, a verovatno si mislio na minute. Kolicina kapanja nije konstantna u razlicitim rezimima rada, jer kapalica radi na vakuum u motoru i on nije isti na punom gasu i na leru. Bez obzira sto se na fiksni i OBD trim gasa, iako je smesa idealna temperatura sagorevanja gasa je visa, jer su osobine gasa takve. OBD ima prednost izbegavanja siromasnih smesa pogubnih za motor kada se sipaju razlicite faze plina. Takodje niko ne bi voleo da mu sija MIL lampica tokom voznje, a i potrosnja je bolja. Sa fiksnim svega ovoga nema. Apolo i Zavoli kao uredjaji nemaju dodirnih tacaka i sama cena govori nesto, tako da o tome necu dalje.

Tvinport motori su podlozni habanju ventila ukoliko se ne ugradi kako treba. Naime, usisna grana je u velikoj meri unutra podeljena i desava se da je majstori lose izbuse i gas uzima samo preko jednog ventila i uzrokuje brzo trosenje njegovog lezistsa. Neko to izbegava busenjem grane daleko od ulaza u glavu, i time pravi povecanu mapu i nemogucnost dobrog podesenja uredjaja. Naravno dobar majstor bi morao da ima resenje i za sve ove probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hocu da ugradim plin u kola ali jos uvek ne znam gde bih ugradio. Za sad sam izdvojio ova 3 servisa.

Pegaz na vidikovcu 350evra moze na 3 rate onda je oko 380E cena. Ugradnja traje dan i po.

Nitro GT 400evra je ugradnja 450 na rate. Ugradnja gotova za dan.

http://www.autogasboban.co.rs Koliko vidim kod njih je 400 evra i pise da je tu uracunat i atest. Jos ne znam koliko traje ugradnja.

Sta vi mislite za koga da se odlucim? Svi su priblizno isti sa cenama. A iskreno nesto nisam pri parama pa da idem kod Rasica mada kod njega ja licno ne bih vise nikad otisao.

Prvi plin u keca sam ugradio kod njega trosio je kao upaljac, Poucen iskustvom odem i sa drugim kecom kod njega i trosio mi je oko 15 litara plina. Ajde potrosnja se i nastelovala ali kad sam otisao za atest nisam prosao jer je isparivac bio ugradjen sa pogresne strane. Morao sam da se vratim da premeste neke delove (ne znam koje jer se ne razumem) i tek onda sam prosao atest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li neko ima iskustva sa Eco Top Service? Oni ugrađuju Landi Renzo Omegas Plus, koji se ugrađuje u Fiat Punto Classic...

Sa druge strane dosta pohvala ima i Vlada (Error na forumima - ACBabic ) pa me zanima da li je neko ugrđivao auto gas kod njega pošto ga BMW-ovci i Opel-ovci baš hvale...

Generalno, za ugranju se razmišljam između STAG300 ISA2, STAG4+ i Landi Renzo Omegas Plus...

Ako neko ima iskustva sa ovim uređajima na Punto, dobro bi došlo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ugradio sam na kraju Pegazu. Sve mi se cini ok i srejdeno je. Nisu razbacana creva i slicno nego je sve lepo slozeno i povezano. Ne znam koja je jos potrosnja jer sam juce preuzeo auto. Atest treba da odradim za par dana pa cu do tada i da vidim potrosnju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari zeleo bih da ugradim gasni uređaj u svog punta 1.2 8v 2007god.

Kakav je uređaj najbolje ugraditi i gde je to dobro uraditi.

Prihvatam sve, neke preporuke ,iskustva, savete i itd.

Hvala unapred.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cao svima,

Vidim da ima puno ljudi koji se razumiju u pin pa cu zamoliti da mi date preporuku .Vidim svi fale Rasica po forumima da je najbolji itd... Ja imam Cadillac CTS 2010 god V6 3600 cc , iz Crne Gore sam i ne bih da mi neko ovamo nagrdi kola zbog 100 eura puta do bratske Srbije :) Ne vozim nesto puno al za 10 000 koje predjem godisnje otplaticu taj uredjaj a ovaj auto cu voziti 3 godine, bar mi je to plan.

Na internetu sam vidio da je http://www.autogaskotlajic.com/ ugradio plin AC bas u Cadillac CTS koji ima isti motor kao moj .... samo sto je stariji model sto i nije tako bitno . E sad covjek koji je pogledao slike kako je to uradjeno (na sajtu su pod AC uredjajima) kaze da je to uzas kako je uradjeno , da su kablovi i crijeva razbacani itd itd . Kod nas ovamo svi fale Cacak , da su tamo naj majstori ..... al vidim to niko ne pominje, mora da ih je vrijeme pregazilo.

Danas sam gledao auto kao moj (samo sto je karavan a moj limuzina) na mobile.de sa plinom i odusevio sam se kako su uradili ljudi to

Hvala .

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tomaseto / Stag kombinacija. Pise stag 200 tacnije. Turska boca od 43 litre (sta je oko 35 otprilike). Cena je 350eur za kes i 380 na 3 rate. Kod njih moze i da se odradi atest svake druge srede. Atest je 5300 ali to je svugde ista cena. Garancija je 5 godina i na svakih 10 000 imas kontrolni pregled. Ako zakasnis preko 400-500km nece prihvatiti garanciju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...