Jump to content
FAS Goran
Bokili

Gde ugraditi (održavati) plinski uređaj?

Recommended Posts

Sve što sam video od automobila koji dolaze od preko sa ugradjenim TNG-om (ne fabričkim, već naknadno ugradjenim) ima punjenje pored čepa rezervoara. Kad su radjeni atesti, mesto za punjenje se nije izmeštalo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja kad sam trazio da mi se pecurka stavi kod rezervoara rekli su da nece moci da prodje atest, zasto ne znam ali tako je receno. To je njima samo dodatni kes tako da neverujem da nisu bas alergicni na kes.

Послато са GT-I9070 користећи Тапаток 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ono sto ja ovde zameram je razlicita duzina creva dizni i busenje branika zbog punjenja.  Punjenje na mestu rezervoara nije 100 dukata.

 

Mozes li da objasnis sta se gubi razlicitim duzinama creva dizni...Za punjenje se slazem.A pitacu kada se bude radio atest da li bi pustili vozilo da ima punjenje kraj cepa rezeroara...

Inace i prva reklamacija, posle potrosenog tng-a, prebacio na benzin, ali ne radi zvucno obavestenje...U ponedeljak ide u servis.Ili je "zujalica" lose povezana ili je fabricki neispravna.Tako kazu.

Tako i da prva provera potrosnje pada u vodu...

 

 

Pozeljno je da vreme ubrizgavanja bude isto na svim cilindrima. Pojedin moderniji motori imaju mogucnost promenljivog ubrizgavanja po cilindrima, ali Punto ne. Ista stvar je i sa elektronikom gasnog uredjaja. Neki imaju neki ne. Stag 200 sigurno ne. Kroz razlicitu duzinu creva( proizvodjac savetuje ne duza od 15cm) prilikom istog vremena ubrizgavanja dolazi do neujednacenog snabdevanja motora gasom. U principu ti to ne mozes da osetis, ali vremenom dolazi do pomeranja samoadaptivne benzinske mape i javljaju se problemi u radu. Uvek je bolje ugraditi dizne ispod usisne grane i postici jednaka creva. Jeste da oduzme pola sata vise u ugradnji, ali je pouzdanije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja kad sam trazio da mi se pecurka stavi kod rezervoara rekli su da nece moci da prodje atest, zasto ne znam ali tako je receno. To je njima samo dodatni kes tako da neverujem da nisu bas alergicni na kes.

Послато са GT-I9070 користећи Тапаток 2

Meni su instalateri predlozili da bude pored grla rezervoara. Svaki put kad treba da natocim volim da gledam zbunjenog pumpadziju kako se ceska po glavi i trazi ''rupu''  :harhar:

Edited by gile smederevo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ugradnja i atestiranje plinskog uredjaja u "Sve za vas auto"

Zakazana mi je ugradnja jutros u 8:30.
Vozilo sam predao u 8:15
Prilikom predaje vozila, dogovor je bio da se ne busi branik za postavljanje ventila za punjenje, nego da se postavi "visilica" i da se puni ispod branika. Radnik koji je primio vozilo-Aleksandar, rekao mi je da ce tako biti uradjeno i da je to ok, tj. da tako moze da se atestira.
Dogovor je bio da ce biti gotovo izmedju 15 i 16h.
Oko 14:30 sam dosao u servis u nadi da ce biti zavrseno ranije i da necu morati da cekam. 
Prvo sto sam uocio je bio PROBUSEN zadnji branik iako je na nalogu pisalo da se postavi visilica, da se ne busi branik.
Na moje pitanje kada ce biti gotovo, receno mi je za oko 3 sata, tj. oko 17:30.
Besan zbog nepostovanja dogovora i sto me nisu obavestili iako su imali kontakt tel da ipak mora da se busi branik, potrazio sam Aleksandra. 
Rekao sam mu o cemu se radi i on je odmah otisao u drugi deo servisa gde je bio moj auto i proverio je sta pise na nalogu, te skrenuo paznju "majstoru" koji je ugradjivao.
Receno nam je da visilica ne moze da se postavi jer ne moze da prodje atest.
Besan zbog probusenog branika (srecom nije busen lim sa strane, sad bih sedeo u policiji) i nepostovanja dogovora oko vremena i nacina ugradnje iako sam vozilo dovezao i pre zakazanog termina, trazio sam da se vozilo vrati u prvobitno stanje i demontira uredjaj.
Tada se pojavio neko ko se predstavio kao vlasnik servisa i tu je krenula rasprava. Tada mi je ponudjen vaucer za besplatno servisiranje klime (ja sam frigomehanicar), neki servis i sl. sto sam odbio i trazio demontazu uredjaja i vracanje vozila u stanje u kakvom sam ga dovezao.
To je prihvaceno i ponudjeno mi je da oni saniraju rupu na braniku i da ga ofarbaju sto sam odbio jer sam samo zeleo da odem odande.
Ipak, nakon jos malo razgovora i obecanja "vlasnika" kako se predstavljao, a kasnije sam tek saznao da se radi o suvlasniku koji je po meni ispao jako nekorektan, da ce postaviti trojicu da rade na mom vozilu kako bi radovi SA ATESTOM koji sam platio kad sam dovezao vozilo bili gotovi do 16h, pojeo sam govno (zamolicu da se ovo ne cenzurise jer jos osecam ukus u ustima) i prihvatio da se zavrsi ugradnja. Na to sam najvise pristao jer je karoserija vec bila izbusena gde je trebalo, a to nije bilo moguce sanirati.
Vratio sam se oko 15:30 i cekao ispred servisa. 
U 16:13 neko izvozi moje vozilo napolje i umesto da ga uveze na atest u drugi deo garaze(koji je po dogovoru i obecanju suvlasnika trebao biti gotov do 16h) , na moje zaprepascenje, bez moje dozvole, bez pitanja prolazi pored mene, ukljucuje se u saobracaj i odlazi u meni nepoznatom pravcu.
E tu mi puca film!!!
Posle magarcenja od strane suvlasnika i praznih obecanja, a zatim i odvozenju mog vozila iz servisa bez moje dozvole od strane meni nepoznatog lica iz servisa, pozovem 192 da prijavim kradju vozila.
Nakon sto sam preko telefona objasnio o cemu se radi, upucen sam na policijsku stanicu na N.Bgd.
Tamo su me prvo poslali u sobu 3 kod inspektora, zatim u sobu 1 kod dezurnog sa kojim je jos i moglo da se razgovara dok mu nije dosao nadredjeni kog, zbog pravila lepog ponasanja, zabranjenog psovanja i sl. na forumu ne bih komentarisao. Nakon razgovora sa nadredjenim, a kako bih izbegao eskalaciju sukoba sa njim i neke teske reci koje bi mogle biti protumacene kao vredjanje sluzbenog lica na duznosti, demonstrativno napustam prostoriju i opet pozivam 192 gde ponovo objasnjavam sta se dogodilo i u servisu i u stanici policije, a oni mi vezu prebacuju opet na ovog sto ga necu komentarisati. U tel. razgovoru sa njim, a vec vidno iznerviran, svasta sam mu rekao.
Opet zovem 192 pokusavajuci da izdejstvujem da neko ode do servisa i postara se da mi vozilo bude vraceno.
Spajaju me sa stanicom Savski venac gde sam se izvikao na zenu koja se tamo javila i koja me je ubedjivala da moram da se obratim novobeogradskoj stanici. Znam da ona nije kriva i zao mi je sto sam bes u tom trenutku iskalio na njoj, ali nervoza je cinila svoje.
Na sve nacine sam pokusavao da izdejstvujem da policija ode tamo jer u onom stanju mogao sam samo da napravim problem sebi da sam usao u servis i pronasao slatkorecivog suvlasnika.
Tada kontaktiram devojku, ona ode kod  komsija (supruznici rade u policiji) i uspostavim tel kontakt sa njima. Sve sam im ponovio sta se dogadjalo, ljudi nisu mogli da veruju. Oni su kontaktirali poznanika u policiji i tada mi je receno da je novobeogradska stanica najgora i da bih trebao otici u bul despota Stefana i tamo prijaviti dezurnim kriminalisticarima.
Seo sam na 16-icu i krenuo tamo. Jos mi je u autobusu prisla kontrolorka, ja bez karte. Rekao sam joj da nemam kartu i gde idem, na njenu i moju srecu zena je imala razumevanja i prosla je dalje.
Dezurni u despota Stefana su me uputili na privatnu tuzbu i rekli da trazim napismeno od vlasnika servisa od kada do kada je vozilo bilo kod njih (kako bih se zastitio od odgovornosti za eventualno pocinjene prekrsaje mojim vozilom ili jos gore-krivicna dela) jer sam u medjuvremenu, a to je bilo oko 18h obavesten da je sve gotovo i da mogu da preuzmem vozilo u servisu. Gde je vozilo bilo od 16:13 do poziva ja ne znam. U servisu tvrde da je bio na pumpi da sipa gorivo. Ne znam koja je bila tacna kilometraza kada sam dovezao auto u servis, pa ne znam ni koliko je vozilo preslo dok je bilo kod njih.
Oko 19h sam bio u servisu gde sam docekan od strane drugog suvlasnika (onaj prvi je zbrisao iako sam prilikom obavestavanja od strane servisa da dodjem po vozilo rekao o cemu se radi, gde sam bio i trazio da me "vlasnik" saceka i pripremi papire)
U servisu sam pregledao vozilo da nema vidljivih ostecenja na karoseriji, a odbili su da mi vrate vozilo i trazili da idem sa drugim suvlasnikom u despota Stefana pa, ako se vratimo do 20h, vratice mi vozilo. Ako ne stignemo, da dodjem sutra po njega.
Tu je pala rasprava sa drugim suvlasnikom koji niti je sta dogovarao sa mnom, niti je sta obecavao, ali je ostao da me doceka umesto partnera i samim tim se umesao u sve ovo.
Kako je i dalje odbijao da mi vrati vozilo, opet sam se zvao 192 i patrola je dosla u servis.
Tek nakon dolaska patrole, razgovora sa njima, nove preporuke da podnesem privatnu tuzbu i da oni ovde ne mogu nista da ucine da bi mi vratili vozilo pored kojeg smo stajali, a koje je bilo zatvoreno u garazi, suvlasnik koji je bio tu popustio je i vratio vozilo.
Prilikom preuzimanja sam hteo da proverim da li je ispusten vazduh iz rashladnog sistema vozila i tada sam uocio da to nije dobro uradjeno. Tada je uoceno i da fali rashladnog sredstva u sistemu iako sam doneo litar sa sobom kako bi se dosulo nakon ugradnje sto sam i rekao kad sam ostavljao vozilo u servisu, a primeceno je i da jedna selna nije dobro stegnuta i da na njoj curi gas. To je odmah reseno zamenom selne.
Pitanje je sta su proveravali nakon ugradnje ako nisu primetili da selna ne valja, da ne moze da se stegne, nisu ispustili sav vazduh iz sistema i nisu dosuli antifriz koji je predamnom dosuo drugi suvlasnik.
Krivo mi je sto su u celu pricu bili umesani zena koja se javila na tel u stanici Savski venac, zena koja radi u servisu i koja me je zvala da dodjem po vozilo i drugi suvlasnik jer sam sa njima koji realno nisu nista skrivili imao problem zbog besa koji je kuljao iz mene, a nakon cele ujdurme za koju je zasluzan onaj prvi sto se predstavlja kao vlasnik i radnik koji je primio vozilo i sa kojim sam se dogovarao o roku za zavrsetak radova i nacinu na koji ce isti biti izvrseni, a koji nisu ispostvoani niti sam telefonom koji su imali obavesten o potrebi da se nesto od dogovorenog menja.
Servis sam napustio oko 20:30h

Na kraju, krivo mi je sto sam uopste usao u taj servis. Iskreno se nadam da nece biti reklamacija i da necu morati tamo da se vracam.
Ono sto zasigurno mogu da tvrdim je da vise nikada, osim u slucaju reklamacije na ugradjeni uredjaj, moja noga tamo nece krociti.
Do sada sam ugradjivao u Evro-gas Kolew (zastava 101, dzeta 1.8 i audi 100 2.0) i nikada nisam imao ni jednu jedinu zamerku na rad onjih ljudi tamo, a vlasnik je covek koji je uvek tu da pomogne ukoliko postoji bilo kakav problem.
Odluka da ovaj put ugradim u servisu koji mi lokacijski odgovara, umesto u vise puta proverenom, kostala me je vremena i zivaca. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do sad sam ugradjivao plin u 4 auta izmedju ostalog i u tom servisu, doduse zvali su se Pegaz ranije, ali isti su ljudi. Pri svakoj ugradnji su morali da izvezu auto iz servisa nakon ugradnje zbog sipanja plina. Nakon sipanja proveravaju da li negde ima curenja. Cudi me da nisu ispostovali, jer sam do sada imao ok misljenje o njima. Nisam nikad imao problema. Na servis kad odem zavrse za 15-20 minuta.

Samo sto moram da te smorim i da ti kazem da ces ipak morati da ides opet kod njih. Mozda ce ti biti potrebno stelovanje posle potrosene boce ili dve a u svakom slucaju ces morati da radis servis kod njih. Ako ne odradis servis kod njih gubis garanciju.

A sto se tice pandura... ma to je sve banda koja samo prebacuje posao sa jedne stanice na drugu i niko nista ne radi. Savrsen primer drzavne sluzbe. I ja sam skoro imao slican problem da prijavim kradju dokumenata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ugradnja i atestiranje plinskog uredjaja u "Sve za vas auto"

Zakazana mi je ugradnja jutros u 8:30.

Vozilo sam predao u 8:15

Prilikom predaje vozila, dogovor je bio da se ne busi branik za postavljanje ventila za punjenje, nego da se postavi "visilica" i da se puni ispod branika. Radnik koji je primio vozilo-Aleksandar, rekao mi je da ce tako biti uradjeno i da je to ok, tj. da tako moze da se atestira.

Dogovor je bio da ce biti gotovo izmedju 15 i 16h.

Oko 14:30 sam dosao u servis u nadi da ce biti zavrseno ranije i da necu morati da cekam.

Prvo sto sam uocio je bio PROBUSEN zadnji branik iako je na nalogu pisalo da se postavi visilica, da se ne busi branik.

Na moje pitanje kada ce biti gotovo, receno mi je za oko 3 sata, tj. oko 17:30.

Besan zbog nepostovanja dogovora i sto me nisu obavestili iako su imali kontakt tel da ipak mora da se busi branik, potrazio sam Aleksandra.

Rekao sam mu o cemu se radi i on je odmah otisao u drugi deo servisa gde je bio moj auto i proverio je sta pise na nalogu, te skrenuo paznju "majstoru" koji je ugradjivao.

Receno nam je da visilica ne moze da se postavi jer ne moze da prodje atest.

Besan zbog probusenog branika (srecom nije busen lim sa strane, sad bih sedeo u policiji) i nepostovanja dogovora oko vremena i nacina ugradnje iako sam vozilo dovezao i pre zakazanog termina, trazio sam da se vozilo vrati u prvobitno stanje i demontira uredjaj.

Tada se pojavio neko ko se predstavio kao vlasnik servisa i tu je krenula rasprava. Tada mi je ponudjen vaucer za besplatno servisiranje klime (ja sam frigomehanicar), neki servis i sl. sto sam odbio i trazio demontazu uredjaja i vracanje vozila u stanje u kakvom sam ga dovezao.

To je prihvaceno i ponudjeno mi je da oni saniraju rupu na braniku i da ga ofarbaju sto sam odbio jer sam samo zeleo da odem odande.

Ipak, nakon jos malo razgovora i obecanja "vlasnika" kako se predstavljao, a kasnije sam tek saznao da se radi o suvlasniku koji je po meni ispao jako nekorektan, da ce postaviti trojicu da rade na mom vozilu kako bi radovi SA ATESTOM koji sam platio kad sam dovezao vozilo bili gotovi do 16h, pojeo sam govno (zamolicu da se ovo ne cenzurise jer jos osecam ukus u ustima) i prihvatio da se zavrsi ugradnja. Na to sam najvise pristao jer je karoserija vec bila izbusena gde je trebalo, a to nije bilo moguce sanirati.

Vratio sam se oko 15:30 i cekao ispred servisa.

U 16:13 neko izvozi moje vozilo napolje i umesto da ga uveze na atest u drugi deo garaze(koji je po dogovoru i obecanju suvlasnika trebao biti gotov do 16h) , na moje zaprepascenje, bez moje dozvole, bez pitanja prolazi pored mene, ukljucuje se u saobracaj i odlazi u meni nepoznatom pravcu.

E tu mi puca film!!!

Posle magarcenja od strane suvlasnika i praznih obecanja, a zatim i odvozenju mog vozila iz servisa bez moje dozvole od strane meni nepoznatog lica iz servisa, pozovem 192 da prijavim kradju vozila.

Nakon sto sam preko telefona objasnio o cemu se radi, upucen sam na policijsku stanicu na N.Bgd.

Tamo su me prvo poslali u sobu 3 kod inspektora, zatim u sobu 1 kod dezurnog sa kojim je jos i moglo da se razgovara dok mu nije dosao nadredjeni kog, zbog pravila lepog ponasanja, zabranjenog psovanja i sl. na forumu ne bih komentarisao. Nakon razgovora sa nadredjenim, a kako bih izbegao eskalaciju sukoba sa njim i neke teske reci koje bi mogle biti protumacene kao vredjanje sluzbenog lica na duznosti, demonstrativno napustam prostoriju i opet pozivam 192 gde ponovo objasnjavam sta se dogodilo i u servisu i u stanici policije, a oni mi vezu prebacuju opet na ovog sto ga necu komentarisati. U tel. razgovoru sa njim, a vec vidno iznerviran, svasta sam mu rekao.

Opet zovem 192 pokusavajuci da izdejstvujem da neko ode do servisa i postara se da mi vozilo bude vraceno.

Spajaju me sa stanicom Savski venac gde sam se izvikao na zenu koja se tamo javila i koja me je ubedjivala da moram da se obratim novobeogradskoj stanici. Znam da ona nije kriva i zao mi je sto sam bes u tom trenutku iskalio na njoj, ali nervoza je cinila svoje.

Na sve nacine sam pokusavao da izdejstvujem da policija ode tamo jer u onom stanju mogao sam samo da napravim problem sebi da sam usao u servis i pronasao slatkorecivog suvlasnika.

Tada kontaktiram devojku, ona ode kod komsija (supruznici rade u policiji) i uspostavim tel kontakt sa njima. Sve sam im ponovio sta se dogadjalo, ljudi nisu mogli da veruju. Oni su kontaktirali poznanika u policiji i tada mi je receno da je novobeogradska stanica najgora i da bih trebao otici u bul despota Stefana i tamo prijaviti dezurnim kriminalisticarima.

Seo sam na 16-icu i krenuo tamo. Jos mi je u autobusu prisla kontrolorka, ja bez karte. Rekao sam joj da nemam kartu i gde idem, na njenu i moju srecu zena je imala razumevanja i prosla je dalje.

Dezurni u despota Stefana su me uputili na privatnu tuzbu i rekli da trazim napismeno od vlasnika servisa od kada do kada je vozilo bilo kod njih (kako bih se zastitio od odgovornosti za eventualno pocinjene prekrsaje mojim vozilom ili jos gore-krivicna dela) jer sam u medjuvremenu, a to je bilo oko 18h obavesten da je sve gotovo i da mogu da preuzmem vozilo u servisu. Gde je vozilo bilo od 16:13 do poziva ja ne znam. U servisu tvrde da je bio na pumpi da sipa gorivo. Ne znam koja je bila tacna kilometraza kada sam dovezao auto u servis, pa ne znam ni koliko je vozilo preslo dok je bilo kod njih.

Oko 19h sam bio u servisu gde sam docekan od strane drugog suvlasnika (onaj prvi je zbrisao iako sam prilikom obavestavanja od strane servisa da dodjem po vozilo rekao o cemu se radi, gde sam bio i trazio da me "vlasnik" saceka i pripremi papire)

U servisu sam pregledao vozilo da nema vidljivih ostecenja na karoseriji, a odbili su da mi vrate vozilo i trazili da idem sa drugim suvlasnikom u despota Stefana pa, ako se vratimo do 20h, vratice mi vozilo. Ako ne stignemo, da dodjem sutra po njega.

Tu je pala rasprava sa drugim suvlasnikom koji niti je sta dogovarao sa mnom, niti je sta obecavao, ali je ostao da me doceka umesto partnera i samim tim se umesao u sve ovo.

Kako je i dalje odbijao da mi vrati vozilo, opet sam se zvao 192 i patrola je dosla u servis.

Tek nakon dolaska patrole, razgovora sa njima, nove preporuke da podnesem privatnu tuzbu i da oni ovde ne mogu nista da ucine da bi mi vratili vozilo pored kojeg smo stajali, a koje je bilo zatvoreno u garazi, suvlasnik koji je bio tu popustio je i vratio vozilo.

Prilikom preuzimanja sam hteo da proverim da li je ispusten vazduh iz rashladnog sistema vozila i tada sam uocio da to nije dobro uradjeno. Tada je uoceno i da fali rashladnog sredstva u sistemu iako sam doneo litar sa sobom kako bi se dosulo nakon ugradnje sto sam i rekao kad sam ostavljao vozilo u servisu, a primeceno je i da jedna selna nije dobro stegnuta i da na njoj curi gas. To je odmah reseno zamenom selne.

Pitanje je sta su proveravali nakon ugradnje ako nisu primetili da selna ne valja, da ne moze da se stegne, nisu ispustili sav vazduh iz sistema i nisu dosuli antifriz koji je predamnom dosuo drugi suvlasnik.

Krivo mi je sto su u celu pricu bili umesani zena koja se javila na tel u stanici Savski venac, zena koja radi u servisu i koja me je zvala da dodjem po vozilo i drugi suvlasnik jer sam sa njima koji realno nisu nista skrivili imao problem zbog besa koji je kuljao iz mene, a nakon cele ujdurme za koju je zasluzan onaj prvi sto se predstavlja kao vlasnik i radnik koji je primio vozilo i sa kojim sam se dogovarao o roku za zavrsetak radova i nacinu na koji ce isti biti izvrseni, a koji nisu ispostvoani niti sam telefonom koji su imali obavesten o potrebi da se nesto od dogovorenog menja.

Servis sam napustio oko 20:30h

Na kraju, krivo mi je sto sam uopste usao u taj servis. Iskreno se nadam da nece biti reklamacija i da necu morati tamo da se vracam.

Ono sto zasigurno mogu da tvrdim je da vise nikada, osim u slucaju reklamacije na ugradjeni uredjaj, moja noga tamo nece krociti.

Jedina greska koju su oni napravili je ta sto nisu pozvali i pitali da li pristajete na busenje branika i naravno sto obecavaju da ce neki radovi biti zavrseni u kracem vremenskom periodu nego sto je to izvodljivo sve ostalo je cista glupost. Pa naravno da ce da odvezu kola do pumpe da bi natocili TNG i naravno da su prosli pored vas sa vasim kolima a nisu stali posto naravno da nije svaki radnik upoznat sa tim ko je vlasnik i kako izgleda. Koliko ste se vi vremenski zadrzali u servisu pre nego sto ste otisli u policijsku stanicu prvi put? Da li ste uopste pitali gde je i zbog cega covek otisao? Kako mislite da se uradi atest bez gasa u boci?

Naravno da na kraju pola stvari nisu zavrsili kako treba kad im neko konstantno sedi nad glavom i preti policijom.

Taj isti Aleksandar je na oba moja auta i ugradjivao uredjaj i radio servise i nikad ni najmanjeg problema nije bilo.

Послато са GT-I9070 користећи Тапаток 2

I da naravno da su vozili vase vozilo bez vaseg odobrenja posto se to podrazumeva prilikom ove intervencije i to je jedan od razloga zbog kog ste im ostavili saobracajnu.

Послато са GT-I9070 користећи Тапаток 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sticem utisak da si neko ko radi tamo.

Nigde nisam napisao da sam ostavio saobracajnu tamo, a trazena mi je samo zbog podataka za atest.

Serviser je znao ko sam jer je bio prisutan kad sam trazio da se radovi obustave i isve vrati u predjasnje stanje.

Nikada ranije mi niko nije odvozio vozilo iz servisa, narocito ne dok sam prisutan. I kod Kolew-a i kod Union Karica sam sam odlazio na pumpu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo odrzavam TNG uredjaj kod njih i znam ih duzi niz godina. Kod njih je praksa da ako vlasnik nije prisutan da sami odvezu kola do pumpe.

To ce svako uraditi kako ne bi gubio vreme cekajuci da se vlasnik vrati pa da tek onda natoce i proveravaju instalaciju i steluju.

Послато са GT-I9070 користећи Тапаток 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

U celoj priči je falila samo jedna hladna glava da kaže - ok, šta je bilo bilo je, daj da vidimo šta može da se uradi sada. 

 

Objektivno, grešaka je bilo i na jednoj i na drugoj strani, ali nijedna nije bila dovoljno velika da nastane tolika buka. Moje mišljenje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo odrzavam TNG uredjaj kod njih i znam ih duzi niz godina. Kod njih je praksa da ako vlasnik nije prisutan da sami odvezu kola do pumpe.

To ce svako uraditi kako ne bi gubio vreme cekajuci da se vlasnik vrati pa da tek onda natoce i proveravaju instalaciju i steluju.

Послато са GT-I9070 користећи Тапаток 2

vlasnik, tj. ja sam bio prisutan i to je znao.

Slazem se da je bilo gresaka na obe strane i to sam i napisao u prvom postu, ali niti je ispostovan dogovor o nacinu ugradnje niti o vremenu.

Na sve to mi je vraceno vozilo sa neispravnom instalacijom (curi gas) sto sam ja uocio prilikom preuzimanja, sa nedovoljno antifriza i sa vazduhom u rashladnom sistemu iako je onaj sto se predstavio kao vlasnik garantovao da nece zbrzati ugradnju vec da ce tri coveka raditi na autu kako bi bio zavrsen do 16h.

Kako je vozilo pregledano, kako je proslo atest ako gorivo curi iz instalacije u motorni prostor?

Edited by Punto1.2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li neko ugradjivao plan u auto u Novom Sadu u AUTO GAS RADIC-vETERNIK

 

DA LI SU DOBRI,KAKO RADI,


Meene interesuje jer treba da uradim atestiranje,posto imam uvezen plin u lybri 1.8 2001.god.

kolko bi me stajala zamena,uredjaja i sl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na zalost, i ja imam opet reklamaciju na radove u servisu "Sve za Vas auto"...

Posle zamene "zujalice" (zvucnika) koji signalizira da je boca prazna i da je prebacio na benzin, sipano za 2000 dinara, nesto vise od 20l. Presao 133km po gradu i nestalo gasa, zujalica se cula/prebacio na benzin...

Mora da negde pusta...

Takodje, sada kada citam, nisu me obavestili da dodam antifriz, vec sam to sam ustanovio i dosuo kada sam slikao radove za ovaj forum.To ih nista ne kosta, a mogli su.

Velika je greska sto ih ima 3-4 suvlasnika i sto svi sve rade. Ipak treba svako da nadgleda radove na "svoja" par kola i to je to...Pored toga, svi su vecinom mladi i koliko sam primetio imaju drugarski odnos izmedju sebe...A to bas za posao i nije dobro, treba da se zna sta radi sef/gazda/suvlasnik, a sta radnik.

 

+ neprofesionalno...

Zovem ih od 8h, ne javljaju se ni na jedan broj...odbijaju pozive...

Edited by pedjabj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo da napisem kakva su moja iskustva sa ugradnjom gasa u auto. Gas sam ugradio u GASLINE na Miljakovcu, u pitanju je Fiat Stilo 1.6 i ugradjen je u februaru 2013 i kostao me 380evra.

 

Da sam odusevljen ugradnjom kod doticnih i nisam, mada je sve estetski lepo spakovano. Za 380evra je bio u ponudi sistem AC Stag 200 i Tomasetto rasprasivac. Auto sam doterao uvece oko 21h a preuzeo sutradan oko 22h.

Kada sam preuzeo auto, radi sve lepo, ali jos to vece kada sam ga vozio samo se gasio. Kada stajem na semaforu ili negde cim stisnem kvacilo auto se ugasi a da se ne oseti. Ali se to nije desavalo stalno, po nekoliko puta na dan, auto je postigao radnu temperaturu. 

Dan posle ugradnje na pumpi sam sipao oko 35-36l gasa a digitalni pokazivac je i dalje pokazivao jednu tacku. Nazvao sam gospodina gde sam ugradio gas, koji mi je rekao da odsrafim dva srafa na boci u gepeku i skinem poklopac od boce i udzekam mali beli dzek i da ce sada da pokazuje, a da se taj dzek navodno sam iscupao. Mada i sada kada sipem za 1500din i dalje svetli jedna tacka.

Auto sam posle nekoliko dana voznje sa tim gasenjem koje postalo sve ucestalije odvezao u servis gde sam ugradio gas, oni prikacili na laptop, procitali neke vrednosti, odvrtali nesto na rasprasivacu i posle je sve lepo radilo, auto se nije gasio.

Kod njih sam menjao filtere za gas na svakih 10000km.

Posle par meseci kada ugasim auto culo se neko sistanje ispod haube i osecao se plin, oteram auto kod njih, a oni dodji kasnije, dodji sutra i ispostavio je da gas pusta na nekoj selni posle gasnog filtera. Na kraju sam otrao auto kod drugara u servis i on je pritegao tu selnu i jos neke na tom crevu.

Celo leto sam dosipavao vodu jer je auto poceo ga gubi tecnost, a dok nije ugradjen gas nije ni kap trosio vode, uvek na max. Nije trosio puno ali na 1000km svuce vodu sa max na ispod minimuma. Nije nigde pokazivao gde curi ali smo skoro videli na selni kod rasprasivaca kako po malo kape voda.

A sada iako su skoro menjani filteri, auto se gasi sve dok ne dostigne radnu temperaturu, cip stisnem kvacilo ugasi se, a kada se zagreje kada stisnem kvacilo obrtaji padnu na 500rpm pa se vrate a na benzinu radi lepo. I auto pocne da se trese kada radi na plinu ne puno ali se oseca a na benzinu radi mirno. 

A sve cesce kada vozim na plinu odjedanput ne prima gas na plinu, imam osecaj kao da vucem auto, na leru isto ne prima lepo gas.

 

Evo u zadnje vreme sve vozim na benzin, necu da se nerviram, verovatno sve to moze da se sredi, ali nemam ja vremena svaki drugi dan ostavljam auto u servis. 

 

Potrosnja je po Beogradu oko 11-12l na auto putu malo manja.

 

To su moja iskustva sa ugradnjom plina u mom autu u doticnom servisu.

Edited by f2tality

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na zalost, i ja imam opet reklamaciju na radove u servisu "Sve za Vas auto"...

Posle zamene "zujalice" (zvucnika) koji signalizira da je boca prazna i da je prebacio na benzin, sipano za 2000 dinara, nesto vise od 20l. Presao 133km po gradu i nestalo gasa, zujalica se cula/prebacio na benzin...

Mora da negde pusta...

Takodje, sada kada citam, nisu me obavestili da dodam antifriz, vec sam to sam ustanovio i dosuo kada sam slikao radove za ovaj forum.To ih nista ne kosta, a mogli su.

Velika je greska sto ih ima 3-4 suvlasnika i sto svi sve rade. Ipak treba svako da nadgleda radove na "svoja" par kola i to je to...Pored toga, svi su vecinom mladi i koliko sam primetio imaju drugarski odnos izmedju sebe...A to bas za posao i nije dobro, treba da se zna sta radi sef/gazda/suvlasnik, a sta radnik.

 

+ neprofesionalno...

Zovem ih od 8h, ne javljaju se ni na jedan broj...odbijaju pozive...

 

Ja sam antifriz doneo i ostavio im uz auto pa nisu sipali dok na licu mesta nisam primetio da fali.

Pogledaj kakvo ti je stanje oko boce u gepeku.

Ja sam zatekao ovo, a ima i jos srafova odozdo koji drze cevi, a njih ne vidim udaraju li u bocu kao ovaj bocni na fotografiji.

IMAG0948.jpg  IMAG0950.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@f2tality Jesi mozda skidao usisno crevo da pregledas u kakvom ti je stanju klapna? Jer ako je ona isprljana ili masna hoce da se gasi kao tebi kad stisnes kvacilo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Na zalost, i ja imam opet reklamaciju na radove u servisu "Sve za Vas auto"...

Posle zamene "zujalice" (zvucnika) koji signalizira da je boca prazna i da je prebacio na benzin, sipano za 2000 dinara, nesto vise od 20l. Presao 133km po gradu i nestalo gasa, zujalica se cula/prebacio na benzin...

Mora da negde pusta...

Takodje, sada kada citam, nisu me obavestili da dodam antifriz, vec sam to sam ustanovio i dosuo kada sam slikao radove za ovaj forum.To ih nista ne kosta, a mogli su.

Velika je greska sto ih ima 3-4 suvlasnika i sto svi sve rade. Ipak treba svako da nadgleda radove na "svoja" par kola i to je to...Pored toga, svi su vecinom mladi i koliko sam primetio imaju drugarski odnos izmedju sebe...A to bas za posao i nije dobro, treba da se zna sta radi sef/gazda/suvlasnik, a sta radnik.

 

+ neprofesionalno...

Zovem ih od 8h, ne javljaju se ni na jedan broj...odbijaju pozive...

 

Ja sam antifriz doneo i ostavio im uz auto pa nisu sipali dok na licu mesta nisam primetio da fali.

Pogledaj kakvo ti je stanje oko boce u gepeku.

Ja sam zatekao ovo, a ima i jos srafova odozdo koji drze cevi, a njih ne vidim udaraju li u bocu kao ovaj bocni na fotografiji.

IMAG0948.jpg  IMAG0950.jpg

 

E, moracu da vidim to...Hvala puno...

Inace posle poziva, dogovorili smo se da se nadjemo sutra...(nastavljam moj post iznad)...Posle, auto iz zezanja prebacim na plin i on prihvati.Nije vise vracao na benzin.Nisam hteo da idem u servis, rekoh, ako se ponovi...Nije se ponovilo.Enigma mi je zasto je sa plinom u boci prebacio na benzin.Do sada samo tada.

Edited by pedjabj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prevelika buka oko nicega. Branik je trebao samo biti saniran o njihovom trosku.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posto je doslo do curenja antifriza, prilikom resavanja tog problema uoceno je sledece:

 

Antifriz curi na spoju koji su napravili izmedju malog hladnjaka za grejanje i isparivaca. Selna je bila predaleko i nedovoljno stegnuta i na tom mestu je cureo antifriz. Kako je za ovu intervenciju bilo neophodno skinuti kuciste filtera vazduha jer nije moglo da se pridje od njega, uocio sam da je onaj deo kucista koji se srafi kod sipke za proveru nivoa ulja u motoru polomljen i ucvrscen plasticnom vezicom. Guma koja sluzi za dihtovanje kako motor ne bi uvlacio vazduh pre filtera je nagnjecena i to mesto nije bilo dobro zaptiveno. Fali gumena uvodnica na sajli gasa.

 

Za sada sam problem resio varenjem polomljenog dela kucista filtera, videcemo hoce li izdrzati. Bez uvodnice moze, ali su trebali da je vrate. Ne znam zasto su uopste skidali sajlu gasa, jedino tako su mogli uvodnicu da skinu. Kada je vec kuciste filtera skinuto, uzeo sam da preventivno ocistim klapnu. Jos jedno iznenadjenje- Klapna se ne otvara do kraja jer onaj bocni deo za koji je sajla zakacena udara u metalni deo na koji su ucvrsceni gasni ventili i nema normalan hod.

 

Dosadasnje iskustvo sa SVE ZA VAS AUTO je sledece:

- nepostovanje roka za izvodjenje radova koji su oni sami naveli
- nepostovanje dogovora o nacinu izvrsenja radova (probusen branik iako je dogovoreno da se tako ne radi)
- nisu me obavestili o izmenama u dogovoru iako su imali moj kontakt tel i izmene su radili na svoju ruku
- predaja vozila kome curi gas u motornom prostorui nakon njihove ugradnje i izvrsenog atesta kod njih u istom danu
- predaja vozila sa nedostatkom rashladne tecnesti iako sam tecnost doneo i predao uz vozilo kako ne bi mesali antifriz ili dosuli cistu vodu. Nisu sipali nista dok na licu mesta nisam utvrdio nedostatak tecnosti i curenja gasa. Tada je dosut antifriz i zamenjena selna na gasnoj instalaciji
- sraf samorezac koji drzi nosac cevi udara u gasni rezervoar sa strane (ima fotografija par postova iznad) i ne vidim da li je rezervoar ostecen. Ovo sam primetio kada sam hteo da poravnam pod u gepeku stirodurom. Takodje ima i ispod rezervoara nekoliko istih srafova, ali ne vidim udaraju li u rezervoar
- polomljeno kuciste filtera vazduha i ucvrsceno plasticnom vezicom
- curenje antifriza jer selna nije dobro postavljena i propisno zategnuta
- nestrucno postavljeni gasni ventili koji ometaju normalan rad klapne i onemogucavaju fabricki propisan hod papucice gasa u kabini vozila

Izvolite fotografije pa pogledajte i sami.

IMAG0976.jpg

IMAG0978.jpg  IMAG0979.jpg  IMAG0980.jpg

IMAG0982.jpg  IMAG0983.jpg

IMAG0984.jpg  IMAG0985.jpg  

 

IMAG0988.jpg  IMAG0990.jpg  IMAG0991.jpg
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Tomaseto / Stag kombinacija. Pise stag 200 tacnije. Turska boca od 43 litre (sta je oko 35 otprilike). Cena je 350eur za kes i 380 na 3 rate. Kod njih moze i da se odradi atest svake druge srede. Atest je 5300 ali to je svugde ista cena. Garancija je 5 godina i na svakih 10 000 imas kontrolni pregled. Ako zakasnis preko 400-500km nece prihvatiti garanciju.

o kom servisu pricas?

 

Ako neko moze nek da neki pametan savet...zasto isti plinski uredja u AC RASIĆ kosta skoro 200EURa vise nego u AC BABIĆ. (AC STAG 300 isa-2).

Jel to ona priča...poznati su pa su zato skupi ili stvarno mozda ugradjuju nesto bolje.

Istu dilemu sam ja imao. Pre par godina sam ugradio AC Stag+Tomaseto+Valtek kod Rašića u moju staru Alfu 164 TS, pukao 650€ i stvarno sam bio prezadovoljan. Prešao sam ~30000 bez i jedne greške sa tim uređajem. Potrošnja u gradu 13l (benzin 11-11.5), na otvorenom manje od 8! Kad sam prošle godine promenio auto počeo sam opet da se raspitujem za ugradnju i došao sam do iste dileme kao i ti. Zašto je Rašić toliko skuplji a ugrađuje identične delove kao i svi ostali (svi kupuju od istog uvoznika). Iskreno nemam pojma, verovatno se malo više ugrađuje, poznat je, siguran, ima više radnika koji su verovatno prijavljeni i radi po PS-u. Ja sam po preporuci ipak otišao kod Babića (Vlada Error) i uštedeo preko 200€ a zaista sam vrlo zadovoljan za ovih 6-7000 koliko sam prešao do sada. Da nije kriza verovatno nebi ni razmišljao i otišao bih kod proverenog majstora, ovako...Ispostavilo se da je i Babić dobar majstor.

BTW Stampedo je imao dosta problema sa Makedo gasom na njegovom Sportingu, jedva su nekako uspeli da mu našteluju da sve radi kako treba. Sada je sve ok, ali je morao da ide 10 puta kod njih. Menjali su mu čak i dizne, bez potrebe naravno...Imam utisak da Makedo nije baš neki servis, dijagnostika im je nula. Ali bi bilo najbolje da Stampedo to sam napiše ako uopšte više čita ovu temu :laughing:

 

hahaah...bolje da ne pricam ja o MAKEDO gasu ... hahah... majstori koji rade su definitivno full likovi 

1. problem:

nakon ugradnej nije mi radio indikator nije se palilalampica crvena naravno odem i krenu u resavanje problema kad nesto plovak nije ok postavljen vadi ga backo i na keca ko ti bre ovo radio...hahahaha...sa ogromnim kezom na licu mu kazem pa VI... :D

2. zaletao se na nizim temperaturama 

   2.1 nakon 5 - ogputa gazda preuzima problem  i kaze manje kubikaze imaju problem sa plinmom ( znaci ja treba da uzmem nek ujacu masinu 2.5 kubika da bi STEDEO i vozio na plin !!! sjajana konstatacija.

   2.2  nevroza sve veca dolazim 10 put ostavljam auto i sutradan kaze sef direktora gazda sve radi :) sreca pa temperatura bila u plusu ahahaha, a da dobio sam i BRISK svecice gratis ajeeeeaaaaa :D

   2.3  majstor ( veliki) konstatuje da se oseca benzin iz auspuha znaci nesto nije u redu 

   2.4  odem kod mehanicara dodatan trosak :p nema veze sve za moju ljubav :p svecice nisu bile zategnute dve jedna biiip pretegnuta full nove svecice jbg :)

   2.5  naravno auto jebe pa rastura ista prica a dakod stavke 2.2 zamene dizne ma nista ahahaah...

   2.6  vreme za redovan servis mal inaravno sitnica 2500 din

  3.0   posle 20 put ubaci nek unocu mapu a da i nju su 3 puta menjali eh.. i da temperatura je jebavala kao komp je ne vidi ono shou tebra sam otakav :) odlepim ja i ...

  3.1 kod vlade erora mali servis 1000 din korektan covek full lik 

  4.0 VISE NISAM IMAO SNAGE I PRODAO AUTO CAO ZDRAVOOOOO:D

 

 

 

 vlada eror preporuka u stila ugradjujem kod njega...

 

 

 

                                                                                    sergio : jel sam dobro ovo objasnio :D

 

 

Nismo ranije videli ovaj post.

 

Ako se ne varam u pitanju je bio Fiat Punto? Na tom automobilu nisu valjale dizne i senzor temperature. To nije bila naša krivica već je bila krivica uvoznika. Mi smo tada delove nabavljali od firme UNION KARIĆ. Garanciju ste zato i dobili da bi mogli da reklamirate nešto, što je bilo i odrađeno. Mi smo vama, ako se ne varam, dva puta menjali dizne, a stare vraćali na reklamaciju. Za senzor je bila ista priča kao i za dizne. Inače, firma UNION KARIĆ je uvezla turu dizni sa kojima su svi imali probleme. Ceo kontigent je bio zamenjen, a mušterije naravno nezadovoljne. Čak ni tu nije bio problem, već je nastao kada su vraćali reparirane i loše dizne umesto novih.

 

Dakle, naš je posao da Vam odradimo korektno ugradnju, a za delove je garantovao neko drugi. Od pre nekih godinu dana uvozimo sami delove i priča je sada potpuno drugačija. Možemo da damo veću garanciju nego ranije i uzimamo samo proverene stvari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo i ja da pohvalim jedan smederevski servis i profesionalce koji rade u njemu. 

 

D&N autogas, Vase Pelagica 12, Smederevo. kod Ekonomske skole  026 651 977 

 

Mozda su malo skuplji od ostalih u SD (nisam proveravao) ali stvarno znaju svoj posao. 

Kod mene za skoro 30 000km, osim jedne intervencije kada je neki metalni nosac pravio vibracije po usisnoj grani, nije bilo ni jednog drugog problema. 

PS. Ko je ljubitelj Alfi tamo imaju jedna brutalnu 156icu 2.5 24V i jednu opasnu 147icu 2.0.  :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...