pedjabj 16 Posted August 18, 2013 (edited) Postovani, molio bih vas, ko god ima pozitivna iskustva, da preporuci gde da ugradim Zavoli sistem na Z10 (Punto Classic)?Znacilo bi i ako daju na cekove, rate... Voleo bih i da cujem iskustva, ali samo za ovaj sistem, kako problemi sa Zavolijem, tako i zapazanja sa servisima koji ih rade... Edited August 19, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 19, 2013 Pročitaj sada, nakon spajanja, ostale postove (odgovore) u njoj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
lybra 2.0 0 Posted October 13, 2013 Koliko kosta ugradnja plina na moju libru 2.0 20v ,majstor kaze oko 600-650 evra zbog 5 cilindra ,da li je to tacno? Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted October 13, 2013 Za te novce možeš samo neko đubre da dobiješ. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pedjaa 6 Posted October 29, 2013 Odgovorio sam na PP za mišljenje oko Makedo gasa, pa da podelim odgovor i ovde na temi. "Uh tek sad vidim poruku, iako sam često na forumu nisam se logovao imenom do sada... Makedo je ok, vidim da dobro rade i da se šire, stalno su puni. Što se mog uređaja tiče, sve je prošlo ok, uz par sitnica. Urađeno je istog dana, iako je bila subota, potrošnja i snaga kako je i očekivano, malo slabije nego na benzin. Pošto je u pitanju ćopavac kao rezervni točak, a Fiat Brava je karakterističan jer mi je benzinski rezervoar tačno ispod rezervnog točka, bila je problematika sa bocom - postavljena je od 42l sa ventilom sa strane, ali gazda kad je posle video rekao mi je da dođem kad imam vremena da mi zameni bocu i postavi sa dužim vratom, jer po novom ne bi mogla da prođe atest, multiventil je bio nekako na pola, nit unutra nit napolje. Doduše tad su bile svakodnevne promene tih pravila.Prva provera je na 1000 km - čisto kontrole radi i mala doterivanja i besplatna je, a servisi idu na svakih 10 000 km i obavezni su, a uređaj bipne svaki put kad upališ auto, da te opomene dok ne odeš. Taj servis košta čini mi se 2500 din i obavezan je zbog garancije. Posle servisa postave ti malu plastičnu plombu na priključku za računar. Gazda je Dalibor, Makedonac, od koga tamo cvikaju i koji je sasvim ok, zanima se za svaki auto koji mu prođe kroz radionicu i to je vrlo pozitivno. Jedina stvar koju nisam rešio do sada je pokazivač napunjenosti boce na prekidaču - one lampice u kabini. Svaki put kad odem na servis i sl. ja im to pomenem, oni kliknu nešto na računaru, ali još nije proradilo kako treba, te pokazuje non-stop prazno, te non stop puno itd. Ali to je sitnica, nisu izabrali pravi senzor u programu, a meni nije toliko bitno da bih otišao samo za to da sredim. Svakako čeka me ta promena boce, par puta ja nisam mogao, nekoliko puta gazda nije bio tu, a hteo je da nadzire kako će to uraditi - nadam se da ćemo se nahvatati jednom Za sada oko 15 000 km, bez ikakvih problema, nadam se i dalje, garancija je 7 godina.Što se tiče nečeg posebnog što bi te odlučilo za ugradnju, ja sam razmišljao ovako - najjeftiniji sekvent koji sam mogao da ugradim je bio 350e (i to opet u Makedu) - AC STAG, sada već stariji uređaj, sa garancijom od 2 godine. Za 80e više, dobio sam dosta moderniji uređaj, mnogo ozbiljnije izgleda, 7 godina garancije. Uz malo čitanja video sam da je to ustvari naslednik AC Stag-a, konstruisao ga je isti čovek u drugoj firmi. Na internetu sam našao samo reči hvale. Čak i bez neke konkretne preporuke ja sam se tada odlučio za LPGTECH, nisam napravio grešku i sada već mogu da ga preporučim svima.Naravno, male radionice i kućne varijante nisam uopšte ni uzeo u razmatranje, jer mi se ne igra sa ovako ozbiljnim prepravkama na autu u "kućnim uslovima" a druge radionice su bile prilično skuplje uz podjednako dobra iskustva.Već 3 drugara su ugradila kod njih na moju preporuku, prethodni pre par dana i svi su zadovoljni. Jedan savet, pre ugradnje razmisli o sitnicama - gde želiš da ti postave prekidač, gde da bude punjenje, kakvu bocu želiš i dogovori se sve unapred, da ne bude nerazumevanja posle, momci su ok i raspoloženi za svaki savet." Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jataganac 0 Posted November 14, 2013 Posle razmišljanja gde da ugradim plinski uređaj u svoju fiat bravu 1.2 16v 2001. odluka je pala na servis nitroGT na Bežaniji. Zvao sam telefonom i pitao čoveka sve što me je zanimalo i bio je vrlo ljubazan. Ovo su informacije koje mi je dao:Uređaj: Tomasetto 100kWGarancija: 5 godinaBoca: 30L (zbog zakona mora u gepek jer rezervoar ne dozvoljava da se na njega šrafi)Kontrolni pregled: 10000km i košta 2000din. (zamena filtera...)Svećice: NGK+kabloviAtest: 7000-8000 din.Potrošnja uređaja: 1-1,5 litara više nego na benzinDizne: zamena na 50000km 50eura bešumneCena: 355eura u kešu.Zanima me da li je neko radio u ovom servisu plinski uređaj, iskustva, potrošnja... I sve ostalo što bi mi neko mogao reći u vezi sa ovim uređajem i radnjom. Hvala. Pozdrav! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Del 0 Posted November 15, 2013 (edited) Evo da podelim i svoje iskustvo sa ugradnjom plina. Ne znam da li je to isti servis kao na bezaniji ali ja sam plin ugradio u NitroGT na Novom Beogradu kod buvljaka. Nemam nijednu rec hvale za ovaj servis. Vlasnik je ultra ljubazan kad pregovarate a cim pare predju u njegove ruke vise ne postojite za njega. Ono sto je najgore u celoj prici je da mi je jednom iscureo antifriz zato sto su stavili t-racvu od plastike a ne od aluminijuma, da stvar bude gora razlika u ceni je 200 dinara po komadu!Cena u tom servisu ce uvek biti 20-50 EUR jeftinija nego u drugim ozbiljnim servisima a to i govori nesto. Ovde bih zavrsio sa NitroGT servisom. Servis koji ja mogu da preporucim je Babic (http://www.acbabic.rs/) momak radi profi i jedino kod njega je mali servis za plin 1.000 dindzi. Kod nekih koje ovde spominjete je ista stvar 2.500. Ako ste ikada gledali sta vam menjanju na malom servisu videcete da su to dva filtera jedan metalni izmedju rasprsivaca i dizni i jedan prstenastog oblika u samom raspsivacu. Sto mozete uraditi i sami ako boca ima ventil u suprotnom ode plin Ako proverite cenu kod union karica za ova dva filtera videcete koliko deru servisi sa 2.500 din i vise za mali servis. A inace sto se tice cene i kvaliteta, ako planirate kombinaciju za koju svi servisi kazu da se najbolje pokazala a to je plinski kontroler - - AC Stag 4 plus ili 300 isa2rasprsivac - tomasetomulti ventil - tomasetodizne - valtekalu t-racve boca u rezervnom - atiker pozovite union karic (uvoznik - http://www.unionkaric.rs/) i pitajte koliko kosta komplet za ugradnu (sve do jednog srafa) i dobicete odgovr 300EUR. Tvrde da je to cena za servisera a ja mislim da njima daju dodatni popust. Sve preko toga su ruke.Ovde mozete da vidite koji kontroler je za vas auto sa napomenom da premium zaobidjite jer je preskup http://www.ac.com.pl/en/doc/311/which-controller-should-i-choose Inace, sto se tice same ugradnje plinskog uredjaja, svaki servis ili serviser ce vam ugraditi uredjaj po semi proizvodjaca i radice. Ono sto razlikuje dobru od lose ugradnje je kuda je sprovedena instalacija, da li instalacija smeta mehanicaru pa ce onda on sve da prebacuje plinadziji, kojeg kvaliteta su delovi koji su ugradjeni, dodatni materijal koriscen prilikom ugradnje i sl. Da ne davim vise prosecan vozac ostavi auto u losem i dobrom servisu i kada uzme auto iz jednog i drugog auto ide i to ce biti tako par meseci dok ne krene check engine, stucanje i sl. Onda los servis krene sa pricom ovo je struja idi kod mehanicara a mehanicar ni ne pogleda vec krece "Plinadzija je za..bo stvar, idi kod njega..." i vi se setkate od majstora do majstora sto na plin sto na benzin troseci zivce i energiju i obecavate sebi da je sledeci auto dizel! Nadam se da sam bio od pomoci. Pozdrav. Edited November 15, 2013 by Del Quote Share this post Link to post Share on other sites
cicmils 0 Posted November 27, 2013 Da li je neko ugradjivo u Auto centar Sve Za Vaš Autotamo je cena 350 e za sekvenc Quote Share this post Link to post Share on other sites
STARVIN MARVIN 9 Posted December 5, 2013 I mene interesuje firma koja se reklamira pod imenom´´Sve za vas auto´´•Cene su povoljne a ne bih voleo da mi ugrade nekog Frankestajna sastavljenog od vise losih proizvodjaca. Starvin Marvin Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted December 5, 2013 Ja sam prosle nedelje ugradio u vec drugi auto po redu plin kod njih i sad u utorak uradio atest. Sto se njih tice od mene svaka preporuka, sve mozete da se dogovorite i krajnje su korektni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jataganac 0 Posted December 9, 2013 Daj još neke stručnije informacije što se tiče njih i ugradnje! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted December 9, 2013 Kakve strucne, ljudi rade maksimalno pedantno, ispod haube je sve lepo upakovano. Na 1.6 16v na Marei konkretno skidaju onu posudu sa usisa za skupljanje vlage i tu ispod dolazi rasplinjac a dizne stavljaju sa donje strane ispred motora kako ne bi bespotrebno busili granu i druge delove sa gornje strane.Imas ih u partnerima kluba pa vidi sta sve tacno pise ali ja licno samo kod njih idem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SrEbRnI 0 Posted December 10, 2013 Ja sam radio plin u Pegazu a ti ljudi si kasnije napravili firmu Sve Za Vas Auto, Isti je vlasnik i serviseri i lokacija, samo sto ih sad ima na vise mesta.Sto se tice ugradnje sam zadovoljan. Svi kablovi i creva su lepo povezana. Kad sam ugradio plin auto mi je trosio oko 9l i odmah sam isao na stelovanje i sputili su mi potrosnju na nekih 7l plina. Kod njih mozes i atest da odradis, tako je bar bilo ranije ne znam da li sad moze po novom zaonu. Ja sam plin odradio kod njih prosle godine. Jedini problem koji sam imao nakon ugradnje plina je da mi je teze palio auto, ali to nije do njih jer mi je otisao merac temperature na glavi motora. Malo kasnim sa odgovorom, ali tek sad sam video temu. Izvinjavam se.P.S. Auto na koji sam ugradio plin je punto mk2, 2002. god, a uredjaj je Tomaseto/Stag. Garancija 5godina i servis se radi kod njih na 10000 km i servis je 2000 ili 2500 nisam siguran. Quote Share this post Link to post Share on other sites
misko-pionir 0 Posted December 20, 2013 @ lybra 2.0 Cekaj malo...Prvo bi chip a sad plin... Ili hoces snagu ili ekonomiju,oba slabije... Quote Share this post Link to post Share on other sites
lybra 2.0 0 Posted December 22, 2013 chip necu,to je cisto da se bace pare,i skrati vek motora,a zanima me plin,sto da dajem duplo para kada moze isto,a snaga na sekventu se ne gubi ni malo,bar tako kaze moj majstor,a i svi ostali koje sam pitao. kada moze manje* (greska) Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedjabj 16 Posted December 31, 2013 Juce sam ugradio TNG u sestrin Z10 u servisu "Sve Za Vas Auto".Prvo da se zahvalim kolegi Ticmi na informacijama.Ugradjen je STAG 200-4, Tomasetto isparivac i tocak boca, turska.Ugradnja uradjena za jedan dan. Pri povratku sa servisa primetio sam da osetno ima manje snage, ali jutros pri dolasku na posao, je isao skoro pa kao na benzin.Isparivac je postavljen iza akumulatora, cep za punjenje na braniku i indikator napunjenosti je, po meni, precizniji nego na mom uredjaju Zavoli.Cena je akcijska 330e i ja sam uzeo na 4 rate preko administrativne zabrane.O potrosnji je jos rano pisati.Planiram da slikam i da napisem bas sve precizno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted December 31, 2013 Nema na cemu, vozi ga jedno mesec dana pa idi kod njih da ga dosteluju Послато са GT-I9070 користећи Тапаток 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 450 Posted January 5, 2014 Juce sam ugradio TNG u sestrin Z10 u servisu "Sve Za Vas Auto".Prvo da se zahvalim kolegi Ticmi na informacijama.Ugradjen je STAG 200-4, Tomasetto isparivac i tocak boca, turska.Ugradnja uradjena za jedan dan. Pri povratku sa servisa primetio sam da osetno ima manje snage, ali jutros pri dolasku na posao, je isao skoro pa kao na benzin.Isparivac je postavljen iza akumulatora, cep za punjenje na braniku i indikator napunjenosti je, po meni, precizniji nego na mom uredjaju Zavoli.Cena je akcijska 330e i ja sam uzeo na 4 rate preko administrativne zabrane.O potrosnji je jos rano pisati.Planiram da slikam i da napisem bas sve precizno. Drug je tamo ugradio u c180 i manje vise je zadovoljan, smao sto mu trosi 17- 18L. Morace nazad na stelovanje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted January 6, 2014 Realno za c180 je 15 po Beogradu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedjabj 16 Posted January 9, 2014 (edited) Evo me, kao sto sam i obecao...Z10 je presao tacno 300km, za sada bez problema.Kako je sipano 28/29 litara tng-a i jos uvek se vozi na njemu, trenutna potrosnja je oko 9,4/100 sa naravno, tendencijom opadanja.Uredjaj je sledeci:Boca/ torusna od 43l - DormaksanIsparivac - TomasettoMultiventil - MimgasKompjuter - Stag 200-4Dizne - Valtek (crvene).Servisni interval je na 10000. Sa slika cete videti kako je uradjeno.Kod mene (uredjaj Zavoli) je malo drugaciji raspored, komp je na istom mestu, kao i dizne :-), ali mi je isparivac (ako sam dobro zapamtio) ispod kompjutera, a ovde je iza akumulatora i na relativno visokoj poziciji.Mislio sam da to mora da ide bitno nize.Prikljucak za punjenje je na braniku sto mi se bas i ne dopada.Atest jos nije uradjen.Pisana garancija 5 godina. Jedina enigma, negde na forumu sam procitao da su neke Valtek dizne bas krs i tada je spomenuta boja, ali sada ne mogu da nadjem taj post.Koje su se pokazale bolje, posto ocigledno da ima vise vrsta Valtek dizni...? Edited January 9, 2014 by pedjabj Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted January 10, 2014 Ono sto ja ovde zameram je razlicita duzina creva dizni i busenje branika zbog punjenja. Punjenje na mestu rezervoara nije 100 dukata. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted January 10, 2014 Ne pustaju na atestu zbog punjenja u rezervoaru, trazio sam ja na marei da stave ali nece bas iz tog razloga. Послато са GT-I9070 користећи Тапаток 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted January 11, 2014 Ko to kaze? Ako je tehnicki izvodljivo (ravna ugradna povrsina bez prepravke) nije problem. Marea nema ravnu povrsinu, mora da se pravi nosac ili nabudzi pa iz tog razloga na nju ne moze. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedjabj 16 Posted January 11, 2014 (edited) Ono sto ja ovde zameram je razlicita duzina creva dizni i busenje branika zbog punjenja. Punjenje na mestu rezervoara nije 100 dukata. Mozes li da objasnis sta se gubi razlicitim duzinama creva dizni...Za punjenje se slazem.A pitacu kada se bude radio atest da li bi pustili vozilo da ima punjenje kraj cepa rezeroara...Inace i prva reklamacija, posle potrosenog tng-a, prebacio na benzin, ali ne radi zvucno obavestenje...U ponedeljak ide u servis.Ili je "zujalica" lose povezana ili je fabricki neispravna.Tako kazu.Tako i da prva provera potrosnje pada u vodu... Edited January 11, 2014 by pedjabj Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedjabj 16 Posted January 13, 2014 (edited) Mali zvucnik - zujalica zamenjena za 5 minuta...Videcemo da li je operacija bila uspesna... Edited January 13, 2014 by pedjabj Quote Share this post Link to post Share on other sites