ivan.ik 625 Posted October 9, 2014 @bane Da li postoji neki lek da se merac sredi, posto sam bas dugo googlao i nisam nista nasao na tu temu? Proveri prvo dizne.Mislim da radi kalkulaciju na osnovu vremena koliko su dizne otvorene. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Evidenticar 0 Posted October 9, 2014 Merio više puta (uglavnom dosipam do punog rezervoara), po gradu i na otvorenom, razlika 0,5L više "na pištolju", ako su tačni MOL-ovi merači. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted October 10, 2014 (edited) Evo sta kaze dijagnostika za dizne. Edited August 9, 2021 by neshaoct prebacio sliku na FLCS server Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted October 10, 2014 (edited) Velika razlika između dizne I i dizne IV,skoro 2 kubna mm. Edited October 10, 2014 by vicent Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 10, 2014 Dok se ne skinu i ne stave na probni sto ništa.Ovo je čisto informativno i može da ukazuje na problem. A možda i nema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted October 10, 2014 Tacno bre, prva u - a druga u +! Kod mene su dve -0,2 a dve -0,3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
error974 0 Posted October 10, 2014 Meni se nekad poklapaju vrednosti, a nekad je razlika od nekih 0.2. Sa druge strane, jednostavno ne mogu da verujem cep metodi jer ima previse variabli.Kakav je njihov merac, koliko pene se stvorilo, da li je auto nagnut malo ili nije, kolika je temperatura vazduha u rezervoaru, goriva... Prosto mi je neverovatno da takva metoda bude preciznija od ispravnog boarda i senzora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted October 10, 2014 Ja uvek punim tako da gorivo dodje do samog vrha, bukvalno damozes prstom da ga pipnes i tu nema greske nikada. Ovo sto kaze kolega da prestane na prvo izbacivanje pistolja nije uopste merodavno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 10, 2014 On 10/10/2014 at 8:42 AM, Dusan said: Evo sta kaze dijagnostika za dizne. Motorni komp radi korekcije zbog smanjenja vibracija i samih dizni (njihovih karakteristika, stanja). Zato su korekcije u + ili u - i zbir treba da bude 0 (nula). Dalje ide da su dozvoljene korekcije za ispravnu diznu do +/-0,9 . Ali opet ništa ne znači sve dok se ne stavi na sto. Tek se tad zna pravo stanje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bimba 15 Posted October 11, 2014 Kod Fićka, bar u mom slučaju, razlika se vrti oko 0.5l/100kmKako vozim ovaj auto duže od godinu dana i bolesno evidentiram sve troškove (app Carango), uvek mi je realna potrošnja veća za 0.5l od onoga što bord pokazuje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
statichawk 72 Posted October 11, 2014 (edited) Meni i na stilu i sad na bravu pokazuje litar manje na bordu, od realne potrosnje. Prvo sam mislio da mi kradu gorivo na pumpi, ali sam se kasnije razuverio . Od cepa do cepa je realno merilo za potrosnju, od vajkada. Edited October 11, 2014 by statichawk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted October 11, 2014 ^+1 Možda ne pun litar ali preko pola sigurno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted October 11, 2014 Meni na grande puntu bord tacan, odstupanja nema ili skoro da nema, ali koristim dimenziju guma za nijansu vece od fabricki propisanih, ali cak i sa zimskim setom koji je fabrick dimenzije odstipanje se krece oko 0.3l.Sto se dizni tice kolega je u pravu sto kaze da treba vrednosti da se ponistavaju tj. Plus i minus da daju priblizno nulu.Inace cini mi se da su maksimalne dozvoljene vrednosti korekcije dosta vece od navedenih 0.9, mislim da je oko 2. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 11, 2014 Ne postoji motor bez korekcija na diznama koje radi komp. I nov auto, nov motor ima korekcije na diznama, samo su one tek malo iznad 0...0.1 ili 0.2.Do 0.9 u plus ili minus se smatra da je dizna kao nova. Od toga, pa sve do 2.7 ne mora da se radi ništa, prihvatljivo je. Korekcije preko 2.7 znače da je dizna za remont. Imamo posebnu temu oko korekcija na diznama i njihovim čišćenjem/remontom:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/44077-%C4%8Di%C5%A1%C4%87enje-dizni-kvalitet-dizni/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted October 11, 2014 Kad vec pominjes, Renault Traffic 2008. 100.000km tek ugradjene nove dizne Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 12, 2014 Sa jednog Grandea 1.3 MJ. Jedini auto koji nije imao korekcije ili ih nije ispisivao. READING PARAMETERS:Odometar: 190028.4 kmBroj previsokih okretaja: 41 Trajanje Max. broj okretaja: 34.00 sek.Maksimalni broj okretaja: 5320 rpmBroj programiranja: 0 Odometar prilikom zad. upisa: 0.0 kmBrzina vozila: 0.00 km/hBroj okretaja: 1740 rpmNapon baterije: 7.22 VIzmjereni pritisak dizela: 412.00 barTrazeni pritisak dizela: 410.00 barIzmjerena masa zraka: 333.5 mg/iTrazena masa zraka: 183.0 mg/iPozicija pedale gasa: 12.79 %AD/C pozicija pedale gasa 1: 1.3677 VAD/C pozicija pedale gasa 2: 1.3434 VTemperatura dizela: 25.0 °CAD/C temperatura dizela: 2.5562 VTemp. zraka (mjerac protoka): 20.5 °CTemperatura zraka (turbo): °CAtmosferski pritisak: 987 mBarIzmjereni Overboost pritisak: 1035 mBarCiljani Overboost pritisak: 1008 mBarAD/C overboost pritisak: 1.9012 VIzmjereni polozaj turbine: mmCiljani polozaj turbine: mmOtvar. regulatora pritiska (MPROP): %Otvorenost EGR ventila: %EGR izmjereni polozaj: mmTrazena poz. EGR-a: mmKontrola EGR-a: Ventil za isklj. hladnjaka EGR: Otvaranje sol. ventila leptira: %Ukupna kolicina Dizela: 6.123 mm³/iTrazena kolicina Dizela: 6.141 mm³/iKol. dizela za pilot ubrizg.: 2.394 mm³/iKolicina dizela: 4.626 mm³/iPotrosnja goriva: 1.1372 l/hKorekcija goriva cil. 1.: 0.00 mm³/iKorekcija goriva cil. 2.: 0.00 mm³/iKorekcija goriva cil. 3.: 0.00 mm³/iKorekcija goriva cil. 4.: 0.00 mm³/iPocetak pilotnog ubrizgavanja: -40.000 deg.Pocetak glavnog ubrizgavanja: 1.872 deg.Vrijeme pilot ubrizgavanja: 0.000 msVrijeme glavnog ubrizgavanja: 0.395 msTemperatura vode: 75.5 °CAD/C temperatura vode: 0.7575 VNapon Lambda sonde: 11.4140 VLambda koncentracija kisika: 24.485 %Pritisak klime: 8.21 barZahtjev za uklj. klime: Iskljuceno Naredba releja klime: Iskljuceno Klima uredjaj: Nauceno Brzina ventilatora: Iskljuceno Zadnja 'Zamjena ulja': 0.0 kmKm do sljedece 'Zamjene ulja': 102300.0 kmIndikator degradacije ulja: 100.000 %Broj 'Zamjena ulja': 0 Km pri zadnjoj zamjeni FAP filtera: kmKm od zadnje regeneracije: kmProsjecna temp. zadnjih 5 regener.: °CProsj.Km izmedju zad.5 regen.: kmProsjacno trajanje zadnjih 5 regen.: sek.Zacepljen FAP filter: %Temperatura FAP filtera: °CVrijeme regener. u postotcima: %Stanje prisilne regener.: Ukupni broj regen.: Senzor razlike pritiska: mBarStatus FAP filtera: Pedala spojke: Otpusteno ili oktljucano Status pedale kocnice: Otpusteno ili oktljucano Kontakt kocnice 2: Iskljuceno Pedala gasa: Acc. Pot. Track 1 Centrala kocnica (NFR): Nauceno Cruise prekidac: Cruise Restore tipka (RCL): Podesavanje ubrzavanja (+) : Podesavanje usporavanja (-): Ubacena brzina: NE Verzija vozila: sa Lambda sondom Dijag. centrale grijaca: OK Centrala grijaca: Iskljuceno Ukljucenje predgrijaca motora: %Kontrolni relej pumpe goriva: Ukljuceno Pritisak ulja: Normalno Zaruljica kvara: Iskljuceno Zaruljica grijaca: Iskljuceno Upoz.zarulja temperature vode: Iskljuceno Univerzalni kod: Centrala ubrizgavanja: Pokretanje motora: Ogranicenje brzine: Kod injektora cil. 1.: A1SGBTABA Kod injektora cil. 2.: 8ZAIBO88R Kod injektora cil. 3.: AHIAB6AB7 Kod injektora cil. 4.: AZIGAK7AR Ogranicenje brzine: Quote Share this post Link to post Share on other sites
underground79 19 Posted October 12, 2014 A jel zna neko kako ocitati korekcije na stilu/alfi 85kw 8v ? Koju god dijagnostiku da smo kacili na ove modele nismo mogli da iscitamo Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 12, 2014 Kažu samo Fiat Examiner. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted October 12, 2014 Meni iscitsno i obicnim bosh-om Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted October 12, 2014 A jel zna neko kako ocitati korekcije na stilu/alfi 85kw 8v ? Koju god dijagnostiku da smo kacili na ove modele nismo mogli da iscitamoKoliko ja znam, na 8V ne može da se pročita korekcija. Noviji modeli, 16V, JTDm,MJET mogu. 8V je CR prve generacije (singl point), sa Bosch edc 15,a ovi su druge generacije edc 16 (multi point).Na mom Puntu,Examiner sigurno ne očitava korekcije ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
underground79 19 Posted October 12, 2014 Nece ni Examiner.. Izgleda da edc15 ne ocitava korekcije Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted October 12, 2014 Pa sta ja onda imam u autu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted October 12, 2014 Meni su isto tako ocitavali korekcije na 1.9jtd8v Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted October 12, 2014 Mi,izgleda imamo neke Frankestajne! Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted October 12, 2014 Ala je ovaj gore grande punto iscitan sa dijagnostikom odvaljen od zivota, vracena kilometraza 100%, vidi broj radjenih servisa i kad je zadnji servis radjen obrisano da se ne moze utvrditi prava km, jos neki parametri tu fale, ali zato je 34 puta oteran u blokadu na 5340rpm na dizelu ej. Quote Share this post Link to post Share on other sites