Jump to content
FAS Goran
Terza

Tačnost prosečne potrošnje na bordu?

Recommended Posts

@bane

 

Da li postoji neki lek da se merac sredi, posto sam bas dugo googlao i nisam nista nasao na tu temu?

 

Proveri prvo dizne.

Mislim da radi kalkulaciju na osnovu vremena koliko su dizne otvorene.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merio više puta (uglavnom dosipam do punog rezervoara), po gradu i na otvorenom, razlika 0,5L više "na pištolju", ako su tačni MOL-ovi merači.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo sta kaze dijagnostika za dizne.

 

cxcb180100.jpg

 

 

Edited by neshaoct
prebacio sliku na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites

Velika razlika između dizne I i dizne IV,skoro 2 kubna mm.

Edited by vicent

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dok se ne skinu i ne stave na probni sto ništa.

Ovo je čisto informativno i može da ukazuje na problem. A možda i nema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se nekad poklapaju vrednosti, a nekad je razlika od nekih 0.2. Sa druge strane, jednostavno ne mogu da verujem cep metodi jer ima previse variabli.

Kakav je njihov merac, koliko pene se stvorilo, da li je auto nagnut malo ili nije, kolika je temperatura vazduha u rezervoaru, goriva... Prosto mi je neverovatno da takva metoda bude preciznija od ispravnog boarda i senzora. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja uvek punim tako da gorivo dodje do samog vrha, bukvalno damozes prstom da ga pipnes i tu nema greske nikada. Ovo sto kaze kolega da prestane na prvo izbacivanje pistolja nije uopste merodavno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/10/2014 at 8:42 AM, Dusan said:

Evo sta kaze dijagnostika za dizne.

 

Motorni komp radi korekcije zbog smanjenja vibracija i samih dizni (njihovih karakteristika, stanja). Zato su korekcije u + ili u - i zbir treba da bude 0 (nula).

Dalje ide da su dozvoljene korekcije za ispravnu diznu do  +/-0,9 . Ali opet ništa ne znači sve dok se ne stavi na sto. Tek se tad zna pravo stanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod Fićka, bar u mom slučaju, razlika se vrti oko 0.5l/100km

Kako vozim ovaj auto duže od godinu dana i bolesno evidentiram sve troškove (app Carango), uvek mi je realna potrošnja veća za 0.5l od onoga što bord pokazuje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni i na stilu i sad na bravu pokazuje litar  manje na bordu, od realne potrosnje. Prvo sam mislio da mi kradu gorivo na pumpi, ali sam se kasnije razuverio  :no . Od cepa do cepa je realno merilo za potrosnju, od vajkada.

Edited by statichawk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni na grande puntu bord tacan, odstupanja nema ili skoro da nema, ali koristim dimenziju guma za nijansu vece od fabricki propisanih, ali cak i sa zimskim setom koji je fabrick dimenzije odstipanje se krece oko 0.3l.

Sto se dizni tice kolega je u pravu sto kaze da treba vrednosti da se ponistavaju tj. Plus i minus da daju priblizno nulu.
Inace cini mi se da su maksimalne dozvoljene vrednosti korekcije dosta vece od navedenih 0.9, mislim da je oko 2.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne postoji motor bez korekcija na diznama koje radi komp. I nov auto, nov motor ima korekcije na diznama, samo su one tek malo iznad 0...0.1 ili 0.2.

Do 0.9 u plus ili minus se smatra da je dizna kao nova. Od toga, pa sve do 2.7 ne mora da se radi ništa, prihvatljivo je. Korekcije preko 2.7 znače da je dizna za remont.

 

Imamo posebnu temu oko korekcija na diznama i njihovim čišćenjem/remontom:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/44077-%C4%8Di%C5%A1%C4%87enje-dizni-kvalitet-dizni/

 

:thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sa jednog Grandea 1.3 MJ. Jedini auto koji nije imao korekcije ili ih nije ispisivao.

 

READING PARAMETERS:

Odometar: 190028.4 km

Broj previsokih okretaja: 41 

Trajanje Max. broj okretaja: 34.00 sek.

Maksimalni broj okretaja: 5320 rpm

Broj programiranja: 0 

Odometar prilikom zad. upisa: 0.0 km

Brzina vozila: 0.00 km/h

Broj okretaja: 1740 rpm

Napon baterije: 7.22 V

Izmjereni pritisak dizela: 412.00 bar

Trazeni pritisak dizela: 410.00 bar

Izmjerena masa zraka: 333.5 mg/i

Trazena masa zraka: 183.0 mg/i

Pozicija pedale gasa: 12.79 %

AD/C pozicija pedale gasa 1: 1.3677 V

AD/C pozicija pedale gasa 2: 1.3434 V

Temperatura dizela: 25.0 °C

AD/C temperatura dizela: 2.5562 V

Temp. zraka (mjerac protoka): 20.5 °C

Temperatura zraka (turbo):  °C

Atmosferski pritisak: 987 mBar

Izmjereni Overboost pritisak: 1035 mBar

Ciljani Overboost pritisak: 1008 mBar

AD/C overboost pritisak: 1.9012 V

Izmjereni polozaj turbine:  mm

Ciljani polozaj turbine:  mm

Otvar. regulatora pritiska (MPROP):  %

Otvorenost EGR ventila:  %

EGR izmjereni polozaj:  mm

Trazena poz. EGR-a:  mm

Kontrola EGR-a:  

Ventil za isklj. hladnjaka EGR:  

Otvaranje sol. ventila leptira:  %

Ukupna kolicina Dizela: 6.123 mm³/i

Trazena kolicina Dizela: 6.141 mm³/i

Kol. dizela za pilot ubrizg.: 2.394 mm³/i

Kolicina dizela: 4.626 mm³/i

Potrosnja goriva: 1.1372 l/h

Korekcija goriva cil. 1.: 0.00 mm³/i

Korekcija goriva cil. 2.: 0.00 mm³/i

Korekcija goriva cil. 3.: 0.00 mm³/i

Korekcija goriva cil. 4.: 0.00 mm³/i

Pocetak pilotnog ubrizgavanja: -40.000 deg.

Pocetak glavnog ubrizgavanja: 1.872 deg.

Vrijeme pilot ubrizgavanja: 0.000 ms

Vrijeme glavnog ubrizgavanja: 0.395 ms

Temperatura vode: 75.5 °C

AD/C temperatura vode: 0.7575 V

Napon Lambda sonde: 11.4140 V

Lambda koncentracija kisika: 24.485 %

Pritisak klime: 8.21 bar

Zahtjev za uklj. klime: Iskljuceno 

Naredba releja klime: Iskljuceno 

Klima uredjaj: Nauceno 

Brzina ventilatora: Iskljuceno 

Zadnja 'Zamjena ulja': 0.0 km

Km do sljedece 'Zamjene ulja': 102300.0 km

Indikator degradacije ulja: 100.000 %

Broj 'Zamjena ulja': 0 

Km pri zadnjoj zamjeni FAP filtera:  km

Km od zadnje regeneracije:  km

Prosjecna temp. zadnjih 5 regener.:  °C

Prosj.Km izmedju zad.5 regen.:  km

Prosjacno trajanje zadnjih 5 regen.:  sek.

Zacepljen FAP filter:  %

Temperatura FAP filtera:  °C

Vrijeme regener. u postotcima:  %

Stanje prisilne regener.:  

Ukupni broj regen.:  

Senzor razlike pritiska:  mBar

Status FAP filtera:  

Pedala spojke: Otpusteno ili oktljucano 

Status pedale kocnice: Otpusteno ili oktljucano 

Kontakt kocnice 2: Iskljuceno 

Pedala gasa: Acc. Pot. Track 1 

Centrala kocnica (NFR): Nauceno 

Cruise prekidac:  

Cruise Restore tipka (RCL):  

Podesavanje ubrzavanja (+) :  

Podesavanje usporavanja (-):  

Ubacena brzina: NE 

Verzija vozila: sa Lambda sondom 

Dijag. centrale grijaca: OK 

Centrala grijaca: Iskljuceno 

Ukljucenje predgrijaca motora:  %

Kontrolni relej pumpe goriva: Ukljuceno 

Pritisak ulja: Normalno 

Zaruljica kvara: Iskljuceno 

Zaruljica grijaca: Iskljuceno 

Upoz.zarulja temperature vode: Iskljuceno 

Univerzalni kod:  

Centrala ubrizgavanja:  

Pokretanje motora:  

Ogranicenje brzine:  

Kod injektora cil. 1.: A1SGBTABA 

Kod injektora cil. 2.: 8ZAIBO88R 

Kod injektora cil. 3.: AHIAB6AB7 

Kod injektora cil. 4.: AZIGAK7AR 

Ogranicenje brzine:  

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jel zna neko kako ocitati korekcije na stilu/alfi 85kw 8v ? Koju god dijagnostiku da smo kacili na ove modele nismo mogli da iscitamo

Koliko ja znam, na 8V ne može da se pročita korekcija. Noviji modeli, 16V, JTDm,MJET mogu. 8V je CR prve generacije (singl point), sa Bosch edc 15,a ovi su druge generacije edc 16 (multi point).

Na mom Puntu,Examiner sigurno ne očitava korekcije !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ala je ovaj gore grande punto iscitan sa dijagnostikom odvaljen od zivota, vracena kilometraza 100%, vidi broj radjenih servisa i kad je zadnji servis radjen obrisano da se ne moze utvrditi prava km, jos neki parametri tu fale, ali zato je 34 puta oteran u blokadu na 5340rpm na dizelu ej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...