zokibubu 15 Posted February 22, 2010 Prelazis 40000 km godisnje, sto je dosta pa je nekako logicno da uzmes plin, zbog, kazu, neznatno jeftinije voznje, ali...Vozim danas sluzbenu Skodu 1.9 SDI, potrosnja 4.9 litara na relaciji Zemun Borca, i kad to uporedim sa Bravom 1.6 i 10 litara benzina po gradu, moram da ti preporucim dizela.Znaci, dizel, nesto kao Punto Mk2 1.9D Quote Share this post Link to post Share on other sites
zaki 0 Posted February 23, 2010 Nemoguce da ti potrosi oktavia u gradu 5l, moj mali punto potrosi 7l. Ja sam Mirko, posle Tipa sam presao na Punta a sada bi Stila... Quote Share this post Link to post Share on other sites
zaki 0 Posted February 26, 2010 (edited) http://www.polovniautomobili.com/oglas357344/fiat_stilo_16_16v_sekvent_zamena/Sta mislite o ovom Stilu, jel ga ko gledao, probao... Edited February 26, 2010 by zaki Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted February 26, 2010 Ne mora obavezno da bude da je odrzavanje JTD-a skuplje od benzinca :-ciscenje usisa i dizni se radi i na benzincima,jer je benzin kod nas cesto i losijeg kvaliteta od EU Dizela-trajanje plivajuceg zamajca u mnogome zavisi od stila voznje i stanja u kakvom je auto kad je kupljenInace vidim da niko nije pomenuo probleme na benzincu koje bi mogao imati pri kupovini automobila koji je vec vozen na plin,ko zna koliko i kako,ovo KAKO je posebno vazno,a ko vozi na plin ili ko je vozio zna o cemu pricam(da li je auto paljen na benzin,pa posle zagrevanja prebacivan na plin,da li je gazen na plinu,cak postoje i specijalna motorna ulja koja idu u motore sa plinom,ima ga i selenia...)takodje moze da te zadesi maler da plin nije ugradjen kako treba,a to ti je igranka bez prestanka.Kod benzinaca sa plinom nije retkost da odlaze glave motora,dizne,usis itd,a onda to odrzavanje i popravke vrlo brzo pojedu sav novac koji je ustedjen na plinu i zna da bude,verovao ti ili ne i skuplje nego da si vozio JTD-a.Ali da ne ispadne da ja navijam za JTD-a,nek ti drugari iz kluba koji su vozili ili voze Fiatove benzince na plin iskreno kazu kakvi sve problemi mogu da te snadju u kombinaciji Plin+Benzin,ili jos bolje je da neki mehanicar koji je radio takve automobile kaze svoje cenjeno misljenje.Ja mogu reci da sam vozio JTD-a Mareu,3 i po god,35 000Km,presla negde manje od 150 000Km,samo redovno odrzavanje,auto je bio zahvalan maximalno za eksploataciju,stoji da mu je veliki servis skuplji od benzinca i da ako imas nesrecu sa zamajcem i setom kvacila(cemu,na srecu cene padaju)moras da puknes odredjenu sumu novca(ja to nisam menjao)-ali si sa ostalim miran,a da i termostat na JTD-u zna da bude stavka,ne znam koliko je za benzinca 1.6.Ali je JTD kao motor-prilicno robustan i izdrzljiv. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zaki 0 Posted February 28, 2010 (edited) Jel ima neko misljenje o ovom gore Stilu iz mog proslog posta, da li ga je neko mozda gledao, probao? Edited February 28, 2010 by zaki Quote Share this post Link to post Share on other sites
chiki 9 Posted March 2, 2010 (edited) Mogu da dodam par stvari posto vozim Stila 1.6 na TNG. TNG je instaliran par dana posle kupovine pri kojoj sam imao dve opcije: BRC i Tomazeto. Ovaj drugi je bio skoro 300 evra jeftiniji. Kad sam pitao Ivana (AC RASIC) zasto je tolika razlika u ceni, on mi je rekao da je zbog dizni i da kod BRCa kostaju 90 eur a kod Tomazeta 30 EUR. Znaci uzeo sam Tomazeto. Za dve godine sam presao 58000 km. Usteda nije zanemaraljiva. Koliko trosi? Pa iskren da budem jos uvek ne znam tacno ali znam da sa 40 litara gasa predjem oko 450 km u koju je ukljucena i potrosnja benzina koja je zimi veca a leti manja. U ovoj kilometrazi je gradska voznja oko 60-80%. Na autoputu vozim 130-140km/h. Kod gasa moras ici na svakih 10-15.000 km na zamenu filtera. Pa svaki treci servis se menja osnovni i jedan veci filter (ne znam tacno kako se zove ali ako te zanima mogu pogledati u servisnoj od TNG instalacije) pa me taj "veci" servis za TNG izadje oko 3000 dinara u odnosu na "mali" servis od 1100. Ulozak jedne dizne mi je crkao na 57.000 km pa sam to zamenio. Izaslo je 2200 dinara. Pri toj internveciji su ocistili rail i gasne dizne pa mi se cini da je posle toga auto isao bolje. Naravno posle popravke je radio na sve 4 dizne pa je sigurno isao bolje. Voznja na TNG ukljucuje jos jednu stvar a to je prljanje benziskih dizni. Ako ne vodis racuna, narocito leti, dizne se brzo zaprljaju a njihovo skidanje i ciscenje je 50 eur. Ja sam ih cistio prosle godine. Ne vozim duge relacije na benzinu osim pri zagrevanju ili kad mi nestane TNG-a pa onda izvozam 30-40 km na benzin. S vremena na vreme dosipam aditiv za ciscenje dizni. Imam i jedan koji se ne mora sipati na pun rezervoar vec moze i na manje kolicine goriva.Veliki servis za moj 1.6 16V me je izasao oko 15500 dinara bez vodene pumpe. Registracija, zeleni karton, tehnicki i cekanje u redu me izaslo malo iznad 19000 dinara.Kljucna stvar u ovoj racunici je kilometraza koju prelazis. Ako toliko mnogo prelazis onda sigutno vozis kola za posao sto je sigurno bitan faktor jer u toj situaciji vise gledas ekomomicnost pa gore navedene sitnice imaju manji znacaj . Naravno uvek mozes pritisnuti dugme i voziti na benzin Kad sam kupovao benzinca izasao me je jeftinije i to 20-30% za isto godiste jtd-a. Sada su stvari drugacije jer su i cene nize pa je i razlika manja ali dizelas koji je kupljen pre dve godine i sada je star 8 godina sigurno nije presao samo 130.000 km. Ako se odlucis na opciju benzinca predlazem da kupis nekog bez TNG instalacije i da onda ugradis TNG. Edited March 2, 2010 by chiki Quote Share this post Link to post Share on other sites
zaki 0 Posted March 3, 2010 Hvala Chiki na odgovoru, i dalje sam u potrazi za autom... Quote Share this post Link to post Share on other sites
chiki 9 Posted March 3, 2010 I kod mene se ponovo aktivirala prica o kupovini jos jednih kola. Gledam puntice ali su svi beli. Vec imam belog stila pa mi je nekako previse belog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 3, 2010 ...pa mi je nekako previse belog Jes'...kažu da od toga može i da se rikne... Punta imaš koliko hoćeš...još malo pa više nego Yuga, tako da sigurno možeš pronaći i neki koji nije beli...Da li je bio Van ili ne, lako se proveri preko ePER-a...tako da ne mora značiti da je svaki beli Punto bio teretni... Quote Share this post Link to post Share on other sites
stilo_16v 0 Posted March 6, 2010 na mome Stilu je dosau tvornicki ugradjen plin marke AG,i vise sam nego zadovoljan,iskreno ne prelazim velike relacije i 80% voznje zasniva se na gradskoj,o ustedi i isplativosti ne treba ni da pricam,kupio sam ga prije nekih 8mj i nisam nikakvih problema imao,a ovo za bombine na benzicima da crkavaju to je tacno ja sam vec dvije zamjenio do sad i kostaju 35 eura komad,ali nije to boljka samo kod Stila crkaju one lako i na drugim autima... Quote Share this post Link to post Share on other sites
zaki 0 Posted March 13, 2010 http://www.polovniautomobili.com/oglas379629/fiat_stilo_19_jtd_dynamic/ Sta mislite o ovom Stilu, da li ga je neko gledao? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lyon 0 Posted March 13, 2010 Mislim da je isti kao i gomila drugih. Drugim recima, treba ga pogledati iz bliza.I cena mu je prevelika za to godiste, kilometrazu, cinjenicu da je vec imao jednog vlasnika u Srbiji itd.Treba pogledati kako izgleda uzivo, videti sa vlasnikom sta je menjao, koje je servise radio, gde ga je odrzavao, otici do majstora, proveriti osnovne stvari itd itd.Samo na osnovu oglasa je nemoguce, jer tu su svi super i svi su sjajni i svi su bez ulaganja U svakom slucaju, realna cena je bar 500 EUR niza, da ne kazem i malo vise od toga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted March 13, 2010 I ja cu svoj glas dati 1,6 16V sa gasom. Razloge je dosta ljudi pre mene navelo i nema potrebe ponavljati se. Nemam nista ni protiv JTD, ali ipak je danas ekonomska strana presudna. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Velja 0 Posted May 18, 2010 Malo dižem temu iz mrtvih, ali da ne započinjem novu, interesuje me šta je konkretno sve izmenjeno na stilu posle 2003. godine, tačnije februar 2004? Znam za senzor airbag-a u sedištu, znam za zadnje štopaljke...hoću da pitam konkretno, pošto budžet neće verovatno dozvoliti kupovinu mlađeg od 2004. godine jtd da li je bezbedno uzeti starijeg, i da li se problemi koji se javljaju sa njima mogu trajno rešiti da se ne javljaju više, ako da, onda je realno da očekujem da je to sve sredio neko pre mene za tih 8 godina Jurim limuzinu sa 5 vrata, ali sa podesivom zadnjom klupom napred-nazad (mala deca=veliki gepek )karavan mi je prevelik a i dobar naći je mnogo teško... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 18, 2010 ...Jurim limuzinu sa 5 vrata, ali sa podesivom zadnjom klupom napred-nazad...Čini mi se da je baš to jedna od izmena od 2004. godine...mada, ko zna...možda ima i na nekom Dynamic paketu opreme kod starijih Stilaća. Pored blage promene zadnjih svetala, lakše je vidljivo što kod mlađih svetla za maglu nisu izdvojena pored tablice, kao što je na starijim... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dejan_Zr 0 Posted May 18, 2010 Da,kod novijeg imash znak FIAT-a nazad na sredini shto je jedna od sitnica. U novijim Stilima imash,koliko mi se chini,belu unutrashnjost u jednoj od opcija,ona plastika na sredini,kod menjacha i ruchne. Slobodno mozhesh uzeti i starijeg Stila,ja imam poslednju seriju 2003 godiste i prezadovoljan sam! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Velja 0 Posted May 18, 2010 Našao sam jednog u NS 2002. ima digitalnu klimu, cd i gomilu opreme a kad sam zvao čovek mi je eksplicitno potvrdio da klupa može da se pomera. Nešo to je što se tiče estetike, mene više zanima pouzdanost, mehanika elektronika, tu koja su poboljšanja, tj. dal sam u bedaku ako uzmem stariji od 2004?Da,kod novijeg imash znak FIAT-a nazad na sredini shto je jedna od sitnica. U novijim Stilima imash,koliko mi se chini,belu unutrashnjost u jednoj od opcija,ona plastika na sredini,kod menjacha i ruchne. Slobodno mozhesh uzeti i starijeg Stila,ja imam poslednju seriju 2003 godiste i prezadovoljan sam!Jesi li imao bilo kakvih intervencija vezano za boljke tih godišta? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dejan_Zr 0 Posted May 18, 2010 ^^^ Nishta oko motora,evo ima na satu preko 154 000,samo redovno menjaj ulje,ja sipam Seleniu i ostale potroshne stvari! Jedino shto je zveknulo a to je jedno svetlo "ispod" grejacha u kabini,ono shto osvetljuje koliko ce ti duvati itd. Josh jedna stvar zeza a to je da su kao popustili motori koji dizhu zadnja stakla i sad krlja neshto tako da ih ni ne otvaram ali chim dodjem do vremena rastavicu tapacirung i uraditi to,kontam da ce mi vishe vremena trebati za rastavljanje tapacirunga vrata nego oko tog elektro motora Quote Share this post Link to post Share on other sites
low rider 0 Posted May 19, 2010 (edited) Kada sam gledao loStie tih godista, najcesce sam nailazio na dreseve. Bilo je vozila koja su ukazivala da su presla ispod 200k, ali su uglavnom bila skuplja. Ne vezano za tip motora, mada je ocigledno bilo da su dizeli u proseku pregazili vise, ali cesto bi po enterijeru izgledali pristojnije od benzinca koji je presao manje...Danas cesto vozim 2.0 hdi ~110ks, koji nosi masu slicnu Stilo karavanu, voznja po Beogradu. Dizel nije bucan, jer ljudska cula su takva da ingnorisu stalne izvore buke. I necete ga cuti. Dok ne sednete u benzinca. A onda cete se pitati da li ste ogluveli ili je neko izvadio akumulator jer niste sigurni da li je uopste zaverglao pri okretanju kljuca, kad vas zbuni obrtaljka sto vec stoji na 1000rpm. A kad se zavrti, zvuk fiatovog benzinca je do 00 i tacka. No, onaj 2.0hdi, grad, zabavna zona pocinje na oko 2400rpm, pa do 3k rpm. Sa stalnim ulazenjem u zabavnu zonu, sa teskom nogom na gasu potrosnja bude ~ 8,8l. Sa Stilom 1.6 takv stil voznje-preko 3k rpm bi znacio potrosnju preko 15l, probao sam. Benzinac nema silinu medju ubrzanja koju ima turbo dizelas, ni mogucnost da se npr. drugom bez gasa penje uz Nemanjinu,ali meni je zabavniji, brze se zavrti i povuce, brze dolazi u zeljene obrtaje, lepsi je zvuk. ALi cifra na bordu koju treba platiti za osmeh na licu nije mala. 1.6 se po gradu moze voziti na ~10l potrosnje, ali sa podsvesno ukljucenim limitatorm obrtaja. HDI nije JTD, ali nije daleko. Odrzavanje skupe dizne, plivajuci zamajac, kraci vek trapa u odnosu na benzince... 1.6, bobine, problematicni sklop elektricnog leptira gasa-kad krene nema povratka. Kada sam gledao Stila, majstori su redom bili za JTD. Kada sam ga nasao, otisao mi je pred nosom 2x, na kraju pao je 1.6 benzinac. I da kucnem u drvo nisam morao da ulozim cuvenih 500e u neocekivane kvarove. Sto se tice plina i 1.6 Miki nije pokazao entuzijazam za tu varijantu, pa sam je preskocio. KOji cete motor, sve zavisi od vasih prohteva, zelja, ukusa, srece da nadjete pristojan primerak.Da ja danas biram, uzeo bih najmanji ponudjeni motor ako je za grad. Ako bi to bio auto za duza putovanja JTD ili benzinac vece zapemine sa plinom, steta sto u Stila nije isao 2.0... Edited May 19, 2010 by low rider Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasha015 34 Posted May 19, 2010 (edited) Jurim limuzinu sa 5 vrata, ali sa podesivom zadnjom klupom napred-nazad (mala deca=veliki gepek )karavan mi je prevelik a i dobar naći je mnogo teško...Imaju stari stilici i to.Moj je iz 2002(12.2001 eper),dinamic paket i ima podesivu zadnju klupu napred nazad...zgodna stvarcica.Ne pomera se mnogo,ali dovoljno. Uostalom,reklama je iz 2002,cini mi se...http://www.220.ro/funny/Tv-Commercial-Fiat-Stilo/xB0aCjEPPN/ Edited May 19, 2010 by sasha015 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Velja 0 Posted May 19, 2010 ^^^ Ej ladno se sećam te reklame sa TV-a Tad mi nije ni padalo na pamet da ću kad stilo ostari da jurim da ga kupim Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted May 19, 2010 hoću da pitam konkretno, pošto budžet neće verovatno dozvoliti kupovinu mlađeg od 2004. godine jtd da li je bezbedno uzeti starijeg, Slobodno ga uzmi. Ja se sa petovratim Stilom 2002 baš navoza 3 god. Sve što sam imao problema sa elektronikom nije ništa ozbiljno, više nervira, ali ja čak ni toga nisam imao svega, par puta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kAcA 0 Posted May 19, 2010 Jurim limuzinu sa 5 vrata, ali sa podesivom zadnjom klupom napred-nazad (mala deca=veliki gepek )karavan mi je prevelik a i dobar naći je mnogo teško...Imaju stari stilici i to.Moj je iz 2002(12.2001 eper),dinamic paket i ima podesivu zadnju klupu napred nazad...zgodna stvarcica.Ne pomera se mnogo,ali dovoljno. Uostalom,reklama je iz 2002,cini mi se...http://www.220.ro/funny/Tv-Commercial-Fiat-Stilo/xB0aCjEPPN/Samo da potvrdim, i ja imam podesivu zadnju klupu (ugao i naprijed-nazad). Stilo 2001 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 19, 2010 ...možda ima i na nekom Dynamic paketu opreme kod starijih Stilaća. 'ebo Dynamic paket...moj to nema... Quote Share this post Link to post Share on other sites
scul 0 Posted May 19, 2010 Uostalom,reklama je iz 2002,cini mi se...http://www.220.ro/funny/Tv-Commercial-Fiat-Stilo/xB0aCjEPPN/Na reklami se vidi da ima i START/STOP dugme za pokretanje motora! Nisam znao da je i to postojalo? Koji je to paket? Quote Share this post Link to post Share on other sites