Jump to content
FAS Goran
zaki

Stilo 1.6 16v ili 1.9 JTD

Recommended Posts

Jedan mehanicar mi je dao par korisnih saveta kako da ga proverim ako idem sam...

Ovi saveti su skoro skroz bezveze.

Pogotovo ovo sa staklima i papučicama. Naglo gašenje pod punim gasom bi mogao da ti bude zadnji kontakt sa tim automobilom i sa gazdom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo sto sam napiso nije moje misljenje nego tamo nekog mehanicara...Njega slobodno samaraj ;) Kako god,auto mora da se pregleda nekako,otvoriti 10 ociju pa polako,bolje detaljno pregledati nego posle kukati. :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedan mehanicar mi je dao par korisnih saveta kako da ga proverim ako idem sam,

Ovi saveti su skoro skroz bezveze.

Pogotovo ovo sa staklima i papučicama. Naglo gašenje pod punim gasom bi mogao da ti bude zadlji kontakt sa tim automogilom i sa gazdom.

iskreno da ti kazem da dodjes kod mene i da pod punim gasom gasis auto ja bi te nasamarao,zna se kako se pregleda auto to sto si ti napisao ovde nema veze,npr guma za predalu nozne kocnice kosta 180din imas je u svakoj bolje snadbevenoj prodavnici,staklo ne mora nista da znaci mozda su coveku razbili staklo pa promenio,na 40C grejaci i nemnaju neku svrhu tako da ni to ne razumam...ne moras da otvaras cep za ulje dovoljno je da izvadis sipku-merac ulja ako tu dimi nije dobro...

kao sto sam vec napisao ovo su saveti kako najlakse da dobijes batine pri kupovini auta

:rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najbolje i naj jeftinije resenje ti je da povedes nekog ko se razume,da nadjes dole neki servis sa dizalizom da se auto detaljno pregleda,da se nakaci dijagnostika i detaljno pregleda auto,danas se ne kupuje napamet auto,spolja gladac a unutra jadac ne zelim da te ubijam upojam ali samo dobro pregledan i proveren auto kupi ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj majstor je potpuni idiot. Nemoj slucajno kod njega da odrzavas auto - kakvo crno turiranje pa gasenje auta u zaletu motora, boze me sacuvaj!!!

Ako turbina ne radi, JTD jedva da ide.

Najbolje je da probas i provozas jedno 10tak stilaća, pa da vidiš šta ti se svidja. Samo tako ces da steknes ispravan kriterijum. Ako dolazis iz nekog losijeg auta u Stila, imaces problem sa kriterijumima i obavezno probaj nekoliko komada. Ja sam posle 2 minuta probne voznje mog auta ostavio kaparu coveku, a ceo auto nisam gledao ni 5 minuta. Prosto ces odmah uklaviriti kada sednes u dobar auto ako ih provozas nekoliko razlicitih.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se sa vama,sve je to vec mnogo puta receno ovde na forumu

Podelicu sa vama iskustvo kada ga budem pogledao

a do tada pozdrav i hvala na savetima :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma samo ga probaj, mora da ide dobro! Malo ga po lošijem putu poteraj da vidiš vešanje kakvo je, namotaj ga pun pa kreni da vidiš jel zapinje nešto, kucka itd... Da otvoriš čep od motora možeš slobodno, ali nemoj to da ga gasiš pod gasom, jer ako je pre toga turbina bila ok onda posle postoji ozbiljna mogućnost da više ne bude :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ljudi, ja sam danas gledao jednog stila JTD...deluje ok spolja, iznutra, a i cini mi se da motor lepo radi, ali potrosnja koju je zabelezio bord za 750km je bila 7,9 litara... :question: Puno? ili dokaz da sa autom nesto nije OK?

Share this post


Link to post
Share on other sites

8L je ok.

Inače, pominjano gašenje auta u toku vožnje...pitaj tog majstora...kako onda radi servo na volanu i kako radi servo na kočnici...pitaj ga kako da onda zakočiš, tj. koliko vremena (koliko asfalta) bi ti trebalo...ili ti je možda savetovao da ga upališ opet dok se auto kreće, ili šta već...

Ne slušaj ga i zaboravi da ga poznaješ. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deo postova je ovde:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=48437&view=findpost&p=765977

A, još jedan deo je ovde:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=38285&view=findpost&p=765987

by gogy

Kao što vidiš, ne trpa se u jednu temu sve što te zanima, sve što bi pitao, nego potražiš po forumu posebne teme oko tih stvari, konkretno oko kondeza klime, potrošnje, plivajućeg... :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mojoj firmi ima jedna Astra sa tim motorom i poprilicno lepo ide... :thumbsup:

Ja bi se odlucio za Stila sa tim motorom

Share this post


Link to post
Share on other sites

da da, a onda ces da ga odrzavas u opelovom servisu,posto sam cuo da ga mastori poprilicno izbegavaju sad opet kazem to sam samo cuo ne mora da znaci da je tako

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiatov je startniji :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitanje, jel taj z16xep sto ide u stila onaj njihov twinport ili stariji ecotec? Posto twinport bije glas da vrlo brzo crkava na plinu (valjda nema hidropodizace, jadniji su ventili ili ti sta vec, postoji mnogo oprecnih misljenja o ovom motoru...)Od koje godine se ugradjuje? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neka me neko ispravi ali ja se sa tim ne bih slozio. Na Stilu pokazuje potrosnju i na plinu a racunica mi je prilicno razumna. Mislim da MAP meri protok (pritisak) vazduha , bilo na jedno ili drugo. Mozda nije mesto za ovu temu ali... :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda nisam bio dovoljno jasan ali rekoh da sto se tice voznje na GAS nema bitne razlike. Auto radi na nizim obrtajima i neprimetno je slabiji! Potrosnju pratim kao i na benzin sem sto je za koji procenat uvecana mada ona ne idu preko 15% i pri ostrijoj voznji. B)

p.s.

Mislim da ste Vi to znali i bez mene ! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma znam odlično kako je voziti na gas, nego nikad nisam imao bord, niti imam predstavu kako funkcioniše, pogotovo da li uopšte radi ako se vozi na gas.. :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne moras da otvaras cep za ulje dovoljno je da izvadis sipku-merac ulja ako tu dimi nije dobro...

 

Jeste tema pre 4 godine ali moram napisati. Moja marea je dimila i na čepu i na meraču ali je za 12000km trošila oko 0,5l ulja. Ako bih je gazio češće to bude malo preko 0,5l ako ne onda do te cifre. U suštini nisam dokupljivao ulje nakon zamene već ne potrošim ni ono što mi je ostalo iz zadnje kantice do sledeće zamene.

 

Doduše na auspuhu nije bilo dima, normalno kada se zgazi i nov dizelaš će zadimiti.

Edited by Nemanja87bgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...