Jump to content
FAS Goran
mainz

Lancia Y 1.2 - magli

Recommended Posts

...da vam kazem svoj problem sa autom ciji sam vlasnik nekih mesec dana i prvi put se srecem sa italijanskim proizvodjacem.

U ovo vreme kisa i vlaznog vremena soferka kao i bocna stakla sva skroz magle najvise soferka,auto ne gubi tecnost rashladnu, niti se(ako me ne vara culo mirisa ali nisam sto posto siguran) ne oseca antifriz tj mali hladnjak,kad je na toplom kad je na hladnom isto je ipak magli.Auto nema klimu,kad je sve prebaceno da skroz izduvava na soferku kao da pocne malo ali skroz pri dnu,prebacim i da samo cirkulise vazduh u kabini ali opet isto,prebacim i da uvlaci vazduh spolja i okrenem na hladno opet isto.molio bih za pomoc..svaka sugestija je dobrodosla..hvala i pozdrav svima na forumu..

Share this post


Link to post
Share on other sites

u kuci imamo i Y ma da je gospodja vise koristi ali nisam primetio niti se ona zalila na takav problem.probaj kombinaciju da vazduh uvlaci spolja,na grejanju i santimetar odskrini prozor.jednostavno negde postoji neka vlaga koja se kondenzuje na staklima

Share this post


Link to post
Share on other sites

hm hm kako ti pomoci u ove surove dane ... :) :) :) pogledaj da li ti uopste otvara i zatvara klapnu od ventilacije,da li ti menja brzine rada ventilatora ili duva samo na najslabijem bez obzira sto stavish na maximum, mozda ti je jednostavno zapushena ventilacija. Probaj ako mozes da vidish kod brisacha i shoferke plastika koja ide celom duzinom shoferke i koja je resetkasta da lije zapusena , da li ima djubreta u njoj lisca i slichno, ako ima trebalo bi sve to da ochistish...ne znam da li imash klimu ili ne? Iskljucivo koristi uvlacenje spoljnjeg vazduha za odmagljivanje , koriscenjem unutrasnjeg stvarsh samo vece sr..e :) nisam ti dao nikavo konkretno resenje ali mozda neke male sugestijice koje nisu teske za proveru.. :) Zelim ti da brzo resis problem...Postoji jos jedannacin odmagljivanja, otvorish prozore i cepas :) ali to je u krajnjoj nuzdi :) salu na stranu, resices brzo problem :) pozdrav

izvini sad sam vide da nemas klimu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

brzina ventilatora je ok, svaka radi, takodje vazduh izduvava na svakoj brzini koliko treba znaci da radi dobro..mnalo pre sam se osecao kao oni vozaci juga koji u ovakvom problemu koriste desnu ruku kao unutrasnji brisac :rant: :rant: :rant: klapna za pomeranje dotoka vazduha se cuje kad se pomera ali mozda je ona tamo negde unutra zaglavljena mada po zvuku ne bih rekao cuej se kad se zatvori i otvori lepo.. :rant:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je moguce da ti negde kdo shoferke ulazi vlaga , voda , sta god.Ajde kad budes mogao pogledaj da ti nije zapusheno liscem ili nekim trunjem deo shoferke spolja znaci ge su brisachi.Mozda ima neceg, recimo lisce granchice neke koje su vlazne i mokre pa se to kondezuje unutar kabine :( :( .To bash zna da smara, meni se recimo to desavalo kada sam putovao na more, bilo nas je petoro u kolima a pljustala kisa zesce, i klasika kondez unutra ne daj boze jednostavno ne stize sve da se odmagli , nista ne vidim a nemam klimu.I onda je palo otvaranje prozora, jeste da upada kisha ali druge nije bilo.... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bojim se da je to klasika u vreme kada je vani mnogo vlage.

Isto tako posedujem Ynku ali sa klimom. Klima pomogne kod ovog problema, ali nece da pali kada je vano 5°ili manje. Ja resavam problem da stavim ventilator na 4, onaj do njega sa kojim uravnanas kamo da puha okrenem skor na desno (znaci soferku) i grijanje na maximum. Tako je i oznaceno i soferku mi odmagli. Ne odma, ali u roku 5-10 minuta odmagljuje. Ali ostaje magla na zadnjim stranskim staklima, a zadnje staklo ide putem elektrike. Koliko znam skoro svi avti imaju neko "izduvavanje" kod zadnjeg dijela sjedista, ali jos nisam nasao gde se nalazi. Znaci da ako je sve ok, zrak koji ulazi treba da izlazi negde van...Hladan ulazi i negde izlazi da se ne zadrzava unutra i posledicno pravi se magla. Mozda Miksy zna gde bi se to znalo nalaziti, pa da se pogleda ako nije zacepljeno. Mislim da punto to ima, valjda imaju i nase Ylonke, hehe.

Ne znam koliko sam pomogao ali mozda je nesto od koristi pa svi zajedno resimo probleme...Pozdrav.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ imace posla oko skidanja plastike i brisaca i oko tog dela..zaintrigiralo me ovo za taj deo gde vazduh treba da izlazi niej mi to padalo na pamet ali mozda ima neko neku semu ayta gde bi to trebalo da s enalazi taj ispust za vazduh ako uopste postoji j ablejao ali nisam uspeo da ga vidim,a sad da vidim idem deo oko brisaca...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ovako;skinuo sam plastiku sto ide ispod brisaca,vidlo se da je to neko pre mene skidao zato sto je na onim otvorima od plastike neko vec postavio kao neku mrezicu plasticnu na svim otvorenim delovima iznutra da ne bi ulazilo lisce itd drvca i slicno..prvo sto sam uradio je da sam primetio da je unutra u onom kanalu dosta vlazno,drugo sam primetio postoje sa leve strane brisaca i sa desne strane u kanalu po jedan kao mali ispust koji je pri dnu malo uzak,oba su bila ne skroz ali malo zapusena,ocistio sam ih i pri tom ciscenju sam video da sva voda koja se tu slivala je isla na onu izolaciju koja ide iza motora (mislim na zvucnu izolaciju)koja je bila skroz mokra i vlazna i ponegde se raspadala.nije imalo nikakvog efekta i ja sam je skinuo jer se malo izvitoperila i pocela da budja po malo...videcu sada mozda ej i od nje to kondezovalo..dalje zapalio sam cigaretu, i u otvoru sa leve strane sam stavio cigaretu na pocetku i upalio motor da bih proverio klapnu da li radi tj.da li uvlaci vazduh spolja,klapna radi kako za strujanje vazduha u kabini tako i za uvlacenje vazduha.xaxa da ne kazem dima od cigareta znaci da je to ispravno..meni jedino ostaje da proverim sada mada nisam nesto siguran ..voleo ako neko zna gde je taj otvor za vazduh koji izlazi napolje sve mi se cini da je on zapusen..hvala svima na odgovorima...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno se nadam da je to, mislim na izolaciju koja je morka, kad je skroz osushish i vratish videces ali 80% da je to bio jedan od glavnih ako ne i glavni problem, bash sam :thumbsup: ako sam ti pomogao :).Bilo bi dobro recimo kad ocistish sve to ako imash nekog ko ima kopresor cisto da izduvas sve kanale do kojih mozes prici, i iz kabine recimo , zna tu svasta da se zavuce i zapusi dobar protok vazduha....javni sta si uradio zivo me zanima :) pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

problem resen , za sada ne magli,sva stakla sam ocistio sa mer glasom i spolja i iznutra a najvise soferku..kisa pada a ne magli ,mislim da je problem bio u onoj izolaciji kada vuce vazduh spolja maltene bi vukao taj vazduh koji prolazi kroz tu vlagu i kroz taj deo gde ej vlazno bilo ,sada je to suvo i mislim da je to to..ali sacekacu jo neku jacu kisu pa cu vam reci...hvala svima na odgovorima...

Share this post


Link to post
Share on other sites

opet magli :realmad: :realmad: :realmad: manje ali povecava se, dzabe i voznja od pola sata nije skinuo nista...ne znam sta da radim..mislim da je mozda problem sa malim hladnjakom..ili ako neko zna shemu auta ili ima da mi pokaze slikom gde je taj ispust za vazduh ,jer kao sto neko rece sve sto udje mora da izadje....nemam resenja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druze,ako gubis tecnost onda ti je mali hladnjak.Zamena malog hladnjaka trazi skidanje CELE sah-table.To je posao koji ne bi pozeleo ni najgorem neprijatelju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Navijam za tebe.Nadam se da nije mali hladnjak,jer je posao uzasan.Inace ne gubi se mnogo tecnosti,al dovoljno da magli u kabini.Trebalo bi da kod nogu suvozaca skines sa strane one zastite i proveris sta se desava.Pozeljno da dok to radis,na sedistu sedi neka suvozacica,da ti malko olaksa poso oko zavlacenja pod sah tablu.thumbsup.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni jako magle sva stakla na autu po ovoj zimi,grejanjei ventilator rade, zna li neko uzrok tome? hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam citao ovu temu iznad ali normlno je da magli ako je ventilacija namestena da obrce unutrasnji vazduh, proveri da ti nije klapna konstantno podesena da ventilator vuce unutrasnji vazduh tj na recirkulaciju :D moguce je da se otkacila i ostala u tom polozaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo da napisem svoje iskustvo pa mozda nekome pomogne. U pitanju je lancia y i od kad je niska temperatura maglila su mi stakla nenormalno. Imam neku krpu za stakla i sa njom svaki cas briskam. Grejanje mi je radilo na 2 i uvlacilo vazduh spolja, znaci sve lepo podeseno, ali je i dalje maglilo kao blesavo. Ovih dana sam citao na forumu o ovom problemu i jutros se bacim u akciju:

Skinem poklopac od filtera klime, kad ono imas sta i da vidis: crn, prljav, pun lisca,grancica, raznih gluposti. Odem kod vulkanizera, platim mu kafu i kazem: Daj kompresor! Izbacim svo ono sr... koje se nakupilo u prostoru ispod soferke. Nekako kupim filter i ako je nedelja i ljudi rade popis, lepo ispred zgrade zamenim i procackam one otvore ka motoru koji su bili puni MOKROG budjavog lisca i svega zivog(ispalo bogami doooosta).

Onda sam otisao u voznju da probam, kad ono nema ni m od magle, grejanje radi perfektno. Kako god ukljucio(unutrasnji, spoljasnji vazduh, razne brzine duvanja, ka staklu, u lice) ma ne pomislja da magli. Videcu kako ce da bude na minusu, sad je ovo bilo na +1, ali pre mi je maglilo i na ovoliko.

ZIVEO FORUM!!! :cheers: Hvala svima koji su predlagali ovaj postupak u ovoj i drugim temama!!!

ps. ovaj postupak kosta 500 din, a moze da pomogne mnogo....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je maglio i kad tavim na 4ku kod Y jer mi je mali hladnjak otisao, isti sam zakrpio i sad magli ali samo zadnja stakla. . . A inace vazduh izlazi u gepeku kad se skine onaj "itison" sto stoji preko rezervne gume ima otvor ispod 3ih vrata pokriven nekom gumom koja leprsa :D. . . Meni i dalje magli jer nije stigao patos da se osusi zbog vlaznog vremena i snega sad ima tu jos milion razloga sto bi to moglo da se desava. meni je mali hladnjak otisao i tosio mi je oko 250-300ml vode na dve nedelje pa sad ne znam mozda i to nisi primetio. . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na LANCIJI y 1,2 8v, ispod sof.sajbne ima poklopac koji se skida radi ciscenja prljvstine ako se nakupi. Pitanje glasi: Da li unutar poklopca treba da ima neki FILTER ili ne.Negde sam videonesto slicno i tamo ima neki filter??????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno da ima. To je filter kabine, klime. Ja sam skoro zamenio(450 din), moj je bio prljav skroz i manje magli. Tada sam ocistio i kanale za odvod koji su bili puni lisca, naravno mokrog...

Neka neko ispravi ako nisam u pravu... Pozdrav!

Edited by srdjan1989

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...