zvaramiro 0 Posted February 17, 2010 Pozdrav svima!Imam problem i zelim da se posavetujem sa vama. Potrosnja mi se drasticno povecala sa kombinovane 8l na 11l,utvrdio sam da je crkla lambda. Imao sam pojacan dim na auspuhu, miris benzina, prisutvo benzina u ulju, kao i ventil za ventilaciju rezervoara koji je non-stop radio na leru. Zamenio sam lambdu i situacija je jos gora,potrosnja je skocila na 12l. Lambda salje neke sulude podatke kompjuteru kao i stara! Iskljucio sam lambdu i auto se preporodio. Svi simptomi su nestali a potrosnja je pala na 7,6 kombinovana i 9 manje vise gradska. Da li je problem negde u samoj instalaciji lambde i da lismem da vozim sa iskljucenom lambdom? hvala puno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 7 Posted February 17, 2010 smes da vozis,a problem e to je vec mnogo stvari u igri Quote Share this post Link to post Share on other sites
zvaramiro 0 Posted February 18, 2010 Bar otprilike,sta da proverim,odakle da krenem?hvala unapred na savetu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jovans 0 Posted February 18, 2010 Koje su sve stvari u igri ?“ventil za ventilaciju rezervoara koji je non-stop radio na leru.” –Koji je to ventil I gde se nalazi ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
predrag&marea 0 Posted February 18, 2010 Lepo rece Miki...Bezmalo,sta god da se poremeti na motoru,lambda ce da registruje.Slikovito receno,svi senzori,paljenje,ubrizgavanje su pre motora,pa motor,pa lambda na kraju npr.ja ti otkacim brzgaljku,lambda ce odreagovati Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted February 18, 2010 Slikovitije.Sta god prodje kroz coveka,na gacama se registruje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
librai14 0 Posted February 21, 2010 A da li sija Check lampica ako se iskljuci Lambda sonda? Quote Share this post Link to post Share on other sites
zvaramiro 0 Posted February 21, 2010 Ne,lampica ne sija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
librai14 0 Posted April 4, 2010 Hoce da radi sa iskljucenom sondom ali oko mesec dana ili manje i posle opet pocne da brljavi... Prosla sonda je izdrzala jedva pola godine! Quote Share this post Link to post Share on other sites
endbringer 15 Posted May 17, 2011 (edited) Da malo osvežimo temu. Naime, na bravu 1.6 imam istih problema. Troši benzin k'o da je u Libiji, oseća se miris benzina i "štuca" i ima knedlu kada ubrzava plus, mislio sam da sam utripovao kada sam osetio miris benzina u ulju kad ono...! Posle konsultacije sa Mikijem, rešim da raskačim lambda sondu i čini mi se da se malko poboljšalo stanje-kao da malo bolje vuče i manje štuca na leru! Da li smem, s obzirom da uglavnom vozim na plin, da vozim jedno par meseci sa raskačenom sondom (palim i gasim na benzin i pomalo vozim (zbog dizni)) ili moram u što kraćem roku da je zamenim? Da li staviti novu ili može i polovna i šta još preporučujete za proveriti? Dijagnostika je pokazala samo problem sa sondom, da li treba čistiti i te neke egr, tdf, pbr i kgh u czs senzore i kako već? Hvala. Edited May 17, 2011 by endbringer Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9704 Posted May 17, 2011 Jesi li pogledao koliko košta nova sonda, ili po automatizmu misliš da je to nešto extra skupo?I dalje ti auto troši više nego što treba, i dalje lošije ide jer si otkačio sondu...bez obzira što je bolje nego dok je brljavila... Quote Share this post Link to post Share on other sites
endbringer 15 Posted May 17, 2011 Danas proverio, nova je 6800 din (u kitu i apu nemaju, ova je negde iz Mladenovca)! Pa pobogu, da li možemo da pipnemo neki deo a da nije 5-6 crvendaća? Znači katastrofa.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
yuguar 2 Posted May 19, 2011 Kupis bilo koju sondu sa 4 zice...dve bele siva i crna bez stekera i povezes..kostaju oko 40e moze bilo koja ako je isti navoj di se srafi jer je sve to isto sra... zvanicno to se zove Bosch LSU4.2 UEGO Sensor i sva kola od 1993-2005 koriste isti samo se broj zicki razlikuje . A ecu ima neke parametre koji se zovu long i short term fuel trim i majstor koji ti odrzava auto treba da zna to da protumaci i sazna zasto ecu trpa vise ili manje goriva a ne da se "otkacinju" razni senzori koji su tu "slucajno" stavljeni Quote Share this post Link to post Share on other sites
endbringer 15 Posted May 19, 2011 Znam druže moj, problem je taj što auto uglavnom vozim na plin i svaki put kada sam ga prikačio na dijagnostiku pokazao je problem/greške sa diznama (zbog plina) a za lambda sondu (rekoše da je to normalno!!!). Tek mi je Miki skrenuo pažnju na nepravilne parametre sonde, a za loš rad motora krivio sam zaprljane dizne. Da ne poveruješ..jedan lik u Ša što ima otpad nudi mi polovnu za 20 evra, da li ima smisla da stavljam polovnu i kako da je proverim da li radi (jel mogu sam na licu mesta da je prikačim (pretpostavljam da mi treba isečeni okasti ključ)? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3672 Posted May 20, 2011 Samo malo da se ubacim. Kod mene , iako vozim na gas ne prijavljuje gresku. Mislim da ne bi trebalo da se desava ako je gasni uredjaj korektno mapiran. Znaci , mislim da nije normalno da sonda prijavljuje gresku pri voznji na gas. To sigurno govore off shor majstori. Bez uvrede jer to je subjektivno misljenje dok me ne ubede u suprotno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
endbringer 15 Posted May 20, 2011 Na gas ide odlično, to nije ni bio problem (običan plin, bez lambda kontrole). Uvek sam ga dijagnostikovao na benzinu i tu su moje muke. Kada radi na benzu ona brljavi i pravi problem. Čini mi se da je na dijagnostici pokazivala parametre van opsega koji je normalan za taj režim rada. Da li postoji način da se nekako unimerom provere naponi na konektorima i da se definitivno konstatuje da je rikavela? Quote Share this post Link to post Share on other sites
yuguar 2 Posted May 20, 2011 Zavisi od kompLJutera za plin da li uzima ili ne uzima signal sa lambda sonde problem je sta benzinski ecu vidi od lambda sonde jer on diriguje i plinom doduse posredno preko kompjutera plina . Auto mora lepo raditi na benzin da bi efikasno radio na plin .Polovna lambda pa...ko jos kupuje polovan lezaj ..radice ali dokle. Signal lambda sonde se dobije na crnoj zici i dok auto radi seta se od 0,2 - 0,8 V . Quote Share this post Link to post Share on other sites
endbringer 15 Posted May 24, 2011 (edited) Imam običan plinski uređaj-dakle bez kompa. Definitivno je rikavela, našao sam u Kit komercu za 4800 din, apu oko 7800..da li je možda bolje uzeti u mas companiju (neko mi reče da ove iz kita riknjavaju)? Edited May 24, 2011 by endbringer Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kostadinovic 0 Posted January 25, 2013 Crkla mi je sonda na autu, moze li mi neko reci koliko kosta? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8114 Posted January 25, 2013 http://www.ap-sport.rs/prodavnica/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
ma_vazi 0 Posted April 2, 2015 Kupis bilo koju sondu sa 4 zice...dve bele siva i crna bez stekera i povezes..kostaju oko 40e moze bilo koja ako je isti navoj di se srafi jer je sve to isto sra... zvanicno to se zove Bosch LSU4.2 UEGO Sensor i sva kola od 1993-2005 koriste isti samo se broj zicki razlikuje . A ecu ima neke parametre koji se zovu long i short term fuel trim i majstor koji ti odrzava auto treba da zna to da protumaci i sazna zasto ecu trpa vise ili manje goriva a ne da se "otkacinju" razni senzori koji su tu "slucajno" stavljeni http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/whistle.gif Quote Share this post Link to post Share on other sites
psyman 1 Posted June 3, 2015 Da li zna neko zbog cega je napon napajanja lambda sonde umesto 12v oko3,5v? Mereno unimerom.U pitanju je bravo 1.6 16v 76kw. Quote Share this post Link to post Share on other sites
psyman 1 Posted June 12, 2015 koliko vremena je potrebno lambda sondi sa grejacem da postigne radnu temperaturu? Bio sam na dijagnostici gde je ista pokazala da je neispravan grejac na sondi. Kod kuce sam je testirao brenerom i daje napon a odziv joj je odlican. Otpor grejaca je oko 5 oma. Vezivao sam je na akumulator i grejac radi ali treba dosta vremena da se zagreje,posle nekih 15 sekundi ne mogu vise da drzim metalni deo. Da li je to ok? Ja sumnjam na instalaciju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DarioChoki 1 Posted March 11, 2020 Pozdrav Gdje se na Fiat Bravo 1.6 16v nalazi lambda sonda tj gdje je uključen njen džek na kojem bih je mogao isključiti privremeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
autoshop023 1 Posted March 23, 2020 Prvo da se predstavim, Zovem se Nenad iz Kikinde sam. Fiat Bravo kec mi se odavno jako sviđa po izgledu a i par komada koje sam probao i po vožnji da tako kažem. No nikada ga nisam posedovao, nedavno sam sasvim neplanski postao vlasnik jednog dobrog primerka i generalno sam zadovoljan osim nekih sitnijih problemčića.. Čitao sam ovde na forumu nešto na ovu temu, ali nisam video ovo pitanje. Da li i kako lambda sonda može softverski da se isključi na kompjuteru. Kada je zakačena auto trza secka od 1800-2500 obrtaja, dimi i oseća se benzin, sad kako sam je otkačio ne oseća se benzin i nije seckao jedno vreme, a sad opet brljavi.. Ako neko zna ili zna nekoga ko može ovo da isključi softverski neka napiše ili neka da neku drugu soluciju Hvala mLogo unapred! Pozdrav. Quote Share this post Link to post Share on other sites