Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Evo sta se desava kada nekom "kreativcu" u nekoj agenciji padne genijalna ideja na pamet, da celoj naciji vredja inteligenciju i to jos sa idejom da time privuce taj isti narod. Ne mogu da verujem da se nije nasao bar neko da im kaze "alo bre, pa dal' ste vi normalni?"

Evo, pa prosudite sami:

D42hi.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha al' najbolje je ovo dole desno "GOLF LOGIKA"....... šta više reći.... :ermm:

Edited by LybraJTD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovi primeri su totalno pogrešan način da se reklamira bilo koji automobil:

Da8pi.jpg C9eWi.jpg

http://www.volkswagen.co.rs/

Mislim na ove priče kako im ne treba servis, kako polovni vrede više nego novi...i ovo što je Vili već izdvojio oko Golfa.

Čak ni Toyota koja je jedno vreme bila vodeća na listi proizvođača najpouzdanijih automobila na svetu nije sebi dopuštala ovakve reklame. Pravila je reklame kojima je isticala tu svoju pouzdanost, ali...to nije bilo ni blizu ovih gluposti na sajtu generalnog uvoznika VW za Srbiju...

Cilj je uvek privući one kupce koji nikada pre nisu imali VW, a ovakve reklame to nikako ne čine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

iskreno ja imam extra iskustava celog zivota sa wv a nije da nisam vozio drugo sad sam recio odusevljen 320d bmw om , da nije puntic jeftin i jeftino odrzavanje i dao bog bice ko nas ne verujem da bih ga uzeo

p.s. reklame jesu shit slazem se

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reklama je bas za nas glupi narod.Nema tu sta da se doda ni oduzme.Bas smo ovakvi,i ovo zasluzujemo.Ko vari onakve likove u farmi i VB,varice i ove reklame.Takvi smo i kraj.Ne vredi vikati iz mase,JA sam drugaciji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da nisi ovo slikao na kružnom toku kod "PINKA"??? :rofl:

Gledam tu reklamu već mesec dana kad idem na posao i sa posla,.....šta reći. Prvi put kad sam je video, zamalo da vozaču otmem volan i Puchom da se zabijemo u bilbord...posle sam iskulirao.

Alo bre, ljudi!!!! Mogu da pišu šta god im padne na pamet - svaki DRUGI auto na ulici je marke Fiat. Nije važno da li je Punto, Bravo, Marea, Stilo - nego Fiat!

:unworthy: FIAT RULES!!!! :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam da li se ovo odnosilo izmedju ostalog i na mene, ali se osecam duznim da nesto obrazlozim...

Elem, ja nisam dovodio u pitanje kvalitet golfa, vec ovakav nacin reklamiranja. Reklama iz mog prvog posta (kada malo bolje pogledas i razmislis) govori "U Srbiji zive shabani".

Verujem da je ovakva reklama pogodila u pravo mesto onaj procenat ljudi koji su stvarno u tom fazonu (odnosno vecinu dosadasnjih vlasnika golfa), ali je u isti mah odbila veliki broj potencijalnih buducih kupaca golfa.

Golf, odnosno VW je brend koji pretenduje na najsiri moguci deo trzista, odnosno - skoro svi su im ciljna grupa, a ovakav bilbord izuzetno suzava ciljnu grupu i to im svakako ne ide u korist.

Reklame koje je nesha okacio mozda jesu tacne, mozda su netacne, nemam zelju da ulazim u raspravu o tome i nije ni bitno, posto te reklame nisu uvredljive. Dok ona prva za mene jeste uvredljiva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se cini da Porche kod nas ide totalno pogresnom logikom prodaje kola, idu na tu grupaciju ljudi koji su vozili jedinice,dvojke i trojke.. koji i dalje imaju krajnje ludacku cenu ali ih relano posle ovog zadnjeg uvoza vise niko ne kupuje (pogotovo dvojke).. inace taj sloj ljudi nisu oni koji ce da kupe golfa 6 npr., taj sloj ustvari ni ne kupuje nova kola nego se "kunu u golfa sto trosi 4 kila nafte" VW Golf je jednostavno preskup, ceo brand im je preskup.. i za prve dve godine mu ide 35% cena dole.. to slabo ko moze da prihvati .. my 2 cents :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nije se odnosilo na kola uopste, nego na inteligenciju nacije, ovo JESTE nacija sabana, vecinsko stanovnistvo su seljacine, sto je neko lepo zapazio i napravio reklamu shodno tome

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reklamu svakako nije napravio VW, nego neko kome se posrećilo da za debele pare radi promociju na našem tržištu. Nažalost, mi jesmo finansiski toliko "ispošćen narod", da nam se od cena muti razum. Na to je i nišanjeno ovog puta. Koliko para za servis?! koliko za rezervne delove..!?.koliko u startu treba dati za to vozilo!? Pošto je ovo poslednje navedeno vrlo problematično (i jedino proverljivo), hajde sad da udarimo u ono što je nikako ne možemo da dokažemo: Skuplji polovan od novog!. Nema servisa....

To su izrazi očaja i panike. A razlozi su prosti: Evo proizvodiće se FIAT u Srbiji, biće u startu 20% jeftiniji od sadašnjih uvozničkih cena, biće rezervnih delova čak i za Lanče! A dolaze i Kinezi.... Ko pametan da tresne 20.000 za Golfa!?!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zašto se Srbi kunu u njegovo veličanstvo Golf ??

Mislim stvarno :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stvar je prosta.Kad se pojavio kao domaci brend,bio je jedina pristojna ponuda na trzistu.Domaci auti su bili losi a strani se tesko uvozili.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To su izrazi očaja i panike. A razlozi su prosti: Evo proizvodiće se FIAT u Srbiji, biće u startu 20% jeftiniji od sadašnjih uvozničkih cena, biće rezervnih delova čak i za Lanče! A dolaze i Kinezi.... Ko pametan da tresne 20.000 za Golfa!?!?

Crnogorci, ko drugi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste malo potez ocajnika, jer su ih svi zgazili sa cenama, i sad vec imaju ogromne konkurente u toj klasi. A da ce samo crnogorci da pljusnu te pare, tu nazalost gresimo. Ovo je Srbija, i ta reklama je NAZALOST nasla svoju ciljnu grupu. Ljudi i dalje uvekoliko kupuju vagene nove/polovne, kako god.

Vec smo i na naseg forumu imali raspravu sa obozavateljem vagena, Srbi se stvarno kunu u vagena, misle da je neunistiv i sta ti ja znam. I dalje misle da je on statusni simbol (mnogi jos uvek zive u '90-im). Slusao sam to nazalost previse puta "kakva Kia, kakav fiat, kakav pezo.. to nemci kad naprave......."

Edited by Zlox

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha...gledam je svaki dan preko Brankovog kada idem na posao. Strašno koliko je reklama ne kreativna i maksimlano jadna, baš kao i automobil koji reklamiraju, samo su zaboravili da okaće krst i badnjak na hladnjak, ipak je potkovica rezervisana samo za mečku 123 i 124 :p:P:) :) :) :)

Garantujem da ovo nije video nijedan Švaba iz Wagenove fabrike i sedišta i da se reklama krije od njih...

Da, da...logika dok Švabo ne napravi motor nema tu ničeg, a da znaju da je taj isti common rail napravio italijan i prodao sa Boschu ( pošto se uglavnom lože na dizele ) uz naravno procenat od prodaje istih...ubili bi se. :) :) Ali, narodni auto je narodni auto.

Ovo je ionako zemlja šabana, ovde vlada deviza što manje padeža više para a i Koreja ih ubija sa garancijom od 7 godina i sl...Potezi očajnika su očigledni a sada i dostupni svima putem ovakvih reklama... :thumbdown::harhar::coffee:

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Strašno koliko je reklama ne kreativna i maksimlano jadna, baš kao i automobil koji reklamiraju...

Polako...reklama je jedna stvar. Automobil koji se reklamira je druga.

Nije problem sa Golfom njegov kvalitet, već odnos cene i kvaliteta. Oni i dalje misle da na ime Golf mogu da u srednjem nivou opreme imaju ono što ostali nude kao početni nivo...ili da tako nazidaju cenu koja bude za par hiljada eura veća od konkurencije.

Evo npr. Stilo sa početnim nivoom opreme sa kraja 2001...i Golf 6, godište 2010., početni nivo opreme Trendline.

Nabrojano ima Golf 6:

- poluautomatska klima

- pregrada sa hlađenjem

- ABS ( ne i kod početnog modela 1.4 sa 80 KS )

- el.podizači napred

- centralna brava

- el.pokretni spoljni retrovizori sa grejanjem ( nisu u boji vozila ). Doplata je 49 eura za istu boju.

- vozačko sedište podesivo po visini

- ISOFIX

- ogledala za šminku u štitnicima za Sunce ( neosvetljena )

- prednji, bočni i vazdušne zavese, kao i jastuk za kolena vozača. Suvozački vaz.jastuk može ključem da se deaktivira.

- bord komp

- dnevna svetla

- imobilizator

- branici u boji vozila

- tonirana stakla

- čelične felne

- gume 195 65 15

- kompresor 12V i sredstvo za krpljenje guma

Jedina stvar sa ovog spiska koju nema Stilo ( pre skoro 9 godina se pojavio na tržištu, i već 2 godine se ne proizvodi ) su dnevna svetla i vazdušni jastuk za kolena vozača.

Ali, zato ima el.servo sa dva stepena rada, kao i elektronsku kontrolu proklizavanja ( ASR ), metalik boju, podesiv volan po visini i dubini, pepeljaru, maglenke ( napred i pozadi ), retrovizore u boji vozila, kao i rezervni točak ( ćopavac ) a ne samo set za krpljenje guma, plus automatsko zaključavanje vozila u vožnji, prednja sedišta sa potporom u lumbalnom delu.

Srednji nivo opreme kod aktuelnog Golfa je Comfortline:

- naslon za ruke napred

- oba prednja sedišta sa podšavanjem visine ( ne samo vozačevo kao kod Trendline )

- spoljni retrovizori i ručke u boji vozila

- nedeljiva zadnja klupa, asimetričmno deljiv naslon nazad sa centralnim naslonom

- ogledala u štitnicima za Sunce osvetljena

- 12V utičnica u gepeku

- čelične 16-ce

- gume 205/55 R16

Klot Stilo sa kraja 2001. godine sa ovog dodatnog spiska nema ono što je u crvenoj boji. Mislim da je sramota za VW da Fiat automobil u toj klasi koji se ne pravi već 2 godine ima u klot verziji više opreme nego Golf u početnom i srednjem nivou opreme...9 godina kasnije.

Doplate kod aktuelnog Golfa:

- metalik boja 433 eura. Doplaćuje se i u najvišem paketu opreme.

- el.podizači zadnjih prozora 826 eura. Doplaćuje se i u najvišem paketu opreme.

Ali...doplaćuje se ako uopšte hoćeš da podižeš zadnje prozore, jer je doplata za mehaničke podizače prozora nazad ( ručka za otvaranje prozora ) u verziji Golfa sa 5 vrata 657 eura. Doplaćuje se i u najvišem paketu opreme.

- Tekstilne patosnice se doplaćuju 107 eura. To važi i za najviši paket opreme.

- Paket za pušače ( pepeljara ) se doplaćuje 19 eura u svim nivoima opreme.

- Kožom presvučen volan, ručica menjača i ručne kočnice se doplaćuje 152 eura. Jedino najviši paket opreme to ima kao standard.

- Doplata za ABS je 653 eura, uz koji se dobija i ASR, kao i ESP.

- Svetla za maglu napred se doplaćuju 191 euro, jedino najviši paket to ima kao standard.

- Radio CD uredaj sa MP3 reprodukcijom, 4 zvucnika, napred, za 539 eura u svim nivoima opreme.

- "Atlanta" Alu felne 6.5 J X 16", 441 eura u srednjem nivou opreme, odnosno 878 eura u početnom nivou opreme.

Da kupiš aktuelni Golf, sa najslabijim benzinskim motorom 1.4 od 80KS, potrebno je 15.196 eura.

Normalno je da želiš ABS, ASR - doplata 653 eura

metalik farba - 433 eura

Prednje maglenke - 191 euro

Otvaranje i zadnjih prozora u verziji sa 5 vrata - 657 eura

Evo...to je minimum...dakle ostaju čelične felne, retrovizori koji nisu u boji automobila, bez patosnica ( kupićeš neke jeftine gumene ), bez radija ( kupićeš neki Evertone za 50 eura )...

Ukupna cena je: 17.130 eura

Za slične novce:

17.132 eura Bravo 1.4T 16v sa 150KS

Od opreme:

- FIAT code key

- FPS sistem za prevenciju od požara

- Daljinsko otkljucavanje / zakljucavanje vrata

- ABS + EBD

- Servo volan podesiv po visini i dubini

- Manuelni klima uređaj

- Elektro podizaci prednjih stakala

- Elektro podesivi retrovizori sa grejacima

- Svetla za maglu

- Deljivo zadnje sedište 60/40

- Kožni volan i rucica menjaca presvuceni kožom

- Deaktivacija suvozacevog air baga

- CD Mp3 radio uređaj

- Vozacevo i suvozacevo sedište podesivo po visini

- Putni racunar

- Rezervni tocak smanjenih dimenzija gume

- ISOFIX

- Retrovizori u boji karoserije

- Alu felne 16-ce sa pneumaticima 205/65 R16

- 6 jastuka

- metalik boja SPORT

Ili:

17.650 eura ( ako je keš, onda 16.150 eura ) Kia Ceed ( 5 vrata ) sa benzincem 1.4 od 109KS, koji će imati sve što i onaj Golf sa doplatama, plus:

- automatsko zaključavanje vozila u vožnji, prednja sedišta sa potporom u lumbalnom delu, vozačevo i suvozačevo sedište podesivo po visini, radio/CD/MP3 sistem sa 6 zvučnika i komandama audio uređaja na upravljaču, USB+AUX priključak, obruč upravljača i ručica menjača presvučeni kožom, električno podesiva i grejana spoljna ogledala u boji karoserije, spoljne ručice vrata u boji karoserije, centralna konzola sa dvostrukom pregradom, držačima za čaše i naslonom za ruku, naslon zadnje klupe deljiv u odnosu 60:40, Battery Saver – automatsko isključivanje električnih potrošača pri zaključavanju vozila, pepeljara sa osvetljenjem i upaljač, prednja svetla za maglu, 16“ alu felne, Bluetooth – sistem za bežično telefoniranje, priključak za I-Pod, HAC – Hill Start Assist Control, automatski dvozonski klima uređaj, zadnji električni podizači stakala, indikator nivoa tečnosti za pranje vetrobranskog stakla, dodatno zatamnjena zadnja stakla...i 7 godina garancije.

______________________________

I, pošto ne može da se ističe ponuđeni nivo opreme kao prednost prilikom izbora novog autombila u toj klasi...niti može da se ističe garancija...niti može jačina motora...niti može dizajn...onda ostaje da se prave ovakve reklame koje mi komentarišemo. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ljudi, dzaba kad ima sabana koji se loze na FAUVE grupaciju. Nikad u zivotu necu kupiti , niti voziti njihove automobille. Moje misljenje , ovakva reklama prolazi kod nas, a i osecam da ce neko, ako i nije vec , istetovirati ovako nesto... Kod nas, kada pricam o kolima , svaki drugi mi kaze , ali crveno tdi , na to se loze , a tipa sam ostavio na semaforu u oblaku dima sa ta tri crvena tdi... Jedini auto koji vise volim od italiana je BMW.

fMFRA.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

1) Koliko vas je bar selu u neki od VW golfa, pasata... proizvedenog od 2001.

2) Kvalitet mora da kosta.

3) Ova reklama je paroija na tenkic i JNA 1974.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izeš dodatnu opremu kod Fiata kad posle 10 godina možeš da ga baciš, a Golf će da traje 20 i više...

Šta me briga šta je imao od opreme pre 10 godina kad se sad raspada od raznih senzora, elektronike...pa da upravo od te dodatne opreme te glava boli

Share this post


Link to post
Share on other sites

ADAC uvek izbacuje listu najpouzdanijih automobila na nemačkom tržištu.

The ADAC Breakdown Statistics information is compiled by analyzing the 2.46 million qualifying call-outs of the ADAC roadside assistance team for the calendar year 2008.

Kategorija u kojoj Fiat ima najveći deo prodaje...sa modelima Punto i Panda.

Lista, počev od najpouzdanijeg:

1. Audi A2

2. Toyota Aygo

3. Fiat Panda

4. BMW Mini

5. Peugeot 107

6. Nissan Note

7. VW Polo

8. Renault Twingo

9. Citroen C1

10. Mitsubishi Colt

11. Renault Clio

12. Honda Jazz

13. Fiat Punto

14. Opel Corsa

15. Toyota Yaris

16. VW Fox

17. Peugeot 206

18. Citroen C2

19. Peugeot 207

20. Suzuki Swift

21. Renault Modus

22. Mazda 2

23. Skoda Fabia

24. Seat Ibiza/Cordoba

25. Smart forfour

26. Citreon C3

27. Ford Fiesta

Ima ih još na listi, ali da ne ređam baš sve.

Fiat Panda godište 2004. ima 14.9 kvarova na svakih 1.000 automobila Panda

godište 2005. ima 8.8 kvarova na 1.000 automobila

godište 2006. ima 6.7 kvarova na 1.000 automobila

godište 2007. ima 2.5 kvarova na 1.000 automobila

godište 2008. ima 1.5 kvarova na 1.000 automobila

Fiat Punto godište 2003. ima 40.9 kvarova na 1.000 automobila Punto

godište 2004. ima 29.7 kvarova na 1.000 automobila

godište 2005. ima 16.2 kvarova na 1.000 automobila

godište 2006. ima 5.7 kvarova na 1.000 automobila

godište 2007. ima 4.4 kvarova na 1.000 automobila

godište 2008. ima 1.8 kvarova na 1.000 automobila

Eno ti cifre o pouzdanosti automobila koji imaš.

----------------------------------

Oko el.stvari koje zagorčavaju život...

Baš na prošlom okupljanju, prođe, tj. pokušao je da prođe pored nas VW Phaeton (konkurent S klasi, seriji 7...najjeftiniji je oko 60.000 eura), ali mu zadnji točkovi blokirali i gume škripe. Čovek vozi 3 Km/h ali provaljuje da nešto nije ok. Stane, ubaci u rikverc...a, zatim ponovo u prvu i krene. Dođe do sledećeg semafora i kada je trebalo da krene...opet zadnji točkovi blokirali i opet škripi.

Zeza ga el.ručna kočnica...na autu koji u verziji sa najslabijim motorom i najmanje opreme košta od 60.000 eura.

To samo da malo proširiš vidike i shvatiš da od tih problema nisu operisani ni najskuplji modeli...a, VW Phaeton je najskuplji model te fabrike ikada proizveden.

Ali...zamisli sada da krenem da pljujem po njegovom kvalitetu na osnovu tog jednog slučaja...možda je i taj čovek zapustio auto, možda mu je rečeno u servisu da to i to treba da se uradi, a on nije imao pare...ili ko zna šta je u pitanju...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opet se nismo razumeli, ja moj auto ne mrzim, samo me nervira što svako malo ima nešto da se radi na njemu, a koliko vidim od toga boluju svi na forumu a ne samo ja. Fiat i to je to. Cene polovnih automobila dovoljno govore. Pogledaj malo VW forum za primer...a ta auta imaju preko 20 godina.

Ja sam se ispružio koliko mogu da se pokrijem, zato sam kupio Punta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eto ti sad...džabe što je Švaba uradio statistiku, džabe što cela Evropa uzima ADAC podatke kao pouzdane...džabe što ja postavim te cifre...- ti opet imaš svoju priču.

Pogledaj malo VW forum za primer...a ta auta imaju preko 20 godina.

Preporučujem ti...pogledaj samo probleme sa kočnicama...na automobilima 2001. godišta ili mlađim... :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...