Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Uwe Gemballa nestao u Africi / Gemballa

Recommended Posts

gemballa%20uwe.jpg
 

Najpoznatiji svetski tjuner Porscheovih modela, Uwe Gemballa, nestao je prilikom posete Južnoafričkoj Republici. 51-godišnji Gemballa i njegova kompanija, koja zapošljava 40 radnika, poznati su kao jedni od najžešćih i finansijski ''najpaprenijih'' tjunera Porscheovog programa, kao i po brojnim brzinskim rekordima na Nirburgringu. Mnoge slavne ličnosti, od pevača do fudbalera, njegove su verne mušterije, ali poslednje informacije govore da je Gemballa nestao u Južnoafričkoj Republici. Poslednji put je viđen pre sedam dana u Johannesburgu, jednom od najopasnijih gradova na svetu, i od tada mu se gubi svaki trag. Istražitelji iz Nemačke su u svakodnevnom kontaktu sa kolegama iz Afrike i zajedno rade na rasvetljavanju ovog slučaja.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nakon što se već mesecima najpoznatiji svetski tjuner Porscheovih modela Uwe Gemballa smatra nestalim, vrata njegove radionice su i zvanično zatvorena. Osnivač i vlasnik nemačke tjunerske ikone bez traga je nestao pre puna tri meseca, a ovih dana radnici njegove radionice stavili su ključ u bravu. 51-godišnji Gemballa i njegova kompanija u kojoj je do nedavno bilo 40 radnika postali su poznati na svetskoj automobilskoj sceni kao jedni od najžešćih i finansijski "najpaprenijih" tjunera Porscheovog programa, kao i po brojnim rekordima na Nirburgringu.

 

Podsećanja radi, Gemballa je nestao prilikom posete Južnoafričkoj Republici. Posljednji put viđen je pre tri meseca u Johanesburgu, jednom od najopasnijih gradova na svetu, i od tada mu se gubi svaki trag. Naravno, njegovim nestankom krenule su priče o bankrotu, dugovima, ali i mogućoj otmici i traženju otkupa. Kako bilo, legendarna tjunerska radionica zatvara svoja vrata nakon pune tri decenije i mnogobrojnih kreacija koji su privlačili pažnju, kako performansama, tako i paprenom cenom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
gemballa%20porsche%20gt-gold-1.jpg
 

Najpoznatija svetska tjunerska kuća Porscheovih modela, Gemballa, ponovno je otvorila vrata, iako njenom osnivaču i vlasniku Uwe Gemballi i dalje nema ni traga ni glasa. Vlasnik nemačke firme nestao je pre punih šest meseci prilikom posete Južnoafričkoj Republici i od tada mu se gubi svaki trag. 51-godišnji Gemballa i njegova kompanija sa 40 radnika su poznati na svetskoj sceni kao jedni od najžešćih i finansijski ''najpaprenijih'' tjunera Porscheovog programa, kao i po brojnim brzinskim rekordima na Nirburgringu.

 

Mnoge slavne osobe, od šeika, pevača i fudalera, njegove su dugogodišnje verne mušterije, a u međuvremenu radnici njegove firme su stavili ključ u bravu. Ipak, iz Gemballe poručuju da su još uvek ''živi'' i da imaju novog predsednika uprave Andreasa Schwarza koji će ovih dana izaći pred novinare i objasniti kako dalje. U čudnoj priči, obavijenoj velom misterioznih događaja, Gemballa je nestao prilikom posete Južnoafričkoj Republici. Poslednji put viđen je pre pola godine u Johannesburgu, jednom od najopasnijih gradova na svetu, a od tada mu se gubi svaki trag. Naravno, njegovim nestankom krenule su priče o bankrotu, dugovima, ali i mogućoj otmici i traženju otkupnine. Kako bilo, legendarna tjunerska firma zatvorila je svoja vrata nakon pune tri decenije, ali na radost brojnih finansijski jakih fanatika ponovno ih i otvorila.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma pojeli ga lavovi ili neko pleme. Ustvari tamo sve što se kreće hoće da te pojede.

Share this post


Link to post
Share on other sites
gemballa%20uwe.jpg
 

Južnoafrička policija je u blizini Pretorije pronašla telo osnivača nemačke tjuning kompanije Gemballa.

51-godišnji Uwe Gemballa je nestao još u februaru ove godine tokom posete Južnoj Africi, od kada mu se gubi svaki trag. Poslednji put je viđen u Johanesburgu, a odmah nakon toga su počele priče o bankrotu, dugovima, ali i mogućoj otmici i traženju otkupnine. Danas je međutim južnoafrička policija saopštila da je Gemballa zaista bio kidnapovan i na kraju ubijen...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogli smo pretpostaviti shta ce mu se desiti :S

RIP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gemballa najavljuje novi superautomobil

 

gemballa sc.jpg

 

Nemačka kompanija Gemballa GmbH je sa kratkim saopštenjem i jednim teaser crtežom najavila da priprema novi superautomobil, opisan kao radikalno, luksuzno i beskompromisno vozilo. Za sada je poznato tek da je u pitanju automobil sa agresivnim dizajnom i snagom od oko 800KS. Takođe, koristiće se komponente Porschea, dok će motor biti pozicioniran centralno. Novi model bi trebalo da bude gotov do kraja 2020. godine, mada će njegova proizvodnja startovati tokom 2022. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gemballa superautomobil sa više od 800KS

 

197517-gemballa 002.jpg

 

Gemballa GmbH je sa novim saopštenjem i najavnim crtežima ponovo potvrdila da priprema novi superautomobil, opisan kao radikalno, luksuzno i beskompromisno vozilo. Za sada je poznato da je u pitanju automobil sa agresivnim dizajnom, velikim zadnjim spojlerom, bočnim otvorima za vazduh, brojnim elementima od ugljeničnih vlakana i snagom koja će iznositi više od 800KS. Takođe, koristiće se komponente Porschea, a motor će biti pozicioniran centralno.

 

197516-gemballa 001.jpg

 

Ubrzanje od 0 do 100 km/h će po najavama iz Gemaballe iznositi manje od 2.5 sekunde, a do 200 km/h će stizati za oko 6.5 s. Sadašnje vesti kažu da će automobil dobiti manuelni menjač, kao i da će se kasnije nuditi i hibdridna verzija. Prototip bi trebalo da bude gotov tokom 2020. godine, dok će proizvodnja startovati tokom 2022.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marc Philipp Gemballa najavljuje novi superautomobil

 

200895-gemballa.jpg

 

Marc Philipp Gemballa, sin Uwea Gemballe, najavljuje da će sledeće nedelje u Ženevi lansirati svoj brend automobila, a tamo će predstaviti i prvi projekat. Nova kompanija je nazvana ''Marc Philipp Gemballa'' i formalno nema veze sa kompanijom ''Gemballa GmbH''.

 

Prvi projekat je neimenovani superautomobil koji je razvijan više od dve godine i koji će odlikovati ekstremne performanse (kako na putu tako i van njega). Automobil će se praviti u malom broju primeraka, dok konkretni tehnički detalji tek slede. Marc Philipp Gemballa je na ovom projektu ostvario saradnju sa kompanijama KW Automotive, Akrapovič, Michelin, BF Goodrich, DS Fasertechnik i VELA Performance, dok je za dizajn automobila zaslužan Alan Derosier. U saopštenju nove kompanije se kaže i da su već primili nekoliko narudžbina za svoj automobil. 26-godišnji Marc Philipp je inače radio za Aston Martin, Mercedes i Porsche, a lansiranje nove kompanije se dešava 10 godina nakon smrti njegovog oca.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Gemballa kasnije tokom ove godine

 

gemballa 01.jpg

 

Marc Philipp Gemballa (sin Uwea Gemballe) je krajem prošlog meseca najavio da će na sajmu automobila u Ženevi lansirati svoj brend automobila, a tamo je trebalo da predstavi i prvi projekat. Budući da je sajam u Ženevi u međuvremenu otkazan, promenili su se i planovi nove kompanije. Najnovije vesti kažu da će premijera biti održana ''kasnije ove godine'', a objavljen je i novi ''teaser'' (najavni) crtež. Nova kompanija je inače nazvana ''Marc Philipp Gemballa'' i formalno nema veze sa kompanijom ''Gemballa GmbH''.

 

Prvi projekat je neimenovani superautomobil koji je razvijan više od dve godine i koji će odlikovati ekstremne performanse (kako na putu tako i van njega). Automobil će se praviti u malom broju primeraka, dok konkretni tehnički detalji tek slede. U svakom slučaju, ovo bi trebalo da bude automobil baziran na Porscheu 911 (serija 992), pri čemu je kao inspiracija poslužio i legendarni Porsche 959. Marc Philipp Gemballa je na ovom projektu ostvario saradnju sa kompanijama KW Automotive, Akrapovič, Michelin, BF Goodrich, DS Fasertechnik i VELA Performance, dok je za dizajn automobila zaslužan Alan Derosier. U saopštenju nove kompanije se kaže i da su već primili nekoliko narudžbina za svoj automobil. 26-godišnji Marc Philipp je inače radio za Aston Martin, Mercedes i Porsche, a lansiranje nove kompanije se dešava 10 godina nakon smrti njegovog oca.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen Gemballa Avalanche 4x4

 

gemballa 002.jpg

 

U Gemballi već neko vreme razmatraju off-road verziju Porsceha 911, a najnovije vesti iz kompanije kažu da će takva 911-ica biti među njihovim novitetima u naredna 24 meseca. To će biti model Gemballa Avalanche 4x4, najavljen ovde sa nekoliko ''teaser'' crteža, ali za sada bez objavljivanja konkretnih specifikacija.

 

gemballa 001.jpg

 

Osim modela Avalanche 4x4, Gemballa najavljuje i Tornado 4x4, što će biti modifikovani Porsche Cayenne sa ozbiljnim off-road mogućnostima. U najavi su i Gemballin superautomobil sa centralno postavljenim motorom i više od 800KS, kao i serijska verzija Gemballe Avalanche 4.2 RS prototype koji je promociju imao 2017. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gemballa Project Sandbox

 

gemballa sandbox.jpg

 

Marc Philipp Gemballa (sin Uwea Gemballe) je početkom godine najavio da će na sajmu automobila u Ženevi lansirati svoj brend automobila, a tamo je trebalo da predstavi i prvi projekat. Budući da je sajam u Ženevi otkazan, promenili su se i planovi nove kompanije. Premijera će zato biti održana ''kasnije ove godine'', a sada je objavljen i novi najavni crtež.

 

Prvi projekat pod nazivom Sandbox podrazumeva superautomobil koji je razvijan više od dve godine i koji će odlikovati ekstremne performanse. Automobil će se praviti u malom broju primeraka, dok konkretni tehnički detalji tek slede. U svakom slučaju, ovo je automobil baziran na Porscheu 911 (serija 992), pri čemu je kao inspiracija poslužio i legendarni Porsche 959. Marc Philipp Gemballa je na ovom projektu ostvario saradnju sa kompanijama KW Automotive, Akrapovič, Michelin, BF Goodrich, DS Fasertechnik i VELA Performance, dok je za dizajn automobila zaslužan Alan Derosier. U saopštenju nove kompanije se kaže i da su već primili nekoliko narudžbina za svoj automobil. 26-godišnji Marc Philipp je inače radio za Aston Martin, Mercedes i Porsche, a lansiranje nove kompanije se dešava 10 godina nakon smrti njegovog oca.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gemballa Sandbox

 

gemballa sandbox.jpg

 

Marc Philipp Gemballa (sin Uwea Gemballe) je još prošle godine najavio da će lansirati svoj brend automobila kao i da će predstaviti i prvi projekat. Nova kompanija je nazvana ''Marc Philipp Gemballa'' i pravno nema veze sa kompanijom ''Gemballa GmbH''. Prvi projekat pod nazivom Sandbox podrazumeva superautomobil koji je razvijan više od dve godine i koji će odlikovati ekstremne performanse.

 

200895-gemballa.jpg

 

Automobil će biti napravljen u malom broju primeraka, dok konkretni tehnički detalji tek slede. Poznato je tek da će raspolagati sa oko 750KS, kao i da će se za motor pobrinuti kompanija Ruf. U svakom slučaju, ovo je automobil baziran na Porscheu 911 (serija 992), pri čemu je kao inspiracija poslužio i legendarni trkački Porsche 959. Osim sa Rufom, Marc Philipp Gemballa je na ovom projektu ostvario saradnju sa kompanijama KW Automotive, Akrapovič, Michelin, BF Goodrich, DS Fasertechnik i VELA Performance, dok je za dizajn automobila zaslužan Alan Derosier. U saopštenju nove kompanije se kaže i da su već rasprodali svih 10 primeraka iz ograničene Launch Edition serije (nije poznato po kojoj ceni), kao i da je u planu još 30 komada.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marc Philipp Gemballa Marsien

 

gemballa marsien 06.jpg

 

Marc Philipp Gemballa (sin Uwea Gemballe) je još prošle godine najavio da će lansirati svoj brend automobila kao i da će predstaviti i prvi projekat. Nova kompanija je inače nazvana ''Marc Philipp Gemballa'' i pravno nema veze sa kompanijom ''Gemballa GmbH''.

 

gemballa marsien 05.jpg

 

Projekat je rezultirao modelom Marsien koji je razvijan više od dve godine i koji odlikuju ekstremne performanse i karoserija od ugljeničnih vlakana.

 

gemballa marsien 04.jpg

 

U svakom slučaju, ovo je automobil baziran na Porscheu 911 Turbo S (serija 992), pri čemu je kao inspiracija poslužio i legendarni trkački Porsche 959.

 

gemballa marsien 03.jpg

 

Treba napomenuti da automobil ima off-road mod vožnje (sa klirensom od 250 mm i točkovima od 19/20 inča) kao i on-road mod vožnje (sa klirensom od 120 mm i točkovima 20/21 inča).

 

gemballa marsien 02.jpg

 

Marsien pokreće šestocilindrični twin-turbo motor koji je doradio Ruf, a koji raspolaže sa 740KS u baznoj verziji, odnosno sa 818KS i 930 Nm u jačoj varijanti. Marsien do 100 km/h ubrzava za 2.6 sekundi i može do 330 km/h, dok je u off-road modu vožnje najveća brzina ograničena na 210 km/h.

 

gemballa marsien 01.jpg

 

Osim sa Rufom, Marc Philipp Gemballa je na ovom projektu ostvario saradnju sa kompanijama KW Automotive, Akrapovič (za titanium ozduvni sistem), Michelin, BF Goodrich, DS Fasertechnik i VELA Performance, dok je za dizajn automobila zaslužan Alan Derosier. U saopštenju kompanije se kaže da je u planu serija od samo 40 primeraka ovog automobila (više od polovine je već prodato), po ceni od 495.000 evra za baznu verziju (i to bez lokalnih poreza i bez cene donorskog Porschea 911 Turbo S).

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gemballa superautomobil u proizvodnji od 2024. godine

 

gemballa sc 03.jpg

 

Gemballa razvija novi superautomobil, čija proizvodnja bi trebalo da počne 2024. godine, godinu dana nakon što Gemballa završi izgradnju novog sedišta i proizvodnog pogona. Ubrzanje od 0 do 100 km/h će iznositi manje od 2.5 sekundi, a do 200 km/h oko 6.5 sekundi.

 

197517-gemballa 02.jpg

 

Šef Gemballe Štefen Korbah je prvi put najavio planove za automobil još 2019. godine, navodeći tada da će imati više od 800 KS i da kupci mogu da se raduju ''beskompromisnom vozilu, radikalnom, čistom i luksuznom''.

 

197516-gemballa 01.jpg

 

Korbah je takođe rekao da će automobil biti pokretan isključivo benzinskim motorom i da će verovatno ponuditi opciju manuelnog menjača. Da bi performanse bile na visokom nivou, Gemballa će se oslanjati na konstrukciju od karbona i naprednu aerodinamiku. Gemballa ne precizira koliko primeraka superautomobila planira da napravi, a još nije poznata ni cena.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...