Jump to content
FAS Goran
Karlo2105

Lybra 2.4 JTD - podizanje stražnjih prozora

Recommended Posts

ako netko može pomoć ili reć što bi moglo bit

prozori na stražnjim vratima (i lijeva i desna) normalno se spuštaju, kolko dugo držim "prekidač" za spuštanje tolko se spuštaju, no ne mogu ih dignut do kraja odjednom, držim prekidač prema gore a prozor svakih 10 cm stane i onda ga moram pustit i opet stisnut da bi ga podigo 10 cm i tako jedno 4-5 puta dok ga ne zatvorim ?!!?

jel to neka graška ili bi trebo rastavit vrata ?!?!?

ako ko zna molio bih pomoć :) hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moras da uradis kalibraciju .

Spusti do kraja i drzi jos jedno 5 sekundi. Posle podizi i isto tako kad dodje do kraja drzis.

Probaj trebalo bi da radi i bez rastavljanja vrata :thumbup:

Edited by bglion

Share this post


Link to post
Share on other sites

probao sam ali nažalost nikakve promjene, postoji li možda još koja mogućnost preko dijagnostike, računala ili išta slično a da se ne trebaju vrata rastavljat ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

To se i meni ponekad desi i mislim da ima veze sa spustanjem i podizanjem prozora tj. nacinom na koji to radis. Mislim da sam ja radio kao sto je opisao bglion da bi mi podizanje normalno funkcionisalo. Da li si dugme drzao 5 sec., ili si prozor ostavio u tom polozaju 5 sec.?

Share this post


Link to post
Share on other sites

držao sam dugme, probo sam i s vozačevog sjedala i iza na samom prozoru i nikakve promjene

jel postoji mogućnost da su vodilice prljave pa motorić stane jer je blokirano dizanje ??

Edited by Karlo2105

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj prvo da odradis to sa vozacevim prozorom, mozda je on "master" pa onda sa ta dva problematicna. I ne treba 5 sec nego 3 :rolleyes: sec

Ubedjen sam da je to "problem" jer sam i ja imao identican slucaj pa je ovo pomoglo vise puta..

Evo sta kaze uputstvo

ELECTRIC WINDOWS

Front and rear electric windows are provided with anti-crushing safety de-vice. When the system control unit de-tects an obstacle in the last 20 cm of the window closing travel, it makes the window travel stop and reverse immediately.

IMPORTANT Should all the power windows be operated at the same time when closing there could be a stroke inversion of one of them. It is there¬fore suggested to check that closure is performed.

To prevent system mal¬functioning, do not keep the control buttons pressed when the window has reached the end of its travel.

Should the battery be disconnected or a dedi¬

cated fuse be replaced, reinitialise the anti-crushing safety device proceeding as follows:

1) lower completely the driver’s window keeping the control button depressed for at least 3 seconds af¬ter it has reached the end of its travel;

2) release the control button then close the window completely keep¬ing the button pulled up for at least 3 seconds after the window has reached the end of its travel;

3) proceed in the same way for all the other windows avoiding to per¬form these operations on more than one window at the same time.

At the end of this procedure the system is reset to its original oper-ating conditions.

Woodoo mislim da problem nastaje ako se '"igramo" sa opcijom da zadrzavajuci taster za zakljucavanje zatvaramo prozore

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedna relativno uspešna pomoć koju sam učinio svojim elektromotornim prozorima je bilo naprskavanje vodilica sa WD40 sprejem. Imao sam utisak kao da su propevali posle te "rabote". Nije bilo zastajkivanja, mučenja, lenjog dizanja i spuštanja, ma kao po komandi su radili (i još rade). Naravno, pri rubovima stakala se desi po koji masni trag od viska spreja u kanalima, ali to se sve lepo opere sapunicom, ispere vodom i "rade ko podmazani".

Share this post


Link to post
Share on other sites

sutra ću probat ponovno na "bglionov način" a onda ak neće radit špricanje vodilica

tnx bglion, nadam se da će uspjet

Share this post


Link to post
Share on other sites

probo sam, zadnjih pol sata proveo u autu i opet ništa :( ne vjerujem da je do vodilica jer i lijevi i desni prozor stanu na potpuno istim mjestima, stanu 5 puta dok se potpuno ne zatvore, jel postoji mogućnost da se resetiraju na neki drugi način, osigurać od prozora izvadit ili nešto drugo ?!?! već lagano ludim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Karlo

Imao sam isti problem prije nekih mjesec dana. Oba zadnja prozora su se zatvarala za po manje od 10 cm u jednom pritisku i morao sam 5-6 puta da ih dizem da bi ih zatvorio. Iskren cu sada da budem, ne znam kako sam ih napravio:) Jednostavno sam nesto cackao i to se maklo samo od sebe. Mislim da sam nesto cackao oko alarma, one fore davanje i iskljucivanje kontakta. Takodje sam cackao i sa ovom forom sto je pricao BG lion vezano za spustavnje svih prozora zadrzavanjem dugmeta. Danas mi radi sve kako treba, a kazem ti, isti sam problem imao, a nemam pojma kako sam ga rijesio. Mozda bi mogao da nadjes osigurac, odnosno relej od prozora pa da probas da ga tako na neki nacin ``resetujes`` ili da skines klemu sa akumulatora, jer ne vidim sta bi drugo moglo da ti je odjednom problem na oba prozora, a isto nam se svima desavalo. JAvi kako si rijesio problem, pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites

U više lybri sam se vozio sa problemima na zadnjim prozorima. Meni to liči na mehanički kvar - ne mogu da budem siguran da je to i u tvom slučaju. Simptom je bio - spuste se, posle je muka živa podići ih.

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo danas sam maknu - klemu s akumulatora, ostavio ga neko vrijeme i resetiro se cijeli kompjuter ali promjene nikakve, probo sam nakon resetiranja ponovno ono s držanje više od 3 sec i opet isto. mala promjena nakon što spustim zadnji prozor i držim "prekidač" jedno 4-5 sec i onda počnem dizat prozor digne se više od pola ali nakon toga opet ista priča, morat ću do nekog električara da vidim kaj će mi reć

hvala svima još jednom, ako tko ima još kakvu ideju da mogu sam napravit neka samo kaže :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha, cim je sada vec poceo da ti dize vise od pola, mislim da si na dobrom putu da to rijesis, jer mi onda to vise ne izgleda kao mehanicki problem, nego nesto nije ok sa ``kompjuterskim`` dijelom, odnosno tako mi lici. Da je mehanicko ostecenje, ne bi se desilo u isto vrijeme na oba prozora bez nekih simptoma prije toga. Malo bi mi cudno bilo da se bas oba prozoroa ostete u isto vrijeme , a pri tome, tesko bi ih podizao uopste, ili bi ti krckalo nesto u njima. Stoga, cackaj malo oko toga ako imas vremena, a ako ne, podji u servis, jer sam skoro 100% siguran da nista nije osteceno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A i sad je zima neces otvarati prozore, salim se, probaj ti da ih zaustavis na pola pa vidi posle da li ce ti zatvoriti do kraja ili ce stati opet na isto mesto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad smo već kod zadnjih prozora, usput, dok mi je drugar ERROR čistio "kataraktu" na oba fara, vidim u susednoj radnji natpis "popravka podizača prozora...". Pitam čoveka da li ih poznaje, kaže poznaje ih, mogu li oni da mi pogledaju podizač na zadnjim desnim vratima - ne radi mi od kako sam kupio (2 godine unazad) auto, pa ko velim, ide lepo vreme, nije loše ponekad otvoriti oba zadnja prozora....

Kaže majstor, radimo mi to, samo ako je motor ispravan. I ako nije - popravićemo ga. Divno!. Sav srećan, zauzmem položaj za posmatranje izvodjenja postupka popravke podizača! Skidoše majstori oblogu, razvezaše strujne konektora, staviše obloga vrata na zadnje sedište - kad ono užas!!:

rN2yJ.jpg

Prvo, predhodni vlasnik, (inače majstor), moj prodavac, je pokušavao da reši problem!

Odro je prvo divnu antizvučnu izolaciju, bez mogućnosti da se ikad lepo restaurišem, zavarim - samo zamena sa ljutim, krutim PVC-om - mušemom.

Medjutim glavno izenadjenje je tek usledilo: Prozor je fiksiran u godnjem "mrtvom" položaju gradjevinskim elementom krovne konstrukcije - letvom 4,5x4.5! Donji deo napet (kajlovan) u pod vrata - godnji sa šlicom - navučen na prozor dok je moglo. (obratite pažnju na ugao napinjanja od -10 stepeni..dalje nije moglo pučiće ili staklo ili letva!

Molim dobronamerne i dobrodušne ljude da mi otkriju gde je moguće naći polovni, ispravni plastični podizač stakla (pošto motor radi, divno radi, ne treba mi novi motor), kako bih izbegao pokušaj prodaje kompletnih vrata od strane "autoodpadaša" (200e), ili komplet podizača sa motorom (80e.)... Ovo pretpostavljam ne bi trebalo da košta više od 15!, pa dobro - nek bude i 20! - ali skuplje ne može!

Hvala unapred.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gosn. Damjanovicu koliko sam Vas razumeo vama treba ovo,da stavite umesto letvice pa da prozor ponovo proradi

http://cgi.ebay.de/REP-SATZ-FENSTERHEBER-VORNE-HINTEN-RECHTS-LANCIA-LYBRA_W0QQitemZ400091008276QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item5d27484d14

Imate i par slicica dole pa ih pregledajte,jos ako znate nemacki eto resenja,a ako bas nikako to ne mozete da pronadjete ovde,drugar Sandokan sa foruma vam moze pomoci da ga kupite sa E-Baya

Share this post


Link to post
Share on other sites

Našao!! Boban Sajle na Dušanovcu! Može sve - navodno 2-3000 sa montažom. Videću sutra!

Edited by Damjanović

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gospodine Damjanoviću...kako ste prošli kod Bobana?

Imam sličan problem na suvozačevim vratima(samo bez kajle :D ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verujte mi da nisam stigao. Bio sam tamo - mogu sve da urade, cene za bilo koji stepen kvara su od 2.500-5000 dinara. Bili su mi zakazali za pre neki dan, ali sam bio ometen drugim stvarima. Sigurno ću od Uskrsa pa na dalje to da sredim kod njih. Bitno je da nije motor (mada kažu da im ni to nije porblem, ali to je najskuplje). Mislim čuje se kad se da komanda: gore-dole.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj prvo da odradis to sa vozacevim prozorom, mozda je on "master" pa onda sa ta dva problematicna. I ne treba 5 sec nego 3 :rolleyes: sec

Ubedjen sam da je to "problem" jer sam i ja imao identican slucaj pa je ovo pomoglo vise puta..

Evo sta kaze uputstvo

ELECTRIC WINDOWS

Front and rear electric windows are provided with anti-crushing safety de-vice. When the system control unit de-tects an obstacle in the last 20 cm of the window closing travel, it makes the window travel stop and reverse immediately.

IMPORTANT Should all the power windows be operated at the same time when closing there could be a stroke inversion of one of them. It is there¬fore suggested to check that closure is performed.

To prevent system mal¬functioning, do not keep the control buttons pressed when the window has reached the end of its travel.

Should the battery be disconnected or a dedi¬

cated fuse be replaced, reinitialise the anti-crushing safety device proceeding as follows:

1) lower completely the driver’s window keeping the control button depressed for at least 3 seconds af¬ter it has reached the end of its travel;

2) release the control button then close the window completely keep¬ing the button pulled up for at least 3 seconds after the window has reached the end of its travel;

3) proceed in the same way for all the other windows avoiding to per¬form these operations on more than one window at the same time.

At the end of this procedure the system is reset to its original oper-ating conditions.

Woodoo mislim da problem nastaje ako se '"igramo" sa opcijom da zadrzavajuci taster za zakljucavanje zatvaramo prozore

Isprobano,bar kod mene ova kalibracija funkcionise za sva 4 prozora :thumbup: ,bas kao sto je napisano u uputstvu :coffee: .

Vozio sam neku decicu koja su se igrala sa prozorima otvarala i zatvarala :harhar: ,gurajuci rucice preko njih-i naravno prozori pobrljaveli :blink: ,pretpostavljam da se ukljucila ta sigurnosna mera da ne bi doslo do povreda :vava: .

Uradim ja kalibraciju :yes ,bas po onom uputstvu,prvo vozacev prozor,pa suvozacev i na kraju zadnja dva-sve radi svi se otvaraju i zatvaraju iz cuga ili ti odjednom,to jest dok drzim taster(za neke prozore kalibraciju je potrebno ponoviti bar dva puta-dok ne odu do kraja dole i do kraja gore)

Ali,posle kalibracije sam uspeo da dobijem automatsko otvaranje i zatvarnje vozackog i prozora iza njega,ali samo ta dva

znaci kad kratko pritisnem na dole-otvara se sam do kraja ili dok ga ne zaustavim,isto i sa zatvaranjem kratko povucem taster na gore i prozor se sam zatvara do kraja,takodje sam uocio da ova dva prozora koji se automatski otvaraju i zatvaraju,mogu da zatvorim i kad je automobil ugasen(a vrata nisu otvarana) i ako izadjem iz kola a ova dva prozora su otvorena,dugim drzanjem dugmeta na kljucu za zakljucavanje kola-i ova dva prozora se sami zatvaraju dok god drzim taser za zakljucavanje kola.

E sad nisam siguran :huh: kako sam inicirao to automatsko otvaranje i zatvaranje samo ta dva prozora,vozacevog i ovog iza njega,jer ova dva druga nece da se zatvore ako ne drzim taster na vratima,ako auto nije upaljen i ne reaguju na komandu za zakljucavanje centralne sa kontakt kljuca :question:(oni idu odjednom do kraja i dole,ali samo dok se drzi taster :( )

Pa ako neko zna koja je procedura prilikom kalibracije da se dobije automatsko otvaranje i zatvaranje sva cetri prozora nek napise :)

Sve u svemu super je to sto Lybrini prozori nece povrediti nicije prste :thumbup: ,ali ovo sa kalibracijom je malo nejasna prica :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene je automatsko zatvaranje samo vozačkog prozora - i to mi je nekako logično, kao sigurnosna mera: ako nekoga kreneš da priklješćuješ prozorom, prozor staje puštanjem dugmeta... mada automatika za zatvaranje x4 bi stvarno dobro došla..:thumbsup: bar za suvozački, njega stalno mora da "čekam" kad parkiram i ugasim auto.

A ovo automatsko zatvaranje s držanjem ključa mi je funkcionisalo na sva 4 prozora do pre nekog vremena, onda se misteriozno pokvarilo... tako da sad ako zaboravim prozor moram da udjem pa da dam kontakt :veryangry:

Edited by LybraJTD

Share this post


Link to post
Share on other sites

kod mene se desava da samo vozacev prozor podize i spusta automatski a ostali samo spustaju automatski,a za podizanje moram da drzim taster.

Isto sam primetio kad koristim kljuc mogu da zatvorim i otvorim sve prozore samo trba da zadrzim kljuc u polozaju zakljucavanje ili polozaju zakljucavanje.

Ali ta funkcija ne radi ako ga zakljucavam ili otkljucavam preko daljinca na kljucu.

Sad ne znam da litako treba ili ne jer vw koji ima slican sistem reaguje bez obzira da lizakljucavas kljucem ili daljincem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...