Jump to content
FAS Goran
nikoldije

Punto 1.2 16v - svetli lampica check engine

Recommended Posts

Ne mogu da je cujem kada auto ne mogu da upalim samo vergla nikakav zvuk osim onog kada pokusavas da upalis auto i samo vergla i vergla ala zavrsni cin ne odradi.

Tako da ne mogu da cujem da li pumpa radi ili ne. culo se neko brbocanje tecnosti kada ujutru palim auto ne jako ali se culo to mi je bilo sumljivo. mada mislim da nije do ovoga sa ovom lampicom koja je zatreperela i ugasilo se auto i sada ni makac da upali nece.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pumpa se upravo čuje dok motor ne upališ. Kada se startuje motor od slušanja pumpe nema ništa. Da li si čuo par sekundi zujanja između davanja kontakta i početka verglanja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam kako je kod ostalih Puntića ali kod mene ne možeš da ne čuješ pumpu. Daš kontakt i sačekaj da se sve lampice pogase, a u međuvremenu osluškuj da li se čuje zujanje.

Edited by Nidzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema to zujanje.To je riknulo ali ne znam sta je to (izvinjavam se sto sam neupucen). Bio na dijagnostici nema gresaka sve je ok. Prijavilo je prvo sonda, bobina ,cilindar1 cilindar2. vazdusni jastuk.

To smo ponistili pokusali da verglamo ali ni zujanja ni paljenja pokusa on malo iscima lai nista kao da je sa gorivom u pitanju. Kada smo opet skenirali sve nema gresaka i tako par puta nije prijavio nikakvu gresku. Znaci samo ono zujanje sto treba na pocetku to predstavlja problem ali ja ne znam sta je to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To zujanje je zvuk pumpe koja ''tera'' benzin.

Uproščeno, ne može da upali ili zato što nema varnice, ili što nema benzina. Tebi je već prijavljivao problem sa bobinama, nije rešenje u gašenju greške jer tako ništa nisi popravio. Proverite tu bobinu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala za sada na savetima pa cemo videti ako neko ima jos sta da doda jako bi mi pomoglo.da likada skidam pumpu mogu li sam da je zamenim ili moram kod majstora.jel neka nauka u menjanju ili samo se odvrnu srafovi otkaci crevce (nadam se da nesiklja gorivo ipak sam ga napunio sa 25l goriva)i tako.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zvao me drugar kod koga sam oterao auto da vidi sta je sa problemom koji sam gore naveo.I sva sreca pumpa je uredu samo je puna vode,kao i filter za gorivo.Sipao sam jako lose gorivo NA MOL PUMPI U NOVOM SADU,koju cu sigurno zaobilaziti.Kaze pokusao je upaljacem da upali gorivo ali nema sanse puno je vode.strasno.Sada mi je jedino preostala OMV pumpa kao neka dobra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa sta ces vecu analizu od pokusaja da upalis to gorivo koje je u njemu.licno prisustvovao pokusaju.nema sanse da se upali ta smesa koja je bila u njemu.Uspeli da ocistimo filter i pumpu,ali izgleda da i dizne sada moramo da sredimo jer ima jos vode u sistemu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:crazy::no, sto je najgore, nije mi prvi put da za tako nesto cujem, mislim ne bas u tolikoj meri da ne moze ni otvorenim plamenom da se zapali, ali da bude puno vode vidjao sam x puta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veruj mi ni upaljacem nismo mogli da upalimo.Strasno ajd da sam ja prethodno imao goriva u njemu pa da kazes od stojanja nego je mozda bilo dve litre pre tog sipanja na MOL gde sam sipao za 2500 dinara euro bezolovni.sav mi je euro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ocistio danas sve dizne,cak i na svecicama ma svuda se zavukla voda.Kada smo upalili auto poceo je tako da dimi da je to strasno kao parna lokomotiva. Ponekad se desi da stucne (ne znam kako i to da resim) ali mislim da cu resiti kada se svo gorivo potrosi do zadnje kapi pa opet sipati i onda malo vangradska voznja da to produva onako momacki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo tako do sada sam se kuno u MOL jer sam znao da oni ne uzimaju od NIS gorivo jer znam zenu koja radi fakture. Ali sada mislim da cu tociti na OMV ili NIS ali samo odabranim NIS pumpama,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam imao takav problem sa starim Polom iz 84god. U gorivu voda, a napolju -20! I po savetu prijatelja zapalim ja jednu veliku vatru i na njoj kazan sa vodom! Te potom u vodu ubacim kojekakve krpe i 'aljine, pa njima obavijem creva za benzin do karburartora i odma ih odvijem i pocnem da sisam! I sisao sam ja tako dok nisam izvukao sav led iz tih pola metra creva koje sam izuvijao u aljine natopljene vrelim krpama. I kad sam lepo sve vratio na mesto, popijem jednu jaku sljivovicu da sperem onaj vodeno benzinski ukus, sednem, dam kontakt, prekrstim se i svapska mrcina upali na pola kljuca! I ziveli smo srecno do kraja zime uz jos par sisanja!

Naravoucenije-DOK JE NASIH BENZINSKIH PUMPI, BICE I SISANJA!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skini rezervoar i isprazni svo to djubre iz njega, isperi ga, produvaj sistem za dovod goriva i sipaj novo gorivo i pali iz prve na pola kljuca i nema da stucne nijednom, nemoj da ti ostaje ni malo tog starog goriva jer ce ti uvek praviti probleme

Share this post


Link to post
Share on other sites

E, sad da se vratim na moderniju problematiku i trenutnu temu. Kod mene se famozna lampica prvi put upalila posto sam ugradio TNG uredjaj. Gasi se i pali s vremena na vreme. Nisam stigao da idem na dijagnostiku, ali sva je verovatnoca da je od loseg plina. POslednji put se upalila pre nedelju dana i od tada se ne gasi. Motor na benzinu radi savrseno, dok se za plin to ne moze reci (i sad ce da mi prebace post u ''gasni'' deo :laughing: ) Sta se u stvari desava? Na leru, na gas, obrtaji idu gore-dole za oko 100rpm. Kada dignem obrtaje na 1500rpm i pustim da se sam smiri na ler, obrtaji se naglo spuste na 500rpm, pa se podignu na 700rpm i tako nekoliko sekundi dok se ler ne smiri na oko 750+/- 50 rpm. Na benzinu se nista od toga ne desava? Ima li to neke veze sa upaljenom check engine lampicom? Mislim, nista dok padne dijagnostika, ali ajd' ovo je forum, pa caskamo.

Skini rezervoar i isprazni svo to djubre iz njega, isperi ga, produvaj sistem za dovod goriva i sipaj novo gorivo i pali iz prve na pola kljuca i nema da stucne nijednom, nemoj da ti ostaje ni malo tog starog goriva jer ce ti uvek praviti probleme

Sve astal% tacno! I izbegavaj da ga teras na rezervi. Mislim, svi to znaju, ali reko da izmislim malo tople vode! (da natopim krpe!!! hahaha!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rekoh ti, to sto trza znas i sam da opet dolazi voda do cilindara, znaci opet kroz filter, creva, dizne...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam ali bi trebalo da se vremenom to iscisti bio je skroz prazan kada sam opet natocio 15 litara goriva.Netrza puno vec samo kada ga upalim posle duze pauze.ne znam sta da radim sada trebao sam otici kod stojanova i neka sve promene,ali sada je kasno vec sam pokrenuo postupak protiv MOL pumpe i rekli su da ce sva steta biti nadoknadjena jer nisam jedini kojem se desilo da je 15.01 tocio tamo eurobezolovni i da mu se desilo ovo.ali da sam znao jos tada da je stoposto gorivo i da sam odma otisao kod stojanova a ne tamo gde je jeftino da odradim ko bi znao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakve veze ima Stojanov sa time? Hocu reci da nije to nikakav komplikovan zahvat da bi morao kod njega da ides. Kako ces da dokazes da si bas na toj pumpi sipao gorivo i da su ti kvarovi nastali, Mislim sta ti kazu strucna lica?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa od loseg goriva samo mogu da nastradaju pumpa,filter za gorivo,dizne,svecice.da ne nabrajam sta sve moze da nastrada.meni je na svu srecu samo ova prva dva a dizne i svecice ociscene 99 posto.Kazem za stojanova da sam znao otisao bi tmao i nebi se zezao sa polovnim delovima i ostalo.Tamo kad odes sve menjaju nema opravke stave novo.A mene nebi zanimala cena gad znam da ce ovi da naplate sto i moraju da urade po pravilu jer zamisli da ih tuzi nas 15-20 pa dosta bi im izvukli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...