Mijailović P. 3434 Posted August 13, 2013 Znaci, ako si sve procitao sto su ljudi pisali znaces da prvo proveris akumulator u nekom servisu pa mase(-) koje se protezu duz motornog prostora , kontakte i releje !Tako ces biti potpuno siguran da nisi nista prevideo ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
gocamanja 0 Posted August 23, 2013 Ljudi...evo mene sa resenim problemom...sad moj stilic vise nema light-show na tabli...otisao na dijagnostiku i uzroci su bili lambda sonda i taj leptir usisa....majstor kaze taj sklop usisa i map senzora mora da se menja jel su neki zupcanici proklizali i pokidali....odvrnem tri sonde i vidim da je ona sa duzim kablom pukla skroz .....sondu kupio od ovih iz sapca za 20e a leptir samo naprskao karbonom...i zatim restartovao komp....lepo je videti CHECK OK... sad ja i moj stilic disemo punim plucima.........pali gasi i pici pici Quote Share this post Link to post Share on other sites
fiatmkd 0 Posted February 2, 2014 (edited) Zdravo ljudi,imao sam probleme sa servo pre neki mjesec dana na STILO 1.9 jtd iz 2002...navodno je bio do akumulator, klemi nisu bile dobro zacrvscene, bio sam u FIAT service, otklonili su greske i od tad nisam imao nikakve probleme...pre neki dan kad upalim auto, kaze ABS/ASR failure...imao je i SERVO failure, ali samo prvi put, sad je servo OK...kad ukljucim manuelno ASR kaze ponovo ASR failure...kocnice rade OK, samo nervira me ona greska na displeju...jel moguce da je opet akumulator?nisam bas upucen u ovo i me interesira jel moguce da je probljem bas u ABS senzori?Hvala vam.pozdrav Edited February 2, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted February 2, 2014 Sada nakon spajanja tema, baci pogled na sve ranije napisane odgovore u temi na kojoj smo u vezi problema koji imaš na svom Stilu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
fiatmkd 0 Posted February 3, 2014 hvala za ovo spajanje veceras nakon voznja, ostavio sam par sati, i pokusao sam ponovo da upalim, sve je bio OK...ako se opet pojavi, pokusacu sa dijagnostiku...pozdrav... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17594 Posted February 3, 2014 (edited) Pretpostavljam prazan ili los akumulator, standardni simptomi... Pogotovo kada je na sledecem paljenju sve OK. Jesu li ti proverili punjenje (alternator)?Stilo trazi dobar akumulator zbog sve te elektronike, ako hoces da prodjes zimu bez pistanja i upozorenja.Kod mene sam stavljao od 75 do 77 Ah i 760 A, nikad NI JEDAN problem sve dok accu ne dodje pred crkavanje. Edited February 3, 2014 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
mizo 0 Posted September 4, 2014 Pozdravljam, Da li je iko skidao ustvari te senzore i gdje su njihovi konektori gdje se spajaju? Kod mene se problem javlja ponekad kada naidjem na rupu i to desnim zadnjim tockom upali mi se greska "asr esp failure" i to ne uvijek i ne stalno, ponovnim paljenjem auta je sve okej. Htio bi da ocistim sve senzore i kontakte njihove ali nigdje ne mogu bas naci detaljno gdje i kako se skidaju i gdje im je krajnje odrediste u autu, znam da ce mi admini i ostali samo reci kako trebam traziti po forumu itd.. ali stvarno evo listam ima sat vremena i nigdje ne mogu da pronadjem kako se on ustvari skida i kud vodi. Ako ima neko detaljnije obrazlozenje bio bi mu zahvalan kao sto sam ja detaljno opisao zamjenu najteze dostupnog grijaca. Hvala LP. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted September 4, 2014 To su senzori ABS-a i na svakom tocku imas po jedan, stoje na glavcini i citaju broj obrtaja tocka, e sad da li oni idu direktno u Body pa iz njega u ABS ecu ili direktno u ABS to vec ne znam, a ABS-ESP ecu stoji na samoj pumpi cini mi se. Imas da skines elearn i tu mozes da nadjes gde koja zica ide tj u koji dzek pa opet odatle gde ide dalje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marxjolle 0 Posted November 24, 2014 (edited) Pozdrav drugari,imam problem sa Stilom 1.8 16v. U toku voznje, stao sam na kocnicu (normalna voznja), cuo se neki tup udarac i auto se ugasio prijavio ABS gresku. Nije hteo da upali, znaci vergla normalno ali cim pustim gas ugasi se i od tada konstantno prijavljuje gresku asr i esp. Kocnica otvrdnula, imao sam utisak da se neka blokada aktivirala s obzirom da je auto stajao na uzbrdici i nije hteo da mrdne ni sa spustenom rucnom. Probao da ga startujem, auto radi neravnomerno, kao na 3 klipa, ne drzi gas. Dok je papucica za gas do kraja pritisnuta radi, cim je pustim ugasi se. Probao sam da skinem klemu sa akomulatora na neko vreme auto se i dalje ponasa isto. Neka ideja sta bi moglo da bude... Edited November 24, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
statichawk 72 Posted November 24, 2014 ...videlo se da je kabl od senzora malo pojeden, otprilike 5 cm od senzora... Možda je samo senzor bio prljav, možda je spala žica...možda je negde u instalaciji prekid, tek treba da vidiš u servisu. Dobro je da je najjeftinija varijanta.A, što nisi to sredio u tom servisu, pitao si za cenu ili...? Verovao ili ne, tek sam sad video ovaj post . Stila sam prodao odavno, a sto se tice tog kablica njih je mrzelo da se zezaju oko toga, a ja sam to sam uradio polako i pedantno , sa duplom zastitom (cak sam navukao i buzir), da se nikad vise ne prekine ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
v.petrovic.rs 0 Posted November 27, 2014 Ja sam na Bravu imao problem gde je prijavljivao ASR ESP Failure zbog lošeg prekidača ispod pedale kočnice.Prekidač je dupli, dakle radila mi je signalizacija stop svetla, ali drugi deo koji služi za ESP nije radio, pa sam samo promenio prekidač. Cena u Kit komercu je oko 1.200 din. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cileee 1 Posted November 27, 2014 Ja sam na Ulizu imao ne samo zo sto je prijavljivao gresku ESP/ASR nego jedan dan uopste nije hteo da prima u voznji gas. Npr. penjao sam se uz Borsku u IV na XXXX broj obrtaja i posle 3,4 sec drzanja konstatnog gasa samo je prestao da vuce, kao da si mu od jednom pustio gas. Otisao do majstora i nije prijavljivao nikakvu gresku osim ESP/ASR....reko daj da procackam taj donji prekidac...kako sam ga cacnuo stop svetlo je ostalo upaljeno konstantno. Otisao i kupio drugi prekidac za 600 dinara, zamenio i evo i dan danas radi. U 80% slucajeva je prekidac, dok ovih 20% uvek moze da bude neki senzor ili slicno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
blasterskv 0 Posted December 14, 2014 (edited) Prvo neprijatno iskustvo nakon mesec dana od kako sam kupio Stilo.Elem, unazad nekoliko dana pre prvog paljenja, a za vreme provere sistema kada dam kontakt, izadje mi upozorenje da je visok nivo rashladne tecnosti negde, skala skoci na maksimum i upali se crvena lampica ili mi prijavi problem sa ASR-om. I to sve u kratkom periodu kada zaverglam auto pa on upali "na cvrgu" sto bi rekli... Pise da ugasim motor i to traje mozda sekundu-dve i vrati se sve u normalu: kazaljka temperature motora se vrati na pocetni polozaj i iskljuci se crvena lampica na toj skali, skloni se znak za ASR failure sa displeja i izadje ono olaksavajuce CHECK OK. Napominjem da je sve to primeceno samo nakon prvog paljenja dok je motor hladan. Kasnije je sve potpuno normalno. Vozio sam 3 Fiata pre ovog, ali ne sa ovoliko elektronike. Takodje znam da elektronika i Fiat nisu u dobrim odnosima i da je ovo auto star 11 godina. Ponavljam, uzeo sam ga pre mesec dana i stvarno se nista nije U TOKU VOZNjE palilo na tabli, sem tada prilikom prvog paljenja kada zaverglam auto. Vozim ga jednom u 3-4 dana jer zivim u centru grada i sve mi je isplativije peske da odradim. Ali danas prilikom gradske voznje pri brzini od 20-25km/h mi odjednom se pojavi na displeju ASR failure (kao sto sam pominjao u rainjem tekstu) i samo osetim kako auto usporava, a noga mi na gasu. Auto se ugasio sam, ja stao, sacekao neki tren, dao kontakt, zaverglao i sve je bilo posle ok. Upalio motor i nastavio voznju. Poseta majstoru sigurno sledi ovih dana, ali me interesuje sta mu bi' odjednom...? Da li su se mozda neki kontatki zaprljali pa non stop mi to pokazuje na dipleju priliko tog prvog paljenja... A opet, ugasio mi se u toku voznje, srecom pri maloj brzini. Edited December 21, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted December 14, 2014 Kažu takvi problemi nastaju od lošeg akumulatora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
blasterskv 0 Posted December 14, 2014 Ihhh... Dal zbog akumulatora? Ako je zbog toga, to je vrh. Doduse, primetio sam da kada radi na leru, svetla ne sijaju onako kada dam gas. Varira na moju komandu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivick 2 Posted December 16, 2014 Ne bi ja da ga plasim, ali, istoriski prvo mi se tako nesto krenulo desavati jednom u tri meseca, pa jednom u mesec dana i iskonvegiralo na par puta u roku od pola sata... Elem ovaj deo koji si rekao da se u voznji auto ugasio mi ne lici na los aku, a i ove lampice koje se pale. U svakom slucaju prvo kreni od akumulatoora, i nek isproverava majstor kakve su kutije sa osiguracima, ali na zalost po mom iskustvu u 90 % slucajeva kad pocna ta igranka ECU je malo prosvirao... Ne bih da te plasim, ali imash temu na ovom forumu koja prica na tu temu. Naravno prvo na dijagnostiku, ako ista ima upisano od gresaka, pa dalje prati razvoj dogadjaja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
blasterskv 0 Posted December 20, 2014 Prethodni vlasnik je izmestio ECU sa fabrickog mesta. Tako da je sto se toga tice, ECU bezbedan. Ali ne gine mi jedna dijagnostika... Vozio sam ga ovih dana po gradu i standardno se ponavljaju one stvari prilikom prvog hladnog paljenja i to je to. Nije se gasio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dovladms 0 Posted January 24, 2015 Cao raja Evo da podjelim i ja svoje iskustvo sa slicnim desavanjima kada se pocnu pojavljivati poruke, ABS, ASR, HillHolder unavailable. Jedno jutro poceo je da izbacuje te poruke, cak je i cijela kontrolna tabla pocela da blinka. Ujedno nije htio ni da zavergla. Na osnovu dijagnoze majstora (i to preko telefona) da se radi ustvari o problemu sa losim akumulatorom odlucih se da prvo zmjenim isti (vidno je bio vec odavno odradio svoje). Nakon zamjene akumulatora auto je upalio, poruka sa problemima vise nije bilo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cileee 1 Posted January 24, 2015 Moje iskustvo sa ESP/ASR greskom (do duse na Fiat Ulysse-u---za neupucene to je Pezoov auto) je bilo zbog loseg prekidaca za stop svetlo na pedali kocnice. Ne secam se da li sam pisao o tome..napisacu ovde pa mozda nekome i pomogne. Pre jedno 5,6 meseci desile su mi se 2 grese sa time (2 greske u smislu 2 simptoma). Prva greska je bila da mi se u toku kocenja upali ESP/ASR greska.Odem na dijagnostiku i kaze odmah da je prekidac. Posto je radio kada sam ga podmazao (izcvrkao i poprskao kontakt sprej) nisam ga menjao. Posle jedno mesec dana-dva-tri (ne drzi te me za datume) u voznji i pri ubrzanju je samo od jednom prestao da prima gas (kao kada bi sa pola gasa sklonili nogu sa gasa odjednom), stisnem kvacilo, vidim prima gas, pustim posle par metara isti problem. Najveci problem je usvtvari bio sto nije ispisivao nikakvu gresku, kao da je crkao potenciometar gasa. Odem na dijagnostiku ne pokazuje nikakvu gresku. Vratim ga kuci i krenem da ceprkam po potenciometru, skinem, podmazem...sve je bilo kako treba. Vratim, ma jok, ista prica. Posle jedno 4 sata mucenja sa kolima odlucim da ostavim to za sutra. Posto mi je cale tada dosao sa posla, a ja nisam lepo parkirao kola, reko da ih lepo pariram cale dok je dolazio (kao da ga je Bog poslao) ja dok sam ga lepo uparkiravao on dolazi kod mene i pita zasto ga vozim sa nogom na kocnici, ja reko nisam je ni takao dok sam isao unazad, kaze cale dodji da vidim, kad imam sta da vidim. Stop svetla svetle i kada kocnica nije stisnuta. Odem kupim novi prekidac stop svetla (posto su tada imali od Pezoa 206 uzeo sam njega 490 dinara), montirao i od tada se vise nije pojavljivala. Veoma neprijatna situacija, ne znas sta ti je sa kolima a ne izbacuje nikakvu gresku. Da je odmah izbacio ESP/ASR znao bih u sekundi sta je. Vec sam se spremao da narucim novi potenciometar. Po ulicama se mogu videti Pezoovi automobili (a narocito 206) kako idu a upaljena su im stop svetla. A sta ustvari kompjuter kod mene misli da hocu da kocim i nece da primi gas. To sam bas pokusao kada sam montirao, ubacim u prvu, malo zaletim i stisnem ovlas kocnicu, cisto da upali stop svetla. Ne prima gas, kao da ga ne stiskam. Elektronika je cudo, koliko moze da pomogne toliko moze i da zada glavobolje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted January 25, 2015 (edited) Otisao i kupio drugi prekidac za 600 dinara, zamenio i evo i dan danas radi.Odem kupim novi prekidac stop svetla (posto su tada imali od Pezoa 206 uzeo sam njega 490 dinara), montirao i od tada se vise nije pojavljivala.Opet razlicite price, i gore si reko da je 600 a sad 490... jaooo cileee Edited January 25, 2015 by Ivan Skinut nepotreban Quote Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted January 25, 2015 Povraćaj PDV-a. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cileee 1 Posted January 25, 2015 (edited) A ti mislis da se secam koliko sam platio, cena nije uopste bitna. Ja hocu da pomognem na neki nacin ljudina a ti se uhvatio za cenu koliko sam ja to platio. Sutra cu reci 500 dinara, prekosutra 600...da li je uopste bitna cena. Edited January 25, 2015 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted January 25, 2015 (edited) Ja sam listao temu da vidim u cemu je problem, i video tvoj prvi odgovor, koji je inace 7 posta iznad, znaci na istoj strani, i natavio da citam i opet tvoj post, koji je malo slican a tako razlicit. Edited January 25, 2015 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17594 Posted January 25, 2015 'Ajmo ljudi, polako... Deo postova je ispravljen, deo se medjusobnim prepucavanjem (da ne kazem nesto drugo) obrisan...Zamolio bih da se drzimo teme, kao i da se trudimo da na forumu pisemo validne informacije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Angell 11 Posted January 25, 2015 Drzite se teme i nemojte da idete u off.Cile, ili reci koliko si tacno platio i gde ili nemoj da pises cenu.Ovu temu bi trebalo da citaju ljudi koji imaju problema iz naziva tema.Pa zbog njih daj prave informacije.A ja da se vratim na temu, kod caleta na dizelu, kada je akumulator prazan, pri kontaktu, pali sve i svasta...I Abs ,esp,air bag greske...ma sta stigne.Dopuni akumulator i kao da se nista nije desilo.Ako vam se neka greska ponavlja, treba otici kod majstora, ako se pojavi jednom ili dvaput, mozda je neki stilov bag... Quote Share this post Link to post Share on other sites