Jump to content
FAS Goran
Stilo_jtd_Mania

Fiat Stilo - ABS, EBD, ASR, ESP failure

Recommended Posts

Pa evo, ja vozim Toyotu, to je onaj auto koji nema mana i ne kvari se. Ono, na foru mnogo bolji od Fiata, KAO.

Moj slučaj sa senzorom ABS-a je sledeći... Upali mi se jedan dan lampica, posle nekoliko km se ugasila, ja reko "možda je od leda" ali eto nje opet sutradan. Odem ja kod majstora... "senzor zadnjeg levog točka". Prc, u startu oko 25k dinara.

Posle guglanja i "guglovanja" ja nađem da je problem u kablu koji vodi do senzora, tj. on zna da korodira na spoju sa senzorom i prijavljuje grešku. Odem ja u servis, i kažem im da zamene samo kabl, oni me gledaju čudno, ali zameniše samo to (umesto ceo sklop), i naravno problem rešen.

Hoću da kažem da je najveći neprijatelj tih senzora VODA i SNEG. 99% tih problema se javlja zimi ili kada je kišna sezona.

Share this post


Link to post
Share on other sites

moj majstor se ne slaze sa tim , kaze da u ovlastenom servisu se srecu sa takvim stvarima svakodnevno samo sto niko od kolega sa foruma ne zavrsi temu do kraja tj. kad resi problem ne napisu uvek svi u cemu je konkretno problem bio

Kolega, iskreno, na osnovu tvog posta i slika ja nisam najbolje shvatio sta je tacno bio problem.

Napisao si da ti je zamenjen senzor ABS-a, a onda si napisao da je majstor tragao i dalje i nasao "TO"

Meni licno nije bilo jasno od cega su te zice koje su istrulile. Ako su od ABS senzora, onda je zamenom to reseno. Ako nije reseno zamenom, onda su od drugog ABS senzora. Ako nisu, onda od cega su?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jedva cekam odgovore koje ce dati elektro mehanicari iz tih servisa za stilovu elektriku instalacije uopsteno

Šta sada za elektriku uopšteno, kada smo pričali o konkretnom senzoru ABS-a na točku? Oko toga će biti pitani, tj. da li dolaze Fiati sa trulim kablovima na senzoru ABS-a.

A, uopšte oko elektronike na Stilu imaš dosta tema, gde tačno vidiš:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showforum=22

Počev od OSC senzora, prijavljivanja kvara na stop svetlu iako svetlo radi, prijavljivanje kvara na plovku za nivo goriva iako radi i odmah se sam resetuje i pokazuje pravu vrednost, i dosta sličnih fantomskih kvarova gde ih prijavi, iako ih nema. :thumbup:

Zna se šta riknjava na svakom Stilu jer ih ima milion. Kontakti sa majstorima je na nedeljnoj osnovi i zna se šta ljudi rade. Niko od majstora nikada nije posebno istakao trule kablove za senzor ABS-a...

Ima deo foruma oko saveta pre kupovine gde je pisano detaljnije šta gledati kod svake od verzija, šta im riknjava, šta pravi problem, itd, itd... :thumbup:

Ponovo kažem, ima Stilo drugih stvari koje se malo-malo pomenu kao problem jer to i jesu, ali je ovo prvi put da se priča o trulim kablovima za senzor ABS-a. Prvi put da čujem na forumu, uživo takođe nikada nisam čuo za to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nemoj da mi stavljate reci u usta , nigde nisam rekao da su od abs konkretno trule zice , kazem nasao sam na autu na instalaciji da su zice trule i to je bio moj problem . A sto se tice fiata 99,9999999 primeraka proizvedenih imaju problem sa elektrikom i sa instalacijama konkretno. A to ce potvrditi sigurno i servisi koji budu anketirani povodom ovoga.

A ti zapeo od ABS pa od ABS, zice su bile zelene unutar izolacije kabla od oksidacije i puknute bas kao sto sam slikao :rtfm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čini mi se da tripuješ da neko nešto kao brani, neće da napiše, prizna ili šta već oko problema na Stilu, pa smatraš da ti neko izvrće reči ili šta već zbog toga.

Na prostoru od Vardara do Triglava NIKO DRUGI nema ovoliku bazu sa problemima na Stilu:

- na današnji dan 470 tema sa 7.329 odgovora.

A, onda još preko 3.000 odgovora u delu foruma saveti pre kupovine gde se opet dosta pisalo o Stilu...

Zbog toga bi bilo dobro da ne tripuješ da će neko da te ubeđuje u ovo ili ono, ili da neko nešto krije, neće da napiše ili sl. Ako mi je pogrešan utisak, izvinjavam se.

Ali je jedna stvar sigurna...tvoje pojedinačno iskustvo ne može biti jače od stotina iskustava. Tih stotina iskustava ima na forumu i uživo.

Sa majstorima se redovno viđam i niko mi nikada nije pomenuo problem sa trulim instalacijama na Stilu.

Šta od elektronike zeza imaš u temama...vidiš šta se stalno pominje. Nikakva topla voda se sada ne otkriva...

Share this post


Link to post
Share on other sites

bas tako i sam vidis da auto ima gomilu problema po samim temama . A druzimo se mi i na drugom forumu

Ali nije ni vazno ja cu da vozim mog stilica jos do sledeceg slicnog problema a onda putuje

Share this post


Link to post
Share on other sites

bas tako i sam vidis da auto ima gomilu problema po samim temama.

Znači, onda je Bravo/a bolji auto od Stila jer ima manje tema o kvarovima na forumu, a bogami Tipo ih šije i jednog i drugog jer o njegovim problemima ima najmanje. :whistle:

Broj tema direktno zavisi od toga koliko ima automobila na ulici. Videćeš kako će za jedno 12 meseci svaka treća tema koja se otvara biti za Grande Punto...a, za jedno 18 meseci kada krenu masovno teme o novom Bravu kojih sada ima veoma, veoma malo jer i tog modela nema još uvek mnogo kod nas.

Stilo je odavno poznat automobil. Odavno je poznato što na njemu pravi probleme, šta se kvari...Niko nikada nigde nije pomenuo truljenje njegovih instalacija.

Ali su zato pominjane druge stvari...

A druzimo se mi i na drugom forumu

Kom drugom forumu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nemoj to da poredis ja sam u Bravu 1.6 16v za 5 godina imao sto se tice elektronike samo kvar na releju pumpe, ali ti automobili imaju daleko manje elektronike od novijih generacija zato i kostaju oko 3000e dok im stilo bezi za samo par stotina eura ito samo zato sto je noviji model

Ali ajd da neduzimo temu videces sta ce reci servisi o fiatovoj elektrici. Ali da naglasim Bravo nikad necu prodati jer dok sam njega vozio nisam ni znao za forum sve se svodilo na redovne servise

Share this post


Link to post
Share on other sites

...dok im stilo bezi za samo par stotina eura ito samo zato sto je noviji model

Ne, nego taj Stilo dizel koji u Srbiji košta 3.500 je ustvari ovakav:

Stilo JTD 115, 2002. godište:

stilo_0.jpg

stilo_1.jpg stilo_2.jpg

Cena: 800 eura

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=en&id=140164134&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=8800&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2002-01-01&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&tabNumber=1

------------------------------------

Evo, ovaj je 2004. godište, isto JTD 115

stilo_5.jpg

stilo_6.jpg stilo_7.jpg

Cena: 800 eura

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=en&id=138350476&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=8800&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2002-01-01&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&tabNumber=1

------------------------------------

Ili, možda možeš da objasniš kako je moguće da se u Srbiji prodaje Stilo iz uvoza, dizel sa pređenih do 150.000 kilometara...npr. 2004. godište za malo ispod 4.000, pa uglavnom do raspona 4.000-5.000 eura gde ih ima milion u ponudi, kada:

stilo_100.jpg stilo_101.jpg

Karavan, JTD 115, 2004. godište, prešao 120.000 Km

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=en&id=140965118&pageNumber=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=8800&makeModelVariant1.modelId=36&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2004-01-01&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&maxMileage=150000&customerIdsAsString=&tabNumber=1

3.900 eura

Ili:

stilo_200.jpg stilo_201.jpg

Namerno opet karavan, ali malo bolji od ovog prošlog, MultiJet, 2004. godište, prešao 129.000 Km

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=en&id=140415617&pageNumber=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=8800&makeModelVariant1.modelId=36&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2004-01-01&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&maxMileage=150000&customerIdsAsString=&tabNumber=1

4.390 eura

Ili:

stilo_600.jpg stilo_601.jpg

Opet namerno karavan, JTD 115, 2004. godište, prešao 133.000 Km

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=en&id=141439240&pageNumber=4&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=8800&makeModelVariant1.modelId=36&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2004-01-01&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&maxMileage=150000&customerIdsAsString=&tabNumber=1

4.800 eura

Ovo su inače iz ponude sa samo prve 3, 4 strane (od ukupno 21 strane u ponudi, što znači da su među najeftinijima), a što dalje listaš sve su skuplji...npr:

stilo_500.jpg

stilo_501.jpg stilo_502.jpg

Stilo sa 5 vrata, MultiJet 2004. godište, prešao 124.007 Km

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=128629208&__lp=21&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=8800&makeModelVariant1.modelId=36&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2004-01-01&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&maxMileage=150000&customerIdsAsString=&lang=en&pageNumber=18

7.990 eura

E sad...kako je moguće kupiti iole dobar Stilo dizel 2004. godište u Nemačkoj na placevima koji je prešao ispod 150.000 kilometara...platiti ga preko 4.000 eura, onda platiti transport, carinu, porez i uračunati svoju zaradu i da takav Stilo u Srbiji košta opet 4.000 eura...ili 4.500 eura...ja nemam objašnjenje. :D

------------------------------------

Ili evo...Italija:

Stilo JTD 115 sa 5 vrata, 2004. godište, prešao 130.000 Km

http://www.autoscout24.eu/Details.aspx?id=vjkz21usbrz4

3.000 eura

Stilo karavan JTD 115, 2004. godište, prešao 131.000 kilometara

http://www.autoscout24.eu/Details.aspx?id=viswx14ndqu4

3.500 eura

Ali, ovo su najjeftiniji...sa stranice 1 i 2 pretrage od ukupno 15 strana rezultata pretrage.

Oni sa srednjom cenom:

Stilo JTD 115, 3 vrata, 2004. godište, prešao 150.000 Km

http://www.autoscout24.eu/Details.aspx?id=l4umr2o3imvl

5.000 eura

Stilo JTD 115 karavan, 2004. godište, prešao 129.000 Km

http://www.autoscout24.eu/Details.aspx?id=l3ulswtzgsyt

5.400 eura

I, oni najskuplji:

Stilo JTD karavan, 80 KS, 2004. godište, prešao 105.537 Km

http://www.autoscout24.eu/Details.aspx?id=vi3vpis3hcvr

7.990 eura

Stilo MJet karavan Dynamic, 2004. godište, prešao 125.360 Km

http://www.autoscout24.eu/Details.aspx?id=bivf3qawtyxc

7.300 eura

Niko od nas ne bi jurio da kupi najskuplji, ali bi verovatno svako od nas gledao da kupi one sa srednjom cenom...samo, opet ne ide da u Italiji kupe te sa srednjom cenom, plate ga oko 5.000 eura, plate transport do Srbije, carinu, porez, dodaju svoju zaradu i prodaju ga za 4.500..ili istih 5.000

Sve ovo da bi se konačno razumelo da za 3.500-4.000 možeš da kupiš automobil sa modernim CR dizel motorom sa ispod 150.000, star 6-7 godina....ali samo ako on nema 150.000 nego preko 300.000 pređenih kilometara..i samo ako je bio ozbiljno slupan...i samo ako ga prethodno nisu već pokupovali Rumuni, Rusi i ostali koji imaju prednost, tj. uvek biraju pre naših preprodavaca kada se kupuje veća količina automobila.

Dakle, od onoga što ostane, naši preprodavci uzimaju. Nekada ih i uslove, pa kažu uzimate ovih 10 komada, nema biranja...od toga ima 2, 3 koji mogu da se srede i solidno služe novog vlasnika...2 budu sasvim ok, a preostala polovina su ubijeni krševi...ali nema biranja, jer i vlasnici placeva preko hoće da prodaju one ubijene, a ne samo one očuvane.

Ima i onih iz poplava...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja isto tako mislim. Prije nego sam kupio Stila pročitao sam sve teme o njemu i nisam mogao vjerovati što se sve s njim dešava. Onda sam mislio uzeti nekog japanca, ali kad sam vidio koliko koštaju dijelovi za njega odlučio sam se uzeti Stilo pa što bude da bude. Tražio sam obavezno od prvog vlasnika sa servisnom knjižicom. Nakon par meseci sam našao takvog i kupio. Već kod prijašnjeg vlasnika je bio problem s OCS senzorom što sam riješio sa simulatorom. Također su obe prednje opruge pukle, ali on to nije skužio jer su mu na opozivu ugradili zaštitu. Promijenio sam 2 opruge i od tada već skoro godinu dana nikakvih problema s njim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo od kako sam resio problem sa airbeg-om vise mi ne pokazuje ASR i ESP faliure... Do duse nisam nesto puno presao, testiracu pa cu javiti za koji dan sta se desava...

Share this post


Link to post
Share on other sites

nemoj to da poredis ja sam u Bravu 1.6 16v za 5 godina imao sto se tice elektronike samo kvar na releju pumpe, ali ti automobili imaju daleko manje elektronike od novijih generacija zato i kostaju oko 3000e dok im stilo bezi za samo par stotina eura ito samo zato sto je noviji model

A vidis meni je na bravi svojevremeno crkao ECU..pa onda kablovi jedno dva puta,pa potenciometar,pa menjaj amortizere pa menjaj kvacilo,pa silen blokove,pa jedno tri puta relej za ukljucivanje prve brzine ventilatora hladnjaka ,pa cisti dizne jedno 4 puta...itd itd...presao sam sa njim 130 000,kupio sam ga licno u italiji sa 110 000 a prodao ga sa 240 000...Svi kvarovi su krenuli kad je bio blizu 200 000 i sta sad da kazem da je auto krs?naprotiv vozio bih ga opet,jednostavno se zalomilo a ja nisam izlazio iz njega...

A to da im stilo bezi samo sto je noviji model nije na mestu jer su totalno razliciti po pitanju svega...Ko je vozio zna sta pricam... :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:blink::rofl: posto je nesha probao da ilustruje "povoljne kupovine" dozvolite mi da iznesem jedno skromno licno iskustvo.

E sad.... vec davne 2005. proveo sam tri dana u Cezeni (izmedju Bolonje i Riminija)na povratku iz Francuske, kako bi prijatelj kupio neki auto za komicno mali budzet od 3.500 eur. A bili smo u tako malom gradu jer mu tamo zivi zet, italijan, koji nas jezik govori bolje od svih nas zajedno, sa sve socnim psovkama :rofl:

I u tako malom mestu nagledali smo se svega i svacega, da bi na kraju na auto otpadu :w00t: nasli Seat Ibizu 1.4 i, mislim 2000. godiste u izvanrednom stanju, sa jedinom manom u vidu ostecenja zadnjeg desnog krila. Udareno sa strane, krivo i zardjalo. Sve ostalo kao novo.....

U ogromnoj dilemi sta to zapravo gledamo, pitamo vlasnika tog auto plac-otpada, moze li taj auto da upali....dobijemo kljuc, upalimo iz prve....ma radi kao sat. Motor prasnjav, ali nigde tragova bilo kakvog curenja. Sve ostalo ocuvano, radi, nije slomljeno, samo prasnjavo i zapusteno. Cena.... 1.500 eur :w00t: Pitamo italijana sta nije u redu sa ovim kolima....kaze...sve je u redu, ali italijani to nece da voze i tako mi tu stoji vec dva meseca

Posle dugog premisljanja odluci prijatelj to da kupi i da izdrzi svo zaebavanje njegovog zeta i upozorenja da je verovatno kupio grob od auta. Ali....ne lezi vraze. Po dolasku u Srbiju, pregled kod majstora pokaze da je sve u super stanju, da je kilomatraza prava (oko 105.000 ako se secam) da je servis radjen na 100.000 i da su svi filteri, i ostali ugradjeni delovi orginalni. Ode auto kod limara, pa na unutrasnje pranje, pa na mali servis i sve zajedno sa transportom, carinom i ostalim dazbinama izadje ga oko 4000 eur.

Isao kao zmaj, ama da ne poverujes. Da nisam bio svedok i da mi je neko pricao da na takoreci otpad placu mozes da kupis odlican auto, rekao bih mu da nadje drugu budalu da zaebava.

A nagledali smo se bar 30 golfova IV u peeeerfektnom stanju. Jedina mana kod svih iskrivljena glava motora. Cena 4-5.000 eur. U to vreme zbog propisa nije se mogao uvesti tako "mlad" automobil, ali recimo da je mogao....verujem da se mnogi ne bi mislili ni minut

Na placevima takodje izvanredni opeli. Jedina mana, udareni spreda, od pozadi ili sa strane. Ali iskreno, udareni toliko malo da se kod nas u takvom stanju vidjaju svaki dan u saobracaju.

Doduse, ima placeva gde je sve grob do groba i gde je prosto neverovatno u kakvom su su stanu automobili tu dospeli i da vlasnici ocekuju da ih neko kupi.

Dakle, iz mog vrlo skromnog iskustva, kad u tako malom gradu mozes da nadjes i odlicno i dobro i ocajno, a sve po meri tvog novcanika, sta li tek moze da se nadje u nekom velikom gradu na trzistu gde se velike firme oslobadjaju automobila kojima je istekao period lizinga na primer, ili su prosto otpisani zbog subvencija za kupovinu novih, domacih automobila

Stoga ne treba da cudi "poplava" Stila koji kostaju 3000 eur jer Nesine ilustracije realno odslikavaju stanje u kakvom su ti automobili mogli biti i koliko su mogli biti placeni u Italiji

Da, ponekad se mozda isplati kupiti nesto u takvom stanju ako je igrom slucaja sve ostalo u odlicnom stanju. Ali to je velika lutrija i retko se desi ono sto sam opisao

Edited by Lyon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni u celoj ovoj prici nije jasno kako je taj Seat sa startnih 1500 eura zavrsio na 4000 eura?

A sto se tice Stila i njegove cene nije ni meni jasno zasto je tako povoljan jer recimo 2006 godiste moze da se uzme za oko 5500 sa M-jet motorom a ipak je to dobar auto koji i da je presao vise od 150k km moze da sluzi jos najmanje 300k km koje 99% nas nikad nece ni preci!

Drugar je doterao auto iz Nemacke sa JTD motorom a na satu 670000 km! :w00t:

I posto svi kazete kako volite da vam trgovac kaze pravu kilometrazu,da libiste pogledali auto sa ovoliko km? Pritom uopste nije lose izgledao.

Naravno da nebi pa zato je na satu 180k km i svima lepo. :lol: Vi kupili jeftin auto,mozda cak jeftiniji od vecine a trgovac nesto i zaradio.

I onda kad ja nekom prijavim da mi je Libra presla pravih 190k km vecina kaze kako je puno presla a 100% je toliko presla ili kad kazem za Stila da ima 200k km nece ni da ga pogledaju a bitno je da su srecni kad kupe jeftin auto sa 150k km (500k km)!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dule, nesto oko te cifre cak malo manje, ga je izaslo sa transportom, carinom, ostalim dazbinama, sredjivanjem krila, zamenom guma i servisom koji je ipak hteo da uradi ovde u ovlascenom servisu. Imaj u vidu da je 2005 sve bilo skuplje, a covek je bio spremio 3.500 eur.

Za ovo sto pricas si potpuno u pravu. To je stvar mentaliteta i to se ne moze promeniti. Ovde smo decenijama vozili automobile kojima se generalna radila na maksimum 150.000 ili je to bio kraj te masine. Svi bi da cuju onu pricu da ga je vozila baba do pijace i nazad ili predsednik upravog odbora do restorana, firme i kuci i tome slicno. Negde se i zalomi bas takav auto, ali vecinom su ga vozili kuriri, dostavljaci, postari, karabinjeri, komunalci, komercijalisti i sl. Jedina uteha moze biti u tome da su bar morali redovno biti odrzavani, originalnim delovima, uljima i ostalim shpecijama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iako sam bivsi vlasnik Stila (a, posto sam mazohista i volim da dajem pare serviserima kupio sam Bravo-a) sada sam se vec ozbiljno iznervirao, hajde da sumiramo najcesce mane tog "krsa" od auta:

1. Nosac motora - u najgorem slucaju 100e sa zamenom + 40 E za ciscenje dizni (po meni ovo nema veze sa Stilom nego sa losim gorivom i kilometrazom, ili sa Bosch-om, al' Bosch je Nemac, a Nemac je...)

2. OCS (samo na serijama do 2003.) - 10E simulator

3. Fantomski ABS/EBD failure - u najgorem slucaju 20E dijagnostika da vam kaze da je sve ok ili da je akumulator za zamenu (naravno los akumulator znaci da je Stilo los auto :))

4. Lezaj kompresora klime - 100-150 E sa zamenom (zamena ukljucuje i reciklazu ulja i freona u sistemu)

5. Remenica alternatora - 60-70E sa zamenom

6. Letva volana (nije cest kvar, ali hajde) - 200E reparacija i zamena

7. Senzor polozaja volana (nije cest kvar, ali hajde) - 250E polovni servo sve sa ugradnjom

8. Kvarove tipa turbina, zamajac, set kvacila NE racunamo jer su zajednicki za sve moderne CR dizele i ne mozemo reci da su tipicni za Stila

Ako se ne varam, sve da vas zakace svih 1-7 kvarova u sumi to dodje na 840E, al' da zakruzimo na 1000E. Dakle, kupite polovan, mlad, moderan CR dizel ali vam je mnogo da u NAJGOREM slucaju date 1000E na dodatno odrzavanje - bez uvrede, ali u tom slucaju niste trebali ni da prodajete Yuga ili G2.

Edited by Mirko_NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dakle, kupite polovan, mlad, moderan CR dizel ali vam je mnogo da u NAJGOREM slucaju date 1000E na dodatno odrzavanje - bez uvrede, ali u tom slucaju niste trebali ni da prodajete Yuga ili G2.

Mlad,moderan i presao jedno minimum 250-300 hiljada...

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je samo plus na tu pricu, kilometraza spustena sa 350KKM na 150KKM (ili 50KKm :)) - i onda Stilo se kvari, a presao samo 150KKM (pa sve da je i pravih 150KKM to nije malo za kojekakve remenice, nosace, osovine)...

Nama je 4-5000E velik novac i onda imamo nerealno velika ocekivanja od polovnog auta koji kupimo, tj. ocekujemo da bude bolji od novog, a jos kad se javi komsija sa "Nemcom" sa kojim je presao 100000000000km bez ikakvog kvara, a ni ulje nije menjao, ustvari u poslednje vreme bas ni gorivo nije sipao, jerbo auto nista ne trosi, onda se na sve to doda neki jos i "strucnjak" za mehaniku i dobijemo: "fiat je fiat", "od Italijana SAMO cipele", "od Italijana ni vojnik, ni auto", itd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iako sam bivsi vlasnik Stila (a, posto sam mazohista i volim da dajem pare serviserima kupio sam Bravo-a) sada sam se vec ozbiljno iznervirao, hajde da sumiramo najcesce mane tog "krsa" od auta:

1. Nosac motora - u najgorem slucaju 100e sa zamenom + 40 E za ciscenje dizni (po meni ovo nema veze sa Stilom nego sa losim gorivom i kilometrazom, ili sa Bosch-om, al' Bosch je Nemac, a Nemac je...)

2. OCS (samo na serijama do 2003.) - 10E simulator

3. Fantomski ABS/EBD failure - u najgorem slucaju 20E dijagnostika da vam kaze da je sve ok ili da je akumulator za zamenu (naravno los akumulator znaci da je Stilo los auto :))

4. Lezaj kompresora klime - 100-150 E sa zamenom (zamena ukljucuje i reciklazu ulja i freona u sistemu)

5. Remenica alternatora - 60-70E sa zamenom

6. Letva volana (nije cest kvar, ali hajde) - 200E reparacija i zamena

7. Senzor polozaja volana (nije cest kvar, ali hajde) - 250E polovni servo sve sa ugradnjom

8. Kvarove tipa turbina, zamajac, set kvacila NE racunamo jer su zajednicki za sve moderne CR dizele i ne mozemo reci da su tipicni za Stila

Ako se ne varam, sve da vas zakace svih 1-7 kvarova u sumi to dodje na 840E, al' da zakruzimo na 1000E.

2.Ne moze za 10 evra kod majstora.Mozda u domacoj radinosti.

8.zadnji sileni 100 evra

9.crkavanje ecua-250-300 evra

10.pucanje opruge amortizera 100 evra(ZIVOT NEMA CENU)....

11.itd...itd

Ima tu uvek svasta nesto da se radi na njemu.Polovnjak ko polovnjak.Stalno nesto fali.Popravljas ili vozis dok ne stane.... :coffee:

Edited by sasha015

Share this post


Link to post
Share on other sites

9. Za ovo prvi put cujem da je cest kvar na Stilu

Za ostalo se slazem - zato i ima ono zakruzivanje na 1000E :)

Dakle, mi ovde ne govorimo o nekom specificnom kvaru koji neko imao, nego o kvarovima koji su statisticki cesti na Stilu. E, sad naravno da je verovatnoca da vam se dese bas svi mala: mene je "zakacilo" 1, 3, 4 i 5 za 3.5 godine koliko sam vozio Stila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam otkrio zasto mi se povremeno pojavljivao ABS/ASR failure...

Krivac je bio plasticni konektor, ispod oplate zadnjeg desnog tocka,tacnije zica koja je pukla zbog savijanja, ili ko zna cega drugoga...

IMG_1128.jpg

Korisna je stvarcica ova ELM 327 dijagnostika, svasta mozes da resis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav,imam problem sa stilom,Pazario sam ga pre par dana i do sada sve je bilo ok (sem naravno standardne greske AIRBAGfailure,zbog suvozackog sedista)...

Sinoc krenem na put i na auto putu pri brzini od oko 130kmh izbaci mi ESP FAILURE i ALTERNATOR FAIL i auto se momentalno ugasi.Stao sam sa strane,okrenuo kjuc i upalio ga bez problema.Nakon par kilometara opet se desilo i jos par puta nakon toga.Danas u gradskoj voznji se opet ponovilo par puta i u medjuvremenu mi je izgleda i akumulator riknuo.Zamenio sam akumulator,klemne namazao i redovno dotegao,dzekove na compu naprskao kontakt sprejom i reko' valjda ce nesto pomoci.Da napomenem da je punjenje konstantno 13.8V...posle par kilometara voznje jovo na novo..ESP failure.Sad sve sumlje padaju na ECU koliko mi se cini.

Da li se neko srecao sa ovakvim problemom????

Upomoc :wallbash::question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...