Jump to content
FAS Goran
Stilo_jtd_Mania

Fiat Stilo - ABS, EBD, ASR, ESP failure

Recommended Posts

pozdrav!

Imam problem sa abs-om i edb-om. Kada sam menjao letnje gume i kada je skinut levi tocak video sam da je kabl otkacen tj. da visi. Pokusao sam da nadjem odakle je istaknut ali nisam nasao. vulkanizer mi je rekao da je to neki senzor od abs-a, mada odkud on to zna. Pa bih voleo da mi neko okaci slike kljesta i diska kako bih ja video sta mi to fali. Kod majstora sam isao i rekao mi je da je crkla abs centrala, medjutim ja sam taj kabl primetio posle. auto je udaren u levu stranu i to ne radi od tad, kada startujem auto , prijavljuje gresku na bordu. kako izgleda taj abs senzor? ima li mi pomoci?

Share this post


Link to post
Share on other sites

EDB - Elektrodistribucija Beograd

EBD - Electronic Brakeforce Distribution

Ispravljeno je u naslovu teme... :thumbup:

--------------------

Svaki Fiat Stilo je opremljen sa BOSCH 5.7 ABS. Sadrži 4 aktivna senzora, 4 kanala, i 12 ventilsku kontrolnu jedinicu. ABS sadrži i EBD (Electronic Brakeforce Distribution).

Osobenost ovog ABS uređaja je u tome što njegovi aktivni senzori ne samo što primaju signal od svakog točka, već sami mogu da obrade taj signal bez slanja u centralnu jedinicu.

Dakle, kod ranijih ABS sistema, ti senzori samo skupljaju podatke (pasivni), i šalju ih u centralnu jedinicu, koja ih onda obrađuje. Kod Fiat Stilo, senzori to sami rade, tako da je vreme reakcije skraćeno, što ima za rezultat efikasnije kočenje. Senzori zbog toga mogu detektovati brzine koje su približne 0 Km/h, jer pasivni senzori nisu u stanju da detektuju brzinu manju od 4 Km/h. Aktivni senzori su otporniji na visoke temperature, kao i druge negativne spoljne uticaje.

EBD uređaj, kao integralni deo ABS sistema u slučaju Fiat Stilo, je pre svega zadužen za raspodelu sile kočenja na zadnjim točkovima.

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=31415

Share this post


Link to post
Share on other sites

kada palim auto izadje mi ovo upozorenje EBD faiulure i naravno ono stop engine :wallbash:

ali kroz 10 sec to nestane

sta znaci uopste to EBD? :question:

Edited by neshaoct
spojena tema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Electronic Brake Distribution-senzor za raspodelu sile kocenja na tockovima :thumbsup:

A za nesto vise o tvom problemu,sacekaj nekog od majstora da ti kaze sta dalje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima! Kasno sam saznao za ovaj forum pa sad pisem ko lud, jer vidim da ima puno istih(slicnih)problema svuda.Ali vidim i da ima resenja. Imam Stila 1.8 2.5g i vozim ga sa jednim iritirajucim problemom.Kad ga upalim i krenem da ga vozim on posle nekih 5-10km upali ASR failure i odma zatim ESP failure. To se ponavlja kod svakog startovanja odn. posle predjenih 5-10km.Jedan majstor mi je rekao da ima veze se senzorom na tocku ali nista nije znao da uradi. Jel zna neko resenje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa, lepo ti je rekao majstor. :thumbup:

Iste senzore pokreta na točku koriste ASR i ESP (čudno da ti nije upalio i ABS failure), zato pali te greške zajedno. Ili se očiste (što je manje verovatno jer onda obično greška nestane posle nekog vremena, tj. kada otpadne blato, ili sneg i sl)...ili treba da se menja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Može da pali ASR i ESP failure i zbog neispravnog automata za stop svetla, ali to bi trebao da registruje kao grešku kada se zakači na komp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Uf moj asr failure :thumbsup:

Moze,moze.....promenio sam ja i automat.1500 dinara u delti,ali je nastavio da pali i dalje asr...

Moras poci od pocetka.

1.provera akumulatora

2.alternator (punjenje)

3.dijagnostika.

4.dobar majstor koji ce pregledati senzore i ocistiti ih i pregledati osigurace i releje u kutiji osiguraca

5.Malko ocistiti d4 konektor kontakt sprejom ispod kutije osiguraca

6. zameniti brake light switch(automat stop svetla)

7. cuo sam da moze biti u problem u cajgeru,pri vracanju kilometraze,hoce da pokvare nesto

8. body komp ima veze sa asr

9....

10.....

11....

12.ecu.

Pocni iz pocetka,tako sam ja isao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jel ti izbaci to i ugasi motor ili samo prijavi gresku i to je to :question:

Samo mi prijavi to kao gresku i nista vise.A stop svetla mi rade ok.Ali vidim da cu ipak morati kod nekog ko se razume pa da otkloni to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I predpostavljam da je bilo hladno kada ti se sve to desilo???!!!

Pre neki dan 04:00 palim Stila, i izbacuje mi ASR failure, EBD failure, ABS failure, i naravno stop engine...

Ipak ljudi moramo da se naviknemo da vozimo FIAT :)

Elem, u razgovoru sa jednim majstorom (ODLICNIM), kaze mi da je to normalno za FIAT pogotovo zimi, uhvati kondenz na spojevima, i onda zna da izbaci razne greske, kada vam se desi tako nesto, samo ga pustite da radi koji min. onda RESTART kao svaki pravi kompjuteras :p

Ja sam to uradio i to radim, i sve je ok... Bio sam i na dijagnostici sve je ok, ne pokazuje da je ista u kvaru...

pozzz nadam se da sam pomogao :D

Edited by Kole87

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kvar postoji SAMO kada ostane da sija lampica koja signalizira problem na ABS ili ASR sistemu...

Moj više ni ne gasim, tj. i ono Stop Engine ne slušam, jer ionako samo zapišti odmah posle verlanja i startovanja motora...posle toga se više ne pojavljuje, board pokazuje podatke koje i treba, ne pali se lampica, sve je ok... :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo tako, samo stisnem (mode), da mi se skloni sa board kompa, i nastavim da uzivam :D

Za svaki slucaj ja ipak ugasim kola, i opet upalim, da mi ni na tom startu ne pali ABS i ASR failure...

Share this post


Link to post
Share on other sites

EBD failure, ABS failure,kod mene je zezalo dok nisam naspricao zadnja dva džeka od senzora na tockovima. (kontakt sprej) vise ne pali :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

A gde se nalaze ti senzori?

I meni se pali abs asr esp failure. Vise kad je hladno i kad je hladan motor. Ranije mi se javljalo veoma retko, prvi put posle neke velike kise. Takodje se javljalo posle pranja kola u perionici (kad valjda zature pusku gde god stignu). Sve sam nekako imao utisak da je zbog akumulatora. Pozajmim juce nov akumulator i sve ok. Automobil prenoci napolju i danas sve po starom. Imam utisak da se javlja kada kocim i skrecem u isto vreme i to pri otpustanju kocnice.

Danas malo testiram. Dat kontakt, pritiskam kocnicu, nista. Ponovim to uz mrdanje volana i opet javlja gresku. Pri upaljenom motoru se takodje pali greska. Taman pomislim da sam nasao uzrocno posledinu vezu kad djavola. Vratio svoj akumulator upalio koa, stao na kocniu, mrdnuo volan i isto. Dodjem kuci, uz jedan restart zbog odlaska u prodavnicu, stanem na parking, ponovim eksperiment i - nista. Sve funkcionise.

Prosle godine sam bio kod Mikija (ne zbog toga) i on je procitao gresku u kojoj se pominje abs pumpa. Nismo imali bas nesto vremena ali mu nije bilo bas najjasnije.

Nikad mi nije izbacio EBD failure. Jel ima neko slicna iskustva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

trenutno sam na putovanju i imam problem na tabli mi se upalile lampice od ABS i ASR, sta bi to moglo da bude posto se ne gase i posle vise pauza u voznji .

vozim se po Zlatiborskom okrugu gde nema trenutno snega ali ima peska po asvaltu :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa moze biti mnogo toga... U sustini ne valja neki senzor na tockovima i zato prijavljuje kvar, ali dok ne odes na dijagnostiku tesko da neko moze napamet da ti kaze bilo sta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

trenutno sam na putovanju i imam problem na tabli mi se upalile lampice od ABS i ASR, sta bi to moglo da bude posto se ne gase i posle vise pauza u voznji .

vozim se po Zlatiborskom okrugu gde nema trenutno snega ali ima peska po asvaltu :wallbash:

Pa može svašta da bude, a ponajviše senzor, ili neka žica se otkačila. Kada bi se palilo samo pri jutarnjem verglanju onda je rešenje zamena akumulatora, a ovako je problem kompleksniji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

upalilo se jutros u voznji znaci vi mislite neki senzor u principu nemoze da mi omete putovanje

kakvi su tebe Migun akomulatori spopali

verovatno ce onda diagnostika da mi pokaze koji je senzor u pitanju auto koci naj normalnije a ovako to izgleda na tabli

13022011053.jpg

Edited by coanew

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iz mog iskustva, moguce da ti je otisao senzor ABS-a. Drugim recima kabal sa dva dzeka duzine oko metar koga pravi bosch. Usled dotrajalasti izolacije na primer, dobije negde spoj od ulaska vode i kraj

Koji, (levi ili desni) pokazace dijagnostika.

Ako je to u pitanju, najbolje je uzeti nov, koji kosta oko 40 eur. Za polovan traze 25-30.

Ali ipak, najpre dijagnostika, jer ne mora biti da je bas to ili samo to sto pomenuh

Do dolaska kuci samo vozi malo pazljivije i nece biti problema. On i dalje koci dobro, samo ti ne radi abs

Edited by Lyon

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma ok mogu ja bez ABS ako je to i nije neki kvar sve dotraje pa i to. nov je najbolja opcija jer ce jednog dana taj auto da kupi neko od mene pa nebih voleo da i on ima problem samo zato sto sam ja ustedeo 15eura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...