Jump to content
FAS Goran
Stilo_jtd_Mania

Fiat Stilo - ABS, EBD, ASR, ESP failure

Recommended Posts

Ma crkao senzor brzine okretanja tocka vozavece strane... Ccc 1000din kod Pedje danas uzeo, menjam za koji dan... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima, novi sam na forumu, imam fiata stila 1.6 16v + Lpg. Sto se tice motora i svega ostalog na svu srecu nemam problema, medjutim ne radi mi ABS ni ESP ni ASR. Kada uradim kalibraciju volana u voznji sa dijagnostikom radi taj dan i opet sutra se upali. Uradio sam i spuru tj. optiku trapa ali opet isto. Posle smo utvrdili da su nekome smetale lampice  od ESP i ASR i da ih je jednostavno odsjekao na inst.tabli. Majstor je pokusavao da otkloni taj problem ali jednostavno ta neka elektronika mu neda tj receno mi je da u njega sve ide preko neke CAN elektronike i da se mora skinut inst.tabla da se zaleme te zice i onda da se pravi. Najveci mi je problem sto mi ABS ne radi, bukvalno imam golfa 2, pls help ne znam vise kome da se obratim, i dali je sve tako kao sto mi je receno.

Buni me kako da nakon te kalibracije sve radi ok 24 sata i najednom opet se upali ABS i koci bez ABS, ako je do kablova kako da elektronika odmah ne registruje da su zice u prekidu da nema povratnih informacija a ne nakon 24 h. A sto se tice ESP i ASR receno mi je da sve ide preko ABS bar znam za ASR tako da kad se napravi ABS trebalo bi radit i ESP i ASR zajedno sa ABS, naravno sve sto sam napisao majstor mi je rekao, dali je mozda koji senzor na tocku zaprljan ili tako sta slicno :/ .. 

 

Edited by Ivan
Sredjeno i spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Edostilo16

Nepotrebno otvorena "svastara" od teme ;) je obrisana.

Dobio si vec linkove za problem sa vratima, a ostatak pitanja vezan za ABS/ASR/ESP je spojen sa postojecom temom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam imao problem da mi se upale lampice ABS i ASR posle nekog vremena. Odnosno ako je kišovito vreme posle 20 minuta vožnje, a ako je toplo posle 2 minuta. Čudno. Liči mi na elektroniku i na neki hladan lem. Dijagnostika mi je pokazala zadnji desni senzor. Promenio sam ga ali je situacija ista. Onda sam na svoju ruku sam zamenio elektroniku ABS pumpe i problem je nestao, evo već 3 meseca. Inače da bi zamenili elektroniku pumpe morate skinuti akumulator, pa kutiju sa osiguračima, pa kućište akumulatora. Nije ništa teško samo malo strpljenja. Imam samo ove dve sličice.

 

20170930_130455.jpg20170930_132401.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo svima, i kod mene problem sa gasenjem i asr i esp greskom, fiat stilo 1.6, 16v, 103ks. Ocitao sam greske i izbacuje:

SIEMENS MY99 Airbag (2F-2P-2L-2T-I-C)
ISO Code: 26 86 9B 02 9E
Errors found:
02 - ECU Supply Voltage
0F - Side airbag (passenger)

Engine
Magneti Marelli IAW 5NF EOBD Injection
ISO Code: 0D 07 98 01 02

ABS
Bosch ABS 5.7 VDC
ISO Code: 25 86 0E 80 0E
Errors found:
C1521 - Engine > ABS data line
C1520 - CAN line error
C1505 - Steering angle sensor

 

Jel da menjam abs senzor i ovaj za volan ili i akumulator ili je do ecu-a? Kupio sam auto pre mesec dana i posle 10 dana ubacio sam mu kineski radio sa navigacijom i rikverc kamerom i od tad je poceo da zeza jer se malo ispraznio akumulator. Zamenio sam mu pre par dana senzor radilice i vratio stari radio i isto se desava

Share this post


Link to post
Share on other sites

do sada je auto odmah palio posle gasenja bez problema. sad kad sam uradio dijagnostiku nije vise hteo da upali nego odmah izbacuje te greske. Nekako sam uspeo posle puno pokusaja da ga upalim ali sad mi stalno izbacuje gresku motora i pisti na svakih 20s.  na dijagnostici pokazuje sad  i greske U1601 i P1300

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Firul

 

Daaavno sam gledao jednog Stila za kupovinu, i na pregledu pre kupovine je izbacio ovo ''CAN line error''.

Kad sam pitao u Goran servisu koliki je to problem, rekoše da je to auto koji nije siguran za vožnju. Da može da sija check tako mesecima i da bude sve ok, ali i da može da me ostavi iza prve krivine, ili da samo neće da upali jednog dana. Da bi se saznalo šta je uzrok tog problema, mora auto danima da bude u servisu, da se vadi tabla komplet napolje, da se bukvalno gleda žica po žica gde je problem. Uglavnom, taj auto nikako nije bio za kupovinu jer je imao grešku na CAN liniji. Taj tvoj Stilo ima to, plus suvozačkog jastuka izgleda nema, ili centrala nije flešovana posle iskakanja jastuka, plus standardni problem sa servom kod Stila (mnogo ređe nego kod Punta, ali se dešava).

 

Međutim, pošto je tebi sve to auto počeo da izbacuje nakon pražnjenja akumulatora, gledaj ti prvo to. Proveri kakav je sada napon kada je auto ugašen, kada motor radi i kada motor radi sa upaljenim potrošačima. Ako je tu sve ok, tek tada bi se zabrinuo za ove greške i krenuo da ih rešavam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na odgovoru. Evo ovako, posle mnogo googlanja, našao sam na ovom forumu da kad se zameni senzor radilice treba da se kalibrise davanjem gasa 3 puta do kraja. Kako sam to uradio greška motora se ugasila i auto normalno radi. Juče sam se nešto malo vozikao i sve je normalno. Izgleda da je problem bio u tome, naručio sam i prekidač kočnice pa da zamenim i njega. Ja ludak zamenio senzor i u dva dana prešao 1600km, ugasio mi se 3 puta na auto putu, jednom sam morao i da stanem sa strane da ga upalim, pa mi se sreća tek sutradan desilo ovo da više neće. Sutra cu da menjam taj prekidač pa ga kacim  opet na dijagnostiku. Napon na akumulatoru je 12v, kad auto radi 14,6 v, mislim da je to ok. Sad mi ostaje samo da ga vozim i vidim da li će opet da se ugasi. ECU sam skidao i otvarao da vidim da li je neki lem na pinovima popustio i sve je ok, prethodni vlasnik je to isto radio i zaleimo je na nekoliko mesta. 

Edited by Firul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brat ima ortaka koji ima punta i on je neko vreme  posle zamene radia imao problema sa volanom, odjednom mu volan blokira u vožnji. Menjao je svakakve gluposti na kolima, ecu motora, setva i još neke stvari. Mislim da je cifra bila oko 600e i problem i dalje isti, na kraju mu neki majstora rekao da vrati fabrički radio i to je bilo to, neverovatno. Da li i stilo ima neki problem ako se promeni radio, da li da vučem novu instalaciju za napajanje? Stalni napon je normalno radio, ali sa kontakta nije hteo da radi, povezao sam i to na stalni + da bude radio. Odakle je najlakše da izvučem + sa kontakta? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

NE bi trebalo da bude nekih problema pri zameni uredjaja.

4 hours ago, Firul said:

Stalni napon je normalno radio, ali sa kontakta nije hteo da radi

Ako je obicna instalacija za radio (bez navigacije) on i nema napon sa kontakta (samo 4 zice - CAN A, CAN B, stalni napon i masa). Posto pominjes napon sa kontakta, da on nije naknadno dovlacen i pravio je problem? Licno sam napon sa kontakta izvlacio sa same kontakt brave (obicno bude narandzasta zica) ili sa upaljaca, zavisno od potrebe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U njemu je bio običan radio, i na onom dzeku ima 4 kabla. Ovaj drugi ima na drugom mestu stalni +, ali povezao sam ga na crvenu od auta. Mislio sam da je jedan od ova druga dva kabla jedan sa kontakta, nisam znao za to CAN A i B, čemu uopšte oni služe? Probaću onda da uzmem stalni napon odatle a kontakt sa upaljača ili brave isto, videću šta je lakše. Hvala za info

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 minutes ago, Firul said:

Mislio sam da je jedan od ova druga dva kabla jedan sa kontakta, nisam znao za to CAN A i B, čemu uopšte oni služe?

Magistrale podataka, za komunikaciju uredjaja sa Body Compom (omogucuju Code identifikaciju, slanje podataka na board, rad komandi na volanu, i sl...).

Stalni napon ti je crvena zica na pinu 7, masa crna zica na pinu 8. 

Can B magistrala na pinu 1, a CAN A na pinu 3.

Dodatno, ako auto fabricki ima navigaciju (ConnectNav+) u tom slucaju ce imati i napon sa kontakta na pinu 4. Velika vecina Stila to nema, jer su fabricki dolazili sa obicnim kasetasem ili CD.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda je to to, moj ima samo CD, moraću da razvucem kabl. Uzeo sam radio sa rikverc kamerom i još parking senzore. To bi povezao na rikverc svetlo, neće da pravi probleme j oko toga? Čudno je rađena elektronika na njima... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
59 minutes ago, Firul said:

Uzeo sam radio sa rikverc kamerom i još parking senzore. To bi povezao na rikverc svetlo, neće da pravi probleme j oko toga?

Tema u kojoj smo ima svoj naslov, a u njemu nema ''naknadne ugradnje rikverc kamere''. Zato i nećemo o tome pisati u temi na kojoj smo, tj. nećemo sada praviti ''kupusaru''. :) 

Ima jedna druga tema na Forumu, otvorena je pre skoro 2 godine, a bavi se baš naknadnom ugradnjom rikverc kamere u Stila, klik ovde:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/70625-fiat-stilo-naknadna-ugradnja-parking-rikverc-kamere/

 

I tebi je lakše/brže, da ne čekaš ovako neki odgovor, nego da sam odmah potražiš po forumu da li se negde već pisalo o tome, jer teeeeeeeeško da si ti prvi u ovim našim krajevima koji bi hteo da stavi rikverc kameru na Stila. :thumbup:

 

@Firul 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na svakom tocku, normalno.

Čudno je rađena elektronika na njima... 


Nema niceg cudnog, sve lepo logicno, samo je pitanje koliko se razume onaj ko je ugradjivao, proslo je vreme jugica gde postoji +,- i antena.....

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako nije dizel, to nije Stilo :stuart: .

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/19/2017 at 8:38 PM, Firul said:
Pa realno ecu na motoru nije baš normalno smešten 

Mislio sam da se prica o instalaciji muzike, mada sve je generalno ok sem ecu na 1.6 motoru, a to gde je smesten mozda samo ubrza proces, vise mislim da je tu sam ecu los napravljen...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto se i dalje gasi u vožnji, danas mu kupujem nov akumulator i za vikend ću da mu skidam točkove i da vidim u kakvom su stanju abs senzori. U njemu je sada akumulator Od 50AH, mislio sam da uzmem od 60 ili da kupim još jači. Ugradio sam opet juče drugi radio i ugasio mi se 3 puta za nekih 7-8km gradske vožnje, prekjuče samo jednom. Možda ovaj radio vuče malo više struje a akumulator je loš. Imam fiat multiscaner 2.2 kad ocitavam greške ne izbacuje više ništa. Kad idem na onu opciju simulacija ili sta li je već samo tu izbacuje 3 greške za prekidač kočnice, prekidač kvacila i boost pressure sensor, njih ne mogu da brišem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...