Marko Topola 45 Posted July 1, 2015 U vezi greske , verovatno je stavljen naopako lezaj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DRAGANCE 21 Posted July 1, 2015 pokazao mi je gresku ASR i ABS failure i majstor mi rece da ce to da prestane samo za koji dan dok valjda taj senzor nesto uhvati neki magnet vrhunski majstor ,,,,, Quote Share this post Link to post Share on other sites
m1lanch3 0 Posted July 2, 2015 Majstor jeste vrhunski, provereno. Odrzavao mi je dva auta do sad bez greske. Ispade da je ipak bilo to sto je on rekao. Iskljucio je ASR i on ga provozao kako je ocekivao da cu ja provozati - malo ga izmucio. Meni sve bilo zao i problem se resio. jednostavno je prestao da pokazuje bilo kakvu gresku Inace, Dragance majstor ti je imenjak Bas tako ga svi zovemo, Dragance Quote Share this post Link to post Share on other sites
petro980 0 Posted July 5, 2015 (edited) Zdravo svima, Imam Fiat Stilo 1,9 jtd 2003 god. Kod mene je oko 3 godine i do sad nisam imao nikakvih problema. Danas neće da upali i prijavljuje EBD, ABS i ASR greške. Molim ako neko zna nešto o ovom problemu da mi kaže kako bih mogao da ga rešim? Unapred hvala! Edited July 7, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted July 5, 2015 Najverovatnije akumulator. Da li vergla? Quote Share this post Link to post Share on other sites
petro980 0 Posted July 5, 2015 Ne vergla ali sve drugo radi (centralna, farovi, podizači, sijalice na kontrolnoj tabli ...) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted July 5, 2015 Probaj prvo sa drugim akumulatorom ili eventualno na kablove pa onda tragaj dalje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
petro980 0 Posted July 17, 2015 Kupio sam novi akumulator. Sad sve radi. Hvala jos jednom Quote Share this post Link to post Share on other sites
dussannn 1 Posted January 16, 2016 (edited) Kod mene se lampica za ABS i ASR upali posle vožnje od 20-30km i nakon ponovnog paljenja.Sa upaljenom lampicom merio sam otprornost senzor i bila je beskonačna. Nisam imao vremena da probam pre prvog paljenja (kada lampice ne gore) da izmerim otpornost. Malo se mučim da ubacim slike. Edited January 16, 2016 by dussannn Quote Share this post Link to post Share on other sites
dussannn 1 Posted January 16, 2016 Kod mene se abs i asr pali posle pređenih 20-30km i posle ponovnog paljenja. Nakon toga se uvek pali sve do sutradan kada je pri prvom paljenju sve u redu. Imam VAG dijagnostiku koja je pokazala problem u zadnjem desnom točku. Sa upaljenom lampicom za abs i asr merio sam otpornost i bila je beskonačna. Nisam imao vremena da proverim ujutru kada je sve u redu. Evo slike senzora i njegovog konektora ako nekom treba. Senzor drži šraf 10-ka. sa zadnje strane glavčine (diska). Konektor naprskati kontakt sprejem (mogući uzrok problema). Nalazi se ispod oplate, (potrebno je pomeriti oplatu). Nakon skidanja matice sa senzora, potrebno ga je odvojiti jer se malo zalepio (pomoću šrafcigera i prstiju) Izgled senzora Očistiti senzor jer je prljavština nekad uzrok paljenja lampica. Ležište senzora je potrebno šmirglom očistiti jer izgleda da preko njega dobija masu (i to može biti uzrok). Kada budem imao vremena izmeriću otpornost na levom točku pa da budem siguran da lije problem u senzoru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
lakicevicboris 7 Posted January 16, 2016 (edited) Meni su pre nedelju dana otisle plocice zadnjih kocnica ne skroz alli su bile pri kraju, i upali mi se EBD faiulure i ABS faiulure, oteram kod majstora da zameni plocice i mislio sam da ce pomenute greske nestati, al nisuu i dalje su tu. Kad sam nakacio na dijagnostiku dobio sam dva koda gresaka C1607 i C1522 Sta mi je dalje ciniti ? Ako je i otisao neki od senzora za ABS koji je postupak da preko dijagnostike utvrdim koji je tacno otisao ? Edited January 16, 2016 by lakicevicboris Quote Share this post Link to post Share on other sites
dussannn 1 Posted January 16, 2016 Jel si proguglao malo šta znače te greške?Ako je problem u nekom senzoru dobio bi isto neki kod C**** Quote Share this post Link to post Share on other sites
mwolf 1 Posted February 3, 2016 Pročitah svih 11 stranica i sad mi malo lakšejutros startujem svog FIAT STILA 1.9 JTD 115 iz 2004 isparkiram se i odjednom EBD FAILURE pa ABS failure stop engine tu se naravno istresiram, stanem sa strane i probam još 3 puta i opet isto ... da napomenem ja uvek stratujem auto po PS-u kad se pogase sve lampice onda okrenem ključ, to je taman dok vežem pojas , posle čitanja mi je opet da ponovim malo lakše, ionako još malo pa treba da radim mali servis na 10000 km a rešio sam i da menjam sve kočnice . Ali uplašilo me ono jutros STOP ENGINE. pojma nisam imao o čemu se radi, pa rekoh da mi ne zakuca ili šta .hvala na informacijama Quote Share this post Link to post Share on other sites
mwolf 1 Posted February 5, 2016 Evo posle tog jutra bogu hvala nije mi više prijavljivao taj problem, što bi rekli kako došlo tako otišlo, iskreno se nadam da neće ni da se vrati Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mr.Mr. 0 Posted July 24, 2016 Pozdrav... Imam problem... Fiat Stilo 1.9 jtd, pali mi sve lampice i ne ugasi ih,startujem upali normalno motor, lampice i dalje svetle a kada ga ubacim u brzinu ugasi se auto nebitno da li je prva ili rikverc... I tako moze 30 puta i 31 pokusaj da bude sve ok. Sta moze da bude ako neko zna??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Iggy_pop 1 Posted October 7, 2016 (edited) Ima vec jedan period ponekad onako malo skroz cujem malkice da mi femen zapiskutne. Prilikom paljenja samo jednom kao skripne malo i ponekad na stangasu. Ali to je jedva cujno. Danas krenem nesto poslom do grada(sarajevo). Petak 16:00, guzva samo takva, kisa lije, metar minuta.... Motor malo cudno radi na stangasu. Nije nemiran nego radi blize na 1000 obrtaja nego blize crtici ispod, gdje je inace ko bubica. U pola frke bip bip..bip.... Alternator failure, abs lampica, ebd greska, brisaci jedva....ko novogodisnja jelka. Volan tonu tezak. Jedva makniti. Cic po mic do prvog majstora. Stanem ne smijem da ugasim. On me otrese jer nema elektricara. Krenem, guzva se rasčisti. Malo gasa dodam brze, Tup pogasiše se greske bez ikakvog traga. Sve radi. Dodjem do elektricara covjek izmjeri, najnormalniji napon akumulatora 13.8v. Kaze vozi garant ti se nesto skvasilo. Cim ti ne gori sada nikakva lapica. Ugasim, upali na pola kljuca. Stangas naaaajnormalniji. Jeli moguce da to malo remen sto se cuje moze toliki belaj da napravi? Ili da trazim negdje drugo kvar. Btw akumulator je ni godinu star. Edited October 10, 2016 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted October 7, 2016 Pa moguce je, ako slajfuje kais onda i ne puni alternator Quote Share this post Link to post Share on other sites
Iggy_pop 1 Posted October 7, 2016 ma znam to samo mi je cudno da toliki problem moze napraviti. to se bukvalno jedva cuje ponekad. na autima prijasnim trebalo je da probudim komsiluk sa cviljenjem remena pa da mi akumulator lampica se upali. Jos mi je veca enigma bio taj stangas. zasto? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted October 7, 2016 Nem pojma. Ili ti je nakvasio alternaror il ono prvo il ce nesto tek da se desi Quote Share this post Link to post Share on other sites
vojke 1 Posted February 9, 2017 Pozdrav, naime moj problem je sledeci: Radi se o Stilo 1.9 JTD 2001 ,cistili smo donje plastike instrument table,centralne konzolne,sve sam morao rastaviti da bi to mogli ocistiti jer se stvorila kao neka smola,bilo je reci vec o tom problemu. Otkacio sam dzek od city,asr dugmica kad sam rastavio I cale je sutradan dao kontakt I startovao auto bez da smo vratili taj dzek od city asr. Zaboravio covek vratiti a ja nisam bio tu. Sad prijavljuje ABS I ASR failure,da li je moguc razlog to sto smo dali kontakt pre nego sto je vraceno sve na mesto? Da napomenem jednu stvar jos,kad smo prvi put vratili dzek I sve sklopili nije prijavljivao te greske kad mu se da kontakt nego tek sada. Da li postoji resenje? Hvala svima Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragomir m 6 Posted April 7, 2017 Da nesmes davati kontakt kada su dzekovi radkaceni.tako sam se i ja zeznuo,ali vreme uci.Sama ce se greska obrisati posle nekog vremena Quote Share this post Link to post Share on other sites
saslamkd 0 Posted June 2, 2017 Zdravo drugovi, Fiat Bravo 1.9 JTD 120ks-2008- non stop ima gresku kod ABS,ESP i ASR. Bio na diagnostiku i kaze da oba dva ABS senzori napred su neispravme. Cisto sumjlam da su oba 2 u isto vreme crknuli. Kako mogu da ispitam dali su ispravme prije da kupim novi? Recite ko je imao ovakav ili slican problem, pa spodelite iskustva. Pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 706 Posted August 29, 2017 (edited) Pozzic. Radio sam trap danas i menjao sam selen blokove napred, stabilizatore i lezajeve... E sad prodavac mi je rekao da mi mora prodati lezajeve sa nekim prstenovima da bi mi ABS radio i ja sam ih kupio i kad sam ih promenio cvrc ABS ne radi... E sad jedino moze biti sto je majstor raskacio onaj kabal od abs-a kad je na jednom tocku skidao lezaj... Sta vi mislite? Edited September 1, 2017 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites