Jump to content
FAS Goran
zvaramiro

Saveti oko kupovine Stilo 1.2 16v

Recommended Posts

Ako se uzme u obzir motor, godište, oprema, još i registrovan skoro celu godinu, cena je i više nego pristojna..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam juce video ovog crvenog, samo sto jos nemam kesa da odem da se pogadjam, inace pristojno izgleda.... Pa to nije strasno sto se tice potrosnje, jer ce trositi otprilike kao Jugoje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

I manje jer ćeš ga mnogo manje stiskati. Meni je Jugo mnogo trošio u gradskoj vožnji i pri preticanjima jer je morao baš da se stisne da bi išao, ovako je bio totalno ok na otvorenom putu, viđao je nekad i 6-6,5 litara na otvorenom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo, da dodam i ja nešto, s obzirom da vozim Stila 1.2 16v 5 vrata već 7-8 meseci, prešao sam sa njim oko 6.000 km, i mogu reći da sam veoma zadovoljan. Pre 4 meseca ugradio sam TNG i sada "nema zime". Potrošnja plina je relativno mala, na otvorenom može biti i oko 5 l/100 ako vozim 6.brzinom oko 80 km/h, na 120km/h potrošnja je oko 7 litra. U gradu potrošnja je 8-9 litra, u zimskom periodu skoro 10. Inače, glasine da je motor mnogo slab nisu tačne, solidno vuče, pogotovo preko 3000 obrtaja. Auto je stvarno jeftin za održavanje, jeftin servis, registracija oko 12.000din, zamena ulja oko 2.400 din (staje manje od 3 litra)...itd. U svakom slučaju mislim da je auto dobar izbor, mada, da sam imao više novca, verovatno bih se odlučio za varijantu sa 1.4 motoru. Model sa 3 vrata je možda lepši, ali je ovaj sa 5v mnoooogo praktičniji

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta znam, videcu ili Gp ili Stilo sa jedan od ova 2 motora zavisi sta bude naletelo. Ako ne budem mogao nista ovde da nadjem, najverovatnije cu da odem preko i da doteram nesto...

evo jedan u Suisse

cxca500.jpg

http://www.anibis.ch...l=115&ualf=True

Verovatno ih ima vise u italijanskom kantonu Ticino. Na ovih 3300chf dodaj jos 1500 sa svim mogucim dazninama za zool tablice,put, itd. znaci oko 4800 do 5000chf, tj 4000eur. sad ce mnogi reci da za te pare kod nas ima i ko zna sta sve jos, no ostaje da je auto sa ovih 137 000km tek na pola zivota.

evo i jedan JTD cisto da se uporedi sa cenom dizelasa ok skoro 180 000 km.

cxca501.jpg

http://www.anibis.ch...5&ualf=True&p=1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da, to je ta cena u inostranstvu, i to tamo toliko košta, a naši ga kupe tamo od "prvog vlasnika penzionera" ili od "prve vlasnice" i prodaju ga ovde nama sa 130.000 za 2.200, a gde je carina, prevoz i još sto zajebancija, pa mora da je udaran ili da mu je vraćana kilometraža pod obavezno...

Mnogi padnu na priču o kilometraži kako je auto ocarinjen na tu kilometražu, kao da oni tamo preko ne umeju da je vrate...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta mislite, koliko moze da se doda na cenu auta prilikom prodaje a ako se uz njega daje i 100% originalna i uredno vodjena tehnicka knjizica od prve do poslednje zamene ulja? Jest, malo off,ali i nije neko pitanje da sad otvaram novu temu.

Edited by gile smederevo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozes da dodas koliko hoces ali niko nece da ti plati :laughing: . Takav auto se ne kupuje za preprodaju i obicno barem isto koste preko kao i ovde ako ne i vise..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@gile

Svake godine sam u Svajcarskoj po mesec dana, i to u Bellinzoni koja je glavni grad kantona Ticino i mogu ti reci da sam za sve ove godine video samo jednog Stila na jednom placu, i mozda 2-3 u saobracaju. Nema veze sto je Ticino italijanski, dole se jednostavno Fiat ne vozi nesto mnogo...

Sta misilite o ovom:

cxca503.jpg

http://www.polovniau...stilo_6_brzina/

izgleda malo zapusteno, ali moglo bi to da se ispegla...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pazi, povoljan je dosta za svoje godište i opremu koju poseduje, mada je ovaj lik što drži taj plac dosta aljkav, nijedan auto koji uveze ne opere, ne očisti i td..

Gledajući slike, nosač fara je verovatno pukao od udarca u krilo, mada može da se napravi limeni i zanituje i da to radi normalno, e sad, potrebno je peglanje krila, možda taj tamo u Kg-u može vakuumom da izvuče i da ne bude potrebe za farbanjem, a ovo što je pozadi sa iste strane možda može isto da se izvuče i, malo je napukla štopka, a to možeš da zatvoriš nekim silikonom i da zamaskiraš i da izbegneš farbanje u potpunosti...

Share this post


Link to post
Share on other sites

glavni grad kantona Ticino i mogu ti reci da sam za sve ove godine video samo jednog Stila na jednom placu, i mozda 2-3 u saobracaju. Nema veze sto je Ticino italijanski, dole se jednostavno Fiat ne vozi nesto mnogo...

Isti slucaj sa Stilom je bio i u Italiji, nije se proslavio ni na domacem trzistu, sta onda ocekivati dalje. Cim sam kupio ovog svog, isao sam u Italiju poslom 2007. Tada je bio auto od vec 4-5 godina u prodaji, ocekivao sam bice ih lom tamo (otprilike kao danas u BG :laughing: ). Video sam ih samo par, ali je zato recimo GP razbijao tada po IT.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko sam video sa slika i vozacka vrata su ulubljena, jer strci lajsna.

Sikter, ako ti nije problem i ako budes imao viska vremena da skoknes i vidis ovog Stila uzivo kada ponovo budes za Trstenik pa da preneses utiske?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je neka potvrda o (ne)prisutnosti Stlla na trzistu u Svici, onda brojke sa sajta polovnih automobila govore sledece: 832 oglasa sa Fiat modelima, od toga samo 32 Fiat Stilo, dok npr Fiat punto sa godistem od 2000 do 2003 ucestvuje sa 96. U rubrici sa VW vozilima ima preko 2000 oglasa. Ispod su Opel, Renault, Merecedes, Peugeot,Ford, Toyota, pa nas voljeni Fiat.

glavni grad kantona Ticino i mogu ti reci da sam za sve ove godine video samo jednog Stila na jednom placu, i mozda 2-3 u saobracaju. Nema veze sto je Ticino italijanski, dole se jednostavno Fiat ne vozi nesto mnogo...

Isti slucaj sa Stilom je bio i u Italiji, nije se proslavio ni na domacem trzistu, sta onda ocekivati dalje. Cim sam kupio ovog svog, isao sam u Italiju poslom 2007. Tada je bio auto od vec 4-5 godina u prodaji, ocekivao sam bice ih lom tamo (otprilike kao danas u BG :laughing: ). Video sam ih samo par, ali je zato recimo GP razbijao tada po IT.

Mislim da je Italijane od stila odvukao taj ne bas italijanski dizajn. Verovatno su ocekivali nesto ''vau''. Iskreno GP je u odnosu na Stila pravi italijan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam danas baš i prolazio pored mesta gde taj Maki drži automobile, ali koliko izvaljujem sa slika, izgleda da on ima dva placa i da je ovaj Stilo na tom drugom... Automobili su mu izloženi baš kod Knez Petrola između Vrnjačke Banje i Trstenika.. Trenutno sam u Trsteniku i biću ovde dok ne prođe Božić, tako da kad ponovo budem išao na tu stranu ka Kraljevu, svratiću da ga pitam gde mu se nalazi taj Stilo i da ga pogledam baš i javljam ti utiske..

Edited by SikterBre

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio danas da pogledam ovog Stila:

cxca780.jpg

http://www.polovniau..._stilo_12i_16v/

Auto je uvezen iz Nemacke, ima malo preko 200.000 km na satu. Enterijer skroz ok. izgleda, nista nije ni pocepano ni prljavo. Na autu je farban zadnji branik, nije extra uradjen ali nije ni lose.

Farbana je cela desna strana, ne bih rekao da je imao neku havariju, verovatno je bio cesan. Ne vidi se kit niti neki valovi, ali lak ima malo "pomorandzine" kore, koja se mozda moze ublaziti poliranjem uz smirglu prethodno. Prednje desno krilo bi moralo makar da se flekuje do pola, jer se u prednjem delu oljustio lak oko 15-ak cm. Leva strana i krov su ok.

Motor radi ravnomerno ali se dosta cuju podizaci, jeste da je ublazio rad kada se zagrejao ali ja licno mislim da je to mnogo, mada pitanje je kada je zamenjeno ulje i koje je uopste u njemu. Motor inace nije mastan, ne curi ni sa poklopca niti sa dihtunga glave motora, nema da duva na sipci. Kosevi i prostor oko motora nisu dirani-havarisani. Kvacilo je malo tvrdje, i mislim da bi do leta doslo na zamenu. Ovako se ne cuje nista tipa kaisevi, spaneri, lageri..

U trapu ima nekih ulaganja, cuje se i na volanu da lupka malo, prodavac kaze da je kraj spone ali nisam proveravao..Auto nema servisnu istoriju niti knjizicu. Sve 4 gume su zimske, oko 50% istrosenosti.

Sve u svemu nije los kakvih sve krseva ima po placevima, korektan je auto.

Zadnja cena je 2200e, ja sam ponudio 2000e jer sam hteo da ga sredim za sebe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj bolje spušta kilometražu nego cenu. Pošalji par prijatelja i neka mu daju 1700e, kad mu se smuči daće za 1900 e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe..dobra fora :)

Inače, da se čuju hidropodizači na tom motoru je česta pojava. I kod ćaleta na bravi kuckaju (tj, mislim da je jedan u pitanju) kao ludi na hladan motor.

I mislim da će ti dati za 2000 ladno, tek ga je postavio na oglase pa malo zateže, ali popustiće kad mu malo odstoji..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onaj iz Beske 1.2 sto se razvlacio po oglasima je prodat juce.

Planirao sam danas da odem da ga pogledam,mada lik mi nije delovao uverljivo preko telefona pa mi nije ni zao.

Izgleda da mu je pricao o njemu na forumu donela srecu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...