gavrilovicjj 0 Posted December 3, 2010 Jeste da je proslo dosta vremena ali sto je moglo da se ocisti ocisceno sad je najzad upalio i lampicu cek kad sam skidao kablove video sam da jedan ne daje varnicu tj drugi od bobine ali onaj drugi kabal sto je sa njim baca .PITANJE :kako se meri ispravnost bobine onaj dzek iz EKU sam skinuo i na omazu prve dve provode na obe strane tj pina od dzeka(dzek sa 3 ne srednja nego dve krajnje),a na druga dva izlaza za kablove ne provodi nista .Molim odgovor kako se meri i da li mogu da ponesem nekom elekrticaru pa da vidi mislim samo bobinu i dal je moje merenje uredu .Koliko shvatam jedan pin sa ECU-a je za dve a drugi za druga dva kabla,svecice klipa pa ne bi trbao da probija onaj prvi na obe a onaj drugi da ne daje nikakve znake.VITA JELA ZELEN BOR ZELIMO BRZI ODGOVOR Quote Share this post Link to post Share on other sites
petar91 0 Posted January 21, 2011 ako su ti bombina i kablovi odvojeni skini kabal i tu svjecicu. kad to uradis nabij svjecicu na taj kabal i prisloni na deklo motora da imas masu na svjecicu. ukoliko ti na sva cetri kabla baci varnicu onda je ok. Ako ne probaj da zamijenis kablove stavi neki sto baca varnicu na taj sto ne baca da vidis da nije kabal probio. ako nije onda je bonbina. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mungos030 0 Posted March 6, 2011 Zameni lambda sonde i trebao bida resis problem!!! Mogu i unuverzalne jeftinije su.... Mene je zezao, nije isao od 2000-3500 obrtaja a posle kao da sam ubacio nitro!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Anubis 0 Posted April 25, 2011 (edited) Šta li je sa mojom sondom s obzirom da je auto 95-to..... Edited April 25, 2011 by Anubis Quote Share this post Link to post Share on other sites
goransid 0 Posted May 24, 2011 Kod mene je slican problem Fiat Bravo 1.6 16v 2001Recimo na leru imam podrhtavanje ne nesto preterano jako ali oseti se i ponekad osetim knedlu na nizim obrtajima.Menjao svecice.kablove,bobinu,leptir gasa ocistio e jedino dizne nisam cistio u ultrazvucnoj kadici vec sam sipao aditiv ali opet je imao to sitno podrhtavanje na leru jedino sto je bolje primao gas posle sipanja aditiva.Jel bi ciscenje dizni u ultrazvucnoj kadici resilo problem? Dijagnostika kaze da je sve u najboljem redu.Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
kajla 0 Posted October 20, 2011 (edited) Pozdrav svima molim vas za jedno miljenje Fiat bravo 1.6 benzinac 1997Pri dodavanju gasa onako rucno majstorski ispod haube pri sasvim malom obrtaj naglim dodavanjem dolazi do blagog zagusenja i tom prilikom cuje se pucanj kao petarda i osecaj nekog vazduha u tom momentu koji strefi me u celandru. Odokativno mislim da dolazi iz pravca usisne izduvne grane i bobine. Mogu reci da se auspuh ne cuje u voznji da auto lepo vuce da je skoro menjan filter za vazduh .Jedino sto je meni cudno osim tog zvuka petarde kada motor radi na leru kada vrati obrtaje u normalu tj zagreje se kao da malo vise trza i cuje se neko pritajeno caktanjeProvereni kablovi pri skidanju svakog pojedinacno auto reaguje tj opada snaga DRUGARI POMAGAJTE Edited October 20, 2011 by neshaoct spojena tema Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted October 20, 2011 Verovatno dolazi do detonacija u cilindru pa zato puca.Mnogo faktora moze da utice na to...Jesi spajao auto na dijagnostiku,moguce da bi izbacilo sta je problem.Kakve su svecice,kablovi,jesi menjao skoro?Ko zna,mozda je motor prezupcio jedan zub pa se tako ponasa... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted October 20, 2011 Zdravo Kajla/o ! Ocigledno je siromasna smesa i leptir zaprljan te ko zna sta jos. Citaj malo pobleme koje su resavale ostale kolege sa foruma i siguran sam da ces doci do nekog zakljucka! Quote Share this post Link to post Share on other sites
kajla 0 Posted October 20, 2011 Gde se nalazi leptir gasa i kako se cisti od cega je zaprljan u karburatoru Quote Share this post Link to post Share on other sites
kajla 0 Posted October 20, 2011 (edited) Da li mogu kablovi da probiju i u isto vreme da reaguje motor kada se skinu jedna po jedna kao da su ispravni jer cuje se neko caktanje kao da negde struja baca na masu otprilike na glavu motora pri samoj svecici NAPOMENA krajevi kablova koji nalezu na svecicu su iskrzani Edited October 20, 2011 by kajla Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted October 20, 2011 Sve je moguce mada je na 1.6 bilo dosta slucajeva da bobina probije i da se tako ponasa.Probaj da upalis motor i da gledas u potpunom mraku,mozda vidis gde probija varnica. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted October 20, 2011 Moguce da je probio neki kabal, moguce i bobina, odvezi auto u neki servis recice ti sta je. Ovako ces se muciti dok resis, jer moze da bude mnogo faktora! Quote Share this post Link to post Share on other sites
kajla 0 Posted October 21, 2011 Majstor koji mi je menjao automat ulja rekao je da mi je lambda sonda potpuno izgorela pa me interesujeda li je moguce da ona bude uzrok i da li ona uopste je povezana sa strujom moze li sonda da cakce? Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted October 21, 2011 Ona sama ne moze da cakce ali direktno utice na smesu goriva koju motor dobija pa je vrlo moguce da je do nje.A ako je auspuh obgoreo oko njenog navoja onda moze i da cakce to jest da pusta gasove pored navoja sonde. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kajla 0 Posted October 21, 2011 Hvala Tox na odgovoru da li bi imalo efekta da je iz dzekujem na momenat mozda dodje do promene ali tu ima jedan problem ne znam gde se nalazi dzek za sondu ako ima neki link sa slikom ,,, Quote Share this post Link to post Share on other sites
kajla 0 Posted October 21, 2011 OVAKO DRUGOVI BORCILeptir gasa ociscen na krpi kojom je ciscen bilo je ulja u kolicini kao sto bi bilo na istoj prilikom jedno 20-setak provera ulja na sipci iz motoraRezultat ujednacen rad motora i vizuelno ka sto bi rekli neki stari majstori MOZES DA STAVIS PUNU CASE VODE NA MOTOR KAP NECE DA SE PROSPE i ide bolje uzbrdo nego nizbrdo E sad uvek ima nesto sto nocu kokoske Caktanje iz motora 1.Otprilike dolazi iz pravca iza motora kod izduvne grane gde je i sonda jel?ispravi te me.. i sto je cudno a mozda poznavaocima i nije POJACANO se cuje dok je motor hladan i kako se zagreva tako se caktanje utisava ali nikako ne nestaje skroz O CEMU JE REC?Caktanje iz motora 2.Zvuk dolazi direktno iz bobine ili kutije iz koje idu kablovi na svecice u motoru O CEMU JE REC? Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted October 21, 2011 Lambda sonda se nalazi na izduvnoj grani a dzek je na njenom kablu 30-40 cm od same sonde mada mislim da neces dobiti nesto bolje ako je iskljucis jer motor onda uzima neke default postavke za kolicinu ubrizgavanja goriva a to opet nije optimalno za svaki rezim rada motora.Caktanje iz gornjeg dela motora moze da potice od hidropodizaca a ako je oko bobine onda je verovatno stvarno negde probila pa baca varnicu okolo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 21, 2011 Sonda nije za ovu temu.Imate druge teme koje se njome bave. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kajla 0 Posted October 21, 2011 U pravu si mozda ni fiat nije za mene he hee Konacan problem caktanja je bobina koja cakce da li autoelektricar moze da ustanovi da li je vrisnula ili ce kad kupim novu i ona da cakce CAK CAK CAK CAKKK,... Quote Share this post Link to post Share on other sites
maky985 0 Posted December 2, 2011 da i ja nesto priupitam,bravo 1.6 16v,uradjeno zupcenje,svecice i motor se ponasao normalno,ler na 900 obrataja,vukao ko mutav,nije mnogo trosio i sada stajao je nedelju dana da ga nisam upalio i upalim da odem do grada i on slabo prima gas a kad stanemn radi na 800-850 obrtaja.a danas odem do praone da ga malkice operem isto slabo vuce i upali onu crvenu lampicu u obliku brizgaljke i radi kao na tri klipa,Mislim tako se cuje kad se dodaje gas onako rrrrrr i naravno slabo vuce.kablovi nisu menjani jer je majstor rekao da su dobri,rekao je da je ocistio step motor.sta bi to moglo da bude tako odjednom,jer je auto radio perfektno.hvala unapred Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted December 2, 2011 Cest kvar na 1.6 je napuknuta bobina a jos ako je doslo malo vode do nje,moguce da je to problem mada ako pali lampicu onda bi i dijagnostika pokazala sta je problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
maky985 0 Posted December 2, 2011 ma kad je radjeno zupcenje majstor ga je spojio na dijagnostiku jer je sijala lampica za airbagove i nista mi nije rekao da ima neki problem.auto kad je kupljen nije bilo uradjeno zupcenje kako treba,tako kaze majstor da nije bio u fazi i posle zupcenja auto se preporodio,bukvalno.kad sam prvi put osetio da slabo prima gas nije sijala ta brizgaljka nego danas posle pranja sam je prvi put video.ugasim kola i sacekam i ugasi se ali posle par sekundi se opet upali.moracu da sutra oterati kod masjtoraevo sada sam otisao i upalio kola,skroz se ohladio i sada radi normalno,lampica ne gori i prima gas bez problema,ocigledno radi normalno kada je hladan a kad se ugreje onda slabo prima gas,ostavio sam ga da se ugreje pa cu videti.sada mu ler stoji na 900 obrtaja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
maky985 0 Posted December 2, 2011 e vako ostavio sam ga i dosao je do radne temperature i nije upalio lampicu,gas prima ko da mu je zadnje u zivotu,radi na 900 a cim upalim svetla padne na 800-850,kontam da je to normalno,jedino sto je obrtomer zablentavio i na ekranu se izgubili brojevi ali su se nakon par min vratili a u voznji je par puta pala kazaljka brzinomera ali se takodje vratila,jel moguce da je akumulator slab?takodje kontam da ovom pitanju nije mesto ovde Quote Share this post Link to post Share on other sites
endbringer 15 Posted December 3, 2011 Poslednji put kada mi je kazaljka brzinomera pala na nulu u toku vožjne i isto tako kazaljka obrtomera-morao sam da remontujem alternator-stator rikavela+puklo kućište istog,sve skupa,cifra oko 70e i dan posla jer je majstor skidao isti oko 6-7 sati!!! Živeo čelični šraf i aluminijumsko kućište gde isti stoji!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
maky985 0 Posted December 3, 2011 (edited) muko moja jedino sto meni nisu pale obe kazaljke u isto vreme nego prvo samo brzinomer i ekran pobledi a obrtomer u mestu dok sam ga sonoc turirao...vec vidim ozbiljne radove.a da i dalje slabo prima gas i palka lampicu,u ponedeljak ga vozim kod doktora da vidi sta mu je.p.s.kad je brzinomer pao ja klepio po tabli i on proradio a obtomer ne padne na nulu nego skakuce. Edited December 3, 2011 by Djomla85 Quote Share this post Link to post Share on other sites