Martini 11 Posted March 19, 2010 (edited) Vrlo bitna stvar. On nema protokomer pa opterecenje registruje MAP senzor i on ima direktnog uticaja na kolicinu goriva. Mozda sam dosadan, ali da li su majstori gledali zupcenje sa blokatorima za brege? Edited March 19, 2010 by Martini Quote Share this post Link to post Share on other sites
RedMan 2 Posted March 19, 2010 ^^^ Da,idu blokiraci na obe bregasteJesi li pokusao ono sto sam ti ja rekao?Napomena za ostale,sve je mereno na dijagnostici,znaci nije puko kopcanje i cekanje da izbaci gresku,vec su majstori ocitavali vrednosti.Dobro uzibcem,dobri kablovi,sve ok osim sto je slab podpritisak u usisnoj grani.Neka me RedMan ispravi ako gresimPedja nisam stigo u nekoj sam guzvi ali pokusacu obavezno pa javljam Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marea16 0 Posted April 13, 2010 Ne znam kako ste ispitivali kablove ali ti motori su dosta osjetljivi na njih i prilikom zamjene moraju se ugraditi isključivo originalni kablovi. Najbolje bi bilo probati kablove sa drugog motora.Ako ti se još uz problem rada na nižim okretajima pojavljuje i backfire u filter, to bi bio još jedan pokazatelj loših kablova.Usput bi trebalo pogledati zazor na senzoru radilice (CKP senzor), koji nebi smio biti veći od 1.00 mm (tolerancija je od nekih 0.50 - 1.50 mm). Stavi ga na 0.70 i motor će lakše paliti i primati gas. Ne bi bilo loše ispitati mu i otpornost koja bi trebala biti 575 - 750 ohma.Očisti i senzor temp. usisnog zraka (IAT) i leptir gasa.Ispitaj senzor pozicije leptira gasa (otpornost mora polagano rasti od 0 - 1200 ohma kada spojiš krajnje žice, dakle bez one srednje)Faza motora je isto vrlo bitna ali ako su je dobro provjerili kako si pisao onda ok.Loša sonda isto može davati ovakve simptome ali ako je i to dobro provjereno onda ok.Baci pogled na crijevo koje ide sa usisne grane na regulator pritiska goriva koje često zna puknuti jer se nalazi na nezahvalnom mjestu pa vremenom od visoke temp. otvrdne i pukne a to bi moglo imati veze sa lošim vakumom koji je pokazala dijagnostika.Ja bi ipak glavnu sumnju stavio na kablove i CKP senzor iako ni ostalo napisano nije veliki problem za pregledati u kućnoj radinosti. Sama dijagnostika neće ti biti od velike pomoći u ovakvim slučajevima (da sad ne duljim zašto i kako), već problem treba riješavati ovako pješice, dio po dio, a ja se nadam da sam te koliko toliko izveo na pravi put. Quote Share this post Link to post Share on other sites
RedMan 2 Posted April 26, 2010 FIAT BRAVO 1.6 16v SLABO PRIMA GAS-PROBLEM RESEN!!!!!!!!!Zeleo bih svima da se zahvalim na forumu koji su mi pomogli da resim problem koji nisam mogao da otklonim GODINU IPO DANA lutajuci u milion servisa bez ikakvog resenja,A POSEBNO I NAJVISE BIH SE ZAHVALIO "MAREI 16v" KOJI MI JE NAJVISE POMOGAO I NJEGOVA DIJAGNOZA SE ISPOSTAVILA KONACNA!!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
fandjo 1 Posted April 27, 2010 Pa sta je dijagnoza ,sta si opravio nemoj da nas drzis u neizvesnosti. Marea16 ti je napisao nekoliko problema koji je bio tvoj? Quote Share this post Link to post Share on other sites
stipa 0 Posted April 27, 2010 i ja sam do jučer imao isti problem...sve diagnostike pokazale bez greške, auto ne ide a trošio mi oko 12L...evo kako sam to riješio do sad sam sipao eurosuper95 jer je bio najjeftiniji...odvozio sam se tim gorivom sad dok ga nisam skroz ispraznio al ono do kraja i sipao bs gorivo (euro V) auto ide ko blesav a manje troši i vuče iz niskih obrtaja kao dok je bio jako mlad isto je bilo i provjera lambde i dizni i svjećica i sve živo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 27, 2010 KONACNO sam ga resio i problem je bio TERMOSTAT!by RedMan via PP Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bugi 0 Posted April 28, 2010 Zar zbog termostata kola loše vuku? Quote Share this post Link to post Share on other sites
RedMan 2 Posted April 29, 2010 Nisam ni ja mogao da verujem,NON STOP JE BIO OTVOREN!!!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
predrag&marea 0 Posted April 30, 2010 Lako je biti general nakon bitke...Iskreno,malko me zacudilo to resenje problema.Ima puno ljudova ovde koji su se zalili na termostat,ali mislim da je tema u Radna temperatura....Kako god,bitno da si ga sredio i drago mi je zbog toga Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bugi 0 Posted July 2, 2010 Da ne otvaram novu temu,pošto vidim da se pominju svećice,koje na kraju treba staviti na bravo 1.6?Kod mene se radi o fiat bravo 1.6 16v,2001 god (plastična usisna grana),(i)Model:182.306.1 BRAVO 1600 16V CF3 SX "SS.STEEL/TROFEO 2001"e, sad pitao sam par majstora,i oni kazu NGK BKR6EKC, dok knjizi koju sam dobio uz vozilo(servisno uputstvo)piše NGK BKR5EZ: Quote Share this post Link to post Share on other sites
drakic 0 Posted August 18, 2010 ^^^ Ti lepo skini staru svecicu i pogledaj koja je pa kupi istu takvu. Ta radi! Inace, imam identican problem sa slabijim primanjem gasa. Do 2.5-3.000 obrtaja prima gas ali kad dodje do 3.000 odjednom pocne bolje da ga prima. Takodje vise mi trosi ali ne previse, mozda 1l na 100km. Uskoro idem na more pa bih malo da sredim auto jer decu vozim.Od stvari koje moram da uradim su: zamena klinastog kajsa i spanera (cuju se a i vreme im je), provera i sredjivanje alternatora (zvizdi kao avion - lezajevi), dopuna klime i zamena svecica (ovo je na svoju ruku, planirano pred zimu, za sada lepo pali ali su presle oko 30k km). Planiram da sipam onu tecnost za ciscenje dizni. Da li postoji mogucnost da ce ove stvari uticati na "slabo primanje gasa" i povecanu potrosnju i da li postoji jos nesto od "sitnijih" popravki koje mogu lako i brzo da izvedem?E da, dijagnostiku sam radio proletos i sve je bilo ok. Termostat je takodje ok, zamenjen zimus. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted August 21, 2010 (edited) I kod mene isti problem samo na brava 1.8.Danas zamenjen termostat koji je bio stalno otvoren i situacija ista sto sam i pretpostavljao.Na dijagnostici nema nikakvih gresaka osim sto napon lambda sonde varira na leru i to mnogo od 40-600mw a motor radi normalno svo vreme.Senzor pozicije leptira ok ocitava kao i protok vazduha.Takodje da napomenem da nekad jednostavno nece da upali niti daje kakve znake da je bar blizu a onda odjednom posle nekoliko pokusaja upali bez problema,na "pola kljuca".Da li je moguce da lambda sonda utice na sve ovo ili moze biti nesto drugo?Sta znaci "backfire u filter" (pomenuto u gornjem postu)? Edited August 21, 2010 by tox Quote Share this post Link to post Share on other sites
fandjo 1 Posted August 22, 2010 Taj napon od lambda sonde ti je dobar mislim vrednosi 0,4-0,6V al treba najmanje dve promene u sekundi da bi sistem radio kako treba. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted August 22, 2010 (edited) U tome i jeste mozda problem sto je napon na ler gasu uglavnom konstantno na 40mv (0.04v) i ponekad skoci na 600mv (0.6v).Znaci normalno je preko 100mv a kod mene je 40mv. Edited August 22, 2010 by tox Quote Share this post Link to post Share on other sites
fandjo 1 Posted August 23, 2010 Onda ti je lambda sonda za zamenu,ako pokazuje 0,04v to znaci da lambda sonda vidi presiromasnu smesu sa mnogo kiseonika i na osnovu toga ecu naliva motor gorivom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted August 23, 2010 I ja sam tako zakljucio posto osim sto slabo vuce i malo vise trosi nego sto bi trebalo ,mada ovo ne znam zasigurno.Jedino mi je cudno sto kada je na dijagnostici pokazivalo kako napon varira od 40-600mv ,motor je svo vreme radio bez razlike (Isti broj obrtaja,isti zvuk...).Bas cu probati da proverim kakav je spoj na konektoru sonde posto je na prilicno prljavom mestu i izmericu napon instrumentom da vidim da li je stvarno takav napon.Da li bi pomoglo sta da skinem sondu i ocistim je od garezi koje verovatno ima?A mislio sam i da probam da je otkacim pa da vidim kako ce onda vuci jer koliko sam shvatio na ovaj nacin se moze ostetiti katalizator ali ako i sama sonda daje informaciju za ubrizgavanjem vise goriva,nemam sta da izgubim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
fandjo 1 Posted August 23, 2010 Ja sam se iznenadio kolko mi je sonda bila cista prilikom sredjivanja katalizatora,mada to ne znaci ni da je 100% ispravna.Mozda pravi suvise posnu smesu ko ce ga znati,mislim da je neces lako skinuti viljusakasti nemoze da pridje zbog aluminijumskog lima a okasti ne mozes da navuces preko konektora.Jedino da iseces okasti za sirinu konektora ili da nabavis kljuc za lambda sonde. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gavrilovicjj 0 Posted November 21, 2010 Pošto smatram da ovde neki LjUDI mnogo bolje znaju nego "majstori" u mojoj okolini imam jednu molbu za pomoć.Konkretno Brava 1.6 16v rađena glava i komp. servis veliki ali pravi sa španerima i vodenom pumpom pre godinu menjač servisiran sada mi slabo vuče i ima neko šištanje na auspuhu ,nema katalizator ima zamenski lonac ulje ok pre mesec inače je al glava 97' do 3000 radi ok al kada zatreba nesto preko kao da je trom ili ja očekujem previše raskačio sam sondu al opet bez nekih promena za dijagnostiku nemam kome jer niko nema za stare tipove filter goriva pre oko 20000km Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted November 21, 2010 par servisa sto se spominje ovde na forumu imaju dijagnostiku i za tvoj auto Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted November 21, 2010 Tesko je opisati kako to ide dok na primer test vozac ne proba auto,pa saopsti utisak dijagnosticaru ili majstoru primera radi,ali malo bolji servis ima dijagnostiku za tvoje vozilo,nije to auto 77,nego 97god.! Quote Share this post Link to post Share on other sites
gavrilovicjj 0 Posted November 21, 2010 (edited) Sve je to ok al ja do tamo imam preko 500 kmetrića pa da idim šta se može uraditi onlineinače na svakih 10000 sipam ona čuda za čišćenje al izgleda bez pomoćisve je počelo kad mi je ustvari majstor slupao auto a ja morao na putNajnovija dijagnoza je da se zapušio auspuh nešto znam više onih koji su promenili sve lonce pa i one iz kuće nego da nesto stoji na autu a još nije otpalo Edited November 21, 2010 by gavrilovicjj Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted November 21, 2010 odakle si kada moras toliko da predjes?iskreno nabrajanja su velika za kvarove "slabo vuce" krenuvsi samo kada slabo vuce primera radi kada je hladan ili zagrejan itd!Kako si inace ponasa,kako radi na leru,jesi li merio oritisak goriva,da li pumpa dovoljno baca... Quote Share this post Link to post Share on other sites
gavrilovicjj 0 Posted November 22, 2010 Radi na leru ok nikad nikakav problem pali ok kad se zagreje sve ok ima samo čuje se samo šištanje iz auspuha kad se da jači gas opet naglašavam nema katalizator raskačio sam samo lamda sondu al opet isto resetovo ga i ništa kakvi su simtomi zapušenog auspuha jer nesto da ih kupujem a opet da bude isto komentar majstora je ići će bolje pa sve što staviš novo u toj količini biće bolje inače ne dimi ne oseća se gorivo previše, probao sam šakom da ga pritisnem i čini mi se da baš jako izbacuje gasove Quote Share this post Link to post Share on other sites
gavrilovicjj 0 Posted November 22, 2010 Sada sam provozao kad je hladan izgleda da ide bolje hladan da li filter goriva može da kvari užitak ili neki drugi senzor np vazduha Quote Share this post Link to post Share on other sites