kaskabgd 65 Posted September 6, 2014 sa novom bobinom je sve ok,dakle kad god je padala kisa nakupi se vlage i kad se ugreje (osusi) auto proradi normalno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko172 0 Posted November 11, 2014 (edited) Pozdrav svim clanovima ,vozim fiat bravo 1.6 16v 2001g.Imam problem vec dugo i ne znam kako da ga resim,auto mnogo slabo prima gas cak i kada stisnem gas do kraja on ne reaguje. Sve potencijalne stvari mi je majstor pogledao dizne su dobre pumpa goriva je dobra katalizator je isto ok .Klapnu gasa sam kupio novu ali i dalje je isto pa bih molio ko je imao slican problem da mi javi.Hvala unapred Edited November 12, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
smiljan 0 Posted November 12, 2014 Proveri da li je motor dobro "uzubljen". Za taj motor su potrebni alati za blokadu bregastih... Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko172 0 Posted November 12, 2014 Pa servis je radjen pre dve godine ,ali provericu kod majstora.E ato tako reaguje i na plin i na benzin,a imam plinski uredjaj ac stage 300 poljski.A i od skorije od zamene do zamene dolijem od 800g do 1l ulja,kompresija merena i samo je na prvom klipu malo salbija a na ostala tri je ista kakava treba da bude bar tako mi je rekao majstor.Vise ne znam sta radim promenio sam masu majstora ali nista i svi ti uzimaju pare ,a bez rezultata. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan81 24 Posted November 12, 2014 Mozda ti se pokrivio neki ventil! Quote Share this post Link to post Share on other sites
bratsaja 17 Posted November 14, 2014 Ne bi imao kompresiju da je do ventila.Pogledaj ipak da li je dobro uzupcen,ali to ne zna svaki majstor da radi,ako nema alate nista od zupcenja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pekac 0 Posted January 25, 2015 (edited) Lepo pali na benzin i kad je u leru normalno prima gas ali kad je u brzini onda se na benzinu gusi i kolko god da stiskas gas nece da ide,bio sam kod majstora ocistio sam dizne,proverili smo pumpu za gorivo i ima preko 3 bara,posle ciscenja dizni krenuo je malo normalno da ide neko vreme i sad ponovo nece,a imam ugradjen obican plin,zamenio sam usisne grane,umesto plasticne imam metalnu sto znaci da kroz iste dizne prolazi i benzin i gas,da napomenem da na gas ide super,odlicno vuce i po ovom hladnom vremenu uopste i ne trosi puno ako moze pomoc ako neko zna sta je u pitanju ili je imao takvo iskustvo,u pitanju je fiat brava 1.6 2001 god Edited January 27, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 27, 2015 Pročitaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kreator 287 Posted July 21, 2015 (edited) Počelo je da se dešava u toplijem periodu..Dok je hladan radi normalno čim počne da se zagreva počinje da trokira na manjim obrtajima..Od skoro je krenuo skroz da ne vuče..Pali normanlo ler je stabilan nema trzanja ali čim mu dam malo gasa davi se..Ići ću uskoro kod majstora na dijagnozu ali čisto pitam šta bi moglo da bude..Hvala.. Edited July 28, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
kreator 287 Posted July 22, 2015 (edited) Danas kačena dijagnoza nema nikakvih grešaka..Da li je moguće da je pumpa goriva oslabela da nema pritiska dovoljno?Ona radi, čuje se kad dam kontakt.pali ali ne prima gas kako treba.. Sutra je skidam da je očistim i proverim.. Edited July 22, 2015 by kreator Quote Share this post Link to post Share on other sites
kreator 287 Posted July 27, 2015 Problem rešen ..Skinuta pumpa goriva detaljno pregledana i očišćena..Posle montaže auto radi normalno..Prima gas i vuče bez problema.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 28, 2015 Hvala što si napisao rešenje, značiće sigurno nekome ko bude čitao sada, nakon spajanja tema. Vidi se i po ranijim upisima da pumpa može da pravi takav problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Brkic 0 Posted December 31, 2015 (edited) Brava 1.2 16v pocela kada je hladna da teško radi, održava ler ali obrtaje jedva navlaci do 2.000 i kada se pusti kvacilo nema snage da pokrene auto i hoce da se ugasi, naglo padaju obrtaji i ne može pokrenuti auto. Kada se forsira gas i predje 2.000 od šale podigne do 4.000 ali svejedno nema snage da pokrene auto. Na 4.000 krene auto ali odah padnu obrtaji i pocne se gasiti auto.Tako radi nekih 5 min dok se malo ne zagreje motor i onda ide OK.Na dijagnostici nema grešaka.Pali normalno. Majstori ne znaju gde da traže problem, može li pomoc ?? Edited January 2, 2016 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Brkic 0 Posted January 1, 2016 Menjao je prošle godine i kablove.Zašto misliš da je bobina i da zeza samo 2-3 min dok se malo ne zagreje motor ?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan81 24 Posted January 1, 2016 Hoce da zezaju svecice ako nisu menjane! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Brkic 0 Posted January 1, 2016 Znam, prvo sam njih promeuo, tako da su svećice nove, kablovi provereni i ispravni kao i bobina.Problem traje samo 3-4 minuta dok se malo ne zagreje motor,do nekih 30 stepeni.Takodje imam i gas i dok još pravi problem na benzinu prebaci već na gas i ide odlično na gasu, vratim na benzin i još malo traju problemi i onda prelazi granicu hladnoće, tj. već je dovoljno topao da problem prestaje.Kao da se nešto ne otvori ili zatvori kada je hladan motor pa nema snage, a kada se zagreje motor taj deo prestaje biti bitan za rad motora.Inače kada je hladan lepo upali sauh i podigne na 1.000 obrtaja i kako se zagreva snižava ih polako, sve radi dobro a nema snage do 30 stepeni vode u motoru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaskabgd 65 Posted January 2, 2016 trebao si odmah napisati da na plinu radi ok to je jako bitno jer odmah znas da nije do struje. kada nesto nije u redu sa strujom prvo okaze na plinu. nesto ti nije u redu do benzinskog sistema da se tako izrazim, dizne ili pupma je moja predpostavka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanja1 0 Posted January 2, 2016 (edited) Izvinite sto upadam ovako ali skidao sam ablender pre neki dan i vratio normalno volan gume pravo skroz e sad sam primetio kad idem pravo volan je nakrivo kao da se pomerio i 3-4 puta sam ga skidao do sad namestao ali opet isto kao da se pomera pomoc??a sto se tice ovoga Brkic-u pozz i meni isto tako radio moj bravo na plin super na benzin isto ko kod tebe problem je sto nije vozen cesto i na benzin pa dizne zapekle idi u servis i operi u ultrazvucnoj kadi ja tako uradio i sad ide ne oseca i vozi ga povremeno i na benzin... Edited January 2, 2016 by nemanja1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ForrestGump 6 Posted January 4, 2016 (edited) Brava 1.2 16v pocela kada je hladna da teško radi, održava ler ali obrtaje jedva navlaci do 2.000 i kada se pusti kvacilo nema snage da pokrene auto i hoce da se ugasi, naglo padaju obrtaji i ne može pokrenuti auto. Kada se forsira gas i predje 2.000 od šale podigne do 4.000 ali svejedno nema snage da pokrene auto. Na 4.000 krene auto ali odah padnu obrtaji i pocne se gasiti auto.Tako radi nekih 5 min dok se malo ne zagreje motor i onda ide OK.Na dijagnostici nema grešaka.Pali normalno. Majstori ne znaju gde da traže problem, može li pomoc ??Simptom po opisu liči ili na loše podešeno ubrizgavanje gasa ili loše podešeno prebacivanje na gas . Ako je temperatura za prelazak na gas zadata kao suviše niska (30C i manje), uređaj suviše rano prebacuje i gas je nezagrejan, smeša na gas je prebogata, vreme ubrizgavanja benzina se smanjuje radi korekcije smeše i vremenom memoriše - posledica je suviše siromašna smeša pri radu na benzin i teškoće koje su opisane do temperature motora blizu radne temperature. Rešava se prvo u Fiat servisu resetom korekcije ubrizgavanja benzina, nakon toga obavezno probnom vožnjom zagrejanog motora (cca 20ak km) i zatim povećanjem temperature za prelazak na gas na minimum 40C. Ako je uređaj loše podešen, procedura sa resetom je identična, a onda nakon reseta treba pažljivo podesiti ubrizgavanje gasa u vožnji, u režimima do 2000 o/min gde se i manifestuje problem. U oba slučaja ubrizgavanje benzina ne registruje grešku jer je na tom motoru prag tolerancije greške u korekciji ubrizgavanja goriva jako veliki. I ako se nakon reseta i probne vožnje pri sledećem startu hladnog motora ne ponovi simptom - uzrok je jedan od ova dva navedena. Majstori (Fiat ili plinadžije) mogu da krenu sa traženjem uzroka pregledom parametara korekcije ubrizgavanja ili uvidom u lambda signal pre katalizatora (O2S1 Bank1) i ako uoče da je smeša suviše dugo siromašna na benzinu a normalna ili bogata na gasu -uzrok je jedan od dva gore navedena. To najbolje mogu uočiti ako testiraju hladan motor koji je prenoćio u servisu i konektuju dijagnostiku dok je motor hladan. Edited January 4, 2016 by ForrestGump Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted January 4, 2016 Ja bih pre svega, i uputstva poštovanog kolege, zatvorio plin pa neka tako prenoći. Na sledećem startovanju bez dotoka plina će dati jasniju sliku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ForrestGump 6 Posted January 4, 2016 Da, to bi eliminisalo moguće mešanje goriva (puštanje plina u usisnu granu dok se motor ne zagreje), mada mislim da bi simptom bio otežano paljenje, što ovde nije slučaj. Imao sam isti problem na prethodnom autu praktično odmah nakon ugradnje plina (Citroen C3 1.4, SAGEM ECU). Razlog su bile u startu previše razbušene dizne za gas (2.20mm), pa je to poremetilo mapu ubrizgavanja benzina i za poremećaj je trebalo svega par dana. Prvo sam probao da vozim par dana samo na benzin, da se korekcija benzina vrati u normalu ali to nije pomoglo. Onda sam otišao kod drugara koji je resetovao benzinski komp i stanje se normalizovalo nakon 10-ak km vožnje. Onda sam opet vozio na plin sa istim diznama i naravno već posle par dana isti problem se ponovio. Onda sam zamenio dizne (1,80mm) i grubo podesio plin da mogu da vozim, jer na benzin je bilo mučenje voziti čak i kad je vruć motor. Ponovo je resetovan benzinski, auto malo provozan na benzin i onda sa novim diznama pažljivo sam podesio plinski uređaj. Skoro 22000km nakon toga - nikad više problem. Gasni komp bio podešen od prvog dana da prebacuje na 40C rashladne tečnosti na ulazu u isparivač (to je oko 50C temperature motora). Kao i kod člana Brkic: nikada problem s paljenjem i nikada se nije upalila ček-lampica niti je bilo memorisanih grešaka u benzinskom kompu. Jedino što sam primetio na plinu je da je sa manjim diznama motor bio malo lenji pri polasku iz mesta i pri oštrim ubrzavanjima. Sa onim diznama 2.20 bio je mnogo žustriji, startniji. Potrošnju nisam upoređivao,sigurno da je više trošio sa većim diznama ali ne znam koliko. Razlika je bila u parametru "LTFT" (long term fuel trim): kada nije dobro radio na benzin, LTFT je bio od -18% do -24%. Kada je normalno radio na oba goriva, LTFT je bio od +1% do +5%. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaskabgd 65 Posted January 4, 2016 njemu auto pravi problem na benzinu a ne na plinu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted January 4, 2016 Pa da... Quote Share this post Link to post Share on other sites