watya1998 0 Posted October 26, 2017 Pozdrav. Fiat Stilo 1.6 16v Ovako, ja cu poludit vise. Znaci, problem je kada auto radi na leru kada ga upalim on drzi okretaje ( dok je auto topli ) i cim malo gas stisnem ( 1000-1100 okretaja ) i pustim gas oni padnu na 500-600 i auto se gasi.... ali kad je upaljena klima ona se ne ugasi ali zna zatrokirat izbaci gresku na boardu " Low oil pressure " i lampicu za ulje, i kad dam gas i krenem preko 1000 okretaju kada dođu okretaji onda se ugasi lampica i sve normalno.... auto vuce ko lud i sve to dobro samo ti problemi su bili Sad dok sam kupio auto izbacivalo je sljedece greske: Manifold apsolute barometric pressure Manifold air flow circuet I dok je upalilo check engine lampicu onda se rijetko kad znala pojaviti i greska Cylindr 1 neka greska... - Mjenjano: Novi MAP Senzor Nova Klapna gasa Novi akumulator - Klapna sstara je vec bila bušena od prijasnjeg vlasnika pa sam mislio da je to problem i zamjenio ju drugom ali i dalje isto. ECU na njemu pise od ispod " NOVI " znaci netko je vec mjenjajo i to I auto dok radi na mjestu zna kako ja turiram da se vidi mokro ispod auspuha, tj na asfaltu i ponekad izbaci Loose connection. Ocistio sam klapnu i sve to ali ne znam vise sta da radim... I kako sam promjenio klapnu nema vise greske nijedne za sad.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Seki1424 0 Posted September 24, 2019 Problem na mom Stilu 16v je sličan, naime problem se javlja pri paljenju tj kada dam gas onda se gasi, na leru radi normalno.Problem se posebno javlja u situaciji kada se navalaži (posle pranja) i prvo paljenje nakon pauze od par sati, mislio sam da je do releja benzinske pumpe ali to sam proverio i ok je a na dijagnostici je prijavio problem sa klapnom.E sad moja sumlja je u osnovi na tablu sa relejima (nemam poklopac za nju) i mislim da su sada kontakti loši i zaprljani i da negde ybog vlage gubi kontakt ali sad ne znam ko može da mi to reši tj da je rastavi i pogleda jer obični auto elektiričari to izbegavaju.To nije jedino sto mi se od elektronike ponaša nenormalno - desi se da kazaljka od temperature ode do kraja i u sekundi se vrati.Da li je neko imao slične probleme i kako se to rešava tj da li neki servisi rasklapaju , menjaju ili sta već rade?Isti problem, identični, kako si rešio? Poslato sa SNE-LX1 uz pomoć Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedjolino1976 0 Posted March 5, 2020 (edited) Dobar dan nov sam i izvinjavam se odmah verovatno je bilo.Kolega ima fiat stilo 1,6 16 v .Vec par puta mu je stalno nesto radjeno na motoru zadnji put mu skoro izgoreo ventil,i to mu je majstor popravio.Al desava mu se nekad cesto kad stane na semafor da mu se auto ugasi.On opet upali i ide dalje.Znaci na leru mu se nekad ugasi.Posle par dana kad mu je majstor napravio auto cistio klapnu gasa i sve to ,al opet mu se to desava.Majstor mu je rekao da nezna vise sta bi bio problem.Danas mi skinemo usis sto ide na klapnu gasa ,a unutra neka emulzija tamo gde ono crevo za recikulaciju uljnih para ulazi u taj usis,katastrofa.E sad mi ocistili to sve al to ce verovatno opet da mu se brzo pojavi tj nakupi ta neka emulzija u usisnoj cevi.E sad da li moze da se to crevo otkaci odatle pa da nepralja leptir gasa da proba jel do toga ili ima neko drugo bolje resenje. Edited March 5, 2020 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 5, 2020 @pedjolino1976 Pogledaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
crnisale 17 Posted March 5, 2020 Prvo resite motor.To se desava kada ima vode u ulju. Ako je los motor ,nikad ga necete podesiti da radi kako treba! 2 neshaoct and Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedjolino1976 0 Posted March 6, 2020 Al zar vode u ulju ima kad rikne dihtung glave a on mu je to vec menjao znaci nov dihtung i sve to,nebi smelo da ima vode.Jedino ako jma negde jos da prodje ta voda.A nema tu na usisu gde ulazi crevo u usis zar nebi trebalo da ima kao neki ventil nesto da sprecava to a da pusta samo tu uljnu paru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted March 6, 2020 Separator uljnih isparenja je uveden kod novijih vozila. Možeš ga ubudžiti. Postoje i tutorijali o tome. Međutim, ovde je očigledan problem prisustva vode u ulju. Naći razlog i nakon toga očistiti leptir gasa. Možda je samo loše ulje?! Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedjolino1976 0 Posted March 6, 2020 ne znam videce i on mislim da je sipao onu seleniju sto propisuje proizvodjac.Al da je glupo glupo je mislim da ga to i zeza samo da se provali gde i sta . Quote Share this post Link to post Share on other sites
pedjolino1976 0 Posted March 6, 2020 A ima li taj motor egr ventil ili kako bi se vec zvalo kod benzinaca,i ako ima gde bi se to nalazilo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted March 6, 2020 Nema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
CeciDriver 0 Posted May 23, 2020 Evo da i ja malo 'osvezim' temu. Pre par dana sam promenio ECU, kupio polovan, odmah otvorio, promenio m95160 zbog immo-a, zalemio pinove, probao auto upalio normalno, ali su i na ovom bile prisutne greske ASR< car security, loose, ESP< ABS...Popizdim, skinem ecu, razlemim pinove i odnesem ECU na reballing u servisu za laptopove na specijalnoj masini i ponovo zalemio sve pinove i natrag ECU u Stilo. Medjutim, palim auto, pali super na pola kljuca, nema famoznih gresaka ASR,loose bla bla bla...sve cisto od lampica osim jedne CHECK ENGINE! Sacekam da malo postigne radnu temperaturu i primetim da drugacije reaguje na davanje gasa i primetim da nece da prima gas preko 3700 obrtaja. Provozam auto, super ide, na leru preede ko macka, naravno, slabije vuce ali ide skroz okej kao da ga vozi neki penzioner recimo . Prikacio na dijagnostiku, ostalih gresaka nema osim P1221, P0105 i ponekad P1222. Pretpostavim da je klapna, cistio je par puta ranije i sad rekoh ajde verovatno je ponovo prljava. Skinem klapnu jeeedva neke male prljavstine, ociistim sve lepo, vratim na mesto i opet isto. Skinem MAP senzor, takodje nije bio prljav, ocistim i njega, vratim i opet sve isto, nece preko 3700 obrtaja. U medjuvremenu naravno citao ovu temu i sve vase savete. Sledece je bilo totalno rasklapanje klapne, mehanizam ispravan, TPS rasklopljen, ociscen, el. motorcic skinut, proban i ispravan prstima ne moze da se zaustavi. Vratim sve na mesto u nadi da sam moozda resio problem, kad ono i dalje ista prica. Cackao konektor za klapnu, opet isto. Skinem ono crevo za usis vazduha i primetim da klappna uopste ne otvara kad se dodaje gas i da auto bukvalno radi na cist benzin bez ubacivanja vazduha, osim onog sto uvlaci vakum kroz zazor klapne. Skinem crevce koje vodi od grane ka servu kad ono, STILO PROPEVA, obrtaji lagaano u blokadu idu, milina, naravno na leru nemirno radi jer jbg, fals vazduh. Kad vratim to crevce nazad, opet ista prica. sa klapnom... Malopre probao sa probnom lampom, bockao u otvore konektora za klapnu i od onih 6 zica koje ulaze u konektor, samo na zelenoj zasvetli lampa. Menjao osiguracku kutiju, ali i dalje ista prica. Malo sam oduzio sa ovim tekstom i svojim problemom, ali vidim da je dosta ljudi odavde radilo ovo i cije sam korake pratio. Naravno, posetih i dva tri servisa, ali niko od njih ne zeli da se bakce s tim i nalaze sve neke izgovore, klasika... Jos jednom se izvinjavam na poduzem i dosadnom tekstu i hvala unapred na svakom i kakvo bilom odgovoru! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted May 23, 2020 Ako nisi rasklapao konektor klapne onda mrka kapa. Buksne u konektoru popuste pa ne naležu na pinove klapne čvrsto... TPS senzor takođe ima lim koji je most između njega i pinova. Takođe mora da se "našpanuje" kako bi veza bila čvrsta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
CeciDriver 0 Posted May 26, 2020 (edited) Pokusao i to i opet sve isto... bio kod elektricara, proveravao sve, otvorio mi seme struje neke i kaze da sve potice iz ECU-a i da je tu neki problem. Video sam da je @crnisale pominjao neki chip na ploci koji ima veze sa klapnom ako sam dobro razumeo. Ne znam koliko je pametno da tu cackam nesto. Hvala na odgovoru. Edited May 26, 2020 by neshaoct popravio tag Quote Share this post Link to post Share on other sites
crnisale 17 Posted May 27, 2020 Imas dva tantala kod mc33186.Proveri otpore prema masi 0.5ohm. Proveri visinu 128 pinova na dzekovima,treba da su u ravni.Koja je verzija ecu-a? Prve verzije T1 imaju problema sa vezama u stampanoj ploci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
CeciDriver 0 Posted May 27, 2020 8 minutes ago, crnisale said: Imas dva tantala kod mc33186.Proveri otpore prema masi 0.5ohm. Proveri visinu 128 pinova na dzekovima,treba da su u ravni.Koja je verzija ecu-a? Prve verzije T1 imaju problema sa vezama u stampanoj ploci. T1 je verzija, i stari koji je bio i ovaj polovni koji sam uzeo. Cuvam i onaj stari upravo zbog tih cipova ako bude zatrebalo pa da kombinujem. A pinove kad sam lemio primetio sam da nisu svi u ravni, ali smatrao sam da kad vec uhvati lem za plocu da ima kontakta. A cudno mi je bas ovo jer nikakvih drugih greski nema, osim toga sto ne ide preko 3500 obrtaja. Hvala crnisale na odgovoru, pokusacu danas i to da vidim i svakako javljam rezultat. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragan G 0 Posted May 29, 2021 (edited) Pozdrav ljudi. Evo posle dugog vremena da se javim ponovo sa gadnim problemom. Sto je najgore ja sam ga sam napravio najverovatnije. izbacuje mi gresku P0121, P0122 koje nemogu da obrisem. skinuo sam konektor sa klapne i kada sam ga vratio to se desilo. Auto upali i drzi obrtaje na leru tj do nekih 1200ort. Na papucicu gasa ne reaguje. Pre toga je normalno radila klapna. Merio sam voltazu na konektoru za klapnu i ona je konstantna ne menja se kada stisnem papucicu gasa. Sta li sam z...b’o samo da napomenem da sam davao kontakt sa skinutim konektorom i kad sam ga vratio vise nisam mogao da obrisem gresku. Edited May 29, 2021 by Dragan G Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted May 29, 2021 Definitivno je konektor u problemu. Treba ga rasklopiti i stisnuti/stegnuti papučice (prikazana je radnja negde na prethodnim stranama) ali pre svega proveri otpore na pinovima od klapne u mirovanju i kada pomeraš leptir. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragan G 0 Posted May 30, 2021 (edited) Moguce, kad sam merio sa unimerom da sam ih rasirio. I kad skinem i kad vratim konektor nema promene na dijagnostici uvek registruje obe greske, s tim sto se pojave jos neke koje se brisu kad vratim konektor. Odoh da jurim dalje. Premericu i otpor na pinovima na klapni. Edited May 30, 2021 by Dragan G Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragan G 0 Posted May 30, 2021 (edited) Na konektoru sto ide na klapnu. 1.masa 2.oko 5,2v 3. Oko3,2v 4. Oko 1,6v 5. Oko4,8v 6. Ok 5,2v Edited May 30, 2021 by Dragan G Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragan G 0 Posted May 30, 2021 59 minutes ago, Dragan G said: Na konektoru sto ide na klapnu. 1.masa 2.oko 5,2v 3. Oko3,2v 4. Oko 1,6v 5. Oko4,8v 6. Ok 5,2v Otpor na klapni 1-2 zatvorena 2,5oma otvorena 4 1-3 nema nista 1-4 nista 1-5 3 oma konstantno 1-6 zatvorena 3 otvorena 2,5 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted May 30, 2021 Klapna... 1-2 pin senzora 3-4 pin motor 5-6 pin senzora Ako se dobro sećam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragan G 0 Posted May 30, 2021 (edited) Ipak su se rasirile buksne na konektoru. nategao busnice lagano i greski nema. jedini problem je u meni sto sam brzoplet i zamalo da napunim gace kad sam okrenuo kljuc. Bila mi skinuta klapna sa grane a povezan dzek. Prekontrolisao greske, nema ih. Probam da upalim on ode u blokadu a ja u haosu jedva se setih da ga ugasim. Edited May 30, 2021 by Dragan G Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragan G 0 Posted May 30, 2021 28 minutes ago, Dragan G said: Ipak su se rasirile buksne na konektoru. nategao busnice lagano i greski nema. jedini problem je u meni sto sam brzoplet i zamalo da napunim gace kad sam okrenuo kljuc. Bila mi skinuta klapna sa grane a povezan dzek. Prekontrolisao greske, nema ih. Probam da upalim on ode u blokadu a ja u haosu jedva se setih da ga ugasim. HVala , bio sam vec rasklopio pola auta od klapne, papucice, osiguraca,releja jedino je ECu ostao na svom mestu ako neracunamo konektore Quote Share this post Link to post Share on other sites