Jump to content
FAS Goran
bgd zarko

Fiat Stilo 1.6 16v - problem sa leptir gasom

Recommended Posts

Pozdrav.

Fiat Stilo 1.6 16v

 

Ovako, ja cu poludit vise. 

Znaci, problem je kada auto radi na leru kada ga upalim on drzi okretaje ( dok je auto topli )
i cim malo gas stisnem ( 1000-1100 okretaja ) i pustim gas oni padnu na 500-600 i auto se gasi.... ali kad je upaljena klima ona se ne ugasi ali zna zatrokirat izbaci gresku na boardu " Low oil pressure " i lampicu za ulje, i kad dam gas i krenem preko 1000 okretaju kada dođu okretaji onda se ugasi lampica i sve normalno....
auto vuce ko lud i sve to dobro samo ti problemi su bili

 

Sad dok sam kupio auto izbacivalo je sljedece greske:

Manifold apsolute barometric pressure

Manifold air flow circuet 

I dok je upalilo check engine lampicu 
onda se rijetko kad znala pojaviti i greska
Cylindr 1 neka greska...

 

-

 

Mjenjano:

Novi MAP Senzor

Nova Klapna gasa

Novi akumulator

 

-

 

Klapna sstara je vec bila bušena od prijasnjeg vlasnika pa sam mislio da je to problem i zamjenio ju drugom ali i dalje isto.

ECU na njemu pise od ispod " NOVI "   znaci netko je vec mjenjajo i to

I auto dok radi na mjestu zna kako ja turiram da se vidi mokro ispod auspuha, tj na asfaltu

i ponekad izbaci Loose connection.

Ocistio sam klapnu i sve to ali ne znam vise sta da radim...
 

I kako sam promjenio klapnu nema vise greske nijedne za sad....
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Problem na mom Stilu 16v je sličan, naime problem se javlja pri paljenju tj kada dam gas onda se gasi, na leru radi normalno.
Problem se posebno javlja u situaciji kada se navalaži (posle pranja) i prvo paljenje nakon pauze od par sati, mislio sam da je do releja benzinske pumpe ali to sam proverio i ok je a na dijagnostici je prijavio problem sa klapnom.
E sad moja sumlja je u osnovi na tablu sa relejima (nemam poklopac za nju) i mislim da su sada kontakti loši i zaprljani i da negde ybog vlage gubi kontakt ali sad ne znam ko može da mi to reši tj da je rastavi i pogleda jer obični auto elektiričari to izbegavaju.
To nije jedino sto mi se od elektronike ponaša nenormalno - desi se da kazaljka od temperature ode do kraja i u sekundi se vrati.
Da li je neko imao slične probleme i kako se to rešava tj da li neki servisi rasklapaju , menjaju ili sta već rade?
Isti problem, identični, kako si rešio?

Poslato sa SNE-LX1 uz pomoć Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobar dan nov sam i izvinjavam se odmah verovatno je bilo.Kolega ima fiat stilo 1,6 16 v .Vec par puta mu je stalno nesto radjeno na motoru zadnji put mu skoro izgoreo ventil,i to mu je majstor popravio.Al desava mu se nekad cesto kad stane na semafor da mu se auto ugasi.On opet upali i ide dalje.Znaci na leru mu se nekad ugasi.Posle par dana kad mu je majstor napravio auto cistio klapnu gasa i sve to  ,al opet mu se to desava.Majstor mu je rekao da nezna vise sta bi bio problem.Danas mi skinemo usis  sto ide na klapnu gasa ,a unutra neka emulzija  tamo gde ono crevo za recikulaciju uljnih para ulazi u taj usis,katastrofa.E sad mi ocistili to sve al to ce verovatno opet da mu se brzo pojavi tj nakupi ta neka emulzija u usisnoj cevi.E sad da li moze da se to crevo otkaci odatle pa da nepralja leptir gasa da proba jel do toga ili ima neko drugo bolje resenje.

 

thumbnail_IMG_20200305_154829.jpg thumbnail_IMG_20200305_154835.jpg thumbnail_IMG_20200305_155557.jpg

 

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al zar vode u ulju ima kad rikne dihtung glave a on mu je to vec menjao znaci nov dihtung i sve to,nebi smelo da ima vode.Jedino ako jma negde jos da prodje ta voda.A nema tu na usisu gde ulazi crevo u usis  zar nebi trebalo da ima kao neki ventil nesto da sprecava to a da pusta samo tu uljnu paru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Separator uljnih isparenja je uveden kod novijih vozila.
Možeš ga ubudžiti. Postoje i tutorijali o tome.
Međutim, ovde je očigledan problem prisustva vode u ulju.
Naći razlog i nakon toga očistiti leptir gasa.
Možda je samo loše ulje?!
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo da i ja malo 'osvezim' temu. Pre par dana sam promenio ECU, kupio polovan, odmah otvorio, promenio m95160 zbog immo-a, zalemio pinove, probao auto  upalio normalno, ali su i na ovom bile prisutne greske ASR< car security, loose, ESP< ABS...Popizdim, skinem ecu, razlemim pinove i odnesem  ECU na reballing u servisu za laptopove na specijalnoj masini i ponovo zalemio sve pinove i  natrag ECU u Stilo. Medjutim, palim auto, pali super na pola kljuca, nema famoznih gresaka ASR,loose bla bla bla...sve cisto od lampica osim jedne CHECK ENGINE! Sacekam da malo postigne radnu temperaturu i primetim da drugacije reaguje na davanje gasa i primetim da nece da prima gas preko 3700 obrtaja. Provozam auto, super ide, na leru preede ko macka, naravno, slabije vuce ali ide skroz okej kao da ga vozi neki penzioner recimo :lol:. Prikacio na dijagnostiku, ostalih gresaka nema osim P1221, P0105 i ponekad P1222. Pretpostavim da je klapna, cistio je par puta ranije i sad rekoh ajde verovatno je ponovo prljava. Skinem klapnu jeeedva neke male prljavstine, ociistim sve lepo, vratim na mesto i opet isto. Skinem MAP senzor, takodje nije bio prljav, ocistim i njega, vratim i opet sve isto, nece preko 3700 obrtaja. U medjuvremenu naravno citao ovu temu i sve vase savete. Sledece je bilo totalno rasklapanje klapne, mehanizam ispravan, TPS rasklopljen, ociscen, el. motorcic skinut, proban i ispravan prstima ne moze da se zaustavi. Vratim sve na mesto u nadi da sam moozda resio problem, kad ono i dalje ista prica. Cackao konektor za klapnu, opet isto. Skinem ono crevo za usis vazduha i primetim da klappna uopste ne otvara kad se dodaje gas i da auto bukvalno radi na cist benzin bez ubacivanja vazduha, osim onog sto uvlaci vakum kroz zazor klapne. Skinem crevce koje  vodi od grane ka servu kad ono, STILO PROPEVA, obrtaji lagaano u blokadu idu, milina, naravno na leru nemirno radi jer jbg, fals vazduh. Kad vratim to crevce nazad, opet ista prica. sa klapnom... Malopre probao sa probnom lampom, bockao  u otvore konektora za klapnu i od onih 6 zica koje ulaze u konektor, samo na zelenoj zasvetli lampa. Menjao osiguracku kutiju, ali i dalje ista prica. 

 

Malo sam oduzio sa ovim tekstom i svojim problemom, ali vidim da je dosta ljudi odavde radilo ovo i cije sam korake pratio. Naravno, posetih i dva tri servisa, ali niko od njih ne zeli da se bakce s tim i nalaze sve neke izgovore, klasika...

 

Jos jednom se izvinjavam na poduzem i dosadnom tekstu i hvala unapred na svakom i kakvo bilom odgovoru!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako nisi rasklapao konektor klapne onda mrka kapa.
Buksne u konektoru popuste pa ne naležu na pinove klapne čvrsto...
TPS senzor takođe ima lim koji je most između njega i pinova.
Takođe mora da se "našpanuje" kako bi veza bila čvrsta.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokusao i to i opet sve isto... bio kod elektricara, proveravao sve, otvorio mi seme struje neke i kaze da sve potice iz ECU-a i da je tu neki problem. Video sam da je @crnisale pominjao neki chip na ploci koji ima veze sa klapnom ako sam dobro razumeo. Ne znam koliko je pametno da tu cackam nesto. 

 

Hvala na odgovoru.

 

 

Edited by neshaoct
popravio tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imas dva tantala kod mc33186.Proveri otpore prema masi 0.5ohm.

Proveri visinu 128 pinova na dzekovima,treba da su u ravni.Koja je verzija ecu-a?

Prve verzije T1 imaju problema sa vezama u stampanoj ploci.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, crnisale said:

Imas dva tantala kod mc33186.Proveri otpore prema masi 0.5ohm.

Proveri visinu 128 pinova na dzekovima,treba da su u ravni.Koja je verzija ecu-a?

Prve verzije T1 imaju problema sa vezama u stampanoj ploci.

T1 je verzija, i stari koji je bio i ovaj polovni koji sam uzeo. Cuvam i onaj stari upravo zbog tih cipova ako bude zatrebalo pa da kombinujem. 

A pinove kad sam lemio primetio sam da nisu svi u ravni, ali smatrao sam da kad vec uhvati lem za plocu da ima kontakta. 

A cudno mi je bas ovo jer nikakvih drugih greski nema, osim toga sto ne ide preko 3500 obrtaja. 

Hvala crnisale na odgovoru, pokusacu danas i to da vidim i svakako javljam rezultat. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi. Evo posle dugog vremena da se javim ponovo sa gadnim problemom.

Sto je najgore ja sam ga sam napravio najverovatnije.

izbacuje mi gresku P0121, P0122 koje nemogu da obrisem.

skinuo sam konektor sa klapne i kada sam ga vratio to se desilo.

Auto upali i drzi obrtaje na leru tj do nekih 1200ort. 

Na papucicu gasa ne reaguje.

Pre toga je normalno radila klapna.

Merio sam voltazu na konektoru za klapnu i ona je konstantna ne menja se kada stisnem papucicu gasa.

Sta li sam z...b’o

samo da napomenem da sam davao kontakt sa skinutim konektorom i kad sam ga vratio vise nisam mogao da obrisem gresku.

Edited by Dragan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Definitivno je konektor u problemu.

Treba ga rasklopiti i stisnuti/stegnuti papučice (prikazana je radnja negde na prethodnim stranama) ali pre svega proveri otpore na pinovima od klapne u mirovanju i kada pomeraš leptir.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguce, kad sam merio sa unimerom da sam ih rasirio. I kad skinem i kad vratim konektor nema promene na dijagnostici uvek registruje obe greske, s tim sto se pojave jos neke koje se brisu kad vratim konektor. 

Odoh da jurim dalje.

Premericu i otpor na pinovima na klapni.

Edited by Dragan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na konektoru sto ide na klapnu.

1.masa

2.oko 5,2v

3. Oko3,2v

4. Oko 1,6v

5. Oko4,8v

6. Ok 5,2v

 

Edited by Dragan G

Share this post


Link to post
Share on other sites
59 minutes ago, Dragan G said:

Na konektoru sto ide na klapnu.

1.masa

2.oko 5,2v

3. Oko3,2v

4. Oko 1,6v

5. Oko4,8v

6. Ok 5,2v

 

Otpor na klapni

1-2 zatvorena 2,5oma otvorena 4

1-3 nema nista

1-4 nista

1-5 3 oma konstantno

1-6 zatvorena 3 otvorena 2,5

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ipak su se rasirile buksne na konektoru.

nategao busnice lagano i greski nema.

jedini problem je u meni sto sam brzoplet i zamalo da napunim gace kad sam okrenuo kljuc.

Bila mi skinuta klapna sa grane a povezan dzek. Prekontrolisao greske, nema ih. Probam da upalim on ode u blokadu a ja u haosu

jedva se setih da ga ugasim.

 

 

Edited by Dragan G

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minutes ago, Dragan G said:

Ipak su se rasirile buksne na konektoru.

nategao busnice lagano i greski nema.

jedini problem je u meni sto sam brzoplet i zamalo da napunim gace kad sam okrenuo kljuc.

Bila mi skinuta klapna sa grane a povezan dzek. Prekontrolisao greske, nema ih. Probam da upalim on ode u blokadu a ja u haosu

jedva se setih da ga ugasim.

 

 

HVala , bio sam vec rasklopio pola auta od klapne, papucice, osiguraca,releja jedino je ECu ostao na svom mestu ako neracunamo konektore:unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...