Jump to content
FAS Goran
bgd zarko

Fiat Stilo 1.6 16v - problem sa leptir gasom

Recommended Posts

Pozdrav

Da li mi neko može pomoći da otkrijem šta mi se problem sa stilom 1.6. 16v?

Naime dešava mi se kad je u leru da obrtaji naglo skoče na 1100,1200 obrtaja i blokira mi se gas tj kad stignem papučicu ništa se ne dešava. Na displeju javi engine failur. Kad ugasim u upalim bude ok neko kratko vreme i opet isto. 

U vožnji mi se desi odjednom trzne i ne može da prebaci preko otprilike 2500 obtaja koliko god da gas stiskao..

Sumnjao na tu klapnu gasa i odvezao da mi se očisti međutim nije pomoglo.

Da li može nešto drugo biti ili moram tražiti novu klapnu.

Hvala na odgovoru.

Edited by Zuluf

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ovako ja imam stila 1.6 benz plin i imam problem na plinu da kad hocu da stanem na semaforu stisnem kvacilo obrtaji padnu na 500 pa se vrate gore pa se ugasi ili se nekad ugasi odmah nakon sto stisnem kvacilo... na leru radi neravnomerno varira od 600 do 1000 obrataja.. na benzinu radi savrseno tj radio je do pre neki dan kad je poceo i na benzinu da varira od 800 do 900 obrtaja i dok stojim u mestu auto se trese pomalo sto me izludjuje dodatno pored ovog sto se gasi na plinu svaki treci semafor na koji stanem... ako neko ima predstavu sta je svaka pomoc bi znacili...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pozdrav drustvo.
Naime,imam fiata bravu 1.6 16v ne mogu da otkrijem sta mu se desava.
Obrtaji pocnu da variraju prilikom pritiskanja kvacila,nije rijedak slucaj i da se ugasi. To je pretpostavljam klapna gasa problem,ali pored toga zna da se desi da auto odjednom prestane da bude ostar na gasu kao sto je inace. Prozvodi drugaciji zvuk,pola snage nema. Kad stojim u leru prilikom malog pritiskanja papucice obrtaji pocinju da padaju,mogu cak i da ga ugasim. Da li neko zna da li i to ima veze sa klapnom? Hvala unaprijed. Srdacan pozdrav.

 

 a
Moze da ima veze sa klapnom, ali i ne mora. Kod mene je recimo bio problem sto paljenje nije bilo dobro podeseno prilikom velikog servisa. To podesavanje zahteva kod Fiata poseban alat i znanje. Dakle ako ti je radjen veliki servis ili zbog bilo cega drugog skidan zupcasti treba proveriti i to.
Moze biti problem i zbog sonde. Euro 2 motor ima jednu, a Euro 3 dve.

Ovo vazi i za ove sa Stilom sti su pitali, s tim sto oni svakako imaju dve sonde.


Послато са GT-S6310 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cest problem sa leptirom gasa zna da bude zbog loseg spoja na konektoru .Evo u par slika kako se rastavlja i stezu kontakti.Provereno u praksi na par auta sa misterioznim problemom klapne gasa!

1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg

5.jpg6.jpg7.jpg8.jpg

Edited by crnisale

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam da li ima veze, ali ja sam imao problem na Alfi 147 sa papučicom gasa. Na leru radi normalno ali prilikom stiskanja se ništa nije dešavalo.

Rešio sam ga tako što sam zamenio svećice :) 

Jedan mnogo dobar majstor, mi je obrazložio sad ću ja to laički:" kada su ti loše ili ne kvalitetne svećice baca varnicu na najosetljivije ili na najbliže mesto i taj deo po difoltu otkazuje i proradi posle ponovnog paljenja motora". 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam problem sa stilom 1.6 16v pre neki dan mi je nestao gas,koliko god pritiskao papucicu nece da da gas.Jedva sam se dovukao na leru,dijagnostika kaze leprir gasa .Ucemu je problem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo muku mucim vec duze vreme fiat stilo 16 16 v kad ga upalim nekad digne obrtaje na 2hiljade odma zatim padne na 1200 i sve radi normalno nekad zna da digne i preko 2000hiljade ali samo pri startovanju ubaci sam drugu kalpnu neizbacuje nikakve greske auto prima gas sve radi ok ali me nervira taj start znaci nekad upali na 1500 nekad na2000 pa mislim da nije uredu nekad ovako mekad onako komp sam radio i izmestio sa motora auto je kod mene 7godina pomoc ako nesto zna

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim/siguran sam da ne postoji mogući problem koji nije obrađen u vezi ovog motora. Samo malo "prelistati" štivo.
Za početak savetujem čišćenje samog "leptira"/klapne a kasnije i osovinica ...
Ja sa išao dotle da sam sve rotirajuće elemente polirao vodobrusnim papirom tipa 2000R.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raskačiš konektor klapne i uključiš kontakt i trbalo bi da se pojavi greška na tabli .
Isključiš kontakt i vratiš konektor.
Zatim ponovo kontakt i startuj motor.
Trebalo bi da trepće MIL lampica...
Dodavanjem obrtaja/gasa preko 4000 o/min 2-3 puta trebalo bi da je ugasi.
PAŽNJA!
Sve to raditi na već ugrejan motor.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav drugari, evo i mene posle duzeg vremena, pre neki dan mi se desilo da stilo 1.6 nece da primi gas nakon paljenja 2-3 minuta i izbacio engine fault, ne gasi se, malo nemirnije radi i obrtaje je povecao na oko 1200. Odlaskom na dijagnostiku je pokazao gresku kontrola klapne gasa i majstor mi je rekao da je problem do ECU-a. Poslao ga je na reparaciju, majstor mu je rekao da je zamenio drajvere za leptir gasa. Kada je ECU stigao sa popravke, namontirali smo ga na auto, upalio i radio je normalnol, primao gas. Postigao je radnu temperaturu a nakon 2 -3 gasenja i paljenja sam je obrisao gresku i ugasio lampicu. Ugasim ja auto ( to je bilo juce), kad danas da ga upalim upali on lepo, hteo sam da ga operem pa sam ga pomerio par metara, nakon drugog paljenja ponovo drzi obrtaje oko 1200, poruka engine fault i ponovo nece da prima gas. Pozovem majstora koji mi je slao ECU na reparaciju i kazem mu sta se desilo, inace je elektricar jedan od boljih, kaze da je moguce da klapna gasa pravi problem tj. da salje veci napon prema ECU i da je ona zeznula stvar pa su ponovo pregoreli drajveri. Da li je neko imao ovakav problem i ako je imao kako ga je resio, molim vas za pomoc i objasnjenje zasto dolazi do ovoga. Svaka sugestija je dobrodosla, hvala unapred.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, neshaoct said:

Hvala Neso, cuo sam ja za njega, ali ecu je repariran, tj. zamenjeni drajveri ali su ponovo pregoreli izgleda jer opet ima iste simptome. kako moze klapna da ih pregori ne znam

Edited by stevicdejan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam Sale, skinuo sam ga ponovo, treba da ga nosim majstoru

Na koji konektor misliš? 

Pretpostavljam onaj crni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguce da je los kontakt na samom konektoru.Materijal od kog su napravljeni je prilicno los.Da se ne bi vrteli u krug ,neka majstor odradi prvo konektor.

U poslednje tri nedelje... tri stila ,a na dva je bilo bas ovo.

Ja to radim sa dve pincete.Ova sa kosim vrhom je kvalitetna celicna.Sa njom se zavuce do unutrasnjih limcica i blago pritisne.

Treba raditi pazljivo ili ces traziti drugi konektor.;)

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/40221-fiat-stilo-16-16v-problem-sa-leptir-gasom/&do=findComment&comment=1380485

Alat.jpg

Edited by crnisale

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sale to se desilo odjednom, ugasio sam auto uveče, najnormalnije je radio. Sutradan je lepo upalio i kad sam krenuo upalio je engine fault i ne reaguje na dodavanje gasa. Oterao sam ga na dijagnostiku i majstor kaže greska p1220 valjda beše i kaže da je do ecu-a. Dam ga na reparaciju i taj čovek što ga je radio je rekao da mu je menjao drajvere za leptir gasa ili sta već. Nakon montaže upalio je normalno i radio nekih desetak minuta da bi sutradan ponovo počeo da pokazuje iste simptome, ali poslušacu savet u svakom slučaju pa ćemo proveriti i to. Taj čovek mu je rekao da je moguće da klapna pravi problem i da zbog nje pregorevaju drajveri.

Zahvaljujem se i javljam šta sam uradio ovih dana 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka cast za postove u ovoj temi, dodao bih jos i ovo, ako na leru imamo nepravilno vreme ili kolicinu ubrizganog goriva mogu nastati navedeni problemi ( nemiran rad motora, gasenje, pad obrtaja i td. ). Na nekim postovima bilo je govora o busenju klapne gasa blizu leptira i da je problem resen kad se dozvolilo " ulazak dodatnog vazduha " iza leptira gasa. Zar to negovori da je gorivne smesa nepravilna?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo drugari da se javim nakon mesec dana natezanja oko auta. Kao što sam rekao slao sam ecu na reparaciju i ponovo se javio isti problem, prekontrolisali smo i konektor, nije bilo ni do njega, majstor je skinuo klapnu i rekao da je vukla oko 1 amper a treba valjda oko 0,3 ampera pa je kao to bio uzrok. Očistio on klapnu, sredio je, namontiramo mi na auto i covek ode,medjutim nakon 5 minuta ista prica i ja popizdim. Oteram mu ja kola,probamo drugu klapnu ali opet nece. Probao svašta, slao ga kod nekog ovde medjutim on ga još više sjebe pa se posle gasio. Na kraju mi je narucio drugi ecu danas namontirao i sad sve radi kako treba, nadam se da će tako i ostati. Zahvaljujem se svima na pomoći. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...