Jump to content
FAS Goran
bgd zarko

Fiat Stilo 1.6 16v - problem sa leptir gasom

Recommended Posts

Pozdrav društvo, ja imam jedan problem sa gasom! Da kažem da je sve normalno ali kad držim gas u bilo kojoj brzini ( recimo 2000 obrtaja) on sam doda gas dve sekunde i vrati. U pitanju je motor 1.2 16v .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da se javim, posle dve godine stilic je jos kod mene ,i od onog rasturanja klapne gasa vise je nisam nikada cistio niti menjao , auto je od tada presao 50 i jos malo kusur hiljada,nikakavih problema nije bilo dva odlaska na more u Grcku cak i jedna voznja od 1500 km maltene bez zaustavjanja, pod punim optrecenjem i kilmom bez ikakvih problema. Jedino je pre par meseci upalio gresku za lamdu iza katalizatora, ali jeprobel bio u kablu otkinuo se.

Pozdrav svima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ovako.

Imao sam problem sa klapnom gasa i danas sam ga resio,nadam se zauvek.

Simptomi koji su bili prisutni:neuskladjen odnos papucice gasa i klapne,trzanje,kada se pusti gas dok je auto u brzini auto zabode tako da se oseca kao da vas je udario neko odpozadi.Od pre 4 dana auto mi je totalno poludeo,ler je varirao non-stop od 500-1000 obrtaja,gasio se u voznji kao da je radio na dva klipa i samo sam mogao da ga odrzim budnog kada sam ga drzao na 2000 obrtaja.Otisao sam prvo kod Gorana na Altinu,gde su mi neki momcici preporucili da probaju drugi komp pa da vide sta se dalje desava,naravno tamo je uvek guzva i nisam mogao da cekam 5 dana da zakazem.Obrisali su mi sve greske i po dolasku na Cerak svratio sam u sevis Vlada gde su mi ocitali gresku propustanja vazduha na usisnoj grani,majstor je bas bio uporan i siguran da je busna usisna grana i predlagao je hitnu zamenu,znao sam da nije u pravu.Klapnu sam redovno cistio carbon clinerom davalo je ranije neke rezultate ali to definitivno nije bilo dovoljno u ovom slucaju.Klapnu sam skinuo i osistio po uputstvu CRNOGSALETA,koji mi je mnogo pomogao prilikom ovog zahvata,HVALA SALE!!!! Obratite paznju kada skidate zstitne limove,ja sam zurio i polomio dva perajca na limu ispod elektro motora i plasticni deo koji ide u senzor (sreca da ne trpi neko opterecenje pa sam ga zalepio super lepkom)

Takodje obratite paznju na polozaj elektro motora (sto sam takodje uradio) da ga ne zaokrenete na kontra stranu pri vracanju.Meni je bilo lako jer sam imao tehnicku podrsku,HVALA Sale jos jednom a svi ostali lagano.Drago mi je da sam problem otklonio "sam" i nisam bio zrtva majstora koji nagadjaju sve i svasta i naravno ježe se forumaša jer im izbijamo pare iz dzepa   :guitar:  :guitar:  :guitar:

Auto je sada preporodjen,iako jos nisam odradio kalibraciju klapne,sto bi rekao CrniSale,sad ja kontrolisem njega a obrtaji samo klize. :guitar:  :guitar:

Edited by Dior

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel ima neko da proda polovan leptir za 1.6 16v ili možda zna gde ima da se uzme.

Hitno mi je jako.

Hvala unapred

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iz indjije si, a u Indjiji ima mozda i najbolji prodavac delova u ovom delu Srbije.
Neka neko da broj coveku, ja sam mislio da imam broj, ali pre neki dan skontam da sam ga izgubio...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo mog problema.

Kad pustim gas auto cimne i zna da zaglavi na 2200 obrtaja kada menjam iz 1 u 2 brzinu.

Juče sam rasturio klapnu. Tom prilikom sam polomio plastični pipak koji ide u senzor. Majstor-plastičar je to lepo zalepio i ugao je isti.

Skinuo sam klizač potenciometra, očistio pipke i vrlo malo ih nakrivio. Samu traku potenciometra nisam skidao već sam je na licu mesta očistio sa malo kontak sprejem.

Motor nisam rasturao.

Sve lepo sklopio. 

Međutim prijavljuje mi grešku P1684 i neće da primi gas. Lepo pali i ler je dobar.

Imam dijagnostiku elm 327 i ne znam kako sa njom da uradim kalibraciju.

Molim za pomoć.

Edited by dussannn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ipak sam morao da zamenim klapnu.

Moja je ranje bila već rađena, leptir je bio bušen itd. a ja sam je izgleda dokosurio.  :wallbash:

Edited by dussannn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stavio sam polovnu i morala je kalibracija:

Upali auto i dodaj gas tri puta do 5-6000o/min sa pauzama da se smiri obrtaljka.

Ugasi i sacekaj 15-20s.

Upali motor i pusti da radi oko 1min.Na diraj kocnicu,gas.Ovo je za stabilizaciju lera.

Ugasi i sacekaj 15-20s.

Upali i vozi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da se javim stilo je jos uvek u mom vlasnistvu, od intervencije na klapni presao preko 60k km tako da sam sada na 190000 i dalje bez problema sundjer promenjen posle nekih 30k . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovoga puta na klapni su na zupcaniku u obliku polumeseca pukla dva zubica u delu gde stoji kada je na leru, to se desilo u radu pa je auto otisao u safe mod, ukratko konacno sam i ja morao zameniti klapnu, kupio je od nekog tipa iz Indjije za 50e. I za sada je sve ok. Naravno odradjena je adaptacija.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav  imam problem na stilu  1 6 16 v ponekad kad ga upalim velik ler ide  do 4 hiljade obrtaja i odmah padne i sve radi ok jel neko imao slican problem i kako g aje resio  cistio steo i potenciometar i neko vreme radi ok i posle opet  isto 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, milansusnjar81@gmail.com said:

pozdrav  imam problem na stilu  1 6 16 v ponekad kad ga upalim velik ler ide  do 4 hiljade obrtaja i odmah padne i sve radi ok jel neko imao slican problem i kako g aje resio  cistio step i potenciometar i neko vreme radi ok i posle opet  isto nakon ciscenja nisam radio adaptaciju klapne 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Srdacan Pozdrav ljudi imam jedno specificno da tako kazem pitanje a i problem na fiat stili 1.6 16v sto se relativno skoro i ''podmuklo'' javilo.

E ovak oda krenem ove godine kupio sam fiat stila 1.6 16v 105 ks odlican je autic povozit,mekan,svideo mi se sve u svemu u odlicnom stanju i dobro ide...medjutim pre par dana pojavila se je greska ali kada je na kontaktu samo motor sija zutom bojom tj prikazuje gresku na motoru zutom bojom,a kada se upali greske nema.Primetio sam da mi auto nekad muce kao da potanja i nema snage tj ne ide nista kako bi trebao da ide i nije ostar inace vozim na cist benzin.

E ako neko zna neki mi odgovori.

 

Hvala unapred i Srdacan Pozdrav !

1 minute ago, matijaciroki said:

E da inace je auto Tuning ima dva remus jaka auspuha i bumper zadnji za secenje vazduha :) Inace..kad  vec citiram imam problem i sa kvacilom koje se lepi kada je toplije mislim da su sjebane lepeze na repariranoj korpi srecom sam dobar covek pa nisam polomio kosti majstoru.A zasto zato sto mi je uradio set :/ i naplatio 200 eura...Sad da li neko ima resenje i moze li samo korpa sa tim lepezama da se sbudzi nekako :/ 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvo, nema veze sa laptir gasom,možda.

Drugo, popravka korpe kvačila spada u ozbiljnu rabotu te stoga onaj ko je "popravio" treba da i popravi ili ustupi popravku nekom stručnom...

To što nije oštar na gasu ...

Opet neko stručan proveri vitalne sklopove u vezi sa tim gde je neophodna dijagnostika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav. Vozim stilo 1.6 16v, radio reparaciju kompa i cim sam ga prikljucio upali loose conection i jedva upali a obrtaji stoje na 0 oko pola minuta a kasnije krenu da variraju non stop.na dijagnostici pokazuje da je problem u potenciometru klapne gasa,ona je ociscena i opet isto1:rant:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bosch klapna

 

Uf, kako da počnem, kupio sam stila pre tri godine, dotičnog 1,6 16v i nakon izvesnog vremena krenuli problemi sa klapnom. Posle 3 promenjene klapne rešio sam da pronađem alternativu odnosno klapnu drugog proizvođača. Uspeo sam sa bosch klapnom uz određene modifikacije jer se rupe za šrafove ne gađaju pa je potreban adapter kao i da se žice po određenoj šemi prespoje. Uglavnom ja sam zadovoljan kako za sada sve funkcioniše i kad budem prešao neku veću kilometražu onda će se videti da li zamena uspešna. Evo i slika kako to izgleda.

 

ADAPTER1.JPGPOSTAVLJEN_ADAPTER.JPGPOSTAVLJENA_KLAPNA.jpgPOSTAVLJENA_KLAPNA2.jpgPOVEZANE_ŽICE.JPG

 

Naravno sve sam radio na svoju odgovornost i ovo postavljam čisto informativno jer ova kombinacija tek treba da se pokaže u eksploataciji.

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav drustvo.

Naime,imam fiata bravu 1.6 16v ne mogu da otkrijem sta mu se desava.

Obrtaji pocnu da variraju prilikom pritiskanja kvacila,nije rijedak slucaj i da se ugasi. To je pretpostavljam klapna gasa problem,ali pored toga zna da se desi da auto odjednom prestane da bude ostar na gasu kao sto je inace. Prozvodi drugaciji zvuk,pola snage nema. Kad stojim u leru prilikom malog pritiskanja papucice obrtaji pocinju da padaju,mogu cak i da ga ugasim. Da li neko zna da li i to ima veze sa klapnom? Hvala unaprijed. Srdacan pozdrav.

Quote

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...