Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Kratko vi radno vreme, ja dok prodjem guzvu iz Zemuna do vas a radim do 16 (slovima sesnaest casova) :rolleyes: , nema teoretske sanse da dodjem do 17 :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko je zadnji lonac za una 1.0 fire?

Fabricki sastoji se od prednjeg i zadnjeg lonca iz jednog dela....

Dvojna varijanta domaci-4000 dinara

Dvojna varijanta Imsaf -5100 dinara

Solo varijanta zadnji lonac domaci -2800 dinara

Da li bi ovako nesto moglo da se napravi i koliko bi kostalo otprilike? Da znam da li da spremam pare :lol:P9020052.jpgP9020044.jpg

Sa tvojim ukrasnim izduvima cena sa montazom je 12000 dinara. Naravno ovo je odokativna metoda i potrebna je dublja analiza kod nas u servisu ali to je ta cena...

Kratko vi radno vreme, ja dok prodjem guzvu iz Zemuna do vas a radim do 16 (slovima sesnaest casova) :rolleyes: , nema teoretske sanse da dodjem do 17 :wallbash:

Srbija je ovo...izadji malo ranije sa posla... :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nista onda ja cu tebi da dam broj ti kazes da zoves sa privatne klinike "AS Ljuba" da kazes da imam zakazano u 15 danas :) Salim se, u guzvi sam nesto na poslu pa cu da vidim u subotu da vas okrenem pa da vidim ako ste slobodni da svratim.

Pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

samo mi zadnji lonac treba od sredine to jest od ulazne cevi zad lonca,zad lonac i to je to!!! Bicemo u kontaktu,hvala puno na informaciji(99% sledeceg meseca cu da ga pazarim :thumbsup: )

Pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio pre neki dan za pletenicu i cevku između nje i katalizatora.

Odrađeno maksimalno profi iako nije baš bilo da se nisu morali pomučiti, garancija 2 godine, povoljna cena. Sve preporuke. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zanima me da li kod nas moze da se sredi da ovako zvuci dizelas,isto stilo 1.9jtd,i koliko bi to otprilike kostalo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odgovoriću ti iskreno. Vremenom zbog obima posla koji imamo u servisu udaljili smo se od sportskog programa. Ne kažem da ga ne radimo ali sve više nam se otvara posao oko standardnih izduvnih sistema tako da je kompletna pažnja posvećena tom segmentu. Možda je najbolje da kontaktiraš nekog od naših kolega koji ti to kvalitetnije mogu odraditi na obostrano zadovoljstvo. Na netu sam našao vrlo povoljne komentare o Pirketu tako da ti je to jedan od predloga. On se čovek bavi sportskim izduvnim sistemima i to mu je osnovna delatnos, nasuprot nama koji radimo najviše standardni program...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovani

video sam cenovnik na vasem sajtu, i cene su ok, iskreno ima i jeftinije, ali po preporukama i garanciji koje dajete mislim da nema bolje.

Vlasnik sam Fiat punta mk2a 1.2 16 v, i cini mi se da je produvao srednji lonac , a i zadnji je zamenjen seljackom tehnikom, komad lima za 1500 dinara, te se cujem jos malo kao traktor (ok, preterujem, mada brundam) . Da li u cenu srednjeg lonca i zadnjeg ulazi i metalna cev izmedju?

Obzirom da je cena lonca domace izrade dosta jeftinija od imasaf-ove verzije jel mozete da i kazete kolika je razlika u kvalitetu, to jest da li je i na njih garancija 24 meseca, i da lisu lonci "prazni " ili imaju sace u sebi?

Poslednje pitanje, da li covek moze da naleti na pregled vozila i dogovor ili mora da se zakazuje i do koliko sati radite?

Nadam se da nisam bio mnogo dosadan

unapred zahvalan

Nemanja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao prvo naravno da nisi dosadan.. :ouch:

Svi lonci su kalupski i fabrickog izgleda. To znači da i prednji lonac i zadnji lonac imaju svoje cevi koje im pripadaju.Znači cene se odnose i na lonce i na cevi. Što se tiče domaće proizvodnje u pitanju je vrlo kvalitetna izrada. Lonci se rade sa sistemom prigušivača i pregrada koje su verne originalu..nema inprovizacija. Glupo je reći da je kvalitet domaćih lonaca bolji od Imasafa jer nije ali i ne zaostaju mnogo za njima. Što se tiče performansi garantujemo da su identične. Što se tiče kvaliteta ne znam šta da ti kažem. Garancija je 24 meseca na obe varijante. Imasaf je izuzetno kvalitetna firma i vrlo cenjena u evropi ali da donosi neku spektakularnu dugotrajnost zaista ne...Vek izduvnih sistema u Srbiji u proseku je oko 3 godine (duga priča zašto je to tako) a naša iskustva govore da se i domaća varijanta koju mi ugradjujemo duboko usadila u taj prosek. Kada kažem prosek to znači da lonci traju od 2 pa čak do 5-6 godina. Koliko će trajati auspuh na tvojim kolima prevashodno zavisi d kvaliteta tvog automobila, navika održavanja i načina eksplatacije tvog "ljubimca"

Srdačan pozdrav

Naše radno vreme je od 9-17 časova i zakazivanje je poželjno. Imamo mnogo posla pa da ne bi čekao upražnjeno mesto..

Edited by Ryan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedno pitanje za majstor Ljubu: da li preporucujete izbijanje katalizatora kod starijih automobila (Punto 1.1 1998). Menjao sam proletos srednji i zadnji lonac, a i dalje cesto mi se desava kada je auto na benzinu, da se u tom delu oko katalizatora bas osecaju izduvni gasovi.

Edited by marcony

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako se oko katalizatora osećaju izduvni gasovi to znači da je auspuh bušan na toj lokaciji, ili je propao dihtung. Dodji kod nas na pregled da vidimo šta je u pitanju..

Što se izbijanja katalizatora tiče postoji zlatno pravilo. Ako ima jednu lambda sondu može slobodno bez posledica. Ako ima dve lambda sonde ne preporučujemo..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo cisto i ovde dan napisem podsetnik da ostaje dogovor za sutra za 16:30. Juce na autoputu mi je napukao auspuh malo posle pancirnog crevceta.

Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zadnji i srednji lonac marke "Imasaf" je 9300 dinara sa ugradnjom i garancijom dve godine..

Domaća varijanta da se pakuje auto stim što srednji lonac nije trouglas već modifikovanog oblika je 7500 dinara sa ugradnjom i garancjom 2 godine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eo i ja da priupitam nesto. Hteo bih da skinem srednji lonac i katalizator, pa da se umesto njih ubaci jedna cevka fi60 od motora do zadnjeg lonca. Jel to izvodljivo i posto kosta? :)

U pitanju je Lancia Delta HPE HF 2.0T.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Majstor Rajane,istrulio mi je zadnji lonac na Fiatu Bravo 1.2 16V 2001 god. Menja li se samo zadnji lonac (cena) ili ide komplet (cena).

Sledece sto me interesuje je cena neke sport varijante sa zadrzanim karakteristikama originala. Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zadnji lonac u domacoj varijanti 3500 dinara. Sto se tice neke sporske varijante moze ali je potreban dogovor u servisu, ovako preko foruma tesko...

@podvarak ne radimo te varijante sa cevima FI 60...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zanima me jedno poredjenje oko "domacih" i na primer Imasaf lonaca.

NAime dotrajao mi je lonac na Puntu Classicu, sad se troumim izmedju aluminiziranog, prohromskog ili fabrickog Imasafa.

Meni kao laiku deluje najproblematicniji deo price varenje komponenti, da li se varenjem unisti kvalitet i karakteristika koju sam materijal ima?

Tj da li je na primer fabricki Imasaf prvo varen pa aluminiziran, i sa te strane bolji od "domaceg", koji je obradjivan obrnutim redsledom?

Ili sam u zabludi.

Pitam ovo zato sto se vecina fabrickih lonaca na Puntu strada upravo na varu izmedju lonca i cevi.

Drugo pitanje, da li se u oba slucaja prilikom montaze i Imasaf kao i "domaci" vare sa vec postojecom cevi, i taj var opet ostaje slaba tacka u bilo kojoj varijanti?

Hvala na odgovoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zanima me stručno mišljenje oko univerzalnih katalizatora.

Stilo 1.9mjet

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bax76

Svi Imasaf lonci se rade od aluminiziranog lima i nealuminiziraju se naknadno.Sto se tice pitanja o varenju: Nikada ne puca auspuh na varu nego pored vara. Da li se pored vara osteti struktura materijala, odgovor je definitivno da. Da li je to posledica sto puca auspuh na tom mestu odgovor je samo delimicno da. Kada bi svaki automobil bio redovno odrzavan bez ostecenja na trapovima, amortizerima, nosacima motora, vozen po idealnim putevima, sagorevanje u granicama fabrickih karakteristka, bez potrosnje ulja i sa smanjenom koncentracijom sumpora u benzinu ta deformacija u materijalu ne bi imala nikakvog velikog znacaja. Dugotrajnost lonca zavisi od svih ovih navedenih faktora.

Svi lonci se vare na mestima spajanja i za sada ne postoji druga tehnologija...

Prilikom ugradnje imasafa ili domace varijante nema naknadnog varenja vec se sve spaja preko selne..

@Kole

ne razumem bas tvoje pitanje. Ako me pitas da li menja fabricke katalizatore odgovor je da. Ako me pitas u kolikom procentu menja fabricki katalizator odgovor je da ga menja u visokom procentu. Dugotrajnost zavisi od svega onoga sto sam naveo i bax76.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...