Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Ma normalna stvar, nego sam se samo zbunio, reko sta sam ja to onda gledao. Pozdrav.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tome i sluzi forum, da svi ponesto naucimo :thumbup:

 

Nego, je l sad cena za skidanje oba isto kao i za jedan, samo x 2 ili je nesto vise/manje?

 

Mali off: da l je nekom skoro bio na ethnickom i da l su mereni gasovi?  Meni je registracija sledeceg meseca, pa da znam da l da cekam da prodjem tehnicki pa skidam kat ili mogu odmah. Do sad mi nijednom nisu merili gasove

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cena je za drugi katalizator.Prvi se nalazi na grani motora i tu je vec problem.Taj je najbolje ocistiti i vratiti ga bez ikakvih modifikacija.Svaka druga varijanta je previse komplikovana i neisplativa. To moze da ti odradi i tvoj mehanicar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I da li vi radite to ciscenje i koliko kosta?

Takodje, ako se prvi ne dira, ima li smisla menjati drugi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stemajz i cekic:D Njegova struktura je najbliza nekom tvrdom malteru, relativno lako ga je razbiti ovim alatima.Ako je nepristupacno tj ne vidi se sadrzaj isece se sa strane lim, otvori se, razlupa sadrzaj i ponovo izvari.

Ima smisla izbacivati drugi bez prvog.

U sustini i radimo i ne...To je puno toksicnih materija pa nismo bas srecni svakodnevno to da udisemo...

Edited by Ryan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislio sam da li mozda moze nekim hemijama da se procisti, tipa sona kiselina i slicno da ga ne izbacujem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi kazu da moze i debelo to naplacuju.Mi mislimo da to ne moze bas tako lako i jednostavno a da bude kvalitetno odradjeno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skines granu, sa jedne strane zatvoris, nalijes 1l nitra, promuckas, ostavis jedno pola h pa opet dobro promuckas i prospes. Ponovis jos jednom, pa ostavis da se osusi malo, stavis nov dihtung, vratis granu....

 

To je najbezbolnije sto moze i opere......pa podosta.


Nego, jel imas ti na prodaju neke fine nastavke-ukrase za auspuh?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav interesuje me okvirno zadnji lonac za Bravu 1.2 16v s duplim izduvom ne treba da bude sportski, obican samo da ima dupli izlaz?

Domaci ili neki slican imasaf? Cena?

Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

A downpipe umesto prvog katalizatora? Radite li i koliko bi kostala ta avantura? :-)  Tako mogu da sacuvam svoj kat, u slucaju da na testovima bude problema...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne radimo to. Da bi se to odradilo potrebno je da se poskidaju flansne sa katalizatora jer se zamenske ne mogu naci..

Pozdrav interesuje me okvirno zadnji lonac za Bravu 1.2 16v s duplim izduvom ne treba da bude sportski, obican samo da ima dupli izlaz?

Domaci ili neki slican imasaf? Cena?

Hvala

Nemamo tako nesto u ponudi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav.Imam neku izduvnu cev ili kako se to vec zove (Ukrasni je u pitanju, sto vodi od zadnjeg lonca ka napolju, ispod zadnjeg branika)

Zanima me koliko kosta da se namontira (zavari) to kod tebe?Auto je Fiat Stilo 3 vr.

Edited by Mi An

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bih ovako mogao da ti odgovorim. Sve zavisi da li su potrebne neke prepravke ili ne...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo.Zanima me da li radite sportske zadnje lonce za fiata stila?Da bih docarao, recimo evo dva primera, kako bi voleo da ispadne,tj.ta velicina.Zanima me i cena okvirno koliko bi bila?

60ad466a96845c4ec286093cc79e24b3.jpg

d869e5126ad03e923ab93b49f91a78ed.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne radimo sportski program.Mislim da treba da potrazis resenje u auspih servisu Pirke.ipak je to njegov fah...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo, juce sam ostao bez zadnjeg lonca :blushing: . Odvojio se od glavne grane na samom spoju. Nisam siguran da li to moze da se zavari pa me interesuje vasa preporuka.

Da li kupiti novi lonac i koje su cene lonca i ugradnje (ili eventualno zavarivanja ovog starog).

 

Slikacu popodne pa cu postaviti i sliku. U pitanju je Punto 1.2 8v

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cena zadnjeg lonca je 3600 dinara sa ugradnjom i garancijom od dve godine.Svakako daj sliku da vidim da li ima smisla popravljati...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...