duskopasic 0 Posted February 4, 2010 Pozdrav svima ja sam Dule iz Novog Sada i imam problem sa puntom II 2002 kad ugasim auto upali se lampica od ulja i ubrizgavanja goriva skazaljka od temperature ostane na mestu na kojoj temperaturi je auto radio.Kada palim auto ne popali sve lampice koje bi trebalo da pali kad se da kontakt, a kada upali gasi sve lampice i ponasa se kao da je sve ok. Quote Share this post Link to post Share on other sites
banetv 3 Posted February 4, 2010 Nisam razumeo da li gori stalno, recimo do sutra, ili se ugase posle nekog vremena? Za početak proveri sve mase - tačke gde se instalacija spaja sa šasijom. 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted February 4, 2010 jesi siguran da znas koje bi lampice uopste trebao da pali, npr. ako nema abs nece ni upaliti lampicu?? druga stvar koliko sam razumeo, ti kada ugasis auto ostanu ti upaljene lampice kao da ti se auto slucajno ugasio pa ostane da svetli od ulja i ne znam vec cega? ili sam pogresno shvatio? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted February 4, 2010 imao vec te slucajeve ocisti konektore na dzeku table i proveri lemove konektora na tabli,resavano tako 100% Quote Share this post Link to post Share on other sites
duskopasic 0 Posted February 5, 2010 Hvala svima koji su se javili da pomognu a i da pojasnim da dve navedene lampice sijaju samo kad ugasim motor i to lampica od ubrizgavanja se upali odmah kako ugasim motor a od ulja sekund ili dva posle i ostanu da sijaju do sledećeg startovanja motora. Kako upalim auto lampice se gase i nemam nikakvih problema.Vozio sam kod nekog nazovi majstora on kaze nema nikakvih grešaka kad ga je kačio na dijagnostiku on kaže da je najverovatnije kompjuter u pitanjuEDIT:Molio bih Mikija da mi odgovori naravno kad bude imao vremena da li je komplikovano doći do tih konektora na instrument tabli i gde se konektor nalazi Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted February 5, 2010 Skine se instrument tabla (4 srafa na oblozi i posle jos tri srafa na samoj tabli. Izvuces je i pozadi je konektor sa osiguracem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
klepesina 0 Posted February 5, 2010 lako ti je skinut instrument tablu druze 1 moras skinut okvir instrument table, imas 4 imbusa odvijes skines okvir 2 onda imas dal 3 ili 4---zaboravio sam-- imbusa koji drze samu instrumnet tablu odvijes njih i slobodna ti je instrument tabla, ne moras skidat volan samo je malo nakrivis i vidjeces dzek. Samo pazi, nemoj da skidas dzek ako ti je upaljen kontakt ovo pazi jer ako skines dzek ako ti je kontakt bio upaljen posle kad vratis dzek ostace da ti gore neke lampice pa ces morat na dijagnostiku da ti pogase te lampe....pokusaj to rijesit skidanjem dzeka malo ga ocisti propuvaj pregledakj kontakte na instrument tabli mada mislim da nije do toga nesto je drugo al neka sitnica ma sve ti je na puntisi sitnica danas ima dijelova i u kucnim friziderima. pozzzz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Visconti 0 Posted February 5, 2010 Ako nije do konektora na samoj tabli, onda je problem u konektorima na body-ju, to ti je tamo gdje su osiguraci, skini dzekove, ocisti , vrati nazad i problem rijesen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gaggy011 0 Posted August 18, 2011 (edited) Da krenem od pocetka...prvo sta sam primetio je da kada dam kontakt,ne upale se sve lampice,vec samo lampica za ulje,akumulator,za rucnu i pojas.Znaci ne svetle ni grejaci,niti jedna lampica na levoj strani table. Onda,prilikom gasenja auta,ako je na rezervi ostane upaljena lampica za rezervu,a ponekad i za ulje cak i kada izvadim kluc iz brave.unapred hvala na odgovorima. Edited August 18, 2011 by neshaoct spojena tema Quote Share this post Link to post Share on other sites
zcvetkovic 0 Posted January 14, 2012 Da krenem od pocetka...prvo sta sam primetio je da kada dam kontakt,ne upale se sve lampice,vec samo lampica za ulje,akumulator,za rucnu i pojas.Znaci ne svetle ni grejaci,niti jedna lampica na levoj strani table. Onda,prilikom gasenja auta,ako je na rezervi ostane upaljena lampica za rezervu,a ponekad i za ulje cak i kada izvadim kluc iz brave.unapred hvala na odgovorima.I ja imam slican problem.Kad ugasim motor upali mi se lampica za ulje, lampica motora i ostane ukljucen pokazivac temperature... lampice svetle i kad izvadim kljuc iz brave...Kako si resio tvoj problem? Kod kog majstora specijaliste da idem ili mogu sam to da resim...Hvala, pozdrav! Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted January 14, 2012 Cita li neko odgovore na temi?imao vec te slucajeve ocisti konektore na dzeku table i proveri lemove konektora na tabli,resavano tako 100% Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted January 14, 2012 ^^^ baš vala, da nije žalosno bilo bi smešno Quote Share this post Link to post Share on other sites
zcvetkovic 0 Posted January 22, 2012 Resio sam problem. Instrument tabla. 1500 din u servisu Stevcevic na Karaburmi.Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
gaggy011 0 Posted January 26, 2012 izvinjavam se na zakasnelom odgovoru....Ja sam skinuo kleme,vratio ih i od tada nemem taj problem Quote Share this post Link to post Share on other sites
rulepeace 0 Posted April 8, 2013 (edited) Ljudi dobar dan.Evo da se javim ovako sa mojim problemom,naime uzeo sam FIAT PUNTO 1.2 8V 2006 g.i povremeno mi se pale i gase upozoravajuce diode za motor i airbag vozaca,gore nekoliko dana pa se ugase.Neki put obe a neki put samo po jedna.Neki taksisti mi kazu da je to kod fiata normalno da zeza ali mene brine da li je to neki los kontakt,patina ili kondenzacija.Nadam se da je neko od vas uspeo da resi isti problem pa da me uputi sta da radim.Unapred hvala. Edited April 8, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skajnet 0 Posted April 8, 2013 I ja sam imao istih problema,veruj mi da kako dodju,tako i odu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted April 8, 2013 Mozda nije to,ali proverite akomulator... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kejd 1 Posted April 8, 2013 Slažem se sa Saletom, proverite akumulator i kleme na akumulatoru, lose prianjanje klema isto zna da pravi zvrčku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skajnet 0 Posted April 8, 2013 Prvo dijagnostika Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted April 8, 2013 Pre dijagnostike,mislim da je lakse i jeftinije da provere kleme,da li su stegnute,mozda malo da se ociste,pa ako to ne pomogne,onda dijagnostika...mada cisto sumnjam da ce dijagnostika nesto pokazati Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skajnet 0 Posted April 8, 2013 Sale,može i tako,mada ne verujem da može do loše mase da dodje do ovoga,jer njemu neko vreme lampice ostanu da svetle,ne blicaju i slično Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted April 8, 2013 Pa dobro,ja samo nagadjam u nadi da cu mozda pomoci,nije na odmet da pokusa...P.S. Nista lose nisam mislio... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kejd 1 Posted April 8, 2013 Po meni je najbolje da se prvo pregledaju sitnice koje moze i laik da proveri, poput gore pomenute, pa tek onda na dijagnostiku i ostala madjijanja ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skajnet 0 Posted April 8, 2013 Ok,svi se trudimo da pomognemo:) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted April 8, 2013 Kod vozacevih nogu ispod osiguraca nalazi se spoj mase sa karoserijom gde je mnogo zica spojeno na karoseriju odnosno preko nje na - pol akumulatora. los spoj ili korozija na tom mestu je uzrok za pojavu mnogih problema na autu. Da bi se doslo do tog mesta potrebno je odvojiti izolaciju od stuba vrata pa prema papucici kocnice... Quote Share this post Link to post Share on other sites