Jump to content
FAS Goran
duskopasic

Fiat Punto mk.2 - problem sa instrument tablom

Recommended Posts

Pozdrav svima ja sam Dule iz Novog Sada i imam problem sa puntom II 2002 kad ugasim auto upali se lampica od ulja i ubrizgavanja goriva skazaljka od temperature ostane na mestu na kojoj temperaturi je auto radio.

Kada palim auto ne popali sve lampice koje bi trebalo da pali kad se da kontakt, a kada upali gasi sve lampice i ponasa se kao da je sve ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam razumeo da li gori stalno, recimo do sutra, ili se ugase posle nekog vremena?

Za početak proveri sve mase - tačke gde se instalacija spaja sa šasijom.

 

mase.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

jesi siguran da znas koje bi lampice uopste trebao da pali, npr. ako nema abs nece ni upaliti lampicu?? druga stvar koliko sam razumeo, ti kada ugasis auto ostanu ti upaljene lampice kao da ti se auto slucajno ugasio pa ostane da svetli od ulja i ne znam vec cega? ili sam pogresno shvatio?

Share this post


Link to post
Share on other sites

imao vec te slucajeve ocisti konektore na dzeku table i proveri lemove konektora na tabli,resavano tako 100%

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala svima koji su se javili da pomognu a i da pojasnim da dve navedene lampice sijaju samo kad ugasim motor i to lampica od ubrizgavanja se upali odmah kako ugasim motor a od ulja sekund ili dva posle i ostanu da sijaju do sledećeg startovanja motora. Kako upalim auto lampice se gase i nemam nikakvih problema.Vozio sam kod nekog nazovi majstora on kaze nema nikakvih grešaka kad ga je kačio na dijagnostiku on kaže da je najverovatnije kompjuter u pitanju

EDIT:

Molio bih Mikija da mi odgovori naravno kad bude imao vremena da li je komplikovano doći do tih konektora na instrument tabli i gde se konektor nalazi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skine se instrument tabla (4 srafa na oblozi i posle jos tri srafa na samoj tabli. Izvuces je i pozadi je konektor sa osiguracem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lako ti je skinut instrument tablu druze

1 moras skinut okvir instrument table, imas 4 imbusa odvijes skines okvir

2 onda imas dal 3 ili 4---zaboravio sam-- imbusa koji drze samu instrumnet tablu odvijes njih i slobodna ti je instrument tabla, ne moras skidat volan samo je malo nakrivis i vidjeces dzek.

Samo pazi, nemoj da skidas dzek ako ti je upaljen kontakt ovo pazi jer ako skines dzek ako ti je kontakt bio upaljen posle kad vratis dzek ostace da ti gore neke lampice pa ces morat na dijagnostiku da ti pogase te lampe....

pokusaj to rijesit skidanjem dzeka malo ga ocisti propuvaj pregledakj kontakte na instrument tabli mada mislim da nije do toga nesto je drugo al neka sitnica ma sve ti je na puntisi sitnica danas ima dijelova i u kucnim friziderima. pozzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako nije do konektora na samoj tabli, onda je problem u konektorima na body-ju, to ti je tamo gdje su osiguraci, skini dzekove, ocisti , vrati nazad i problem rijesen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da krenem od pocetka...prvo sta sam primetio je da kada dam kontakt,ne upale se sve lampice,vec samo lampica za ulje,akumulator,za rucnu i pojas.Znaci ne svetle ni grejaci,niti jedna lampica na levoj strani table. Onda,prilikom gasenja auta,ako je na rezervi ostane upaljena lampica za rezervu,a ponekad i za ulje cak i kada izvadim kluc iz brave.

unapred hvala na odgovorima.

Edited by neshaoct
spojena tema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da krenem od pocetka...prvo sta sam primetio je da kada dam kontakt,ne upale se sve lampice,vec samo lampica za ulje,akumulator,za rucnu i pojas.Znaci ne svetle ni grejaci,niti jedna lampica na levoj strani table. Onda,prilikom gasenja auta,ako je na rezervi ostane upaljena lampica za rezervu,a ponekad i za ulje cak i kada izvadim kluc iz brave.

unapred hvala na odgovorima.

I ja imam slican problem.

Kad ugasim motor upali mi se lampica za ulje, lampica motora i ostane ukljucen pokazivac temperature... lampice svetle i kad izvadim kljuc iz brave...

Kako si resio tvoj problem? Kod kog majstora specijaliste da idem ili mogu sam to da resim...

Hvala, pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cita li neko odgovore na temi?

imao vec te slucajeve ocisti konektore na dzeku table i proveri lemove konektora na tabli,resavano tako 100%

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi dobar dan.Evo da se javim ovako sa mojim problemom,naime uzeo sam FIAT PUNTO 1.2 8V 2006 g.i povremeno mi se pale i gase upozoravajuce diode za motor i airbag vozaca,gore nekoliko dana pa se ugase.Neki put obe a neki put samo po jedna.Neki taksisti mi kazu da je to kod fiata normalno da zeza ali mene brine da li je to neki los kontakt,patina ili kondenzacija.Nadam se da je neko od vas uspeo da resi isti problem pa da me uputi sta da radim.Unapred hvala.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slažem se sa Saletom, proverite akumulator i kleme na akumulatoru, lose prianjanje klema isto zna da pravi zvrčku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre dijagnostike,mislim da je lakse i jeftinije da provere kleme,da li su stegnute,mozda malo da se ociste,pa ako to ne pomogne,onda dijagnostika...mada cisto sumnjam da ce dijagnostika nesto pokazati :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sale,može i tako,mada ne verujem da može do loše mase da dodje do ovoga,jer njemu neko vreme lampice ostanu da svetle,ne blicaju i slično

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa dobro,ja samo nagadjam u nadi da cu mozda pomoci,nije na odmet da pokusa...

P.S. Nista lose nisam mislio...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po meni je najbolje da se prvo pregledaju sitnice koje moze i laik da proveri, poput gore pomenute, pa tek onda na dijagnostiku i ostala madjijanja :D...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod vozacevih nogu ispod osiguraca nalazi se spoj mase sa karoserijom gde je mnogo zica spojeno na karoseriju odnosno preko nje na - pol akumulatora. los spoj ili korozija na tom mestu je uzrok za pojavu mnogih problema na autu. Da bi se doslo do tog mesta potrebno je odvojiti izolaciju od stuba vrata pa prema papucici kocnice...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...