Jump to content
FAS Goran
boki

Fiat Stilo - turbina

Recommended Posts

povecan mi je pritisak na turbini

Kako znaš da je povećan? Da li se on šteluje osovinom na potisnom ventilu turbine?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ponekad mi turbina kao da pisti kad je auto na visokim obrtajima 4500 pa do 5000. primjetio sam da gumeno crijevo ima malo lufta na turbini, i da napomenem da auto ne trosi nimalo ulja, mjenjam na 10000 i koliko uspem toliko istocim.

Da li je rijec o normalnoj pojavi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je najbolji remont u Uzicu, ti im das svoju turbinu oni tebi njihovu remontovanu dobijes garanciju i odbiju ti od cene za tvoju turbinu. Mislim da su oko 300 eur pa sad koliko procene tvoju... Neka napise neko ko je upuceniji...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam skoro zvao Zeravicu,rece mi od 80-250 eura u zavisnosti sta sve treba da se menja.

I Uzice i Zeravica su dobri samo vidi sta ti je blize pa ih nazovi i dogovori se. :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

moja preporuka zeravica (iz iskustva)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam danas cuo od poznanika da je kod zeravice od 150 do 350e samo remont turbine za Stila, bez skidanja i vracanja...

Zvao ga je neki dan, tako da ne znam odakle sad tolika razlika u ceni za par meseci? question.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam,znam da mi je tako rekao kad sam ja zvao.

Nazovi ga opet i pitaj ga kako je meni rekao ove cene a tebi druge i zbog cega se to nase turbine razlikuju? :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citao sam neki dan ovu temu, i on kad mi je juce rekao koju cifru mu je ovaj pomenuo, odma mi je nesto bilo cudno...

Reci cu mu da jos jednom proveri... thumbup.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poštovani formuraši,

nedavno mi je majstor skinuo /prespojio ele. ventil koji se nalazi na vakum crevu koje dalje ide u vakum ventil koji pokrece i zaustavlja turbinu. Nadam se da me razumete. taj ventil se nalazi ispod akumulator skroz dole skoro u braniku.

da li izbacivanjem tog ventila može da crkne turbina? ili da li može da se desi nesto loše na motoru?

u poslednje vreme je počeo motor da mi trza, kao da je neka dizna zapušena. to se dešava samo na momente, da li izbacivanjem tog ventila moze ovo da se desi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamenio sam filter goriva i za sada ne trza.

al sad imam drugi problem. svremena na vreme mi izbaci grešku, i juče sam baš bio kod majstora zakačili ga na dijagnostiku kad piše "pritisak turbine". da li neko zna šta,tj. koji senzor je to?

Share this post


Link to post
Share on other sites

imao sam i ja taj problem i rijesio sam ga zamijenom nekog senzora koji ti se nalazi na vozacevoj strani ispred IC ima ti jedan djek i jedno dva mala crijeva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poštovani formuraši,

nedavno mi je majstor skinuo /prespojio ele. ventil koji se nalazi na vakum crevu koje dalje ide u vakum ventil koji pokrece i zaustavlja turbinu. Nadam se da me razumete. taj ventil se nalazi ispod akumulator skroz dole skoro u braniku.

da li izbacivanjem tog ventila može da crkne turbina? ili da li može da se desi nesto loše na motoru?

u poslednje vreme je počeo motor da mi trza, kao da je neka dizna zapušena. to se dešava samo na momente, da li izbacivanjem tog ventila moze ovo da se desi?

.....

Zamenio sam filter goriva i za sada ne trza.

al sad imam drugi problem. svremena na vreme mi izbaci grešku, i juče sam baš bio kod majstora zakačili ga na dijagnostiku kad piše "pritisak turbine". da li neko zna šta,tj. koji senzor je to?

Sad kad nađete taj senzor i njega izbacite a ako ecu bude i dalje prikazivao grešku i njega izbacite i onda sigurno neće biti greške.

Share this post


Link to post
Share on other sites

imao sam i ja taj problem i rijesio sam ga zamijenom nekog senzora koji ti se nalazi na vozacevoj strani ispred IC ima ti jedan djek i jedno dva mala crijeva.

da li mozda mozes da se setis koji je tacno to senzor?

hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko se sećam ti si već pitao u nekoj drugoj temi nešto slično. Navodno ti je neki mehaničar rekao da može da ti smanji potrošnju tako što će ti namestiti turbinu da pumpa već sa 900 rpm... I tad sam ti napisao da turbina nije svetlo da se pali i gasi. Očigledno ste tim budženjem poremetili pritisak i zbog toga ti se javlja greška ali ti to očigledno ignorišeš i veruješ svom majstoru koji ti je savetovao to budženje. Zašto sad sa njim ne rešiš problem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko se sećam ti si već pitao u nekoj drugoj temi nešto slično. Navodno ti je neki mehaničar rekao da može da ti smanji potrošnju tako što će ti namestiti turbinu da pumpa već sa 900 rpm... I tad sam ti napisao da turbina nije svetlo da se pali i gasi. Očigledno ste tim budženjem poremetili pritisak i zbog toga ti se javlja greška ali ti to očigledno ignorišeš i veruješ svom majstoru koji ti je savetovao to budženje. Zašto sad sa njim ne rešiš problem?

Jesam pitao, al ne da bih ja budzio svoj auto, nego zbog rasprave sa ortakom!!!

Ne bih dirao taj ventil da mi nije tako receno, zato sam i pitao ovde da li moze da se zezne nesto... Meni se greska javljala i pre skidanja tog ventila.

Naravno, nisam ekspert, da jesam ne bih pitao. Smanjio sam potrosnju, stabilizovao rad motora i dobio vise snage samo sa ciscenjem interkulera, leptir venila, eger ventila... meni je to bilo dovoljno. Ventil je skinut jer nisam imao vremena da odem kod nekog drugog.

Ja se izvinjavam ako sam nekog uvredio ovde nije mi bila to namera!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da imam problem s turbinom, zamasteno mi je ono crevo i sve oko njega, cistio sam ga par puta ali se zamsti pa mogu misliti i kakva je turbina. Trosi mi ulje na 6 000 2 litra. i dimi. a recimo samo kada je u 3 brzini iskljucivo u trecoj sam i dam gas i polako i brzo, kada se pocne turbina na 1800 pocne da pisti svira i kako ide na gore jaci je zvuk. a ne radi mi ni termostat.. tj radi je preko leta malo teze se peo.. penje se on i sada ali se tesko zagreje i ne dodje na odredjenu tem. sta mi predlazete.. stilo 19. jtd

Share this post


Link to post
Share on other sites

A da probam s ciscenjem turbine i to sto sve treba... pa da vidimo kakvo je stanje.. jer auto dobro vuce.. ide bez problema i na konacnu 220-230 i na svim brzinama

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta ide 230, stilo?

Ako ga vozis 230 i trosi ti ulje tako, bas lepo :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

A da probam s ciscenjem turbine i to sto sve treba... pa da vidimo kakvo je stanje.. jer auto dobro vuce.. ide bez problema i na konacnu 220-230 i na svim brzinama

Čišćenjem turbine se ne rešava problem. Ako turbo jako masti i troši ulje kako si ti opisao čišćenje će više da odmogne nego da pomogne. Što je najgore mnogo ulja u usisu može da napravi ne daj Bože mnogo gori problem koji košta kao 5 remonta turba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...