Stilo115 0 Posted May 5, 2014 (edited) Pozdrav ljudi vlasnik sam fiat stila,ali o temi se radi o mom drugom autu,u pitanju je peugeot 307 2.0 HDI 2003 godiste sa FAP filterom,e sad auto ima da napomenem pravi 131000 km od kojih sam ja napravio 13 000, kad je hladno vreme jednostavno nece preko 2000 obrtaja,kad se ugreje ide normalno medjutim na nekih 3000 obrtaja pri brzini od 140,150 turbina puni ali neravnomerno,primetio sam u zadnje vreme da pisti dosta kad krecem i menjam u drugu,trecu takodje fali mi 2 crtice ulja i osecam miris kao da izbacuje ulje na auspuh,sumnjam da je ona otisla ali mozda je nesto drugo pa da cujem misljenja? Edited May 5, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted November 24, 2014 Kako bese kad je ugasen auto polozaj krilca je u polozaju za visoke obrataje, pomesao sam pa ne mogu da se setim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted November 24, 2014 Ajde bre mafijo...kad je ugasen krilca su otvorena i u polozaju su za niske obrtaje jel tako?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nenad 96 0 Posted August 8, 2017 (edited) Zanimaju me iskustva, turbina se veoma glasno cuje u malim obrtajima a inace auto ide odlicno, ne trosi ulje, ne pusi, zanima me sta moze biti. U pitanju je Stilo JTD 115ks. Edited August 8, 2017 by Ivan Spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Staras 0 Posted July 2, 2018 (edited) Pozzz prije dvije tri noci u voznji pi turbina crkne i povuce svo ulje zvizdala je od prije i sve danas sutra cu zamjeniti i to se desi. E sad ulje je svigdje povukla i u map i interkuler auspuh i sve sam to ocistio. Sad stavio sam isto neku drugu polovnu posto mi treba auto dok cekam da se moja reparira posto sam iz BIH pa dok posaljem u Uzice i dok se vrati treba malo vremena. Ovu drugu kad sam stavio nece sa mi ide auto ni u pola ko prije. Nekad nece da ide preko 3000obrtaja a nekada do 3000 slabo navlaci pa posle 3000 prokine i vuce kao lud. Pa sta bi tu bili uzroci i povremeno upali check engine lampicu. Sta da gledam da li je moglo jos sta da se zamasti ili da li je to zacepljeno pa dok se produva. Auto je stilo 2004. God 1.9 multijet 140ps cipovan na 187 Edited July 3, 2018 by Ivan Spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 447 Posted July 3, 2018 Verovatno ti je i overboost ventil zacepljen sto kontrolise varijabilnu. Sent from my SM-J710F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
lemy 24 Posted July 3, 2018 ili protokomer. Meni je crkao protokomer i imao je te simtome. Sigurno je nesto sto kontrolise rad turbine. Probaj sa raskacenim protokomerom. Proveri i sva crevca da nije neko puklo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted July 3, 2018 Protokomer nema te momente da prokine (sta god to znacilo) i da vuce kao lud u jednom momentu. On ili radi ili ne radi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17434 Posted July 3, 2018 @Staras Nepotrebno otovrena tema je spojena sa postojecom o turbini na Stilu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Staras 0 Posted July 3, 2018 A prijavljuje mi sad i neku gresku P0238 neki senzor na turbini pa me zanima da to sve regulisem da mi ne bude isto kad repariranu stavim Quote Share this post Link to post Share on other sites
Staras 0 Posted July 5, 2018 On 03.07.2018. at 2:17 AM, DraganUS said: Verovatno ti je i overboost ventil zacepljen sto kontrolise varijabilnu. Sent from my SM-J710F using Tapatalk Pa rekao sam ti isao je dobro do 3000 i preko nije imao snage sad sam zamjenio overboost i prva proba isao normalnoo samo izgasio auto i ponovno krenuo posle 5 minuta sad nece do 3000 mrtvo skroz a posle 3000 tek ima snagu zna li neko sad zbog cega to? Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 447 Posted July 5, 2018 Jesi prekontrolisao creva tanka koja idu do njega i do turbine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Staras 0 Posted July 6, 2018 15 hours ago, DraganUS said: Jesi prekontrolisao creva tanka koja idu do njega i do turbine. Jesam na jednom mjestu je bilo probuseno pa smo to sredili al opet nista. Sad me zanima samo sto sa mojim overbostom auto ide do 3000 i onda nema snage a sa drugim tek ide preko 3000. Dal ima kakve posledice tu sto je na interkuleru neko crijevo probusilo se ili sto se on bio napunio uljem(mada znam da je to crijevo odavno probuseno i prije me nije zezala vuca auta). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 726 Posted July 6, 2018 Proveri da li su overboost ventili isti, nesto je tu cudno. Proveri creva opet, da li su prohodna, nisu busna, ispucala na krajevima, da si ih pravilno nakacio, tj koje gde ide. 1 Staras reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Staras 0 Posted July 6, 2018 20 minutes ago, Bingodalton said: Proveri da li su overboost ventili isti, nesto je tu cudno. Proveri creva opet, da li su prohodna, nisu busna, ispucala na krajevima, da si ih pravilno nakacio, tj koje gde ide. A da li mi je tu moglo dospjeti ulje da zacepljava overbost Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 447 Posted July 6, 2018 Ti bi trebao da skines sva creva posle turbine do usisa i da ih operes. Interkuler isto. Tanka creva od i do overboosta. Uzeti diagnostiku i proveriti sve. Obavezno skini MAP senzor i ocisti. Sent from my SM-J710F using Tapatalk 1 Staras reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Staras 0 Posted July 23, 2018 (edited) Samo da se javim pisao sam gore nekolke objave prije sta je bio moj problem. Uglavnom nije bilo ni do ventila ni crijeva nego do te turbine sto je bila privremeno stavljena.Veceras stavljena reparirana i sve Top ide vuce letii Edited July 23, 2018 by Staras Quote Share this post Link to post Share on other sites
petar012 0 Posted December 1, 2018 (edited) Turbina mi ima 6bara pritiska na fiat stilo 1.9 jtd 116ks. Da li je dobro to ili ne? Edited December 1, 2018 by Ivan Spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted December 1, 2018 @petar012 6 bara?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17434 Posted December 1, 2018 (edited) @petar012 Pitanje je spojeno sa postojecom temom. Kako si to izmerio? Ispravice me Goran ako me secanje vara, cini mi se da je maksimalni fabricki boost na 115 JTD 2.15 Bar. A MAP na istom meri max 2.5 Bar, iza toga ide P0235. Edited December 1, 2018 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites