Jump to content
FAS Goran
boki

Fiat Stilo - turbina

Recommended Posts

Pozdrav ljudi vlasnik sam fiat stila,ali o temi se radi o mom drugom autu,u pitanju je peugeot 307 2.0 HDI 2003 godiste sa FAP filterom,e sad auto ima da napomenem pravi 131000 km od kojih sam ja napravio 13 000, kad je hladno vreme jednostavno nece preko 2000 obrtaja,kad se ugreje ide normalno medjutim na nekih 3000 obrtaja pri brzini od 140,150 turbina puni ali neravnomerno,primetio sam u zadnje vreme da pisti dosta kad krecem i menjam u drugu,trecu takodje fali mi 2 crtice ulja i osecam miris kao da izbacuje ulje na auspuh,sumnjam da je ona otisla ali mozda je nesto drugo pa da cujem misljenja?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako bese kad je ugasen auto polozaj krilca je u polozaju za visoke obrataje, pomesao sam pa ne mogu da se setim?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajde bre mafijo...kad je ugasen krilca su otvorena i u polozaju su za niske obrtaje jel tako??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zanimaju me iskustva, turbina se veoma glasno cuje u malim obrtajima a inace auto ide odlicno, ne trosi ulje, ne pusi, zanima me sta moze biti. U pitanju je Stilo JTD 115ks.

Edited by Ivan
Spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozzz prije dvije tri noci u voznji pi turbina crkne i povuce svo ulje zvizdala je od prije i sve danas sutra cu zamjeniti i to se desi. E sad ulje je svigdje povukla i u map i interkuler auspuh i sve sam to ocistio. Sad stavio sam isto neku drugu polovnu posto mi treba auto dok cekam da se moja reparira posto sam iz BIH pa dok posaljem u Uzice i dok se vrati treba malo vremena. Ovu drugu kad sam stavio nece sa mi ide auto ni u pola ko prije. Nekad nece da ide preko 3000obrtaja a nekada do 3000 slabo navlaci pa posle 3000 prokine i vuce kao lud. Pa sta bi tu bili uzroci i povremeno upali check engine lampicu. Sta da gledam da li je moglo jos sta da se zamasti ili da li je to zacepljeno pa dok se produva. Auto je stilo 2004. God 1.9 multijet 140ps cipovan na 187

 

 

Edited by Ivan
Spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

ili protokomer. Meni je crkao protokomer i imao je te simtome. Sigurno je nesto sto kontrolise rad turbine. Probaj sa raskacenim protokomerom. Proveri i sva crevca da nije neko puklo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Staras

Nepotrebno otovrena tema je spojena sa postojecom o turbini na Stilu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A prijavljuje mi sad i neku gresku P0238 neki senzor na turbini 

pa me zanima da to sve regulisem da mi ne bude isto kad repariranu stavim

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 03.07.2018. at 2:17 AM, DraganUS said:

Verovatno ti je i overboost ventil zacepljen sto kontrolise varijabilnu.

Sent from my SM-J710F using Tapatalk
 

Pa rekao sam ti isao je dobro do 3000 i preko nije imao snage sad sam zamjenio overboost i prva proba isao normalnoo samo izgasio auto i ponovno krenuo posle 5 minuta sad nece do 3000 mrtvo skroz a posle 3000 tek ima snagu zna li neko sad zbog cega to?

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, DraganUS said:

Jesi prekontrolisao creva tanka koja idu do njega i do turbine.

Jesam na jednom mjestu je bilo probuseno pa smo to sredili al opet nista. Sad me zanima samo sto sa mojim overbostom auto ide do 3000 i onda nema snage a sa drugim tek ide preko 3000. Dal ima kakve posledice tu sto je na interkuleru neko crijevo probusilo se ili sto se on bio napunio uljem(mada znam da je to crijevo odavno probuseno i prije me nije zezala vuca auta).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proveri da li su overboost ventili isti, nesto je tu cudno.

Proveri creva opet, da li su prohodna, nisu busna, ispucala na krajevima, da si ih pravilno nakacio, tj koje gde ide.

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minutes ago, Bingodalton said:

Proveri da li su overboost ventili isti, nesto je tu cudno.

Proveri creva opet, da li su prohodna, nisu busna, ispucala na krajevima, da si ih pravilno nakacio, tj koje gde ide.

A da li mi je tu moglo dospjeti ulje da zacepljava overbost

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti bi trebao da skines sva creva posle turbine do usisa i da ih operes. Interkuler isto. Tanka creva od i do overboosta. Uzeti diagnostiku i proveriti sve. Obavezno skini MAP senzor i ocisti.

Sent from my SM-J710F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da se javim pisao sam gore nekolke objave prije sta je bio moj problem. Uglavnom nije bilo ni do ventila ni crijeva nego do te turbine sto je bila privremeno stavljena.Veceras stavljena reparirana i sve Top ide vuce letii 

Edited by Staras

Share this post


Link to post
Share on other sites

@petar012

Pitanje je spojeno sa postojecom temom.

Kako si to izmerio? Ispravice me Goran ako me secanje vara, cini mi se da je maksimalni fabricki boost na 115 JTD 2.15 Bar.

A MAP na istom meri max 2.5 Bar, iza toga ide P0235.

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...