Axic 19705 Posted February 8, 2014 Moze da bude i do puta da se ne prevarite. Svaki put je radjen sa blagim padom na levo ili desno zbog lakseg odlivanja vode, tako da imajte i to u vidu. Drugo moze da bude i do pritiska u gumama, proveravajte na 15-20 dana pritisak u gumama pogotovo prednjim. Za sve ostalo ako auto vuce u stranu moze da bude trap, kriva guma itd... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Munand 1 Posted February 9, 2014 Meni vuce dosta u stranu i to uvek u desno pa je problem prilicno iritantan pogotovu na dugim relacijama na autoputu. Put je svaki pod nagibom ali nije svaki na istu stranu nagnut, a i kad vozim drugi auto (stilo) nemam tih problema.Senzor nije bar tako kaze majstor kojeg bije dobar glas, trapovi takodje i kao sto vec rekoh optika u zelenom (vise puta radjena na vise mesta).Gume takodje rotirane menjane letnje zimske vise puta...pritisak redovno kontrolisan... Ako ima neko preporuku za nekog trapadziju bio bih zahvalan na infu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SrdjanNS86 20 Posted February 9, 2014 Meni se desi recimo da kada krecem sa semafora ako ne drzim volan okrene ga pri prvom gasu udesno i onda odma odreagujem da ne bi zviznuo ovog sa strane. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 9, 2014 To je normalno prilikom davanja gasa na automobilima sa prednjom vučom. Što više snage, obrtnog momenta napred ima, to se više oseti. Guglaj torque steer i videćeš milion primera: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Munand 1 Posted March 30, 2014 Mozda nekom pomogne: Resen problem zamenom oba prednja amortizera. Cudno je u celoj prici sto niko od majstora nije primetio da nesto sa njima nije uredu, a jos cudnije sto je i optika bila u fabricki dozvoljenim granicama.Stari amortizeri izgledaju dobro bez vidljivog felera, a u voznji nisam primetio nista neobicno. 1 dudule1 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted April 3, 2014 Evo da napisem svoje iskustvo. Menjao sam prednje amortizere ( ne zbog toga sto je isao u stranu naravno, nego bili su dotrajali ) i posle zamene otisao na optiku i od tada mi auto ide skroz ravno. Iste felne, iste gume, a vukao je u desno bas znacajno... 1 dudule1 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
cobra11 1 Posted September 24, 2014 Evo imam i ja problem. Pre nekoliko dana sam menjao set kvacila pa sam zamenio odmah i levi nosac motora i od tada vuce u desno, nekad mnogo a nekad ide ravno. Razmisljao sam da linisam mnogo podigao menjac, utegnuo sam ga kolko sam mogao, pa da se vaga motora malo prebacila na desni nosac motora pa sad vuce u desno? Stvarno ne znam sta bi moglo biti??? Pre toga je isao ravno kao metak a eto sada ovo, mislio sam da zbog obrtnog momenta sto je pisao @neshaoct ali izbacio sam ga iz brzine i opet isto vuce u stranu, optika je bila radjena pre dva meseca. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nightstalker 10 Posted October 2, 2014 (edited) Pozdrav svima, Cesto dolazim na Vas forum od kada sam kupio svoj prvi auto Punto MK2 pa resih da se prijavim i postavim nekoliko pitanja vezano za svoj auto. Ukratko, kupio sam od iskrenog prodavca koji mi je pokazao skoro sve mane na automobilu i od jedno 10-15 punta koje sam gledao ovaj je ispao najbolji, nisam se pokajao ali su potrebna ulaganja, samo odakle krenuti... Tokom voznje auto mi vuce u levu stranu, i to ne bas malo, moram konstantno drzati volan ako hocu da idem pravo, takodje imam lupanja kada idem pravo koja dolaze iz pravca prednjeg-levog tocka, bio sam kod 2 mehanicara, rekli su mi da je potrebno zameniti sponu i jos neke stvari, kao i da je potrebno odraditi centriranje trapa jer su tockovi nagnuti ka unutra i sa unutrasnje strane jedu gumu. Obojica mi traze oko 9000din za sve. Prilikom ulaska u krivine 60-80km/h imam osecaj kao da auto pliva, jako nezgodan osecaj gde cesto pomislim da nije pukla guma, ili da auto nije lepo izbalansiran, imam neki osecaj kao da nekada i malo prokliza u krivini. Da bih juce kada sam vozio oko 100km/h primetio i da volan malo trese sto se nije desavalo kada sam ga kupio. Auto sam kupio 17.Sep. vozim ga skoro svaki dan ove dve nedelje. Ako mozete da mi pomognete oko detalja, sta i kako da proveravam, i redosled popravljanja bio bih Vam zahvalan. Edited October 2, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 2, 2014 Pročitaj sada nakon spajanja tema sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Generalno, majstori su ti lepo rekli šta može da pravi problem, i da, mora da se ode na centriranje trapa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted October 2, 2014 I ako proklizava zadnji kraj u krivini moze biti do guma a i do amortizera, jer kako kazes auto pliva u krivini... Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan81 24 Posted October 2, 2014 Odes na reglazu i oni ce ti reci sta sve trebas zameniti,verovatno su ti stradali i selen blokovi napred cim ti vuce u stranu,a to sto pliva su amortizeri,samo kad odvezes auto kazi da hoces da radis reglazu i da ti provere sta se treba zameniti,taj pregled se ne naplacuje,bar ne kod nas u Nisu! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Munand 1 Posted October 9, 2014 (edited) Pozdrav svima,Nakon zamene oba prednja amortizera i prividno resenog problema, sve dok nisam ponovo otisao na centriranje trapa, problem i dalje postoji. Dakle grande punto 1.9 vuce u desno. Procitao sam na jednom britanskom forumu da dosta ljudi ima isti ili slican problem, a jedno od ponudjenih resenja je navodno zamor materijala prednjih opruga te da zamenom istih problem nestaje. Koliko je to utemeljeno u teoriji i da li je neko imao slicno iskustvo u praksi? Edited October 9, 2014 by Munand Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nightstalker 10 Posted November 16, 2014 Evo samo da se javim, da podelim sa ostalim clanovima kako sam resio problem, otisao sam i sredio prednji deo trapa, nakon toga odmah kupio 2 nove prednje gume jer su stare pojedene jer trap nije bio centriran, pravo od vulkanizera produzio do Smedereva do poznatog majstora za centriranje trapa i resio problem sto je auto vukao u levu stranu a takodje i lupkanje iz prednjeg-levog tocka. Ostalo je da se resi "plivanje" u krivinama, to mi je zavrsio drugi majstor, bili su u pitanju silent blokovi na zadnjem trapu. Sada je utegnut u krivinama ali se pojavljuju novi problemi koje moram uskoro da resim... -.- 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
cosworth123 0 Posted February 7, 2016 Ljudi, imam problem sa volanom. Rijec je o Puntu mk1 '97..... Prvo mi je prije godinu i nesto dana odjednom poceo da vuce u desnu stranu, pa sam radio optiku i nista, pa balansirao gume i na kraju rekose mi da rotiram prednje gume (lijeva na desnu, desna na lijevu) a da felge ostanu kako jesu, i tako sam rijesio taj problem sa skretanjem u desno. Medjutim sada drzi pravac lijepo, ne vuce, ali je ostalo da se volan jako otima pri skretanju u lijevu stranu, bukvalno se otima jako je tesko motati u lijevu stranu i abnormalno tezi da se vrati na pravac, dok u desnu kad motam mlitavo i suprotan osjecaj nego u lijevu... ne otima se dovoljno i kad ga pustis da se vrati na sredinu vrati se samo do odredjene pozicije i ja ga sam moram vratiti na sredinu jer bi inace ostao tako .... jako iritantno u voznjiOdem kod majstora, kaze solje amortizera 100%... Zamijenim i lijevu i desnu solju, ali sve je isto kao sto je i bilo .... Onda majstor u ovlastenom servisu rece da je do letve volana... E sad me zaima kakav ti to kvar mogao da bude na letvi da se volan ovako ponasa, a da pri tome nema lufta na volanu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted February 7, 2016 Ako si imao problem sa cimanjem u desnu stranu i rešio si tako što si zamenio mesta gumama, zar ne misliš da to što sada pravi problem vezano za levu stranu nije povezano sa tom problematičnom gumom??? Ili si stavio nove (druge), pa si eleminisao tu stavku? Quote Share this post Link to post Share on other sites
cosworth123 0 Posted February 8, 2016 Ako si imao problem sa cimanjem u desnu stranu i rešio si tako što si zamenio mesta gumama, zar ne misliš da to što sada pravi problem vezano za levu stranu nije povezano sa tom problematičnom gumom??? Ili si stavio nove (druge), pa si eleminisao tu stavku? Nisam stavljao druge gume, samo zamijenio postojece koje nisu stare uopste. Stavjao sam i rezervni tocak i na jednu i na drugu stranu i opet je isto bilo sa volanom... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto mk2 JTD LE 9 Posted April 1, 2017 Posle zamene guma zimske -letnje auto poceo da vuce blago ulevo.Pre toga sve je bilo ok i sa zimskim i sa tim istim letnjim setom. Vulkanizer mi nije balansirao gume .Znam da zbog toga moze da trese ali ne znam jel moze da vuce u stranu . Inace proverio sam pritisak i on je ok isti na svim gumama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Memphis 15 Posted April 2, 2017 (edited) On 2/7/2016 at 10:24 PM, cosworth123 said: Ljudi, imam problem sa volanom. Rijec je o Puntu mk1 '97..... Prvo mi je prije godinu i nesto dana odjednom poceo da vuce u desnu stranu, pa sam radio optiku i nista, pa balansirao gume i na kraju rekose mi da rotiram prednje gume (lijeva na desnu, desna na lijevu) a da felge ostanu kako jesu, i tako sam rijesio taj problem sa skretanjem u desno. Medjutim sada drzi pravac lijepo, ne vuce, ali je ostalo da se volan jako otima pri skretanju u lijevu stranu, bukvalno se otima jako je tesko motati u lijevu stranu i abnormalno tezi da se vrati na pravac, dok u desnu kad motam mlitavo i suprotan osjecaj nego u lijevu... ne otima se dovoljno i kad ga pustis da se vrati na sredinu vrati se samo do odredjene pozicije i ja ga sam moram vratiti na sredinu jer bi inace ostao tako .... jako iritantno u voznji Odem kod majstora, kaze solje amortizera 100%... Zamijenim i lijevu i desnu solju, ali sve je isto kao sto je i bilo .... Onda majstor u ovlastenom servisu rece da je do letve volana... E sad me zaima kakav ti to kvar mogao da bude na letvi da se volan ovako ponasa, a da pri tome nema lufta na volanu? Može biti do guma. Probaj prednje na zadnje i obratno da vidiš da li će biti promjene. On 4/1/2017 at 7:21 AM, Punto mk2 JTD LE said: Posle zamene guma zimske -letnje auto poceo da vuce blago ulevo.Pre toga sve je bilo ok i sa zimskim i sa tim istim letnjim setom. Vulkanizer mi nije balansirao gume .Znam da zbog toga moze da trese ali ne znam jel moze da vuce u stranu . Inace proverio sam pritisak i on je ok isti na svim gumama. Naravno da trese kad nije balansirao, može biti i do balansa ili do samih guma, možda su se deformirale. Edited April 2, 2017 by Memphis Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto mk2 JTD LE 9 Posted April 2, 2017 Hvala u svakom slucaju resio sam problem . Svratih kod vulkanizera koji mi je inace drug , i on kaze da nije do balansiranja da jer bi u tom slucaju ako su isto naduvane auto samo tresao na upravljacu .A posto su mi gume bile u oba smera okretanja kaze mi samo zameni prednje tockove i to je to .Kako je on imao bas guzvu odem kod sledeceg i on mi ponovi potpuno istu pricu ..Svejedno problem resen zamenom tockova mada sam ja usput i balansirao gume . I da obojica su mi rekli da prilikom zamene guma zima - leto obavezno obelezim gume sa unutrasnje strane PL - PD - ZL - ZD. Quote Share this post Link to post Share on other sites
darioni 0 Posted March 21, 2018 Pozzz, forumaši. I ja imam sličan problem. Lancia Musa 1,4 16v 70 kw. Lepo ide dok na suvozačevo mesto ne sedne drugar od nekih 100 kg. Onda počinje da vuče na desno. Šolje amortizera ili nešto drugo. Ima li iskustava sličnih? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19705 Posted March 21, 2018 @darioni samom sebi si dao odgovor sa tim od što si napisao za druga od 100kg koji sedne na mesto suvozača bucka na dijetu i kad bude equal sa kilažom ićiće Lancia samo pravo kao strela. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted March 22, 2018 AGZIĆU ne zezaj čoveka. Tu nešto nije dobro sa vešanjem.Amortizer i/ili balans-štangla ...Mora to na dizalicu u radionicu.sa TT Quote Share this post Link to post Share on other sites
darioni 0 Posted March 23, 2018 Nisam očekiv`oooo takav odgovor al` hvala, svakako... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Denis891 11 Posted August 11, 2019 (edited) E ovako u pitanju je 1.9d komplet sredjen prednji trap spone viljuske sve novo Centriran u ap sportu kod viktora Pre centriranja jeo gume sa unutrasnje strane ali nije vukao Kipljene 2 nove tigar gume i stavljene napred Odradjena reglaza sve ok Posto sam gume stavio napred nove primetio sam da auto vuce u desno bas dosta dok sam ga vozio na reglazu Reko resice reglaza sa starim pojedenim nije vukao ni milimetar Uradi covek reglazu sve super kaze idi probaj ja probam drugi auto ali i dalje vuce u stranu ne mnogo ali vuce Kaze covek zadnje gume stavi napred pa probaj ako ne kalibracija volana trap nepipaj sve je ok Tako i uradim auto vuce ali manje ali kad neko tezi sedne s desne strane onda vuce jos vise da napomenem da su mi i zadnje gume tigar na oko deluju ok stare godinu dana Dali moze biti problem u samoj kalibraciji volana? Amortizeri su dobri i nije mi vukao ni sa novim zimskim gumama Kod koga u bg odraditi tu kalibraciju Koga god pitam niko neradi i kao nije ti u tom problem auto udaren i tako dalje napumpaj desnu gumu na 3 bara Ne bacaj pare Edited August 11, 2019 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
notalone 150 Posted August 11, 2019 Svojevremeno sam imao isto zezanje sa autom i trapom ,( menjao delove ,centrirao trap..) da bi na kraju se ispostavilo da je bilo do felne i guma. 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites