Jump to content
FAS Goran
ivst011bgd

Fiat Punto - vuče na jednu stranu

Recommended Posts

Mene izgleda zezaju gume skoro svaka tigar guma je kriva bar tako kazu

Jel ima neko u bg pouzdan da mi kalibrise volan?

Bio danas kod jednog tipa ima onu blutut dijagnostiku i povezuje se na tel al nije uspeo da se spoji i uradi kalibraciju 

Cuo sqm i neku pricu da se skine klema na pola sata mota volan u levo i desno par puta vrati klema i senzor se sam kalibrise

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nije do kalibracije volana.

 

Idi kod nekog vulkanizera koji ima hunter masinu za balansiranje i trazi da ti urade "dijagnostiku tockova", odnosno da ti provere gume u koju stranu vuku, i nek ti ih izrotiraju tako da ne vuku. Videces, onako na ekranu im bas pokaze liniju u koju ce stranu auto da vuce...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Denis891 said:

???

Ne mogu da nadjem

Šta ne možeš da nađeš???

Kreneš samo da čitaš od prvog posta, od prve strane teme na kojoj smo...kao što vidiš sad smo na trećoj strani, pre nje imaju dve strane...kao knjiga...vratiš se unazad. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Video sam drug sve nisam resio problem sad u toku voznje zablinka lampica volana jer ima neko ko bi hteo da mi kalibrise volan da je iz bg sa zvezdare ili palilule koga god pitam mi to neradimo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radi javila se neka zena i kao tipa zauzeti smo ove nedelje zovite tamo od ponedeljka pa da vidimo da zakazemo 

Cuo sam da moze klema da se skine i onda se volan mota u stranu nez klema i vrati se klema al tockovi moraju biti ravni i sam se kao kalibrise onda 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ti prenesem moje iskustvo. Pre malo vise od godinu dana sam uzeo GP-a, vukao je u levo. Odradio sam mu komplet prednji trap, reglazu, nove prednje gume, menjao napred nazad tockove, levo desno i nista nije pomoglo. Isao sam kod elektricara na dijagnostiku, ne prikazuje nikakvu gresku. Kalibraciju je probao da odradi ali ne reaguje, izbacuje mu da je kalibrisano. E sad kad sam uzeo auto prethodni vlasnik mi je rekao da je menjao senzor polozaja volana, cak mi i dao stari eno vuce mi se negde po garazi. Moj elektricar mi kaze, da je najverovatnije prilikom zamene tj stavljanja novog senzora nije lepo montiran, kao promasen jedan zub tako mi bar on tvrdi i da dodjem krajem meseca posto sad idem na more, da mi to lepo namesti... Mislim meni ne smeta nesto puno, skoro sam i navikao da mi malo vuce u levo.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari imao sam problem s puntom vukao je stalno u stranu 

Komplet prednji trap sam radio sve novo. Menjao i amortizere viljuske spone sve novo i nista auto i dalje vuce u stranu. Po peti put sam bio u ap sportu na vozdovcu na centriranju tacnije reklamaciji jer mi auto do reglaze nije vukao

Covek je otkacio obe spone i ukljucio city i tipa vidi sta radi volan napinje ti u levo a raskacen trap zeza te elektronika i senzor pozicije. Reko drug bio sam na dijagnostici i radio kalibraciju volana u auto line sve ok. Kao nisu ti oni to uradili samo su ti uzeli pare

 

Postoje dve mogucnosti da auto vuce zbog losijeg zgloba, I da imam problem s elektronikom. Sta moze biti?

Do guma nije s ne vuce konstantno nego nekad vuce nekad ne kao da zapinje lezaj solje. Recimo kad raskacim trap i uvatim levu glavcinu malko teze ide nego desna kao da solja zapinje? Al ako je do solje vukao bi u levo a meni vuce u desno. I desni zglob se malo cuje. Jel ima neko neki savet? Lik na centriranju mi je reko da je geometrija auta ok i da on mora da ide ravno. Ako vuce u stranu da probam zglob da zamenim al neveruje da je do njega

Ako ne da popravljam servo.

 

Pre mene je bio neki decko na centriranju i isto mu digo auto na dizalicu raskacio spone kao vidi sta ti radi volan pokvaren ti servo. Ja mislim da auto ima neki mehanicki problem tipa kriv amortizer ili da glavi solja zbog zgloba mislim da na pravcu nesme da vuce. Mada je skidan skoro zglob menjana manzetna i posle zamene mazetne poceo da krcka. Najgore od svega je sto svaki mehanicar kaze drugacije. Bacio sam 100e na amortizere covek se kune da je kriv desni amortizer i na kraju nista sve isto. Jedino mi je ostalo da zamenim zglob pa da vidim situaciju. Mada auto zbog zgloba nemoze da vuce...bar tako kazu mehanicari

 

 

Edited by neshaoct
spojeno i formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zbog samog zgloba ne bi trebalo da vuce, oce nekad kao da cima kada je skroz suv ali crkao bi ti do sad da je takav. Probaj regkazu na drugom mestu, mozda im masina nije lepo postavljena pa onda ne moze lepo da prikaze, desava se i to.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio je na reglazi na drugom mestu isto radjena provera sve ok

Nije do reglaze

Menjana mu je manzetna nije suv

Jedino leva glavcina teze ide od desne kad se raskace spone mozda malo glavi ali onda bi vukao u levo a ne u desno

Zanimljivo je kad se naglo udje u levu krivinu prestane neko vreme da vuce i onda kasnije opet vuce

I kao da malo seta po putu levo desno

A tek neko kad tezi sedne na mesto suvozaca onda jos vise gura u desnu stranu 

Ovaj sto radi trap mi je reko da za probu zamenim levu solju i zglob pa da dodjem da mi centrira opet pa da vidimo

Inace auto nije udaren niti kriv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze auto da vuce i od zadnjeg trapa i od kocnica ako blokiraju ;) Kad tako prestane da vuce nakon uletanja u krivinu, obicno znaci da negde u silenima ima lufta pa se smakne trap i namesti i onda od vibracija opet se pomeri nazad u prvobitnu (pogresnu) poziciju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zanimljivo kad uzmem malo wd otvorim haubu i kod leve solje ima mala rupica isprskam tu i prestane da vuce neko vreme pa opet sad nije mi jasno sta moze da glavi s leve strane a da auto vuce s desne plus sto je lezaj solje zatvoren i nemoze da udje nista unutra jedino ako se ona guma raspala al vukao bi onda i u levo 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Primetio sam da je desni amortizer malo meksi od levog i kad stisnem auto na levom se cuje ksss amortizer kako radi dok na desnom ne samim tim sto je meksi moguce da zbog njega vuce

Koje amortizere uzeti da nisu tvrdi da auto bude udoban 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Punto kragujevacki 1.3 mtj....150000 km. Kada sam placao parking karticim sa levom gumom ocesem dole ivicnjak i od tada vuce u desnu stranu.   Sta bi moglo da bude 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...