milferica 0 Posted December 29, 2014 F11 je oznaka osiguraca.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
majstormica 25 Posted December 29, 2014 To je osigurac od EVAP ventila. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milferica 0 Posted January 2, 2015 To je osigurac od EVAP ventila.Mozes li malo opsirnije ako znas? Quote Share this post Link to post Share on other sites
majstormica 25 Posted January 3, 2015 (edited) Sad sam gledao u drugom programu, tamo pise da je i ovo pod tim osiguracem --> Instrument cluster, Engine management (petrol, diesel), Glow plug, 10A. (instrument tabla, evap ventil gorivnih isparenja, grejaci)Mozda nesto od tih stvari vuce struju. Edited January 3, 2015 by majstormica Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto090 0 Posted January 4, 2015 (edited) Meni nigde ne vuce struju, pa u uslovima koje si opisao nece da upali. Cim je hladno, oko nule, sve preko dva tri dana ne koriscenja i cao. Edited January 4, 2015 by Punto090 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kolimor 12 Posted January 23, 2015 ...isti problem i kod mene. Dan, dva nevozenja i gotovo. Ni da makne!Akumulator star 6 meseci, skidanje, punjenje kuci, itd... Pitanje, sta ciniti??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3431 Posted January 23, 2015 Desulfatizacija u nekom servisu za dotične. Ako uspe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kolimor 12 Posted January 24, 2015 Ok!...ostaje cinjenica da je kvalitet akumulatora na nasim prostorima problematican.Kupiti akumulator u inostranstvu (Nemacka, Austrija,...) preko nekoga, je mozda i neki vid resenja! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Xander 0 Posted August 28, 2015 (edited) Pozdrav... Imam punta 1.2 8v 2001. , nisam ga vozio neka 3, 4 dana, danas sedam, dam kontakt, sve se pali normalno, ali auto nece da upali, ni da zavergla... akumulator se ispraznio, upalio sam ga na kablove... sta je moglo da isprazni akumulator, a nista nije radilo ? Mislim, ukljucen mu je city servo, svetla su uvek upaljena, na gasenje auta i ona se sama ugase tj ne ugasim ih manuelno, fm transmiter ostavim da stoji u upaljacu ali ni on ne radi, sta moze da bude ? Edited August 29, 2015 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19976 Posted August 28, 2015 Jel ti palis auto sa ukljucenim kratkim svetlima ako sam dobro razumeo ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 6970 Posted August 28, 2015 Možda je došao kraj akumulatoru Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19976 Posted August 28, 2015 @xander Nemoj to da radis jer sam svoj prvi akumulator za 6 meseci sj**o na taj nacin. :-) Od tada preko dana palim/gasim svetla 1-2 minuta pre nego da pokrenem/ugasim auto. Nocu pak kad zavrsim voznju, ugasim sve potrosace, sacekam oko 30-ak sekundi u mestu pa tek onda ugasim auto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan81 24 Posted August 29, 2015 Proveri sijalicu u gepeku,mozda ti ona radi non stop pa vuce struju,razlog moze da bude onaj prekidac kod brave gepeka! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Xander 0 Posted August 29, 2015 Nemam sijalicu u gepeku o.O Pa sta imam od potrosaca, samo svetla, da izvadim fm transmiter iz upaljaca, nista vise ? mozda i city servo ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
majstormica 25 Posted August 29, 2015 (edited) Upaljač radi na kontaktu, tako da to otpada. Jel imaš alarm ili centralnu bravu naknadno ugrađene? Samo potrošači koji rade bez kontakta mogu da vuku struju.Za početak izmeri da li uopšte vuče struju . Možda ti ne valja aku. Edited August 29, 2015 by majstormica Quote Share this post Link to post Share on other sites
Klein 0 Posted January 1, 2016 (edited) Procitao sam skoro sve teme vezane za akumulator, prema opisanom i prema problemu koji imam reklo bi se da je potreban novi akumulator. Kupio sam nov akumulator decembra 2012 Fiamm titanium plus 44aH. Tip bez odrzavanja. Kontrolisao sam vise puta u toku godine, odnosno ono sto mogu da kontrolisem je samo “prozorce”. Sve je odlicno funkcionisalo do proslog meseca. Manje sam vozio auto nego obicno i akumulator se ispraznio, mogao sam da upalim ali dosta teze. (treci put i to jedva) “Prozorce” za kontrolu akumulatora je pokazivalo da je ispraznjen. Zatim sam auto vozio malo vise u narednom periodu i na “prozorcetu” se vidi da je ok (zeleno). Medjutim danas opet jedva upalim, otvorim haubu pogledam aku i prozorce zeleno. Prvi put kad mi se to desilo ocistio sam kleme i kontakte, inace su bili prilicno cisti. Pre desetak dana crkne mi osigurac u kabini, farovi i zmigavni ne rade, osigurac je 10A mini blade. U nekoj temi o akumulatorima se pominje osigurac ali nisam nasao da su ti problemi povezani.Otprilike kada se desilo problem sa osiguracima, alarm ne ukljucije zmigavce prilikom otkljucavanja i zakljucavanja vozila, tako da sam problem crkavanja osiguraca vezao za alarm. Sve ostalo radi kako je radilo.Ne bacaju mi se pare za nov aku garancija za ovaj je istekla pre tri dana. Ako svi traju koliko garancija onda bolje da kupim najjeftiniji i tako opet do garancije. Iskreno mislio sam da ce ovaj da izdrzi 4 – 5 god.Ako smo vec kod kupovine novog sta uzeti, cene su manje vise slicne za, banner, fiamm, vartu, exide … nesto peto. Edited January 2, 2016 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted January 1, 2016 Napuni aku punjačem i neće biti problema. Slabije voziš, kraće relacije, dobar minus i eto svi uslovi za pražnjenje akua su tu!Na punjač 24+ sata i onda iskontroliši. U uslovima kada je aku već ispražnjen nema uslova da ga alternator napuni do max nikad. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Klein 0 Posted January 1, 2016 (edited) Ma nije problem da napunim. Aku je bez odrzavanja pa nisam nasao informaciju da li se pune klasicnim punjacima kao olovni akumulatori.Olovne sam otvarao prilikom punjenja i dolivao destilovanu po potrebi ovde nema sta da se odvije. Edited January 1, 2016 by Klein Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted January 1, 2016 Istim punjačem se puni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted January 1, 2016 Taj "zatvoreni" bi trebao da ima odliv tj crevce da prilikom punjena tu izlazi ako dodje do toga. Bar sam ja toliko cuo. A inace sa obicnim punjacem ga puni. Nemas bojazni... Quote Share this post Link to post Share on other sites
umpah01 0 Posted June 20, 2019 PADA NAPON AKUMLATORA, OSETNO, KADA SE NE VOZI BAR 2 DANA : Promena Akumlatora ne pomaže. Merio sam pad napona periodično i struju bez kontakt ključa >>>> Rezultat, nešto konstantno krade struju. REŠENJE >>> Izvađen (digi) RADIO, i problem NESTANE. Sada i nedelju dan može stajati auto, bez da se oseti na paljenju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Amarr778 0 Posted November 20, 2019 (edited) Postovanje imam punta 2 2001 godisete 1.2 8v isao sam majstoru koji je radio u ovlastenom fiatovom servisu on mi kaze da auto gubi negdje struju ali da nemoze naci gdje mora skidat ili mjenjat jedan po jedan dio dog ne nade kvar kada se akumulator napuni auto normalno pali ali cim auto prenoci nece ni da vergla Edited November 23, 2019 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14785 Posted November 20, 2019 Pusti majtora nek radi... Službeni Punti Evo kod moje žene, skoro nov, pati od istog problema... 1 Amarr778 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shomispc 832 Posted November 20, 2019 Ako ti ne naplacuje svaki taj deo koji zameni, onda mu ostavi da se zajebava ili promeni majstora 4 3 Amarr778, neshtry, neshaoct and 4 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites