wlad 2 Posted October 24, 2010 da to je sledece na redu, ali posto je ionako u polu raspalom stanju mozda uzmem neki drugi, lik mi nudi neki everton budzasto pa ce najverovatnije biti ta kombinacija. naravno provericemo napon kad ga montiram jer ne volim da mi radio bude vezan sa kontaktom Quote Share this post Link to post Share on other sites
kakashi 3 Posted November 15, 2010 akumulatori su jako cudni ponekad, pogotovo kad prodje godinu il dve...unutar njega postoje celije od olova i olovosuperoksida koje vremenom propadajui smanjuju kapacitet akumulatora, nagla praznjenja mogu da iskrive ploce, niske temperatute smanjuju kapacitet akumilatora.Svaki akumulator ima svoj kapacitet koji se izrazava u Ah(ampercasovi) to znaci da na primer akumulator od 80Ah moze da se prazni strujom od 80A sat vremena...e sad fora je sto taj akumulator moze da da i 500 ampera ali u mnogo kracem vremenu ,na primer kad se startuje auto..sad ti izaracunaj koliko tvoj akumulator moze da se prazni..ali u najverovatnije ti je resenje da kupis mov akumulator Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2334 Posted March 12, 2011 (edited) mene vec par dana zajebava moj akumulator black horse,kad je hladan motor nece ni da zavergla,stavim ga jedno sat vremena na punjac da se dopuni i onda upali :i tako par dana e danas sam konacno resio problem,otisao u topolino auto,the partner flcs kupio nov akumulator,exide od 50ah i 450A,platio sam ga 6000,popust nema,jer na akumulatore i ulja nema popusta nisam nikako hteo black horse nipostopa sad videcemo,kako ce se ponasati exide,24 meseca garancijei Edited March 12, 2011 by silenci Quote Share this post Link to post Share on other sites
umpah01 0 Posted June 9, 2011 Proverite max struju bez rada motora. U Uputstvu za Z10 (Punto 3) pise da je to 24-26 mA sa alarmom, radiom...Ja nemam ni klimu, ni alarm, csak smo demontirali i centralnu bravu, koja me je zezala (2 vrata), pa sam pao ispod 10 (slovima deset) mA. Pre mi je vukao 100 mA-a, sto je znacilo, da zimi bio problem vec posle 24 h. Quote Share this post Link to post Share on other sites
banetv 3 Posted June 10, 2011 Ne brini, ne bi bio problem posle 24h jer je to oko 2,4Ah potrošeno (od oko 50Ah koliko ima akumulator). Tek za 4 dana oko 10Ah. Meni troši od 50mA do 80mA pa nemam problem. Ne troši svaki ecu isto kao ni ostali uređaji. Ipak je 100mA mnogo. Ali najčešće ne valjaju akumulatori. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nenad batalo 0 Posted March 4, 2013 (edited) Imam punta 1.2 8v 2001god,i vuce mi struju opasno nov akumulator i isprazni ga za dva dana!alternator i alnaser nisu problem.kad izvucem osigurac od 70ap onda ne vuce ali mi onda ne rade sva moguca svetla i cd!sta moze sve da ide preko osiguraca fo1/jb1 Edited March 4, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted March 5, 2013 Valjda pise u uputstvu ako imas, ako ne imas ga na forumu. Probaj da otkacis samo cd pa proveri koliko vuce struje, izvuci sijalicu iz svetla u gepeku, mozda ostaje upaljena i otkaci neke dodatne potrosace ako imas, obicno nesto od dodatnih uredjaja pocne da vuce struju, alarm, cb i sl.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cikazecca 0 Posted May 24, 2013 (edited) Imam problem oko Blaupunkta TravelPilot RNS3 koji je u Fiat puntu sporting. Desava se da vuce struju iz akumulatora.Ne vozim auto 3-4 dana i isprazni mi akumulator. Sto se tice akumulatora nov Fiaam kupljen pre 4 meseca.Da li je neko imao ovakav problem? Edited May 25, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted December 17, 2013 Zanima me da li neko zna koliko max sme da vuce struju kad je ugasen, elektricar kaze da varira izmedju 0.08mA i 0.13mA?Desi se da nekad teze zavergla tj da akumulator oslabi mada ja licno mislim da ne bi smeo zbog toga . . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted January 7, 2014 Meni se isto to desava, ne vozim auto po nedelju, dve dana, i nekad uopste ne mogu da upalim, moram da punim akumulator. Doduse i akumulator je malo slab, ali rekao mi je elektricar da je normalno za punta da izvuce posle tako duzeg vremena... E sad tacne vrednosti ne bih znao Quote Share this post Link to post Share on other sites
simonen 81 Posted January 7, 2014 Ne bi trebao da vuce vise od 0.03-0.35mA,sve preko toga moze da prazni akumulator. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladimir92 0 Posted January 25, 2014 (edited) Pozdrav svima,interesuje me da li neko zna kolko automobili( punto 2) sme da vuce ampera kada je ugasen?imao sam problem kad mi stoji auto 3 dana nema snage da zavergla merenjem sam daobio da vuce 0,21A kada je ugasen e sad neko kaze to je ok neko to je puno itd.. onda sam odlucio da kupim nov akumulator i bilo je ok narednih 3 meseca stojao je i po 4 dana i palio je normalno medjutim ponovo se desava isto,da napomenem kada je upaljen alternator ga puni do 14V skidanjem plejera dobio sam da vuce 0,19A? Edited January 26, 2014 by neshaoct spojeno by majstormica :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
elektro123 1 Posted January 26, 2014 to imoj cale ima problem ali ne tako brzo(pred zomu ga nosi na punjenje) a objasnjenje mu je da vozi kratke relacije i da puntic ne stigne da se dopuni i da je akumulator relativno mali za taj automobil ako imad 45 ah Quote Share this post Link to post Share on other sites
Paradajz 0 Posted January 26, 2014 Svako danas ima neki problem sa akumulatorom u Srbiji, kad nam realno krš prodaju, a sa garancijom možeš dupe da brišeš, evo ja sam kupio vartin akumulator pre pa nemam pojma možda 5 meseci ili 6 , i vozim duge relacije, uvek ima vremena da se napuni, i ostavim ga preko cele noći preksinoć i dana i uveče da uđem a on vergla, pa opet pokušam on opet vergla zakašlje se i onda upali. A i problem je kod mene, što je to vrlo mali akumulator za auto, ali tako su fabički napravili mesta.Dopuni akumulator na punjać ako imaš u toku noći i paliće lagano. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nidzo 2 Posted January 26, 2014 Ja jutros nisam mogao takodje. Samo prikačio punjač na akumulator i upalio iz prve Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sasa_NS 54 Posted January 26, 2014 (edited) Moj ulazi u martu u četvrtu godinu (fabrički, Magneti Marelli 44 Ah) i pali/vergla kao i prvog dana, bez obzira na minus napolju... Od potrošača koji stalno vuku neku struju imam fabrički CD plejer i alarm... Edited January 26, 2014 by Sasa_NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
Paradajz 0 Posted January 26, 2014 Ja buraz nemam alarm, nemam daljinsko, samo centralno, tj imam sve to ali mi je isključeno, a cd player vadim skroz iz struje, zato što ne može samo pločica da se skine nego je pločica spojena, pritom nigde ne vuče struju kad je ugašen, a opet zna da isprazni.Kad ga upalim sigurno pređem 100 km ako ne i više bez gašenja, što je dovoljno duga relacija da se opet dopuni na puno, odlično puni kad je upaljen auto, što dovodi do zaključka da se sumnja u kvalitet originalnog varta akumulatora koji nema ni pet 6 meseci isteka iz iste garancije od 2 ili 3 godine nemam pojma koliko tačno mislim da je tri.Dok prethodni je trajao 8 godina kod mojih na njihovim kolima , i retko kad se zimi praznio, eventualno kada se ne vozi par dana, plus sa time da su oni uvek prelazili kratke relacije i za te relacije gasili ga par puta, i to zimi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skajnet 0 Posted January 26, 2014 Današnja Varta (za naše tržište) je običan krš Quote Share this post Link to post Share on other sites
Paradajz 0 Posted January 26, 2014 Pa to kažem, a isti takav pre 9 godina, trajao je 8 godina. Znači da su tad bili mnogo bolji nego danas, i to još je akumulator bio u gorim uslovima upotrebe nego kod mene ovaj sad novi. Ej niko nije verovao da nam akumulator traje 8 godina. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milferica 0 Posted December 27, 2014 (edited) Pozdrav drugari... Pre par dana auto stajao 4dana i ujutru da upalim kad ono prc...Prazan akumulator skroz..Dam kontakt da zaverglam vidim pogase se lapmpice i alnaser ni da mrdne..Onda izvadim akumulator,napunim ga,vratim ga i upali ko mina..Inace akumulator star 2-3 meseca.. Odem kod nekog elektricara(sad kakav je nemam pojma,al mislim da se nerazume bas nesto) i on mi prekontrolise i skontamo da na jedan veliku osigurac vuce struju..Kada ga izvadimo sve ok!kad vratimo vuce struju..On mi kaze da na taj veliki osigurac koji se nalazi sa ostalim velikim i malim ispod haube,a ostali mali su ispod volana sa leve strane,ide svetlo na nebu,display i sva 4 migavca.. Ja kazem ok! e sad,posle kontam kako 4 zmigavca kad nisam palio,kako svetlo kad se gasi cim se zatvore vrata i kako display kad samo Sat za merenje vremena radi kad se kontakt oduzme..I lik mi kaze nema pojma! Ok..vuce struju bas na taj osigurac,tu je to troje spojeno i kako je to izvuklo struju za 4 dana? Pitanje,da li neko konkretno zna da li preko tog osiguraca ide jos nesto sto je moglo da izvuce struju? i sve se gasi 100% cim izgasim kontakt i zatvorim vrata!? Fiat putno 2001.God. 1.9D ima klimu,nema alarm,centralnu bravu,alternator puni,nov akumulator..Radio se gasi kada se oduzme kontakt!Sva svetla,pozicija,stop.duga svetla sve je ugaseno.. Da li neko zna sta moze izvuci struju za par dana a da je na tom osiguracu? Jer mi ne pise tamo od cega je taj osigurac,a ovo sto sam naveo je majstor rekao.. Hvala unapred! Edited December 27, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted December 27, 2014 I lik mi kaze nema pojma! Ako ti je priznao da nema pojma, potrazi krstenog majstora i naci ce kvar Quote Share this post Link to post Share on other sites
majstormica 25 Posted December 27, 2014 Uglavnom se zavrsi sa radiom. Jel fabricki ili neki drugi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
milferica 0 Posted December 28, 2014 Uglavnom se zavrsi sa radiom. Jel fabricki ili neki drugi?radio nema veze sa ovim..On je ugradjivan posebno ali je odradjeno sve kako treba i ide preko nekog drugog osiguraca..A i gasi se kada se oduzme kontakt!to je odradio lik koji 100god. ugradjuje radio opremu itd..# Quote Share this post Link to post Share on other sites
majstormica 25 Posted December 28, 2014 (edited) Nema veze kako je odradjeno vec kakav je radio. Inace svaki radio mora da ima stalnu struju preko koje moze da vuce i kad je iskljucen. Koja je oznaka osiguraca, da vidimo u semi sta sve ide preko njega? Edited December 28, 2014 by majstormica Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted December 28, 2014 Bas kao sto majstormica rece, neki vuku struju, odkaci ga pa izmeri onda da li nesto vuce struju i koliko Quote Share this post Link to post Share on other sites