Jump to content
FAS Goran
histerika

Fiat Punto mk.2 - problem sa pražnjenjem akumulatora

Recommended Posts

Pomagajte.... Akumulator star 5 meseci. Ako ne palim kola dva dana isprazni mi akumulator. Parkiram popodne i ujutru vec teze pali a posle dva dana ne pali uopste. Probao sam i da ga ostavim bez alarma jer sam pomislio da on vuce struju al' opet ista prica. Razumem da je mraz i minus ali mi ne deluje kao da je to normalno. Ako ima neko ideju nek kaze sta da proverim... Hvala unapred

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eto, mogao sam da se kladim, dobio bih opkladu... :thumbdown:

Mada ako pogledaš malo po forumu, tako je i sa ostalima, moj Bosch od prošle zime nije puno bolji, nije baš da teško vergla ili tabla izgubi struju i resetuje se sat, ali tačno osetim kad ga ne palim ceo dan da prvo zakašlje, stane, pa zavergla i upali...nekako se čudno malo ponaša...neko reče i da je Varta loša...Srbija buraz batice :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrodošao u klub oštećenih, da ne kažem nešto teže. Prouči ovaj forum:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=31753

Dakle Bosch, Varta, Black Horse - sve je đubre.Vrede za sada: Exide, Energizer i Banner.

Ja sam letos kupio Bosch i ne valja. Na garanciju zaboravi - uvek će te preći(kao loše ti puni auto itd)

Skini akumulator i dobro ga napuni preko noći ili duže, kad je već bio prazan da se lepo formira,

i mislim da ćeš biti miran ove zime.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od garancija u Srbiji sam se odavno odrekao... Pozvao sam servis BlackHorse-a cisto onako, rekli su mi da moram da donesem od majstora napismeno da mi je instalacija ispravna, pa onda oni uzimaju akumulator da se proveri. Nema u ovoj zemlji zastite potrosaca. Evo montirao sam drugarov Banner akumulator i bukvalno kako sam pipnuo kljuc tako je upalio. Videcemo ujutru kako ce da bude kad odstoji malo.

Edited by histerika

Share this post


Link to post
Share on other sites

black horse nikad vise na auto.imao ga na predhodnom autu i posle 6 meseci izda me svaki treci dan a ovi naucnici za garanciju testirali ga mesec i po.normalno odma sam kupio drugi a taj sa reklamacije nov dao komsiji 30% jeftinije samo da ga ne gledam vise

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eto, mogao sam da se kladim, dobio bih opkladu... :thumbdown:

Mada ako pogledaš malo po forumu, tako je i sa ostalima, moj Bosch od prošle zime nije puno bolji, nije baš da teško vergla ili tabla izgubi struju i resetuje se sat, ali tačno osetim kad ga ne palim ceo dan da prvo zakašlje, stane, pa zavergla i upali...nekako se čudno malo ponaša...neko reče i da je Varta loša...Srbija buraz batice :wallbash:

e da vozis dizelasa ne bi ti zakasljao nego bi mu to bili poslednji trzaji! :thumbsup: govorim iz iskustva!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

i ja sam imao tih problema sa fabrickim akumulatorom,malo odstoji i vec teze pali,stavio sam bannera i opet isto dok nisam primetio da je klema na + bila labava i gubila kontakt,pritegnuo sam je i resio problem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desilo mi se prošle zime prvi put. Nisam palio auto nedelju dana. Kaiš je bio labav,bio kod električara posle dotezanja,kaže alternator puni ok. Kupio nov aku,desilo se ponovo proletos nije paljen 10-ak dana bilo vreme kao sad,prohladno. Evo kako je zahladilo,ne palim 4-5 dana,jedva zavergla i upali,ali samo čekam kad će me izdati. Da li je moguće da negde gubi struju dok je parkiran? Kako to da znam? Koliko je potrebno aku. da dopuni utrošenu struju za paljenje ako je bio pun? Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima lepa tema o tome. Akumulator ne valja najčešće. Dopuni se u vožnji ako je dobar, čak se ni ne prazni mnogo. Ja imim nov Bosch 1.5 god i još prošle nije valjao. Ove zime kad stane - vraćam ga. Proveri na parkingu kad je ugašen koliko toši struje. Obično 80mA do 100mA (0,1A). To je normalno nemoj da ti pričaju gluposti o alarmu i kompu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I meni je moj sumnjicav isto po pitanju gubitka struje. Nema nikakvih problema dok se redovno vozi, ali ako stoji neko vreme teze okrece. Npr. sad u sred leta dok sam bio na moru, dakle 15 dana, i kad sam dosao nisam mogao ni da otkljucam kola! E sad, vrlo verovatno je da je akumulator los jer je pretrpeo jedno apsolutno praznjenje ostavljenom sijalicom u kabini, i vracanje iz mrtvih. A i 45Ah je, sto je malo slabo :).

Samo jedno pitanje? Kako da proverim koliko struje vuce? Posto znam da ampermetar mora redno da se prikopca. Znaci odspojim jednu klemu i jednu sondu zakacim za odspojenu klemu a drugu za slobodan kraj akumulatora? Ili gresim? :D:question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je ali pazi na polaritet zbog instrumenta. Ako je digitalni njemu je svejedno, samo će da pokaže (-) struju.

Skini recimo (-) klemu i na nju stavi + pipaljku instrumenta a (-) na (-) akumulatora. Za svaki slučaj prvo stavi opseg do 20A pa ako je ispod 1A, prebaci na opseg 200mA.

Treba da bude oko 100mA. Ako je dosta više onda nešto nije u redu. Kod mene je sa alarmom i radiom oko 80mA.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio danas kod elektricara. Merio je to o cemu Bane prica. Na prvom merenju je pokazivao 0.48(pretpostavljam ampera)a kad smo otkacili radio na koji je majstor posumnjao da vuce struju pokazivao je 0.05. E sad, oni su to malo po meni zbrzali, pa je recimo instrument kad je otkacen radio prvo podizao vrednost, pa spustao, pa se na kraju zaustavio na 0.05. Kad je radio radi provere ponovo vezan islo je i do 0.80-0.90, pa kad ga otkaci opet malo dole, pa gore i onda kao to je to. Skinuo sam radio pa cu videti kad ponovo ne budem palio nekoliko dana kako ce se ponasati. Kaze lik da se to uglavnom desava kada radio nije vezan na kontakt bravu, pa da dodjem kad budem video kako se ponasa da mi to preveze. Inace aku. je nov uzet u martu, energizer-ov od 52mAh sto je po fabrickoj specifikaciji, a izgleda je i onaj vartin koji sam zimus otpisao kao neispravan jos dobar, moracu i to da proverim, jer sam do prosle zime vozio svaki dan pa verovatno nije stizao da se isprazni od stajanja i hladnoce i kad sam smanjio upotrebu kola sa svakodnevno na povremeno eto, pokazalo je taj problem inace ko zna da li bih ikad provalio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E moguce da meni radio isto pravi problem. Ali u drugom smislu. Desava mi se da mi levi zvucnik radi slabije od desnog. A kada skinem zvucnik i prislonim ispitivac na zabice on svetli. A koliko znam ne bi trebalo... Ne razumem se bas u struju, pa me zanima jel moguce da mu odatle nesto stvara problem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari, niste pročitali šta sam napisao - meni sa radiom koji je stalno vezan mimo brave (ali skinuta pločica) i alarmom vuče 80mA (0,08A). Tih 0,5A ili 500mA je mnogo. Radio ne bi smeo toliko da troši kada je ugašen. Tada mu radi samo mamorija i procesor. Odnesi radio na proveru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

0.05 bane, to je ok, zar ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...