Jump to content
Goran
kele1975

Lybra 2.4 JTD / 1.9 JTD - gasi se u vožnji

Recommended Posts

Posto se razvezala tema VW AUDI itd da dam i ja svoj doprinos :rofl:

Radio sam 4 godine u audiju i dok sam ljudima govorio da su to precenjena auta niko mi nije verova svi su mi odgovarali "oces da kazes da su svi ludi pogledaj koliko ih ima na ulicama".

Ovaj konzern ima jedan motor kome skidam kapu 1.9tdi u svim mogucim varijantama.Sve ostalo je smece.

1.4 benzinac je imao problem zimi mu je ledio iberlauf pa izbaci kompletno ulje na sipku za ulje.

1,2 benzinac sa 3 zilindra ni boljeg ubrzanja ni manje potrosnje u gradu od 10-12 litara supera.

1,6 trosi ko tenk 1,8 tu itamo on je jos i mogao daprodje bez turbine naravno.

V6 benzinci bobine,bobine bobine i opet bobine i vrh svega motor koji nasi svi gastarbajteri obozavaju to je spejs satl nesto najbolje sto postji itd itd 2,5tdi v6.

Ljudi vi niste svesni koji je to krs, turbine su servisni materijal,protokomeri vazduha isto,pumpe duplo golo a dihtovanje motora to je prica za sebe taj je motor uvek imao vise ulja na sebi nego u sebi.

Ja sam danas gledao lanciju sto sam kupio ona ima 200000km motor je suv kao barut ne salim se vec stvarno ima malo ulja na crevima od turba i to je to.Ovo nisam na dizelu dozivio u zadnje 5 godine.

A sto se tice kolege kome su cene velike kod lance ima jedno rame i ono je u austriji oko 70eura pasat ima po strani dva ramena dole dva ramena gore puta dve strane= :wallbash: .

Gorni 70eura komad donji 130 eura komad.

O zadnjem pasatu ne zelim da trosim reci jer je sa kvalitetom izrade malo bolji od juga to nije zezanje vec stvarnost.

Trenutno sam u renou e tu je jedino zagarantovano da necu ostati bez posla toliko se kvare da ne poverujes.

Spone kugle i unitrasnje spone traju od prilike 40000 km zadnji federi otprilike 3 godine gumice zadnjeg trapa kod lagune 2 isto par godina i umorih se vise.

suma sumarum verujte ljudi ova vozila i nisu tako losa u odnosu na "KVALITETNE NEMACKE LIMUZINE"

pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolega lybrista, sa lybrom 1.9 JTD  115 ks SW, me je zamolio da vam se obratim za pomoc oko njegovog problema a on je sledeci : kada sipa oko pola rezervoara goriva, auto se ponasa normalno i ubrzava normalno ali se posle oduzimanja gasa UGASI i upali cek endzin. Posle ponovnog startovanja sve je ok, a ovo se ponavlja sa vremena na vreme i uvek kada u rezervoauru ima preko 20 l goriva. Ima li neko savet sta raditi ?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Logican savet, ali mislim da nije verovatno . Morao bi da ima dijagnostiku uvek kod sebe a  i da zna da je koristi. Jedino ako je greska ostala zabelezena ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da postoji uređaj koji preko konektora dijagnostike, pamti parametre u toku vožnje. Nešto poput crne kutije na vazduhoplovu. Raspitaću se sutra,a sigurno znam da to poseduje jedan majstor u Čačku. To je najbolje rešenje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Check engine ostaje upamćen. Bez obzira što se kasnije ugasi, razlog paljenja ostane u memoriji i može da se naknadno vidi dijagnostikom.

Pročitaj sada, nakon spajanja tema ranije napisane odgovore u temi na kojoj smo. Plus, srodne teme:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=47674

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=42801

 

:thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

da se i ja pozalim :crybaby:  ....isti problem sa gasenjem imam vec skoro mesec dana...menjao mi majstor neki regulator,prao rezervoar...i nista.nema pravila gasi se hladan,vruc...i ne znam vise sta mi je ciniti.ovde kod nas i nema nekih extra majstora,a da krenem sa njom na put...reci cu mu za senzore radilice pa mozda ga ubodemo...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ništa bez dijagnostike. Senzor radilice se obično manifestuje kad je motor vruć. Ili se ugasi ili neće da upali.

U oba zadnja, gore navedena slučaja je najvjerovatnije regulator pritiska na pumpi visokog pritiska. Zamjena samo novim Bosch dijelom. Ništa polovno. Cijena oko 90 Eur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav članovima, moj problem je sledeći:

-Lybra 1.9 jtd, 2002. godište poslednja dva dana kad je stisnem baca oblak crnog dima. Ne primećujem gubitak snage, međutim, nakon 10-ak km u vožnji se gasi (pali se engine control). Nakon hlađenja od 10-ak minuta ponovo palim i opet nakon 10km staje u vožnji. I tako u krug.... U rezervoaru ima 15-ak litara goriva. Ima li neko ideju šta bi to moglo biti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...