Jump to content
FAS Euroauto Goran
Joca

Fiat Punto mk.2 JTD - potrošnja / prevelika potrošnja

Recommended Posts

Moj punto 1.9 jtd 86ks trosi oko 6 litara a bas ga ganjam ( 2-3-4 brzina na 3-3,5 hiljade) , cale sipa hiljadu i predje i vise od 100 (uvek sam na knap sa gorivom tako da prica o ostatku u rezervoaru otpada) :p Vidim da nekima trosi 8 i vise na 2k obrtaja :OOO

Edited by Slovak95

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije problem kada se auto gazi, potrosnja je najveca u kreni stani rezimu, kada su guzve, semafori jer se tada vise stoji nego sto se vozi. Ako ga ti ganjas znaci da prelazis kilometre, a dok se mili u koloni, stalno na kvacilu, potrosnja po takvom predjenom kilometru je ogromna.

 

Moj primer je put Beograd Vrnjacka Banja, vozio kao penzioner (deca u kolima) potrosnja 4.6 po bordu. U povratku ga ganjao ko da me sto djavola goni (sam u kolima) potrosnja 5.7

 

Ali zato zimus niz ceo bulevar (porebno skoro isto vreme kao do Kragujevca) ode na 9 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Urađen mali servis skoro.. Kada ga upalim, lampica grejača trepće još sigurno 30 sec.. Jel to beše egr?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, ali baš dugo blinka lampica. Negde pročitah da je egr.. Nego, jel može egzaminer da utvrdi problem sa diznom?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je u pitanju Punto jtd,ne može. Egzaminer pokazuje sve ostalo,ali ne i protok i tolerancije dizni (npr. pumpa visokog pritiska 300 bara na 820o/min). Kod mene na prethodnom Puntu se manifestovalo tako što je, povremeno,na ler gasu,bukvalno trokirao (radio na tri cilindra). Kad ga udarim po gasu sve normalno,lepo ide,ali posle 2-3 semafora dobijem morsku bolest od ljuljanja.

Ja sam utvrdio koja je dizna u pitanju,prostim otkačinjanjem džekova sa dizni. Ispostavilo sa da je druga,jer kad je otkačim ne desi se ništa,a ostale tri,motor posrne (udavi se),pa nastavi da radi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije problem kada se auto gazi, potrosnja je najveca u kreni stani rezimu, kada su guzve, semafori jer se tada vise stoji nego sto se vozi. Ako ga ti ganjas znaci da prelazis kilometre, a dok se mili u koloni, stalno na kvacilu, potrosnja po takvom predjenom kilometru je ogromna.

 

Moj primer je put Beograd Vrnjacka Banja, vozio kao penzioner (deca u kolima) potrosnja 4.6 po bordu. U povratku ga ganjao ko da me sto djavola goni (sam u kolima) potrosnja 5.7

 

Ali zato zimus niz ceo bulevar (porebno skoro isto vreme kao do Kragujevca) ode na 9 

Pa onda je kod mene 7.5 do posla i nazad sasvim ok .Imam 5 semafora u jednom pravcu i 4 zaustavljanja da pokupim kolegenice koje putuju samnom. Sto mu na nekih 17km dodje  15 puta kreni-stani sa 4 putnika .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada na TRIP gledam potrosnju pokazuje ogromnu... U pocetku sam se uplasio dok nisam sipao pun i gledao po predjenoj kilometrazi. Pise mi recimo 12, 15, 7, 8 l/100km dok potrosnja nije preko 5. Sta je tu u kvaru i moze li se to popraviti?

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...