Ticma 537 Posted January 27, 2014 Losije gorivo, hladno vreme i pretpostavljam krace relacije? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 27, 2014 Svi turbo dizeli su osetljiviji na mraz u odnosu na benzince, tako da ćeš imati razlog za brigu ako ostane ta potrošnja i kada temp. ode opet u plus. Po ovim uslovima je normalno da dođe do skoka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mahoney 0 Posted January 27, 2014 Gorivo sipam cesto tu,prije par dana je bila normalna potrosnja,sad kako god da vozim po gradu(ako se moze nazvati grad,2x semafori u 50 m i to je to) Pise 11km/l, i mota se tu negdje oko 11-12.Danas sam ga vozio sat vremena,znaci radna temperatura je davno postignuta i on opet 8.5-9l trosi.Ko tenk Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane000 108 Posted January 27, 2014 Dosta vam trose..Meni leti sa 195/50 r15 gumama i distancerima trosi oko 20km/l sto znaci oko 5l ,a zimi oko 5.5l sa 175 gumama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted January 27, 2014 I meni je punto znao da skoči možda do 8,5l zimi... Ali to je vožnja tipa, rad u mestu dok se čisti sneg, pa onda gradske gužve, kreni-stani... Uz sve to, malo nervoznija noga na gasu, znači baš galantna vožnja, da se uopšte ne vodi računa o potrošnji. Ako ti normalno vuče auto, ne osetiš neke druge pojave, ne mora to ništa čudno da bude. Meni je Alfa jtd zimi znala da troši 11l ko ništa po gradu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mahoney 0 Posted January 27, 2014 Ma ide tu i tamo,vjerovatno normalno,nisam nesto primijetio bog zna,ali poceo je caditi.Morat cu vidjeti sta je sa maf senzorom,ali prvo haubu treba otvoriti (spala sajla sa one brave). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto mk2 JTD LE 9 Posted June 30, 2014 (edited) Kao sto sam vec rekao dosad nisam imao dizel auto .U temi o potrosnji skoro svi tvrde da mi auto trosi vise nego sto bi trebalo .Da ponovim grad 7,6 - 8 na otvorenom oko 5,5 po bord-u a opet na nekim stranama na net-u sam nalazio i one kojima je potrosnja kao i meni.Procitao sam negde da map, maf senzori i erg ventil dosta uticu na potrosnju.E sad posto auto radi kako treba , dobro ide , lepo radi, temp ok, itd. E sad mogao bih to ocistiti ali da mi majstori ne zajebu nesto drugo jer osim potrosnje sve ostalo je ok. A sad par pitanja .1. Moze li se dijagnostikom u servisu proveriti stanje ovih delova i utvrditi u cemu je problem sto se potrosnje tice ?2. Mogu li i na koji nacin sam utvrditi jel auto cipovan ( predhodni vlasnik mi je rekao da postoji mogucnost da je cipovan ) ?A ja opet ne znam kakve su performanse ovog motora ali on po meni ide mnogo dobro u svakom stepenu prenosa.Jedino kad naletim na auto sa istim motorom pa da tako uporedim. Edited July 2, 2014 by neshaoct skinut višak pitanja, ne može se sve trpati u jednu temu :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksandar984 0 Posted July 1, 2014 Ne znam koliko imas konja, a opet ne znam ni kako vozis ja sam u februaru testirao potrosnju, do cepa pa posle 7 dana opet i rezultat je bio 5.5l s tim da je vise bilo u gradu ali vozim tako da menjam brzinu od 1500 do 2000 obrtaja i minimum nas je bilo 3 u kolima cak i 4. EGR ako ne zatvoris moras ga cistiti jer zaprljan "doliva vise goriva". Jednom sam na autoputu resetovao bord i isao 80km/h u petoj brzini, bord je pokazivao 3.3l tj 30km/l. Po meni nacin voznje diktira potrosnju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto mk2 JTD LE 9 Posted July 1, 2014 Auto ima 63 kw znaci 85 ks . Pa vozim normalno menjam isto na 1500-2000 obrtaja , ja i jos tri kolegenice sve grad nekih 8 km do posla ali nikako da bord pokaze ispod 7.7 tj 13 km/l. EGR je verovatno otvoren a sumnjam da je ikad ciscen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted July 2, 2014 Mozes dijagnostikom da vidis skoro sve, mada su kod mene parametri npr za map bili normalni a on bio zapusen skroz. Egr zatvori obavezno. Ja i dalje tvrdim da je to velika potrosnja za punto. U gradu ispada da ti malo vise trosi od stila.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksandar984 0 Posted July 2, 2014 Resetuj bord, EGR ocisti i zatvori, a da je cipovan imao bi oko 100 konja a za taj auto je to razlika pa bi je osetio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
andrija607 0 Posted July 4, 2014 Ja imam oko 120ks u mom JTD-u tako da znam kako to dobro ide ako je cipovan ili nesto tako. Mislim samo da je do EGR-a jer on sluzi da vrati nesagorele materije u motor. Proveri EGR i filtere. Inace da je auto cipovan manje bi trosio jer je samim tim rastereceniji. Meni auto na otvorenom na 120-130kmh trosi manje od 4 litra a po gradu na neku recimo malo ostriju voznju 6-7. Tako da sto se tice potrosnje mislim da si sasvim ok Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted July 4, 2014 Ma bre objasni ti coveku koja je to tvoja "malo ostrija" voznja. Ne moj da zezas, prve tri brzine potpisujes puntom, non stop gas patos cak si i mene sa stilom ostavio onaj dan Na normalnu voznju taj njegov punto ne treba da trosi 7-8l po gradu Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted July 4, 2014 Da ga vozi kao ti trosio bi mu 10l Quote Share this post Link to post Share on other sites
andrija607 0 Posted July 5, 2014 Hahahaha. Brate toliko je meni trosio ranije sta ti je. Imam auto vise od 3 godine i ubio sam oko 70 hiljada njime. Kako po gradu tako i na vece relacije. 7 litra je totalno ok. Nije to ne znam ni ja kolko mnogo Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted July 5, 2014 Pa dobro, 7l na tvoju votnju. Na normalnu mislim da bi trebao manje Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted July 5, 2014 Zovi Dejicu da ti istestira potrošnju :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted July 5, 2014 sve grad nekih 8 km do posla ali nikako da bord pokaze ispod 7.7 tj 13 km/l Meni je 59 kW JTD toliko trosio u najgorim kreni stani uslovima. 13 km do posla, milion semafora od Zvezdare do Zemuna, bulevar uvek u haosu... ja malo ostriji vozac.. Verujem da tebi u Leskovcu nisu bas takvi gradski uslovi, valjalo bi malo izduvati usis i zatvoriti egr Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted July 5, 2014 1. Moze li se dijagnostikom u servisu proveriti stanje ovih delova i utvrditi u cemu je problem sto se potrosnje tice ?2. Mogu li i na koji nacin sam utvrditi jel auto cipovan ( predhodni vlasnik mi je rekao da postoji mogucnost da je cipovan ) ?A ja opet ne znam kakve su performanse ovog motora ali on po meni ide mnogo dobro u svakom stepenu prenosa.Jedino kad naletim na auto sa istim motorom pa da tako uporedim. 1. Dijagnostika,ali prava fabrička (Egzaminer) može da ti ustanovi sve parametre rada motora,sa dozvoljenim odstupanjima, i da na osnovu eventualnih nepravilnosti,majstor otkrije razlog prevelike potrošnje. Na Puntu ne može da prikaže rad i parametre dizni,tako da ako ti je neka dizna potrošena,neće se videti na dijagnostici, već će to morati neki Boshista. 2. Da li ti je auto čipovan.možeš da otkriješ prilikom ubrzavanja. Fabričko ubrzanje 0-100 km je 12 sek. Fabričko međuubrzanje u III brz. 80-120 je 10-11 sek. Fabrički ide veoma lepo i ima snage,mada je razlika ogromna.Čipovan auto je ekstremno žustar i eksplozivan. Čipovan auto ubrzava 0-100km za 8-9 sek, a međuubrzanja u III 80-120km je 5-6 sek., a u IV sekundu više. Drugi način je da ti neko ko se bavi remapom, iščita mapu iz kompjutera i ustanovi da li je nešto rađeno! Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted July 13, 2014 A sad par pitanja .1. Moze li se dijagnostikom u servisu proveriti stanje ovih delova i utvrditi u cemu je problem sto se potrosnje tice ?2. Mogu li i na koji nacin sam utvrditi jel auto cipovan ( predhodni vlasnik mi je rekao da postoji mogucnost da je cipovan ) ?A ja opet ne znam kakve su performanse ovog motora ali on po meni ide mnogo dobro u svakom stepenu prenosa.Jedino kad naletim na auto sa istim motorom pa da tako uporedim. Utvrdi li da li je auto čipovan? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Punto mk2 JTD LE 9 Posted July 13, 2014 Nisam jos nista nemam vremena od 18 sam na odmor pa cemo videti .Pitao sam par servisa nemaju egzaminer samo neke univerzalne dijagnostike.Meni ni ova potrosnja nije mnogo a s obzirom da na otvorenom trosi 5.5 mislim da je sa autom sve u redu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted July 13, 2014 Ako ce ti biti lakse, ja sam sipao pun rezervoar pre nekoliko dana i resetovao kilometrazu. Od tada sam cesto u gradu, u spicu, kreni stani i bord je pokazivao oko 13 km/l.Cim sam isterao malo autoputa opala je i potrosnja i sada je posle stotinak kilometara 16.5 km/l. Quote Share this post Link to post Share on other sites
endbringer 15 Posted July 14, 2014 Ljudi, punto počeo da mi troši 10l u gradu, wtf? Sipam evo na molu isključivo.. Najčešće šta je uzrok? Ponekad mi trese motor na leru, kao da je dizna?! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted July 15, 2014 Dizne obicno budu ali prvo dijagnostika i detaljab pregled Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted July 15, 2014 Koliko ti je star filter vazduha? Probaj da ga zamenis Quote Share this post Link to post Share on other sites