djordjevukovic.ns 0 Posted January 29, 2010 koliki je vek trajanja motora maree?mislim na kilometrazu.presla je 180000 i motor radi kao sat.jedini problem sam imao jer u servisu stojanov u novom sadu rade nestrucni pa su me dva puta zavlacili posto nisu znali da je katalizator zapusen i zamrzavala se kondez voda u prvoj krivini auspuha posle katalizatora i nisam mogao da upalim.cistili dizne,rezervoar,menjali dve dizne.citav cirkus koji me je kostao pretpostavljate koliko a oni ne priznaju svoju gresku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted January 29, 2010 merio kompresiju i rasturao glave na nekim 1.6 motorima koji su bili blizu 300.000km i bili u dosta dobrom stanju Quote Share this post Link to post Share on other sites
IlijaGM 5 Posted January 29, 2010 Pa koliko generalno prelaze ti 1.6 16v motori,i da li plin utice na vek trajanja motora? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted January 29, 2010 na glavu motora utice lose a verovatno i sam motor.po nekim pokazateljima sa pravilnim odrzavanjem preko 300k km Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jovans 0 Posted January 30, 2010 Koliko predje Brava 1.4, 16V, 59kW ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 30, 2010 Ljudi, nema tačnog odgovora na takva pitanja. Niko ne može znati kako je auto održavan, kakav je režim vožnje...Ono što se može reći je da je 1.6 16v motor pouzdaniji od 1.4 12v, ali dalje od toga, tj. davanja broja kilometara nije zahvalno jer sve zavisi od slučaja do slučaja... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted January 30, 2010 upravo tako Quote Share this post Link to post Share on other sites
drekawac 0 Posted January 31, 2010 sto neko rece da dosta zavisi od vise faktora,moze da pregazi 300/350 hiljada,a ima slucajeva gde su crkavale na 200 i koje su pregazile 400,sve je to lutrija,ali ako imas srece i uz jednu zamenu karika moze oko pola milionceta,mislim na 1.6,a 1.4 je vec nesto drugo.mada ja mislim da je 1.6 bolji i trajniji i od 1.8 i 2.0 hgt Quote Share this post Link to post Share on other sites
alexxx 0 Posted January 31, 2010 Moram samo malo da vas ispravim, Plin tj TNG je kvalitetnije gorivo za OTO motore, tačnije manje se habaju i duže traju, Metan je još kvalitetniji. Naravno ovo se odnosi na "zdrave" motore uz pravilno održavanje i upotrebu motornog ulja predviđenog za motore sa pogonom na gas. Motori koji su na izdisaju t.j. produvali, mešaju gas sa uljem( gas prolazi kroz kaike i ide karter) i time razgrađuju komponente za podmazivanje i tako drastično smanjuju životni vek motora. Ovo je iz studije o korišćenju TNG koju je radio jedan renomirani institut za motorna vozila u Nemačkoj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted January 31, 2010 Drugar vozi Bravo 1.6 i vajda je 16 v (103ks ja mislim) i sat -kilometraza mu reiknula kad je presao 300.000 i posle toga ga je vozio barem 30-40.000 kad mu je zakucao motor. Nemam pojma sta mu je sve riknulo, ali mislim da je jedno 100.000 presao sa neispravnim step motorom (ispravite opet ako gresim-to mi je rekao taj drugar da je riknulo). Malo malo ugasi se na semaforu. Inace taj auto ne da nije video originalan deo nego ni nov pa makar 3 klase. Svaki deo na njemu koji je promenjen je bio polovan. Imao je jos par cukanja, krila branici i sl. Skoro ga je opravio, pogadjate polovni delovi su u pitanju i opet ide kao lud... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted January 31, 2010 da sad tebe ispravim- zasto je fiatova garancija u evropi kraca na motore sa pogonom na metan i ostale gasove.svaka cast nemackom institutu ali nesto nije tako u praksi.licno otvarao par komada koja su vozena na metan oko 150k km i zeznula glavu,siceve da na 0 C nisu mogli da pale Quote Share this post Link to post Share on other sites
predrag&marea 0 Posted January 31, 2010 sto neko rece da dosta zavisi od vise faktora,moze da pregazi 300/350 hiljada,a ima slucajeva gde su crkavale na 200 i koje su pregazile 400,sve je to lutrija,ali ako imas srece i uz jednu zamenu karika moze oko pola milionceta,mislim na 1.6,a 1.4 je vec nesto drugo.mada ja mislim da je 1.6 bolji i trajniji i od 1.8 i 2.0 hgtaj sad mi objasni razliku izmedju 1.6 i 20 20v,osim u broju cilindara Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted January 31, 2010 2.0 je rastereceniji ali je skuplji za odrzavanje pa ga zato cesto upropaste pre vremena.odlican motor 2.0 20v Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted February 1, 2010 (edited) Ljudi a da za ovakva pitanja angazujete vidovitu Zorku??? Mada,ni ona ne prica ljudima koliko ce ziveti.Uz to motor umire lagano,i pitanje je u kom trenutku pohabanosti ce gazda reci,e sad je dosta,vreme je za generalku.A inace mozete da havarisete i nepotrosen motor u svakom trenutku. Edited February 1, 2010 by neshaoct Quote Share this post Link to post Share on other sites
predrag&marea 0 Posted February 1, 2010 ^^^ Bas tako Puno pozdrava od vidovite Zorke Quote Share this post Link to post Share on other sites