Jump to content
FAS Goran
bender

Stilo / Nuova Bravo - opšta pitanja oko servisa

Recommended Posts

Ostalo mi je po cajgeru Service nege oko 900 km.

Posto sam qpio kola bez servisne knjizice, a presao 100k km i samo po preporuci prodavca ("ma nema u njega da ulazes jos jedno 5-6000 ma 10.000 km, sve na njemu je novo"...ccccc) odlazem neizbezno.

Pa pitam da li je prvo potrebno videti, dijagnostifikovati sta je potrebno za taj servis ili cisto da kazem 'ocu mali ili veliki servis i to je to.

Goranche (servis) ti si mi nekako najblizi, barem tako mislim jer sam na B kosi, pa mozda i direktno tebe da pitam, a i jednom sam bio kod tebe (prethodni moj post sa problemom struje).

E da i da pitam za nacine placanja.... tipa ako je neki "jachi" servis u pitanju tj. neshto skuplji da li moze neshto tipa odlozeno, chekovi i slichno.

Pozdrav svima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Način plaćanja je stvar servisa i nema pravila.

Pošto nemaš pojma šta je rađeno na autu, neophodno je prvo sve proveriti. Kaiševi, trapovi, pločice, diskovi, itd...

A, onda će ti majstor reći šta treba da se radi. Ako imaš novca odmah za sve, odlično. Ako nemaš, onda neka ti majstor napravi listu prioriteta, tj. prosto rečeno kaže ti šta bi moralo odmah ili što hitnije da se menja, a šta može da sačeka mesec, dva ili više dana.

Dijagnostiku će morati da ti priključi kako bi podesio nov servisni interval.

Ne možeš ti sada govoriti ništa oko malog ili velikog servisa, jer nemaš pojma da li je i kada nešto od toga rađeno. Tek kada sada uradiš servis, dobiješ servisnu knjižicu i u nju se upiše šta je rađeno, pri kojoj kilometraži, overi se pečatom servisa...tek od tada, tj. od narednog servisa ćeš moći da tačno znaš šta dolazi na red.

Generalno...nemoj odlagati, nemoj zapustiti auto. Nikakvu uštedu nećeš ostvariti, već ćeš samo sebi napraviti još veći problem.

Sva pitanja oko servisa, radnog vremena ili bilo čega što nema usko veze sa načelnim pitanjima, postavljaj u temama za servise:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showforum=43

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre oko 6500km sam uradio mali servis i sipao Seleniu WR p.e.

Danas mi je auto izbacio poruku da promenim ulje. Jel' imao neko do sada takav slučaj?

Auto ima DPF filter, pa me interesuje da li je to zbog razgradnje ulja pri regeneraciji DPf-a ili postoji neki drugi razlog?

Pre ovog, auto je bez ikakvih problema prošao servisni interval od 10k sa istim uljem!

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovatno ti nisu resetovali servisni interval ,idi negde na dijagnostiku samo da ti resetuju ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pise da ima jos 12500km do servisa (bilo je na 20k posle velikog servisa).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije resetovan servisni, uklonjena je greska.

Posle toga ne pokazuje da je potrebno zameniti ulje!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav drugari. Pre dvadesetak dana sam kupio Stila 1.4 16v sa 6 brzina, dovezao mi drugar iz Nemacke 2006 god. restyling.

Sta reci nego prezadovoljan sam autom. E sad mi treba i vase misljenje. Naime, red je da se uradi veliki servis. Drugar koji mi je dovezao auto me je upoznao i sa majstoromkod koga i on odrzava svoja kola i on je prezadovoljan njime. Naime interesuje me sledece.

Vidim na sajtu AP sporta da su delovi kao sto su kais zupcasti, kanalni za moj auto reda velicine oko 3000din sa spanerima, pa i manje, kao i filteri za vazduh oko 200-500 din, sto je jako povoljno. Taj majstor mi je kazao da ti delovi nisu nesto i da ih ne uzimam, vec da postoje mnogo kvalitetniji kaisevi koje on ugradjuje i kostaju oko 50e.

Zatim kaze da su ovi filtri za vazduh i kabinu od obicnog papura u ap sportu, a da oni koje on ugradjuje kako sam ga shvatio u sebi imaju sastav od aktivnog ugljenika i zato su i skuplji kostaju oko 1000din. Da li neko ima ovakve informacije ili su to isti delovi iz Ap sporta i ne postoje kvalitetniji na trzistu.

Takodje mi kaze da je jako tesko naci original na nasem trzistu ulje Selenia, pa mi on kao zvanicni distributer Mobil oil preporucuje to ulje da sipam u mog stila. Ocekujem vase komentare dok ne odem za nekih 20-tak dana na veliki servis. Pozdrav

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Istina je sto kaze. Uvek je bilo koliko para-toliko muzike. Sigurno ne mogu da se porede npr.Mann, Bosch, Knecht filteri sa Fradom, Cleanom i sl. Filteri klime sa aktivnim ugljem su 3 puta skuplji od papirnih. Takodje nisu isti INA setovi zupcastog ili SKF koji je kvalitetniji. Sve ima svoju cenu. Stvar je sto se za ove skuplje malo ko odlucuje. Sto se ulja tice poznato je na forumu da sam veliki protivnik Selenije i da je original i da nije. Ne vidim razlog zasto se ne bi sipalo neko drugo kvalitetnije ulje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na odgovoru, mnogo si mi pomogao. Naravno da je tako, koliko para, toliko muzike i nisam toliko bogat da bih trgovao jeftino. Bolje skuplji i kvalitetniji deo i ne mislis mu. Znaci AP Sport cao.

Hvala jos jednom na pomoci i svako dobro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filter klime sa akt. ugljem Poljski filtron ja platio 550 din u kit komercu- tek da znas :).

Mislim da kaiseve spanere pumpu i slicno, treba staviti kvalitetniji deo, ali sto se filtera tice mislim da i ovi jeftiniji zavrsavaju posao, ti nemas filter za gorivo tako da ti to jos olaksava posao. Sto se tice benzinca ne znam da li postoji neko bolje ulje ali ja sipam iskljucivo Seleniu WR.

Napisi nesto o autu i motoru zapazanja, potrosnja goriva, ulja (ako) i sl. meni je interesantan Stlo sa tim motorom u kombinaciji sa plinom iako ljudi kazu da ne ide nikako ali meni bi trebao uglavnom za lokal kao drugi auto. :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidi, moj stilo 1.4 je stigao iz Nemacke i biran je bas kao za mene. Sto znaci da ja ne znam kakvi su ovi sto stizu iz italije po nasim placevima, ali cuo sam sve i svasta. Hocu ti reci da sam se vozio u mnogim kolima i to novim, a ne polovnim, npr Toyota Auris, Toyota Corolla, Audi A4, Renault Megan i nisam primetio nikakvu razliku da je neki od ovih auta udobniji, meksi..... od ovog mog Stila koji je biran, da ponovim jos jednom. Za potrosnju ti ne mogu reci, jer je kod mene tek 20-tak dana, ali sam ga vozio po gradu i isao na autoput i gario ga do 120 ( jer postujem ogranicenja brzine) a on ima ekonomicnu 6-tu brzinu i po mom proracunu sipano je u trenutku kada se oglasio signal za min 9 lit. goriva i kada se opet oglasio, po mojoj matematici potrosio je oko 7.2l mesovite voznje sa stalno upaljenom klimom). Ali ko sto rekoh najbolje se racuna kad se napuni rezervoar do kraja pa ga praznis do minimuma.

Sto se tice samih kola da se ne ponavljam prezadovoljan sam. Vuce, startan je iako su mi mnogi pricali lenj je uzmi dizelasa ili 1.6, sad vidim da sam upravu sto sam slusao sebe. Pre kupovine raspitivao sam se po forumima, nasim, stranim i odlazio kod raznih majstora. Svi su mi rekli taj motor 1.4 16v ti je mnogo bolji od 1.6! Drug koji mo je dovezao auto imao je 1.6 ubedjivao me da se ne zajebem, e onda je seo u 1.4 i rekao, ma kakav 1.6. To su rekli i svi koji su me ubedjivali da kupim drugo, posle probne voznje u mom 1.4. Svi su rekli ocu ja jedan ovakav. A ne da je lep druze, nije sto je moj, nego je full, skroz siv metalik i lajsne i retrovizori, restyling, Jul 2006 kupljen u Studgartu, kupila ga doticna Maria i vozila dok ga meni nije prodala. Imam fotokopiju od original dokumenta o kupovini u Studgartu i njenu saobracajnu. Originale sam morao predati prilikom registracije. Sta reci mngi me pitaju oces da ga prodajes, dajem ti 5300e za njega. Ja ne dam :-).

Inace sto se tice plina u kolima, tu si se obratio na pogresnu adresu. Ja kao masinski inzenjer i masa mojih kolega koji su saglasni samnom, mogu ti reci, to g..... ne bih turao na motor, pa da ga dele besplatno. To ti je to druze moj. Puno pozdrava, preporucujem 1.4 16v sa <FIRE motorom!

Share this post


Link to post
Share on other sites

a i poneka baka nedeljom do pijace...

jes da ga je cepala 300+ km/h na autobanu al baka je baka...

Share this post


Link to post
Share on other sites

:-) . Da bre narocito su mi bili jaki vozaci Golfova 2, kad su kupovali svog ljubimca. Obavezno su ih vozile bakice iz Svice. Ja sad ne znam dal bi trebao da se hvalim sto je mog stila vozila zena il da se plasim. Jer zenski vozac, je ipak zenski. :-P Svaka cast pojedinkama, bogami mi voze bolje od 50% muskih vozaca, koje ja znam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zensko vozilo auto.... 90% slucajeva kume kandela lamela a jos i zamjac (po mogucstvu plivajuci)...

pa onda nivo ulja a sta je to ja da proverim to pa slomicu nokat...

temperatura (hm sta li mi svetli ovo crveno ma nema veze otici cu sutra u servis...) :D :D :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada sam rekao ono prethodno nisam aludirao na nista slicno od ovog sto g.Gusar navodi ! :harhar:

Nego mi nije jasna situacija u odnosu musko-zensko u tudjinama! :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zensko vozilo auto.... 90% slucajeva kume kandela lamela a jos i zamjac (po mogucstvu plivajuci)...

pa onda nivo ulja a sta je to ja da proverim to pa slomicu nokat...

temperatura (hm sta li mi svetli ovo crveno ma nema veze otici cu sutra u servis...) :D :D :D :D

Zaboravljas da je ovo zensko iz nemacke i zaboravljs da sam reko da je auto u odlicnom stanju. Gledali ga moji ljudi ( majstori ), radjena dijagnoza, vreme mu za veliki servis i po kilometrazi i po dijagnozi i po servisnoj knjizici. Mogu ti reci po knjizici da je u dan sve radjeno. A sto se tice nasih zena i tu nisi u pravu 100%. Bar one koje ja znam redovno odrzavaju kola i ne gledaju one nivo ulja, nego ga voze u servis. A isto tako znam masu muskaraca koji misle ako imaju BMW, Audi, da je dovoljno sipati gorivo i to se cudo ne da pokvariti. A onda se jednog dana pokvari. Da zavrsim pricu i meni su smesne price vozila ga bakica iz Svice itd...al ja za to imam dokaze koji su jedino meni bitni. ;-)

Kada sam rekao ono prethodno nisam aludirao na nista slicno od ovog sto g.Gusar navodi ! :harhar:

Nego mi nije jasna situacija u odnosu musko-zensko u tudjinama! :laughing:

Naravno, shvatam sta si zeleo. I lepo si me nasmejao. :-) Da je ovo Facebook, lajkovao bih ti komentar. Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima i ovde opcija za Like, ali nismo je nikada pustili da ne bi lupali jedni drugim do besvesti te lajkove... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah, da zaboravio sam HANSF, da ti odgovorim za potrosnju ulja. Majstor mi kaze da je ta masina pravljena da trosi dosta ulja. Negde oko 0.7-1dl na 1000km, zavisi od stila voznje i otvoreni put, gradska voznja. Kad ga budem rabio malo duze, reci cu ti koliko moj poloce na 1000km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo pazi, u njega cini mi se ide jako malo ulja, oko 2,5-3l tako da ga treba redovno proveravati...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za veliki servis vidi EUROAUTO imaju odlicne skf rolere i kaiseve set! Ja sam od njih kupovao nemam zamerki :fun:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...