Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Alfa Romeo 159 - iskustva, saveti pre kupovine

Recommended Posts

Ako juriš prostor Croma ili Mondeo MK IV. Ima da se probere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bas toliko prostor, ali solidan gepek da. Mondeo Mk4 i Laguna 3 bimogli biti dobra opcija, ali u hatch varijanti, karavani su mi nekeko preveliki....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ja sad samo glasno razmisljam sta bi bilo dobro uzeti iza Stila a da mi se svidja i da imam solidan tovarni prostor-ne prevelik. Da se Bravo izradio u karavan verziji bio bi idealan, ovako Megane 3 karavan izgleda onako kako je bravo trebao da izgleda. Jebes Markionea i njegov Crysler..... :ouch:

Laguna3  hatch ima solidno velik gepek i jako je udobna, iako izgleda glomaznije znatno je laksa od Alfe jer ima dosta plastike, branici krila itd sto ne mislim da je lose, cak 1.5 dci/110ks  u njoj je vrlo zivahan i vrlo mali potrosac iako ne moze da se poredi u perf. sa motorima u Alfi i Fiatu.

Al da ne trujemo dalje temu ovo je ipak o Alfi...Bice sve povoljnije i povoljnije. U alfi  je motor najmanji problem, to sam shvatio , nju muce drugi problemi, zato se i neckam.... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li su problemi sa servo pumpom ulja, letvom volana, menjacem M32 i neki drugi problemcici koji se provlace na 1.9jtdm, reseni restajlngom od 2008? ne mogu da nadjem nigde tacnu i pouzdanu informaciju... :turned:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da,za menjac prvi put cujem da je izvor problema,servo i letva stradaju zbog neadekvatne gradacije ulja,treba gi/r koje stoji na nalepnici.Po kupovini ukoliko servo ulje nije adekvatno,sistem treba prvo ispustiti i dobro isprati pa tek onda naliti odg.servo ulje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima dosta toga o menjacu M32 na Alfaowners forumu.

http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-159-brera-and-946-spider/568946-159-1-9-jtdm-m32-gearboxes.html

Imaju i nekog ko ih reparira isto i za Opel/Vauxhall http://www.autolusso.co.uk/workshop/m32-gearbox.html

Na alfistima.hr se isto dosta pominjao ovaj gearbox, da se razletio u paramparcad. Ja kako sam pomenuo ovde ranije, imam jedan u garazi iz bratovog G. punta u istom stanju.... :ouch:  Ukratko svi tvrde da se radi o nevidjenom djubretu koje se ugradjivalo od sredine prosle decenije u dosta modela... ZAto 2.0jtdm nosi menjac f-40 isto kao 2.4jtdm.

Mene zanima koliko je ovaj problem ucestao na Alfama 1.9jtdm sa m-32 od restylinga?

Edited by hansf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Englezi kukaju na sve strane, evo ga to čuveno čudo   https://www.diagnostics.org.uk/2010/01/m32-6-speed-manual-transmission-1-9-cdti-vxr/


Sarađivali su sa Getragom na Stilu i mogli su kao Ford da nastave. Ford koliko čitam ima najmanje problema sa menjačima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Ovo se burazeru desilo na GP

 

Typically you will notice a whining noise when cruising on the motorway in 6th gear. The whining will come and go as you press and release the accelerator. When the bearings wear even more, the gearstick will begin to move as you press/release the clutch in first gear.

I tako dok se nije raspao.... :guitar:

vidis da i bravo 1.6 deli iste probleme sa menjacem, astre .vectre itd.... Ja se samo nadam da su promenili lezajeve i sinkrone i stavili jace od redizajna 2008...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ljudi,  interesuej me alfa 159 (video sam da ima i hroma isto pa da pitam, ovde vas ima vise, predpostavljam da je slicno) 2.4 jtd 200 ks sa automatskim menjacem, predpostavljam prednja vuca postoji samo! Interesuje me da li mu se skida menjac prilikom redovnog servisa, tj da li su mu filteri pristupacni spolja i kakvi su menjaci, da li su trajni, trpe li cip?

i sve sto vam padne napamet dobro ili lose pisite ovde, cena odrzavanja potrosnja itd!

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako hoxes 2.4 iskljucivo verzija sa 21o ks,oca od 200 jako ali jako los,puno pisano po forumima.Cak i Alfa ga je brzo povukla i prerardila u ovaj odc2100

Share this post


Link to post
Share on other sites

I sad  hoces da uzmes auto sa 200 ks i da ga cipujes a da vozis sa automatskim menjacem?

Pa nasmejacu se slatko toj odluci. :laughing:

Jedini automatski menjac u premium klasi  koji radi maltene kao manuelac je DSG a u sportskim verzijama  ima i komande na volanu.

Imam ga na Golfu GTI i znam o cemu pricam.

Plus  sto taj 2,4 trosi poprilicno pa uopste ne vidim razlog zasto ga uzeti jer ne stedis s njim,imas veliku registraciju i skuplje odrzavanje a 1,9 motor ide kad se cipuje za bobicu slabije a ima manju potrosnju i normalnije odrzavanje pored i normalne registracije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnogo skup sport ta 159... Za veliki servis se skida ceo prednji trap (most), ima dva PK kaiša, itd itd... Potrošnja po gradu preko 11.

Edited by totti

Share this post


Link to post
Share on other sites

meni je cena velikog servisa bila identicna za 166 i 159 a pri tome u 166 je bio 2.4 mjet R5 a a u 159-ci onaj od 120 ks.

BW,posle 166-ce sve mi je smesno,kako ide i kako se vozi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drukciji prenos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Planiram da kupim Alfu 159 1.9 jtd .Puntu je doslo vrijeme da se zamjeni.Ako neko moze da mi kaze sta da gledam kod kupovine takvog auta najvise? Procitao sam na google da ima problema sa EGR ventilom , DPF filterom i Swiril.Da li odma nako kupovine trebam da odem nekome da iskljuci sve to softwerski i da ne brinem za neki problem? DPF da izvadi i EGR blokira ili da cistim i rjesavam problem kad dodje do toga?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li da vadiš DPF i zatvaraš EGR će ti jedni reći ovako a drugi onako jer su tu mišljenja prilično podeljena ali ti je moj iskren savet da svakako po kupovini planiranog auta prilikom velikog servisa (koji ćeš verujem uraditi odmah) skineš i usisnu granu. Videćeš u kakvom je stanju i ona sama a i leptiri u njoj. Operi je i ako ima potrebe rešavaj leptire.

Imaš u mojoj temi dosta slika i nešto objašnjenja kako to sve izgleda pa odluči sam. Nije isti motor u pitanju pa ni sama grana sa krilcima ali ćeš koliko toliko imati predstavu šta se i kako radi.

Dosta je ljudi imalo teške havarije uzrokovane baš tim problemom pa je preventiva ključna.

Srećna kupovina!

ili da cistim i rjesavam problem kad dodje do toga?

Kad dođe do toga u si velikoj!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve sto cika Mare rece vredi,ali isto tako imas i dve vrste motora,tj imas vise,ali najzastupljeniji su sa 120 i 150 konja.

Mnogo jeftinije odrzavanje je na ovoj sa 120 konja.

Nema tih leptira i cuda,nema pola glavobolja kao na 150.

Moj licni izbor bi bio taj motor jer i sa njim ide sasvim dobro.

Klapne u usisu za nju su skuplje od klapni od Tuarega recimo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...