ivan.ik 625 Posted June 17, 2014 Ako juriš prostor Croma ili Mondeo MK IV. Ima da se probere. Quote Share this post Link to post Share on other sites
hansf 1 Posted June 17, 2014 Ne bas toliko prostor, ali solidan gepek da. Mondeo Mk4 i Laguna 3 bimogli biti dobra opcija, ali u hatch varijanti, karavani su mi nekeko preveliki.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted June 17, 2014 Ne znam koliki je gepek u Laguni 3, ali u Mondeu četvorki je zaista impozantan Quote Share this post Link to post Share on other sites
hansf 1 Posted June 17, 2014 Ma ja sad samo glasno razmisljam sta bi bilo dobro uzeti iza Stila a da mi se svidja i da imam solidan tovarni prostor-ne prevelik. Da se Bravo izradio u karavan verziji bio bi idealan, ovako Megane 3 karavan izgleda onako kako je bravo trebao da izgleda. Jebes Markionea i njegov Crysler..... Laguna3 hatch ima solidno velik gepek i jako je udobna, iako izgleda glomaznije znatno je laksa od Alfe jer ima dosta plastike, branici krila itd sto ne mislim da je lose, cak 1.5 dci/110ks u njoj je vrlo zivahan i vrlo mali potrosac iako ne moze da se poredi u perf. sa motorima u Alfi i Fiatu.Al da ne trujemo dalje temu ovo je ipak o Alfi...Bice sve povoljnije i povoljnije. U alfi je motor najmanji problem, to sam shvatio , nju muce drugi problemi, zato se i neckam.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 17, 2014 Mondiša 5 v 4,78 m, karavan 4,84 m. Quote Share this post Link to post Share on other sites
hansf 1 Posted June 18, 2014 Da li su problemi sa servo pumpom ulja, letvom volana, menjacem M32 i neki drugi problemcici koji se provlace na 1.9jtdm, reseni restajlngom od 2008? ne mogu da nadjem nigde tacnu i pouzdanu informaciju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 506 Posted June 18, 2014 Da,za menjac prvi put cujem da je izvor problema,servo i letva stradaju zbog neadekvatne gradacije ulja,treba gi/r koje stoji na nalepnici.Po kupovini ukoliko servo ulje nije adekvatno,sistem treba prvo ispustiti i dobro isprati pa tek onda naliti odg.servo ulje Quote Share this post Link to post Share on other sites
hansf 1 Posted June 18, 2014 (edited) Ima dosta toga o menjacu M32 na Alfaowners forumu.http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-159-brera-and-946-spider/568946-159-1-9-jtdm-m32-gearboxes.htmlImaju i nekog ko ih reparira isto i za Opel/Vauxhall http://www.autolusso.co.uk/workshop/m32-gearbox.htmlNa alfistima.hr se isto dosta pominjao ovaj gearbox, da se razletio u paramparcad. Ja kako sam pomenuo ovde ranije, imam jedan u garazi iz bratovog G. punta u istom stanju.... Ukratko svi tvrde da se radi o nevidjenom djubretu koje se ugradjivalo od sredine prosle decenije u dosta modela... ZAto 2.0jtdm nosi menjac f-40 isto kao 2.4jtdm.Mene zanima koliko je ovaj problem ucestao na Alfama 1.9jtdm sa m-32 od restylinga? Edited June 18, 2014 by hansf Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 18, 2014 Englezi kukaju na sve strane, evo ga to čuveno čudo https://www.diagnostics.org.uk/2010/01/m32-6-speed-manual-transmission-1-9-cdti-vxr/Sarađivali su sa Getragom na Stilu i mogli su kao Ford da nastave. Ford koliko čitam ima najmanje problema sa menjačima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted June 18, 2014 I F40 je Opelov... Samo zamajac za njega je 82.000 din, VP cena u Kit komercu Quote Share this post Link to post Share on other sites
hansf 1 Posted June 18, 2014 Ovo se burazeru desilo na GP Typically you will notice a whining noise when cruising on the motorway in 6th gear. The whining will come and go as you press and release the accelerator. When the bearings wear even more, the gearstick will begin to move as you press/release the clutch in first gear.I tako dok se nije raspao.... vidis da i bravo 1.6 deli iste probleme sa menjacem, astre .vectre itd.... Ja se samo nadam da su promenili lezajeve i sinkrone i stavili jace od redizajna 2008... Quote Share this post Link to post Share on other sites
buca12 0 Posted December 8, 2014 (edited) ljudi, interesuej me alfa 159 (video sam da ima i hroma isto pa da pitam, ovde vas ima vise, predpostavljam da je slicno) 2.4 jtd 200 ks sa automatskim menjacem, predpostavljam prednja vuca postoji samo! Interesuje me da li mu se skida menjac prilikom redovnog servisa, tj da li su mu filteri pristupacni spolja i kakvi su menjaci, da li su trajni, trpe li cip?i sve sto vam padne napamet dobro ili lose pisite ovde, cena odrzavanja potrosnja itd! Edited December 8, 2014 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 506 Posted December 8, 2014 Ako hoxes 2.4 iskljucivo verzija sa 21o ks,oca od 200 jako ali jako los,puno pisano po forumima.Cak i Alfa ga je brzo povukla i prerardila u ovaj odc2100 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 660 Posted December 8, 2014 I sad hoces da uzmes auto sa 200 ks i da ga cipujes a da vozis sa automatskim menjacem?Pa nasmejacu se slatko toj odluci. Jedini automatski menjac u premium klasi koji radi maltene kao manuelac je DSG a u sportskim verzijama ima i komande na volanu.Imam ga na Golfu GTI i znam o cemu pricam.Plus sto taj 2,4 trosi poprilicno pa uopste ne vidim razlog zasto ga uzeti jer ne stedis s njim,imas veliku registraciju i skuplje odrzavanje a 1,9 motor ide kad se cipuje za bobicu slabije a ima manju potrosnju i normalnije odrzavanje pored i normalne registracije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cane 205 Posted December 8, 2014 Ja podrzavam 2.4 od 210ks, od 2008 god (restyle) samo ne automatski menjac. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted December 8, 2014 (edited) Mnogo skup sport ta 159... Za veliki servis se skida ceo prednji trap (most), ima dva PK kaiša, itd itd... Potrošnja po gradu preko 11. Edited December 8, 2014 by totti Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted December 8, 2014 Merak se placa Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 506 Posted December 8, 2014 meni je cena velikog servisa bila identicna za 166 i 159 a pri tome u 166 je bio 2.4 mjet R5 a a u 159-ci onaj od 120 ks.BW,posle 166-ce sve mi je smesno,kako ide i kako se vozi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
buca12 0 Posted December 24, 2014 HVALAzasto alfisti kazu da ima razlike u menjacu izmedju fiata i alfe, recimo kroma i alfa ......... Quote Share this post Link to post Share on other sites
genca 2 Posted December 24, 2014 Drukciji prenos. Quote Share this post Link to post Share on other sites
fast_1107 1 Posted August 28, 2015 (edited) Planiram da kupim Alfu 159 1.9 jtd .Puntu je doslo vrijeme da se zamjeni.Ako neko moze da mi kaze sta da gledam kod kupovine takvog auta najvise? Procitao sam na google da ima problema sa EGR ventilom , DPF filterom i Swiril.Da li odma nako kupovine trebam da odem nekome da iskljuci sve to softwerski i da ne brinem za neki problem? DPF da izvadi i EGR blokira ili da cistim i rjesavam problem kad dodje do toga? Edited August 29, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanjas 0 Posted August 28, 2015 sto kazu sa alfom budes dva puta srecan,kad je kupis i posle kad je prodas Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted August 28, 2015 Da li da vadiš DPF i zatvaraš EGR će ti jedni reći ovako a drugi onako jer su tu mišljenja prilično podeljena ali ti je moj iskren savet da svakako po kupovini planiranog auta prilikom velikog servisa (koji ćeš verujem uraditi odmah) skineš i usisnu granu. Videćeš u kakvom je stanju i ona sama a i leptiri u njoj. Operi je i ako ima potrebe rešavaj leptire. Imaš u mojoj temi dosta slika i nešto objašnjenja kako to sve izgleda pa odluči sam. Nije isti motor u pitanju pa ni sama grana sa krilcima ali ćeš koliko toliko imati predstavu šta se i kako radi.Dosta je ljudi imalo teške havarije uzrokovane baš tim problemom pa je preventiva ključna.Srećna kupovina!ili da cistim i rjesavam problem kad dodje do toga?Kad dođe do toga u si velikoj! Quote Share this post Link to post Share on other sites
asterix 7 Posted August 29, 2015 Sve sto cika Mare rece vredi,ali isto tako imas i dve vrste motora,tj imas vise,ali najzastupljeniji su sa 120 i 150 konja.Mnogo jeftinije odrzavanje je na ovoj sa 120 konja.Nema tih leptira i cuda,nema pola glavobolja kao na 150.Moj licni izbor bi bio taj motor jer i sa njim ide sasvim dobro.Klapne u usisu za nju su skuplje od klapni od Tuarega recimo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted December 2, 2017 Auto Analiza video: Test polovni Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Quote Share this post Link to post Share on other sites