Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Alfa Romeo 159 - iskustva, saveti pre kupovine

Recommended Posts

Al na VW grupaciji je menjac misaona imenica. 
159 ima pretesku rucicu menjaca. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, danijel55 said:
Potegni ga sa 3000rpm,2 i 3 brz ubija


Probao samo na kratko pa potopio klasicno sa ~2k i nisam bio zadovoljan. Ne bi meni ono leglo za voznju ako mora sa 3 da bi cepalo.
Ovaj 2.0 Tdi poklopim sa 2k, odmah lepi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se tice a3 sportback 2.0tdi  od 140ks,potezu slicno,mala razlika u korist bmw-a.Golf 5 od 105ks ,lepo potegne, al zafara samo tim prvim udarom,brzo izdahne.

Sad il je g5 cipovan ili taj bmw neispravan.

Takodje 1.9 od 131ks ima bas izrazen taj prvi udar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@danijel55probaj potegni Alfu u četvrtoj, a ne u trećoj. Ja nekako imam utisak da četvrta mnogo bolje povlači od treće, nekako mi ima više izražen onaj udar... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odustao sam od kupovine.Nekako se vodim taktikom,ako me na prvu ne osvoji,onda cu se kajati  posle sto sam je uzeo.

Al mogu reci,nasram delte,udobnija i lepse se vozi.Deluje mi kao da ima i bolju izolaciju.

Voleo bih da probam i onu 2.0.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nedavno sam prodao BMW 320d 163ks 2005 i to ide da Alfa nema sta tu da trazi. 
Doduse to je 163ks. 
Generalno Alfa 159 je bas bas tezak auto i zato nema eksplozivnost kad se potopi gas. 
Svojevremeno neki lik je probao Vectru sa 150ks i odusevio se a onda je uzeo Alfu 159 misleci da je to isto i razocarao se koliko Alfa slabije ide i to je uzeo neku sa 54k km i platio je 2000€ vise u odnosu na ostale jer je imala malo km. 
Kaze kako god da je stisne Vectra ide bolje. 
BMW je laksi ali uvek je BMW bio zestok bio benzin ili dizel. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teško da je bilo težih u klasi:

 

''1,385–1,695 kg

159 se plasirao na treće mesto u nagradama za Evropski automobil godine za 2006. godinu. Proizvodnja 159 završena je u novembru 2011. godine, a izgrađeno je oko 240.000 automobila. Кasni prelaz modela 159 na ono što je u osnovi napravljeno kao platforma E segmenta rezultirao je prekomernom težinom modela 159, što je problem koji dele Brera kupe i Spider''

 

 

Edited by neshaoct
pismo Foruma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svi postadoste neki reli vozaci.

Vozim, ja bih rekao ispravnu, AR 159 od 150ks i ide sasvim dobro, preticanja u III i IV su odlicna, oseca se "udarac" u ledja, realno vuce u svim brzinama, VI-om vozim AP-om, lupam nekih 120-130km/h, bez problema preskace nekog ko se krece srednjom trakom manjom brzinom od te kojom se ja krecem.....nikakvih zamerki nemam.

Mozda eto jedino to sto je malo kilava u I brzini, pri polasku iz mesta, ali to je do te prekomerne tezine koju pominjete, iskreno tezina se oseca i na kocenjima, ali opet nista tako alarmantno, na sta se svako ne moze nauciti tokom posedovanja AR 159, jednostavno znas gde joj je limit i toliko je vozis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije tu sustina niti poredjenja niti reli vozaca.

Pitao sam jer mi je bilo cudno kako ide tako.Mislio sam da ce ici slabije,al ne toliko. Do duse nisam gledao podatke kolika je teska.

Elem moja namera je da uzmem auto koji ce ici bolje od moje e46,fabricki ili sa blagim cipom.Trenutno su to moje potrebe i ono sto trazim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zavisi koliko para hoces da das ali zar nije isplativije da cipnes tvoj auto i dobijes drugi auto za par stotki? :)

Tih BMW-ovih 150ks tesko ces nadmasiti osim ako ne uzmes nesto jos jace tipa 170-190ks pa na vise. 
Ja cekam u Januaru jedan 320d 2011 sa 163ks u top opremi ali je karavan i planiram da ga mozda i registrujem. 

83F4DAB1-E8DE-42B6-BF45-8498B8A3BED1.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@knezevic76

 

A, šta se poredilo čemu mesta nema? :) 

Svakako je generacija sa 159-kom ustvari E90, ali čovek je pitao za E46 koji je u svojim završnim godinama proizvodnje uhvatio i prve godine proizvodnje 159-ke. U istom su segmentu i sa istom konjažom...i različitim pogonom. Da, pominjalo se posle i svašta nešto drugo, al' glavna je priča bila oko 159-ke sa 150 konja, i 320d (E46) sa isto toliko KS.

 

 

 

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suzdrzavam se od komentara jer koliko vidim danijel vozi auto koji ide 8.8s do stotke, hoce da kupi malo brzi auto od trenutnog i razocarao se sto drugi auto iste snage, a vece tezine (nekih 70-100kg napamet), deklarisan na 9.2s ubrzanja ide losije na osecaj?

 

Dakle da rezimiram, hoce malo brzi auto od trenutnog, ali je razocaran sto je malo sporiji auto malo sporiji :D   

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minutes ago, Flex said:

Nikad mi nece biti jasno zasto je normalnom coveku bitno 0-100 u voznji...

Pera kaže: ''uuuu, ovaj auto je baš brz''

Laza kaže: ''ma daaaaaj, kilavo ide...''

Mića kaže: ''meni 'nako...nije mi ništa posebno, što bi rek'o @dusman13 očekivao sam više''

Aca kaže: ''vi bre pojma nemate, auto je taman kako treba''

 

:D 

 

E, u moru ovakvih subjektivnih ocena, gde čitajući sve njih nikako ne možemo da steknemo utisak kakav je neki auto iako sva 4 lika pričaju o istom autu...vremenom se navođenje podatka o ubrzanju do stotke (svakog auta na svetu) pokazalo kao najbolji način da se na prvu loptu bilo kome objektivno predstavi koliko je neki auto startan/brz. Dakle, taj podatak se ističe ne zato što će tom čoveku svakodnevno trebati baš takvo ubrzanje, već samo zato što nije izmišljen bolji način da se nekome objektivno prenese kako neki auto ide. :thumbup: 

Vremenom su se u priču uključila i druga ubrzanja, a danas se kod baš brzih auta više gleda koliko mu treba od 100 do 200, nego iz mesta do 100...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kapiram ja da se ljudi vode time kad gledaju brzinu ali je logicnije gledati medju ubrzanja nego 0-100. Kad preticem nekog znas koliko me zanima brojka 0-100.

Pogledam lepo npr. 80 - 120 i to mi je dobar pokazatelj kako se auto ponasa u svakodnevnoj voznji. Ima gomila starih atmosferaca koji 0-100 imaju odlicne brojke ali u normalnoj voznji ne mozes lagano da ubrzas kad pozelis.

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa, to je sve povezano...auto koji je kilav do stotke biće takav i u međuubrzanjima, i obrnuto. Ne znam za te atmosferce koji su do stotke odlični, a onda kilavi u međuubrzanjima.

To jedino ako se gledaju baš baš stari automobili kada su imali menjače sa 3-4 brzine (pogotovo ameri sa velikim atmosfercima i onda im stave 3 brzine) :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...