cane 205 Posted December 20, 2017 Nemoj 120, veruj mi 150 sa blagim chipom je mera. Samo sredis usis i cao. Tezak je to auto Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted December 20, 2017 Ne fali 159 snage toliko vec njutna tj. Obrtnog. 150ks se vec fino vozi, a navikao sam na razne aute od 200ks, a 120ks sa chipom se jos lepse vozi jer izadje na nekih 360nm, plus mi se cini zivlji na nizim rpm. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted December 20, 2017 Vozio komsija 150ks automatik 2god bez ijednog problema, e sad auto je bio kao nov, uvoz Ch, ima i do toga verujem Ja ne bih automatik nikako, bar ne ako nije bmw Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 533 Posted December 20, 2017 Meni je malo i ovih 400Nm i 210ks, give me mooore Quote Share this post Link to post Share on other sites
Transporter131 138 Posted December 21, 2017 Imam i 120 ks ,i 150 automatik,i nisu bas skupi kao sto se prica,Veliki servis za 120 je u rangu stila sa istim motorom,a za 150 stilo sa istim motorom.Trapovi ...pa kao za svaki auto zavisi kako ga vozis.Kragujevac sa godinu dana garancije resava probleme,a i nije skupo i ne crkava to bas tako lako.Automat je japanski i ugradjuje se u brdo marki,jako lepo se vozi i glatko ,mekano saltuje.Naravno da zavisi od srece pri kupovini,posto nema servisni interval ljudi ne obracaju paznju na menjac.Komplet veliki servis menjaca je 350e,posle samo ulje na 80000km.i miran si. A samo zamena ulje je od 80 do 100 ali samo u servisu koji se bavi automatima.Nikako ali nikako da bilo ko cacka taj menjac ko nije strucan,u bg-u posteje 2 servisa koje svi preporucuju.Automatik sad po ovom vremenu trosi 10 min.po gradu,120 ne silazi ispod 9.Skidanje klapni je 10.000 din,mada ja to nisam jos uradio jer nema potrebe za sad.120 ide lepo cak ne ocekivano ,mada skromni cip na 136 140 bi bio ok,ali to je subjektivno. Naravno cetvoro ociju kod kupovine..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
fast_1107 1 Posted April 13, 2018 Pozdrav drustvo.Puntic je otisao papa prije mjesec dana.Bilo mu i vrijeme da se proda.Sada zelim 159 -ku.Dobar primjerak sam pronasao 2.0 jtdm 136 konja 2011 godiste.Auto se prodaje iz autokuce koja daje garanciju na motor,mjenjac i posebno na kilometrazu auta koji je presao 165 hiljada stvarnih kikometara.Zanima me koje su mane tog motora,koji bi mi najveci mogao kvar sad uslijedit,sta se sve mjenja na malom servisu,a sta na velikom? Sto vise informacija to bolje da znam na cemu sam.Gledao sam 1.9 i 2.4 modele ali sve je staro i potroseno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17449 Posted April 13, 2018 (edited) @fast_1107 Pitanje je spojeno sa postojecom temom o Alfi 159, a imamo i ovu temu o kupovini gde se 159 pominje: Edited April 13, 2018 by Ivan 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
fast_1107 1 Posted April 13, 2018 hvala .mene interesuje 2.0 jtdm motor od 136 ks .Alfa je 2011 godiste Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sava 92 Posted April 13, 2018 Obrati paznju na turbo posto hoce da prozvizdi usled zapusenog DPF-a koji je odmah iza turbine. Nema toliki problem sa krilcima u usisnoj grani, ali ista hoce da propusta antifriz, nova kosta oko 50.000 din. Ostalo je sve kao na 2.4 motorima, menjac je F40 koji nema problema sa lezajevima, za razliku od menjaca M32 koji ide na 1.9 motore. Ali je zamajac skoro duplo skuplji na 2.0 i 2.4. Na 159 je hardver isti na 136ks i na 170ks, sto je dobro zato sto moze vrlo lako kod nekog chipera da se digne snaga na 170ks, a i vise ako to zelis. 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted April 13, 2018 On 12/20/2017 at 12:28 PM, vagenovac said: Ne fali 159 snage toliko vec njutna tj. Obrtnog. 150ks se vec fino vozi, a navikao sam na razne aute od 200ks, a 120ks sa chipom se jos lepse vozi jer izadje na nekih 360nm, plus mi se cini zivlji na nizim rpm. Obrnuto, stock 150 KS je življi od 120 KS na niskim obrtajima. Čip sigurno menja mnogo, na 150 baš poprilično poboljšava performanse i odziv na gas. Mnogo je bolji jači motor, tj. mislim da vredi i preventivno zameniti usisnu granu i uživati u pravoj stvari. 2 marko.jovanovic and neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 503 Posted April 14, 2018 Bar kod Alfe/Fiat/Saab/Opel usis nije skup, oko 300 eur a akcija vadjena klapni, skidanja i slicno bez 100 nije.Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
fast_1107 1 Posted April 14, 2018 Zar imaju klapne na 2.0 136cv ? Znam da ima na verziji od 170 i turbo nosi drugo oznaku.Mislim da je jaci.Sto se tice chipa to ce se uraditi i dpf uklonuti cim istekne garancija.Jeste sigurni drustvo da ima swirl motor od 134hp Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted April 14, 2018 Da. Motor je potpuno isti kao 170ks, samo ima slabiju mapu zbog belgijskih zakona.Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
fast_1107 1 Posted April 14, 2018 15 hours ago, nidza said: Obrnuto, stock 150 KS je življi od 120 KS na niskim obrtajima. Čip sigurno menja mnogo, na 150 baš poprilično poboljšava performanse i odziv na gas. Mnogo je bolji jači motor, tj. mislim da vredi i preventivno zameniti usisnu granu i uživati u pravoj stvari. Mislis da kupim novu granu sa swirl ili da cupam swirl :/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted April 14, 2018 Da staviš novu granu ako planiraš taj auto duže da voziš. Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
fast_1107 1 Posted April 14, 2018 (edited) Planiram duze voziti.Samo me strah swirl klapni.Ne znam sad da li novu granu kupiti ili cupati na staroj swirl.Strah me da ne ode u motor klapna.Chip definitivno ide.To ce raditi SM chip tuning u gradisci kod srdjana i dpf rijesiti Kolika treba biti kompresija 2.0 motora i pritisak,tlak ulja u motoru ? Edited April 14, 2018 by fast_1107 Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted April 14, 2018 Neće ti uleteti swirl sa nove klapne. Ako zatvoriš EGR neće nikad da crkne.Ne znam ove ostale podatke. Katalošku kompresiju možeš naći u specifikacijama. Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
fast_1107 1 Posted April 14, 2018 (edited) Da li moze kod Gorana da se naruci ,zamjeni usisna ,egr blokira i dpf odstrani? @Goran Zemun Edited April 14, 2018 by fast_1107 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted April 14, 2018 4 minutes ago, fast_1107 said: Da li moze kod Gorana da se naruci ,zamjeni usisna ,egr blokira i dpf odstrani? @Goran Zemun Naravno da moze...a za ostale informacije o ceni i terminima se mozete javiti u servis ....0652193543 Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 503 Posted April 14, 2018 Gorane da li moze kod vas na pregled vectra c sa 1.9 motorom,88 kw, 2007 godiste? HvalaПослато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 694 Posted October 2, 2018 (edited) Zanima me jedna stvar.Jel kvacilo na 159 tvrdje nego na stilu?Drugar je imao neku astru i presao na 159,kaze tvrdje mu je kvacilo,pa kontam ono kontra kvacilo vs obicno to je zbog toga. Edited October 3, 2018 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted October 3, 2018 159 nema to kontra kao 147, 156, gt. Isto je kao na stilu i drugim autima i isto je tako mekano, ako je tvrdo postoji problem Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 3, 2018 @danijel55 Kao što ti je već rekao Kuvalja, ako je sve ok sa kvačilom, mekano je skrooooz kod 159-ke. Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 694 Posted December 9, 2018 (edited) Poz.Drugar bi zeleo da uzme Alfu 159 1.8TB. E sada,kakav je motor,na sta obratiti paznju najvise,potrosnja koju da ocekuje itd.Inace na ovu smo bacili oko: https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/9615048/alfa-romeo-159-1750-tbi-ti?fbclid=IwAR0FXUHW7wAnLQ3voJJcwOP74XoAvjyq5j1FL42tmD6qhO0XK4seURnNta0 Edited December 10, 2018 by neshaoct dodao printscreen i slike Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted December 9, 2018 (edited) Na tu je, kao sto i vidis po pratiocima, mnogo njih bacilo oko. Ne znam konkretno da ti kazem za 1.75 tbi puno toga, ali na sestrinskom arcs forumu tvrde da je cena sumnjivo niska za to godiste i opremu. E sad, sve se da srediti, pitanje je koliko si spreman uloziti vremena, novca i zivaca. Auto je jako lep ovako sa slika, i generalno taj motor je odlican po pitanju performansi, zvuka, svega. Sto se tice nekih ovako delova, generalno su mnoge stvari slicne (po ceni) sa 2.0 jtdm motorom. Ako me secanje sluzi, mislim da zamajac cak isti koriste. Ali treba uzeti u obzir da se ovakvi auti dosta jace voze... Potrosnja, mislim da je ranga 9-12, ispod 9 moze samo mozda po nekim magistralama pri laganoj voznji da spusti, preko 12 je svakako moguce postici, ali mislim da je to neki realan opseg... https://www.spritmonitor.de/en/overview/1-Alfa_Romeo/885-159.html?fueltype=2&power_s=195&powerunit=2 Edited December 10, 2018 by neshaoct dodao printscreen 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites