Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Alfa Romeo 159 - iskustva, saveti pre kupovine

Recommended Posts

On 1/3/2021 at 8:11 PM, Flex said:

Sta se pecas? Inace se zajebavam, ali vidis li da pise HVALIS a ne NUDIS svoj auto? Jbt pitao te lik da li da radi generalnu ili imas neku kombinaciju za motor a ti mu jos stavljas so na ranu i pricas mu kako je glup jer nije uzeo od tebe sa perfekt motorom. Jeb'o ga ti bas.
Pa poredim jer smo pricali o medjuubrzanjima. A konstruktivno je to sto ti pricas kako si "odrao" neku paljevinu od 17 godina u 307-ici?

Pa vidis taj isti covek je trebao da kupi extra dobar auto od mene ali koji je bio 2006 i to je prakticno bilo zavrseno a on se napravio pametan i otisao kupio dve godine mladji za malo vece pare ali sa ustanim motorom o kom sam mu i ja pricao da je los. 
Hteo da ispadne pametan a posle dogadjaja zove mene da pita sta da radi? 
I jel treba ja da mu nalazim drugi motor ili prodavac koji mu je prodao taj auto? 
On je posle morao da kupi drugi motor i igranka ga je izasla skromnih 2500-2600€ ako se dobro secam. 
Ja sam skolu naucio sa tim motorom od 177 ks i vise ga nikad necu uzeti a to sto sam pisao o nekom trkanju,ako ne znas da citas izmedju redova, je pouka da je menjac cudo i da nije samo stvar u tome da se gas potopi do patosa a skontao sam da mnogi tako rade. 
Shodno tome itekako dobar savet sam dao. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Menjac ne moze da nadoknadi ako je velika razlika u medjuubrzanjima. A i nismo pricali o indijancu koji ce da nabode pun gas sa 1200 obrtaja dok ces ti da cepnes brzinu nize i da poklopis sa 4k. To je druga stvar.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otisli smo u veliki of ,bas preterano.

Hvala vam na savetima,videcemo sta ce biti tacnije koji auto.Najverovatnije 120d,sad dal 163 ili 177 videcemo od ponude.Iskljucivo cekam dok mehanicar ne uveze auto koji ce biti za mene.Ne zurim se,a oglase nase necu ni da gledam.Znam samo da ce potraga verovatno biti duga :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem je sto se 163 radio do 2007 godine a ti mozda bides jteo mladji auto i tad ti je neminovan 177 ks. 
S druge strane Alfa 159 sa 150ks ima problem sa klapnama i sa pucanjem usisne grane kod motora sa 150ks i to se naravno da resiti. 
Treba se ukazati na potencijalne probleme zar ne? 
Na kraj krajeva pogledaj kako je potonula sa cenom sto treba da govori da je opet omasila za razliku od novijih kao nor Gulijeta ili Mito koji sasvim solidno drze cenu a tu su vec skoro deceniju. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema potrebe za otvaranjem teme.Moje pitanje je bilo jasno,da li je moguce da ar159 ide tako slabo?Sto se bmw-a tice necemo na ovom forumu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako nisi zadovoljan kako vuče pazariš neki v6 od 250 konjića plus.To mora da vuče bolje.Npr 3,2 jts 260 konja.;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aj da si pitao dal je moguce da tipo 1.4 ide tako slabo, al za ar 159 1.9 mjet 16v je maltene vic :D

Jeste sporiji od bmwa malo, ali ako je zdrav prav bas lepo i lagano nosi auto cak i onaj 8v od 120ks, a prebrz nije ni onaj 2.4 od 210ks...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja se bar naslušao (a verujem da ima ovde na forumu da to i potvrde) da ispravni mjet 8V i 16V (120-150ks) izbace generalno više na valjcima, od deklarisane snage (ne mnogo ofc). Mit ili ne, ja svoj 8V nisam bacao na valjke da bi to proveravao. Pri tome lepo se može i bocnuti čipom i jedan i drugi. 

Možeš i 159 da nađeš sa 2,0 mjet (poslednje generacije 159).

Za BMW...tu nemam saveta. Lepo je meni videti bavarca na drumu kako pegla asfalt, al se ne razumem u isti.

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što se brzine alfe 159 tičr, vozio sam tri različite alfe 159. Samo ih probao naravno. Začudilo me to što ne deluje ni malo brža od stila jtd. Kasnije pogledam performanse na netu i ispalo je da je do stotke brža od stila samo za 0.5 sec! Verovatno zbog njene težine, ali fazon je da sam i ja očekivao osetno brže ubrzanje sa 150ks. E da, sve alfe su bile mj od 150ks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veliki je to auto, noviji, bolje izolovan - ususkan od stila tako da te vara i subjektivni osecaj a i ovo prvo :) Ide dobro ona nema sta ali da bi takav auto isao tj.imao osecaj da ide kao stilo kubikaza bi morala da mu pocinje sa brojem 2 ili 3 :D
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sinoc je izbacio covek na oglase jutros je prodao.Odleprsala 159.

Cifra je jako mala za koju je otisla,da ne kazem dzabe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2400e ,limuzina,2006god ,veliki servis uradjen pre 20k km,morimoto projektori uradjeni,zimske i letnje r16 gume,viljuske zamenjene i reg do 9.21.
Od ulaganja mali servis za 1000km i kome smeta malo zagreban prag sa leve strane.Ostalo je bila ok :D 
Al ovome gorelo ,kaparisao je giu belu iz auto garanta i sutra je uzima.

Nov zamajac i set kvacila,bukvalno je kvacilo takvo da moze rukom da se pritisne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je uzeo neki njegov prijatelj.Inace je molio juce u autogarantu da ostavi kaparu.Da bi rezervisao onu belu giu do danas :D 
Zato sam je ja i razmatrao ,inace one u rangu cene sa e87,nema sanse.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, rocket said:

Kasnije pogledam performanse na netu i ispalo je da je do stotke brža od stila samo za 0.5 sec!

Pola sekunde do stotke je solidna razlika. Kad se kaže ovako to izgleda malo, ali... :) 

Auto koji ide 100 km/h ustvari prelazi nepunih 30 metara u sekundi. Dok onaj sporiji auto pola sekunde kasnije uhvati stotku, onaj brži je već otišao na preko 100 km/h, tj. nekih 15-tak metara je ispred njega. Faktički, pola sekunde razlike do stotke u praksi je nekoliko dužina automobila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neshaoctu pravu si za drag, ali se ne oseti u vožnji. Punio sam do 170 pun gas i nisam mogao da kažem wow al kida. Osećaj je bio da je tu negde kao i stilo

Mislio sam da će ti konji da se bolje pokažu. A, za 159 mj 8v sam siguran da je sporija od stila jtd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugačiji je osećaj u vožnji. Ne primećuješ ali AR ide bolje. To i podatci kažu a osećaj je subjektivna stvar.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za tih 50tak metara što sam davno provozao Nešinu Alfu, meni se mnogo sviđa pozicija i usmerenost ka ugođaju vozača, izgled table i komandi koji indukuje da poteraš auto i težina na upravljaču, kao odlika teškog auta. Menjač (dal M32 beše) je išao...pa ne znam, tu je negde sa "otporom" kao kod mog u Bravu (C530 5b), možda je hod nijansu kraći.

 

Subjektivno - vidi se da je auto glomazan, težak i kvalitetan. Ofc Nešin (i Irenin) je dobar i lepo održavan primerak.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/1/2021 at 8:01 PM, neshaoct said:

Koliko je verovati zeperfs.com, ali evo i tih podataka baš za međuubrzanja:

 

- Alfa Romeo 159:

alfa 159.jpg

 

- BMW 320D E46

320d.jpg

 

Drastično skine remap, mnogo više nego koliko se KS dobije na valjcima.

 

80-120 sam merio 4.4s sa zimskim, 4.7s sa letnjim gumama. Merenje je rađeno GPS baždarenim Torque Pro preko OBD, u 4oj brzini. Menjanje treća četvrta je uvek bilo za nijansu sporije nego kad se pričepi u 4-oj.

 

Polazak iz mesta je bio i ostao užasan, jer izražen lag u odzivu na gas ima dizelka, iako ga remap značajno skrati.

 

Maksimalna brzina ode na preko 235, ali to je totalno nebitno, koliko međuubrzanja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...